אי-סדר ותוהו ובוהו בנתיב ההתעלות

ג׳ניפר הופמן

ינואר 2017

מאנגלית: סמדר ברגמן

 

אני סבורה שאנו מאמינים שההתעלות מתרחשת כתהליך אלוהי, המתוזמר על ידי אלוהים וגן העדן, ולכן אנו חושבים שהוא ידמה לנסיעה נוחה בלימוזינה ארוכה, במקום לטיפוס בודד במעלה הר האוורסט. אנו מגיעים עתה לרגע האמת, זה עומד להיות החלק הקשה, בעת שאי-סדר מתפשט בפרדיגמות הממד השלישי והתוהו ובוהו מתפרץ. המשימה שלנו עכשיו, כמשואות אור, כשומרי סף, כמאסטרים עוצמתיים, היא לשמר את תנועת האנרגיה אל נתיב הממד החמישי. אנו עושים זאת באמצעות כוונה, אינטואיציה ואמונה חזקה בתפקידים שלנו במשימת התעלות זו. המשימה שלנו היא לקדם את ההתעלות ולאפשר לה להתגשם, זו הסיבה להיותנו כאן ואי-סדר ותוהו ובוהו הם חלק מהתהליך.

אי-סדר מתרחש כאשר פרדיגמות הממד השלישי מתפוררות, והן מתפוררות עכשיו. מה שפעם היה מערכת סגורה, מסודרת ומוגבלת מאבד לפתע את הסדר שלו והכול מתפרק, כמו כרית נוצות שנפרמת לפתע. לזמן מה, יש ״בלגן״, עד אשר האבק שוקע, אז אנו יכולים להעריך את הבלגן ולהחליט מה הצעד הבא שלנו. אי-סדר חייב להתרחש כדי לפנות מקום לאנרגיה של הממד החמישי, כיוון שרק על ידי פירוק השליטה והכוח של פרדיגמות הממד השלישי נוכל ליצור מרחב לתדרים חדשים.

תוהו ובוהו מתרחש כאשר מבנה שמסתמך על שליטה, הגבלה וסדר כדי לתפקד מתפרק לפתע. אין מקום ליצירתיות בפרדיגמות הממד השלישי, ולכן ברגע שחל בהן אי-סדר, מתרחש תוהו ובוהו. אם הייתם פעם בעיר גדולה דוגמת לוס-אנג׳לס והרמזורים הפסיקו לעבוד, אתם יודעים איך נראה תוהו ובוהו. אף אחד לא יודע מתי לעצור ומתי לנסוע, משום שהסדר שהרמזורים כופים נעלם. זה המקום שבו אנו נמצאים עכשיו והמצב יהפוך גרוע יותר לפני שישתפר. כדי להבין את מידת השליטה שהממד השלישי כופה עלינו, אנו צריכים לאפשר לתוהו ובוהו להתרחש. אז, ברגע שהאנרגיה יכולה לנוע בכיוון חדש, הכנסת האנרגיות היצירתיות של הממד החמישי תשלוט בתוהו ובוהו ומבנה חדש יווצר.

היום אנו כה חסרי איזון בפרדיגמות הממד השלישי, שכל הפרעה שנגרמת להן מסתיימת בכמות עצומה של תוהו ובוהו ופחד, כיוון שהן מבוססות על אנרגיית הפחד. בעודנו מכניסים עתה כמויות אדירות של אנרגיה מתדר גבוה, הפחד יהיה ברור מאוד בדרכים בהן לא היה בעבר. זו פשוט אנרגיה אחרת, ועלינו להיות זהירים ולא להעניק לה כוח נוסף מזה שכבר מצוי בידה.

ויש להזכיר כאן דבר אחד נוסף והוא ההתנגדות לשינוי זה, התנגדות שאנו רואים בכל מקום ובייחוד באמצעי התקשורת. האנשים שעצם קיומם תלוי בנוכחות מערכות סגורות של הממד השלישי נלחמים על חייהם, במלוא מובן המילה. אבל האפשרויות שלהם מוגבלות מאוד, כיוון שהממד השלישי שוב אינו המערכת הסגורה, המוגבלת והמובנית שהייתה במשך עידנים.

עכשיו היא נפתחת לפוטנציאלים חדשים, לאי-סדר, והמבנים שהיו במקומם והבטיחו את הממד השלישי שוב אינם תקפים. אין מקום אליו אנשים אלה יכולים ללכת, משום שפרדיגמת הממד השלישי בתוכה הם רוצים להיות איננה עוד, והם לא רק שלא מוכנים לשעת השיא, הם לא רוצים לקחת בה שום חלק. האפשרות היחידה שלהם, כך הם מאמינים, היא לברוא מחדש את הפחד ולהחזיר אותנו לממד השלישי. אבל הדבר לא יקרה. מה שאתם עשויים להרגיש כאובדן ופחד הוא האנרגיה שלהם, ודאו שאתם מעניקים תשומת לב לאנרגיה הרגשית שלכם והישארו בגבולות האנרגיה שלכם.

ואנו נוסעים עתה ברכבת המהירה, מתקדמים ומשלבים ומשחררים, בוראים אי-סדר ותוהו ובוהו, ואז מארגנים מחדש את האנרגיה לנתיבים חדשים ומספקים יותר של אנרגיה גבוהה. זה לא תהליך קל, משום שאנו משתתפים בו באופן פעיל, ולא מובלים; אנו שולטים בתהליך, לא אומרים לנו מה לעשות. אנו יכולים לנסוע בלימוזינה, אבל אנו נוסעים במושב הקדמי, לא האחורי, ואולי אפילו נוהגים. זה זמן טוב להשתמש באינטואיציה ובמיומנויות ההגשמה שלכם, להיות ממוקדים מאוד באנרגיות השלווה, השמחה, האהבה והשפע שאתם רוצים בחייכם ואשר בוראות את הנתיבים הללו, כדי שהתוהו ובוהו יוכל לארגן עצמו מחדש. האירו, האירו בחוזקה, והישארו ממוקדים בפרדיגמות הממד החמישי הללו. זו ההתעלות ואנו חוד החנית, מובילים את הפרדיגמות החדשות בדרכן הביתה, אלינו.