לעורר את צ’אקרת המשיח – להמריץ את הלב המאוחד

ג’ון פאין מתקשר את אומני
מאנגלית: סמדר ברגמן

ברכות! אני אומני. הלב הוא הגשר שבין ההכרה והגוף בעולם הממד השלישי שלכם. באמצעות הלב, אתם מסוגלים לתרגם ידע אוניברסלי לאהבה, ואי לכך להשתמש בחמלה ובאמפתיה שעה שאתם צופים בעולם ובדברים שבו. האהבה היא אבן הפינה של היקום, וללא רטט האהבה, כל הבריאה הייתה חדלה במהרה להתקיים. אהבה היא הדבר שבאמצעותו צומחת מודעות, היא הכוח המושך אתכם כמגנט חזרה לתוך לב האלוהים, אהבה היא זכותכם מלידה ומטרת הקיום שלכם.

לפני עידן ועידנים, החל ניסוי. ניסוי זה החל כדי שניתן יהיה להוכיח שניתן לברוא אהבה באמצעות השימוש ברצון חופשי. כדור הארץ, הפלנטה שלכם, הוא חלק מניסוי זה. לעתים קרובות אני מתייחס לפלנטה שלכם כאל פלנטת האהבה. רבים חושבים יותר על נוגה כעל כוכב האהבה, אך הפלנטה שלכם היא היא במובן האמיתי פלנטת האהבה, מכיוון שזהו השיעור שבאתם ללמוד. כדור הארץ שלכם הוא האבן היקרה ביותר ביקום, כחולה בהירה וזוהרת, מלאה עד גדותיה בחיים, מלאה ברטט ובהתרגשות. זוהי המתנה הגדולה ביותר שהאלוהי העניק לכם. כל העולם הזה שלכם נברא מתוך אהבה אליכם. נברא כבית ספר, בית הספר לאהבה. נברא כדי להעניק לכם את ההזדמנות ללמוד אהבה.

אין כל שיפוט, אין כל חיפזון. יש לכם שתי ברירות. שתי הברירות שיש לכם הן אלה: עכשיו או מאוחר יותר. בתוך לבכם נמצאות להבות התשוקה האלוהית. להבות אלה רוויות בתכונות של אהבה, בריאות, שפע ויצירתיות. הן פועלות כמגנט, מושכות אתכם לתוך האיכויות האלוהיות הללו של המודעות. הן זכותכם מלידה ומצב ההוויה הטבעי שלכם. אתם יכולים לבחור להאיץ את התפתחות התכונות הללו על ידי כך שתתמקדו בהן, ועל ידי כך שתפתרו את הנושאים בחייכם שדומה שמונעים מכם לחוות את התכונות הללו באופן מלא יותר בחייכם.

האנושות מפתחת צורה חדשה של צ’אקרת הלב, זוהי צ’אקרת המשיח [the Christ Chakra]. יש מי שמכנים זאת מושב הנשמה או צ’אקרת התימוס. אני מכנה אותה בשם צ’אקרת המשיח או הלב המאוחד. צ’אקרת הלב שלכם מתפתחת ומשתנה יחד עם הזרימה המוגברת של אנרגיות גבוהות ומעודנות יותר של מודעות גבוהה יותר מממלכות האור. ככל שאתם מתחילים לשלב היבטים שונים של האישיות שלכם ושל העצמיים שלכם מחיים קודמים, אתם הופכים מודעים יותר לעצמכם כנשמה על פני המישור הארצי.

בעבר, כדי להגיע למרכז הנשמה שלכם, כדי להיות מודעים לטבעה של נשמתכם, היה עליכם לתרגל מדיטציות, להיות מרוחקים כמעט מהמציאות שבה אתם ממוקדים כעת. דבר זה שוב אינו נכון. ממש כפי שקל לכם יותר ויותר לתקשר את מדריכי הרוח שלכם, כך גם קל לכם יותר לחיות כנשמה שלכם, להיות מודעים לנשמה שלכם בעודכם מודעים לחלוטין למציאות שלכם. לכן, השינוי האמיתי הוא שינוי במודעות, אך כמו כל השינויים במודעות במציאות שלכם, יש לו ביטוי חיצוני בעולמות החומר והרוח.

כביטוי למודעות הנשמה הזאת, צ’אקרת הלב ומושב הנשמה הופכים מאוחדים, הם הופכים לאחד, וזוהי צ’אקרת המשיח או הלב המאוחד. בתחילה הדבר יראה ככוכב בינרי [דו-חלקי], שתי נקודות אור, נפרדות, אך נוגעות, מתמזגות ועובדות יחדיו. הלב שלכם מקבל רטטים גבוהים יותר ואי לכך הוא ישפיע על הצבעים שאתם עשויים לחוות כאשר אתם מביטים בו באמצעות ראייה על-חושית. הרטט הגובר של הלב יהפוך את להבות התשוקה האלוהית גלויות יותר. אתם עשויים לחוות ורוד, ירוק, זהב או טורקיז.

מרכז העוצמה של מרכז מתפתח זה נמצא מאחורי עצם החזה, מעט מעל לצ’אקרת הלב הנוכחית. זוהי נקודת אור במרכז הגוף הזוהרת באור לבן פלורסנטי בהיר ובטורקיז. אתם יכולים לעורר מרכז זה על ידי כך שתצמידו את האגודל, האצבע והאמה יחד ותניחו אותם על עצם החזה שלכם. כעת התחילו להקיש בעדינות רבה על נקודה זו, והתחילו לשיר “אום”. ברגע שתחושו בהיפתחות, אתם יכולים לחדול מלהקיש ופשוט אפשרו לאצבעות להישאר שם והמשיכו לשיר. בקשו מהנשמה שלכם לסייע לכם ביצירת הצליל הייחודי שהוא הצליל של נשמתכם. לכל נשמה צליל ייחודי, וכאשר אתם מסוגלים לבטא את מהות הנשמה שלכם בדרך זו, אתם תתחילו להביא יותר מאור נשמתכם לתוך המציאות שלכם. אל תחששו מכך שקולכם אינו מאומן, או האם אתם שרים היטב או לא, אתם תדעו באמצעות התחושה שתקבלו. אתם עשויים לחוש תחושת התעלות, או אולי דמעות יזלגו מעיניכם בעודכם נפתחים לחלק נשכח של עצמכם. עשו תרגיל זה לעתים קרובות, תכופות ככל שתרצו, אולי בכל בוקר.

במידה ואתם מוצאים את עצמכם במצב שבו אינכם יודעים באיזה נתיב לפנות, תקועים עם החלטה, לכודים בפחד, או הופכים מודעים לכך שהלב שלכם סגור במצב כלשהו, עשו תרגיל זה וזמנו את האור והעוצמה של נשמתכם. אתם תתחילו לחוות את טבע האהבה ללא תנאי ותגבירו את תכונות האהבה, הבריאות, השפע והיצירתיות של הנשמה בחייכם.

באופן מהותי, צ’אקרת המשיח אינה חדשה, אתם פשוט מעירים אותה משינה ארוכה! ברכות, יקירים שלי. זמנו את האנרגיה שלי כדי שתסייע לכם או שתעניק לכם אנרגיה נוספת בשעת הצורך.

נאמסטה.

אומני