מציאות, אורות ונשיכות

ג׳ניפר הופמן
16 בנובמבר, 2015
מאנגלית: סמדר ברגמן

 

כל המציאויות עומדות לרשותכם עכשיו, ממש כמו מבצעי המכירות ברשתות. חטפתם את מה שנראה לכם יפה ומדדתם אחר כך, כיוון שלא היה זמן לחשוב על הבחירה שלכם. אם לא הייתם לוקחים משהו, מישהו אחר היה לוקח. אף על פי שהמצב לא כאוטי כמו במבצעי המכירות, הכול נע מהר יותר עתה ואין לנו זמן להתלבט האם בחרנו בדבר הנכון (אין דבר כזה דבר ״נכון״), אנו פשוט צריכים לבחור משהו. כמו משחק של כיסאות מוזיקליים, אנחנו יכולים להתיישב בכיסא הפנוי הראשון. וזו עשויה להיות החלטה ״מוארת״ שמרגישה נהדר או היא עלולה לנשוך אותנו, כיוון שהכיסא לא בגודל המתאים. בזמן הזה הדבר הטוב ביותר שנוכל לעשות הוא לבחור בכל רגע ורגע ולנהל את הציפיות שלנו מהמציאות, מההתעלות ומהממדים הגבוהים יותר, כיוון שאלה הן שנושכות אותנו הכי הרבה.

מציאויות ממדיות קיימות על גבי מישורים, כפי שכתבתי בספרי Ascending into Mircles – The Path of Spiritual Mastery. שלושת הממדים הראשונים נמצאים על גבי מישור אחד, הממד הרביעי הוא גשר למישור הבא שם נפגוש בממד החמישי, בממד השישי ובממד השביעי. הממד השמיני הוא הגשר הבא לממדים התשיעי, העשירי והאחד-עשר, והממד השנים-עשר הוא התחנה האחרונה של משימת הנשמה שלנו. המישור הבא הוא הרמה השלוש-עשרה, שהיא הגשמת נתיב הנשמה שלנו כולו והתמזגות מחודשת אל תוך המקור. אנו מצפים מהממד החמישי שיהיה מקור כל האור והברכות, כגון הממד השנים-עשר או השלושה-עשר. אבל אין זה כך, הוא דומה יותר לממד הראשון שעל המישור הממדי הראשון, עם מעט פחות דחיסות ותוהו ובוהו, כמו גם רמות הבנה גדולות יותר. אנו מביטים באותן התמונות אך מנקודת מבט חדשה ושונה.

הציפיות שלנו נכנסות למשחק כאשר אנחנו מנסים לדחוף מציאות של הממד החמישי לזו של הממד השנים-עשר ולמעלה ממנו. אז אנו דוחים את ההחלטה שלנו כדי שנקבל את ההחלטה הנכונה או המושלמת ביותר, ואנו מאמינים שהחלטה זו מסמנת את סוף המסע, את נקודת ההתעלות הגבוהה ביותר. אבל אם תלינו את כל התקוות שלנו בתחנה אחרונה, מושלמת ומלאה באור, שנמצאת במציאות הממד החמישי, נרגיש את נשיכת האכזבה. הכול חלק מהאור, ברמות, בעוצמות ובתדרים שונים. אבל זה לא הסוף, כיוון שהכול חלק מהמסע. שלום, שמחה, אהבה, שפע והנאה נגישים בממד החמישי ממש כפי שהם נגישים בממד השלישי, הם פשוט שונים. עדיין עלינו לעבוד, להחזיק באור, לעבוד עם האנרגיה, ולהתייצב בעוצמתנו.

זו ספירלת ההתפתחות, עם מגוון של בחירות ואפשרויות בעת שאנו מפלסים את דרכנו מעלה בגרם המדרגות של ההתעלות. אנו יכולים לרוץ, ללכת או לזחול במעלה המדרגות, אבל אנחנו לא מדלגים על אף אחת מהמדרגות. אין בחירה נכונה, הכי טובה או מושלמת, יש רק רמת אור חדשה ורמות חדשות של התנסות, פוטנציאל ואפשרויות. הבחירה הנכונה היא זו שאנו בוחרים בכל רגע ואם היא נושכת, זו בחירה שאיננו עורכים עמה לגמרי, ואנו יכולים לבחור משהו אחר. בחירה באפשרות הבטוחה ביותר, זו בעלת הסיכון הנמוך ביותר, האתגרים המעטים ביותר, זו שאנו מקווים שתכאב הכי פחות, או שהיא פחות ממה שאנו מסוגלים, תניב תוצאות אלה. אומץ אינו היעדר פחד, הוא נוכחות הלב. ספירלת ההתפתחות מחייבת לב פתוח שמוכן לחוות את הגבהים הגבוהים ביותר של הפוטנציאלים והאפשרויות הגדולים ביותר שלנו. כאשר אנו משחקים בצוות ההתעלות, לא ניתן לשבת על הספסל.

זכרו ש״התעלות בה״א הידיעה״ אינה קיימת, אין התעלות אחת גדולה, כל צעד הוא הזדמנות להתעלות, התפתחות לתדר אנרגטי גבוה יותר ולממד הוויה חדש. אפשר לדמיין את המסע כסדרה של שלבים, במקום כזינוק אחד גדול. ואין בחירות לא נכונות, הבחירה שנושכת היא פשוט כמה מידות קטנה מדי, לכן הביעו כוונה לתוצאה גדולה, רחבה ועוצמתית יותר.

והכול הוא אור, אפילו החשכה היא היבט של האור. ככל שהאור בהיר וחזק יותר, כך הבחירות הופכות ברורות יותר, כיוון שהאור מאפשר לראות פרטים. האם שמתם לב איך אורות עליונים חזקים מדגישים כל פרט, אפילו את הפרטים הלא נעימים ביותר? בהירות מתרחשת כאשר יש לנו כוונות עוצמתיות וכאשר אנו נשארים ערוכים עם האמת שלנו. כאשר אנו זוכרים שההתעלות היא מסע, לא יעד, ושלעתים חשוב לעצור להתרעננות, אנו יכולים להירגע מעט ולתת לעצמנו זמן לנשום וליהנות מהנוף. אנו מקבלים החלטות טובות יותר כאשר אנו רגועים ורעננים ויש לנו נקודת מבט טובה יותר, כאשר איננו מנסים לזרז את המסע כדי להגיע לסופו, או מנסים לדחוק את החלומות הגדולים שלנו לתוך חבילות שקטנות מדי עבורם. חלמו חלומות גדולים וזכרו להביא אתכם סל קניות גדול בשביל כל המבצעים.