האירו את הלילה האפל של הנשמה

ג׳ניפר הופמן

25 ביולי 2018

מאנגלית: סמדר ברגמן

הנשמה והאגו יוצרים הסכם לכל תקופת חיים, אשר במסגרתו הנשמה מספקת הזדמנויות ללמידה ולריפוי שהאגו מסכים להשלים. אלה הן משימת הנשמה ותכלית החיים לכל תקופת חיים. אין הסכם סופי המציין כיצד יש להגשים תוצאה זו, כיוון שהדבר שייך לממלכת האגו והרצון החופשי. קיימת הזדמנות לבטא את כוונת הנשמה לתוצאה הגבוהה והטובה ביותר, אך כדי שהדבר יוכל להתרחש, האגו חייב להצליח לשחרר את ההתקשרות שלו לאנרגיות המתנגדות שברא ולהיות מוכן להעלות את הרטט שלו.

תכופות הסכם זה הופך למאבק של האגו והרצון החופשי כנגד הנשמה, ומסע החיים הופך מאתגר. נקודת המשבר במאבק זה היא מה שאתם מכנים בשם ״הלילה האפל של הנשמה״, אך למעשה היא הניסיון של הנשמה לשפוך אור על החשכה או הדחיסות שהאגו מחזיק.

האגו, שאותו אתם תופסים לעתים קרובות כנקודת חולשה, מחזיק בכל הכוח והוא השער לפוטנציאל של מסע החיים שלכם. כאשר הוא פועל במסגרת הפרמטרים של כוונת הנשמה לריפוי, הוא יכול להיכנס לרמות הגבוהות ביותר של כל ההתנסויות והתוצאות המצויות בכל תקופת חיים. הדבר משלים את מחזורי הריפוי ומאפשר לתדרי הרטט שלכם להתגבר, והגישה לנתיבי חיים אחרים הופכת אפשרית.

עם כל שינוי ברטט האנרגטי שלכם, באמצעות שותפות הנשמה (במקום התנגדות), אתם נעים למטרות ולהסכמים חדשים, לקווי זמן חדשים ולהזדמנויות חדשות לחיים.

אבל כאשר האגו שוכח את הסכם הנשמה שלו, המסע שלו הופך ״נטול נשמה״, ללא שותפות עם הנשמה. הוא מנסה להילחם בחשכה באמצעות החשכה האישית שלו, במקום להתחבר לאור הפנימי. אז החיים הופכים למסע של פחד, מחסור, ספק ובלבול. הדבר החסר הוא אור הנשמה, הנגיש לאגו כאשר הוא מוכן לחלוק את מסע הריפוי ולצעוד בו עד שלמות והולמות, ולהיות פתוח לאפשרות של חיים שמעבר לפחד, כיוון שבעצמו, הוא אינו מודע לפוטנציאל זה.

האגו חייב להשתכנע שהתחלות חדשות נמצאות מעבר לאתגרים הידועים לו, כיוון שהוא אינו מודע להן. כל הפוטנציאלים הלא מוגשמים שוכנים בתוך הידע האינסופי של הנשמה, המכירה אתכם כהוויה אלוהית, בעלת ריבונות אנרגטית. זוהי מתנת הנשמה לכם ולאגו כאשר אתם משלימים את מסע הריפוי, הלמידה, הצמיחה והטרנספורמציה שלכם. אתם יכולים להגשים את הבטחת הנשמה, כאשר אתם מאפשרים לה להשתתף במסעכם ולברוא יחד איתכם את תכלית הריפוי שלכם.

איזה מסר יש לנשמה שלכם עבורכם בכל הקשור להבטחתה להגשמה? שאלו שאלה זו וקבלו את התשובות הדרושות לכם כדי לנוע אל מעבר לחיים ״נטולי נשמה״ ואל חיים שמגשימים את הבטחת הנשמה לאהבה, לשמחה, לשלווה ולהגשמה, חיים שבהם האגו והנשמה עובדים בהרמוניה הולמת.

 

*~*~*~*~*~*~*

אתר זה קיים כבר כעשרים שנים. אין עוד כמוהו בארץ. הוא משמש כספריית עצומה של תרגומים וחומרים מקוריים, הנגישה לכל מי שמעוניין להיכנס ולקרוא. הכניסה חופשית. יכולתי לשים בכניסה עמדת תשלום, למכור מנויים… אבל זה לא מרגיש לי נכון. אולם, כדי להמשיך בעבודת התרגום אני זקוקה לתמיכה ולעזרה שלכם – הקוראים.
לחצו על הלב ותנו מהלב. ~ סמדר