התגלויות של חשכה

לי קרול מתקשר את קריון

11 באוקטובר, 2014

פילדלפיה, ארה״ב

מאנגלית: סמדר ברגמן

 

כדי לסייע לקורא, תקשור זה תוקשר מחדש [על-ידי לי וקריון] והוסף לו מידע לטובת הבנה ברורה אף יותר. לעתים קרובות, התקשור מול קהל מכיל אנרגיה שנושאת תקשורת מסוימת שהדף המודפס פשוט אינו יכול לחשוף. הנה אפוא להנאתכם מסר מועצם זה שניתן ב-11 באוקטובר, 2014, בפילדלפיה.

ברכות, יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי. בעולם התלת-ממדי, אלה שנמצאים כאן משתתפים בפגישה, יושבים במושבים. חלקכם מאזינים, אבל זו רק המציאות המוגבלת שלכם שמאפשרת לכם להאזין באמצעות אוזניכם. האמת היא שמסר זה מרחיק לכת אל מעבר למידע תלת ממדי. המסר שלי מיועד לנשמות עתיקות בזמן הזה בדיוק על כדור הארץ, והמסר הוא ״גילוי החשכה״. זה לא מסר חשוך, אלא מסר שכולל ברכות, הסברים ויותר פרטים מכפי שרציתם אולי לדעת על דברים שלעולם לא תרצו לדעת. אבל איננו יכולים להתעלם מהם, כיוון שאתם אינכם יכולים. אנו ניגשים לנושא זה בזהירות, בעדינות ככל שאפשר עבור עובדי האור, נשמות עתיקות על הפלנטה שאינן חשות דבר לבד תודעה גבוהה ואהבה במשך רוב חייהן.

המאזניים הישנים של האור והחושך

היכן נתחיל? האם צפיתם בחדשות לאחרונה? האם יש כמה הפתעות לגבי הכיוון שבו הדברים הולכים? אם עניתם בחיוב, אומר לכם שלא הקשבתם למידע שנתתי פעמים רבות. במשך שנתיים, נתתי מידע לגבי זמן זה בדיוק. אמרתי לכם שחציית גשר הכיול מחדש תפגע באיזון אנרגיית האור והחושך על הפלנטה.

ראיתם אולי חפץ שמכונה ״מאזני הצדק״? החפץ הוא מאזניים המוחזקות על ידי דמות שעיניה מכוסות. למאזניים שני צדדים מאוזנים. הם דומים למאזני כימאי, שכמה מכם מכירים, ואתם מכירים את המטפורה. היא מייצגת את התשוקה לאיזון בחיים, ובייחוד בתחום ההוגנות והצדק. זה החיפוש אחר איזון בתודעה. אני חושב שאתם מבינים את הרעיון.

בפרדיגמת האור והחושך, במשך אלפי שנים לא היה שיוויון כלל. אף פעם לא היה איזון. בצד אחד נמצאת מה שנכנה ״תודעת חושך״ ובצד האחר ״תודעת אור״. הצד שמייצג את החושך תמיד היה המנצח.

עכשיו, לפני שנתחיל, אני רוצה שתראו את מה שלא אמרתי עד כה. לא אמרתי שבצד אחד נמצאות רוחות רעות וישויות חשוכות. לא אמרתי זאת; אמרתי ״תודעת חושך״. בצד האחר, לא אמרתי שנמצאים מלאכים ורוחות, דיוות ולפרקונים. לא אמרתי זאת; אמרתי ״תודעת אור״. אני מלמד עכשיו. אני רוצה שתבינו את ההבדל ביחס לכל הדברים הללו, וההבדל הוא שהחושך והאור שעליהם אני מדבר עכשיו הם ״תודעה שפיתחו בני אדם״.

המאזניים התקיימו במשך עידנים, והתודעה האנושית החשוכה הייתה כבדה יותר מהאור. הצדדים לא היו מאוזנים ואתם יודעים זאת. תקופות החיים הקודמות שלכם כללו מלחמות, מוות וצער, ותודעת הישרדות שהפלנטה הייתה שרוייה בה. זה המאבק העיקרי של הנשמה העתיקה על כדור הארץ, ואתם יודעים זאת.

דמיינו מאזניים אלה עכשיו, במצבם הלא מאוזן, המוטה לצד אחד, כאשר הצד של תודעת החושך כבד יותר. תודעת האור אינה יכולה להתקדם ואין איזון. כך היה במשך תקופת חיים אחר תקופת חיים עבורכם וסביבכם. זהו סיפור האנושות על כדור הארץ.

מה הסיכויים שתשנו זאת ותבצעו מהפך? במשך עשרים וחמש שנים, סיפרתי לכם שהמאזניים עוברים שינוי. לפני יותר מעשרים וחמש שנים, הם החלו להשתנות והאור הפך עוצמתי יותר והיה אור רב יותר, יותר חלקים קוונטיים שלו, יותר חיבור לצד האחר, והאיזון החל להשתנות לכיוון של איזון שווה יותר. מלחמות העולם פסקו, האם שמתם לב לכך? דברים השתפרו על הפלנטה, האם שמתם לב? ארצות רבות החלו לעבוד יחד עם אויבים לשעבר, במקום להנציח אנרגיית לחימה ישנה. האם שמתם לב? תפיסה חדשה לגמרי נולדה, פרדיגמה חדשה, והמאזניים החלו להשתוות. הקרב החל.

הקרב מתחיל

כאשר הגיעה שנת 2012, נקיפת ימי השיוויון התרחשה, ולוחות השנה החדשים של התודעה יושמו. האנושות חצתה את הקו ואני התחלתי לדבר על הדברים שיתרחשו בהמשך הדרך. דיברתי על זריעת הזרעים לפרדיגמת חשיבה חדשה, ובכל תקשור אמרתי לכם שהקרב מתחיל עכשיו.

אני רוצה לומר לכם משהו, עובדי אור. כאשר המאזניים החלו להתאזן, האור לא הפך כבד יותר כדי לברוא מצב זה. במקום זאת, מה שקרה היה שהאור פוגג את החשכה. הוא הפחית את כמות החשכה והמאזניים החלו לנוע. החשכה החלה לאבד את השפעתה. אתם מבינים? ככל שהחשכה איבדה את השפעתה, האור החל לאזן מחדש את המאזניים לטובתו. אמרנו לכם שלחשכה אין אנרגיה משל עצמה. החשכה היא פשוט היעדר אור. לכן, על פי ברירת מחדל, אם יש יותר אור, יהיה פחות חושך.

אם תביטו במאזניים עכשיו, תראו שהאור מנצח. חציתם את הסמן והגעתם לפוטנציאלים עליהם דיברו אנשי קדם. בתקשור שנתתי לפני מספר שבועות, זיהיתי סמן זה כ״מחסום החוכמה״. הוריתי לשותפי לכלול תקשור מסוים זה [הפיזיקה של התודעה] במקום שבו תוכלו לקרוא אותו וכך הוא עשה. תוכלו לשמוע מהו מחסום החוכמה, מהו גורם הנדיבות, ומהם הדברים שהחלו לשנות את אנרגיית התודעה של הפלנטה. אבל אל תשכחו את מה שעשיתם. אתם הערתם את תודעת החושך! טלטלתם אותה והיא זועמת! לקחתם מחבט אור וחבטתם בקן. אתם שומעים? החשכה, בפעם הראשונה, נמצאת במוד הישרדות! לפני שנתיים, אמרנו לכם להתכונן לחשכה. היא לא תוותר ללא קרב, ועכשיו הקרב כאן.

אל תתייאשו

יש מידע רב מדי מכדי שניתן יהיה להעבירו בתקשור אחד, בפגישה אחת, ולכן אתייחס למסרים קודמים כדי שתבינו טוב יותר ואאזכר את המידע כדי שתוכלו לראות את התמונה הגדולה יותר. אני רוצה להזכיר לכם דבר מה שאמרתי בתקשור קודם שנקרא ״אל תתייאשו״ [קישור לקובץ האודיו באתר של קריון]. אתם מנצחים! בגלל שאתם מנצחים, תודעת החשכה על הפלנטה הזאת מרגישה בכך, והאנושות שמייצגת את החשכה שולפת את כל שיש לה כדי לשרוד.

היא תמיד הייתה שם

בואו נבחן את הדברים, כיוון שהחדשות עוסקות בכך ללא הרף. האם אתם מזועזעים מקיומו הפתאומי של ארגון שאת שמו לא אזכיר [בתקשור זה]? מהיכן הגיע? איך הוא יכול להיות כה מאורגן? איך ייתכן שהוא ממומן טוב כל כך? ארגון זה עשוי להיות בעל מדינה משל עצמו בקרוב! הם יכולים בקלות לקרוא לה: ״מדינת אנרגיית החשכה הישנה״, כיוון שזה מה שהיא תייצג.

העבר הברברי של האנושות צועד קדימה ומראה את פרצופו. הוא תמיד היה שם, נחבא תחת האבנים ובין חרכי האנושות המתורבתת. הוא לא יכול היה להראות את עצמו עד עתה, אבל עכשיו הוא יכול. הוא מכוער ולא מיועד לרכי לב, נכון, יקרים? מזעזע לראות את הרשע מתגלם בפעולה האנושית. הוא כה מכוער וכה חשוך שלב רך אינו יכול לחזות בו. אלוהים אינו חלק ממנו וזה ברור.

אתם מנצחים! האור מנצח! התקוממות תודעת החושך לא הייתה מתרחשת בעוצמה זו, או במהירות זו, אלמלא כך היה. לכך בדיוק אמרתי לכם להתכונן, וזו הוכחה שאלה שמייצגים את תודעת החשכה נמצאים בצרה. יקרים, לתודעת החושך תמיד הייתה מערכת מוצלחת. היא אורבת בצללים ומשפיעה על כל מרכזי הכוח של הפלנטה – ממשלה, מסחר, כספים. לפתע, היא אינה יכולה להסתתר שם עוד כבעבר והיא נחשפת.

מהיכן מגיע המימון? הוא מגיע מהמחסן שתמיד היה שם, יקרים. הוא משתמש בהכנסה שהופקה מפעולות תודעה נמוכה, שנאספה במשך זמן רב מאוד. המימון לא הופיע יש מאין. הוא היה מאוחסן, המתין לרגע בו ישמש כדי להפיץ פחד וחשכה במטרה להציל את הדרך שבה הם מאמינים.

מי ינצח?

יקרים, אין להם סיכוי! אבל נראה שיש להם, נכון? כל מה שהם עושים מחושב כדי להפחיד אתכם לכדי כניעה. הם מנצחים? זו שאלה שאני רוצה שתקחו מכאן ושתבחנו בכל יום.

הפחד שחור. אם אתם מפחדים, אין אור. אתם יכולים להיות עובדי האור הנפלאים ביותר, או אפילו להיות המתקשר, אבל אם אתם מפחדים, אין זה משנה כמה שנים עסקתם בעבודת אור, או כמה אור צברתם באופן אישי. הכול נעלם עם הפחד, ואז הם מנצחים את הקרב על תודעתכם. אתם מבינים?

עוצמת הנשמה העתיקה – אתם

נשמות עתיקות, עובדי אור הקוראים זאת, ההתנסויות שהיו לכם במשך תקופות חיים רבות הן מדהימות! הנשמה העתיקה מכירה את הפחד. אני לא רוצה לרדת לפרטים גרפיים, אבל אני רוצה שתבינו! איך הרגשתם כאשר הנחתם את ראשכם על הגיליוטינה, כיוון שדיברתם על אלוהים בדרך שלא הייתה הולמת? איך הרגשתם כאשר ידיכם ורגליכם נכבלו והם הציתו את המוקד? נשמה עתיקה, זה פחד! אתם נושאים התנסויות אלה באקאשה שלכם.

אני רוצה לומר לכם שאין להם סיכוי להפחיד אתכם! אתם יודעים היטב מהו הפחד, ואין להם סיכוי כל עוד אתם נאחזים בחלק שלכם שהוא עוצמת האלוהים. אתם חוויתם כל זאת. משמעות הדבר היא שאתם מחזיקים בנשקי האמת, החוכמה והאור. אל תשכחו זאת. אל תשכחו מי אתם!

האם אתם רואים באיזו מהירות הם מתקבצים? דומה שרק אתמול לא היה כלל ארגון. מהיכן הם באו? האם שמתם לב שאנשים מהססים להילחם בהם? מדוע אזרחי המדינות אליהן הם פלשו מהססים להילחם בהם? במקום זאת, המנהיגים הללו קוראים לעזרת אחרים. מדוע האחרים מהססים גם כן? אני רוצה להראות לכם שיש כמה ליקויים בלוגיקה שאינם מובנים, כיוון שזה מאבק שלא ראיתם מעולם קודם לכן על הפלנטה. אנו ציפינו לו, אבל אתם לא. מדובר בתודעה, לא במדינה או במשאבים.

איך לנצח?

גילינו לכם בעבר את הסוד כיצד לנצח אותם ללא הרג: פשוט קחו את המימון שלהם. הם לא יכולים להתקיים ללא המימון שלהם. המימון חייב להיות מאורגן, מאוחסן ומופץ. הוא חייב לעבור דרך ארגונים ומוסדות. שמעתם? כל שעליכם לעשות הוא לעצור את המערכת. הניצחון לא יושג באמצעות הפצצות. הוא יושג באמצעות חשיבה פקחית ואינטליגנטית וחקירה פיננסית. הגיע הזמן לנהוג בחוכמה במקרים הללו ולא לפחד להביט בפאזל באופן שונה מבעבר. אל תיישמו את האנרגיה שהם משתמשים בה כדי להילחם בהם, כיוון שלא תנצחו. פצחו זאת. זה המבצר האחרון של החשכה המאורגנת והחשיבה המרושעת על הפלנטה, שמתאחדות כדי לנסות לשרוד את מתקפת האור שלכם. אל תפחדו למצוא את נתיב הכסף, ואין זה משנה לאן הוא לוקח אתכם.

פחד הוא הנשק שלהם

אני רוצה שתדעו משהו כאשר אתם צופים בחדשות שלכם. יכול להיות שאתם סבורים שאינכם יכולים לעצור אותם. במקומות רבים, הם יתחזקו בעודם בוראים פחד. פחד נברא בקלות אצל אלה שאינם נשמות עתיקות, שלא מכירים את הפחד כמותכם ושחסרים את השריון של ההתנסויות הרוחניות שלכם. דבר זה מציב אתכם בחוד החנית, יקרים. האם הבנתם את זה? אבל אינכם חייבים ללכת להילחם בהם בדרכם שלהם. כל שעליכם לעשות הוא לשדר אור. תודעה גבוהה תנצח את הפחד בכל פעם.

הגדרות של חשכה ורשע

יש עוד. תגדירו רשע עבורי? זה שיעור שכמה מכם צריכים לשמוע ושכמה מכם לא יהיו מוכנים לראות, כיוון שבני האדם רוצים לשייך רשע לישויות. אנשים רבים רוצים לשים את הרשע בקופסה אחרת, לא בקופסה אנושית. האנרגיה הישנה רוצה לדבוק במיתולוגיה מסורתית, והגיע הזמן שתדעו את האמת. במשך שנים, הייתה אמונה ברוחות רעות ובישויות מרושעות. אלה נחשבות ככוחות חיצוניים שנלחמים באנושות על השליטה באור.

יקרים, ברצוני לספר לכם מהו באמת הרשע. הרשע הוא התגלמות של אנרגיה חשוכה בתוך אדם או קבוצת אנשים, שבכוונה תחילה, לוקחים חשכה זו, מפיקים, מגבירים וממקדים אותה. דיקטטורים מסוימים שחיו על הפלנטה עשו זאת באופן מושלם, ואתם ראיתם אותם. אף רוח מרושעת חיצונית לא הייתה מעורבת או דרושה. מספר אנשים הצליחו למקד ולהגשים אותה טוב כל כך, שכל הסובבים אותם שיתפו עמה פעולה והאמינו בה. זה רשע. הם לא הזדקקו כלל לישות בעלת קרניים וזנב. הם עשו זאת בעצמם. זה מה שבני אדם מסוגלים לעשות!

זו תכונה עוצמתית של האנושות, ואנרגיית אור וחושך יכולה ללכת לשני הכיוונים. באמצעות בחירה חופשית, האנושות יכולה לברוא אור או חושך. יכולת זו מופקת על ידי העוצמה המדהימה של האנושות והדואליות שהיא נושאת. האנושות לא זקוקה לעזרה מבחוץ כדי לברוא רשע.

אמרנו לכם בעבר שבציוויליזציה האנושית שלכם, ארבע פעמים בעבר, הבחירה החופשית הציבה את האנושות בצומת דרכים של קיום על הפלנטה הזאת. זאת משום שתודעת החושך ניצחה באותן תקופות זמן. זה גם לא מפתיע, משום שהאנושות הייתה במוד הישרדות כל אותן תקופות זמן והיה אור מועט מאוד שנבע מחשיבה רוחנית נרחבת.

תפקידה של גאיה בתודעה האנושית

אחת מאותן פעמים עלולה להפחיד אתכם אם תדעו עליה, כיוון שהיה זה באמצעות שיתוף פעולה מלא של גאיה ומגפה כמעט וחיסלה את האנושות. מגפה! עכשיו אתם אומרים: ״מה זה קשור לתודעה האנושית, קריון?״ שימו לב, יקרים, כיוון שזה היום שבו ההוראה ניתנה על ידי השותף שלי, והוא ציין את תשע התכונות האנושיות. אחד ממערכי התכונות כולל שלוש תכונות של גאיה ואחת מהן היא תודעת הפלנטה. גאיה קשורה לתודעה האנושית!

אתם מתחילים לחבר את הנקודות? אתם מחוברים לפלנטה הזאת בדרך עמוקה ורוחנית. לאן שתלך תודעת האנושות, תלך תודעת הפלנטה. גאיה, אימא אדמה, יהיה שמה אשר יהיה, משתפת פעולה עם התודעה האנושית. אם תהרגו אחד את השני במשך אלף שנים, אזי גאיה תעשה כמיטב יכולתה כדי לשתף פעולה עם רצונותיכם! גאיה תבחן את התודעה האנושית ותנסה לסייע לכם לעשות את מה שאתם אוהבים לעשות! האם ידעתם על תפקידה זה של גאיה ביחס אליכם? היא שותפה שלכם, ותאיץ את מה שתעניקו לה. תרצו אולי לבחון את מה שהעמים הילידים עדיין מבינים. גאיה היא שותפה!

מגפה: אתם לא חושבים שזה מוזר שבחמישים השנים האחרונות, כאשר יש לכם אוכלוסייה של שבעה מיליארד אנשים, עם עד 2000 מטוסים באוויר בכל רגע נתון, הטסים לכל מקום אפשרי כמעט, שלא הייתה מגפה בתקופת חייכם? היו חמש התחלות של מגיפות פוטנציאליות בעשרים השנים האחרונות, אך אף אחת מהן לא הפכה רצינית. האם מישהו מכם חשב על כך? יקרים, לפני כמה מאות שנים, כאשר העולם היה מאוכלס בהרבה פחות אנשים, ללא יכולת נסיעה המונית ממקום למקום שמסוגלת להפיץ נגיף, עדיין מיליונים מתו ממגפה. עם אוכלוסייה רבה יותר ותחבורה המונית, קיימת לכך סכנה רבה הרבה יותר היום מאשר בעבר. זה לא הגיוני, נכון? מה קרה שעצר זאת?

כאשר אתם מכירים את מערכת היחסים שבין גאיה לאנושות, זה הגיוני. גאיה היא כוח חיים והיא שותפה שלכם, צופה בכם משנים את מאזן האור והחושך ומשקפת את רצון האנשים. יש לה גם קוטביות! אולי הגיע הזמן שתתחילו את המדיטציות שלכם בהודיה לפלנטה על שהיא תומכת בכם ברוחניות האקאשה שלכם, על שהיא תמיד אתכם, כוח חיים שתמיד נוכח. אנשי קדם החלו את הטקסים שלהם בדרך זו. האם שכחתם?

אבולה

הרגע הכנתי את הבמה לנושא הבא, נכון? אבולה. מפחדים כבר? גאיה היא כוח חיים שהוא חלק מהתודעה האנושית. השותף שלי הראה זאת היום על המסך כדי שתוכלו לראות את הקשרים [בסדרת ההרצאות]. עכשיו הזמן לחבר את הנקודות. יקרים, גאיה משתתפת בקרב גם כן, כיוון שכאן מגיע משהו מפחיד שלא היה בתקופת חייכם ואתם מפחדים ממנו – הפוטנציאל של מגפה על הפלנטה.

יש סרט מפורסם מאוד שכולל דיאלוג שהשותף שלי יצטט. חלקכם יכירו אותו וחלקכם לא, אבל הנה הוא: ״יש לך קצת אש, דחליל?״ ממה אתם מפחדים? מהחשכה? גאיה אתכם בקרב ומחפשת באופן פעיל פתרונות באמצעות האור. האנרגיה של הפלנטה איתכם במאבק זה! נגיף האבולה הוא זעזוע והפתעה. הוא נדחף על ידי בורות ופחד, ולכן הוא יכול לשגשג. ראו היכן התחיל וראו כיצד הוא מקבל את היכולת להמשיך. הוא מרחיב את הפחד והעוצמה שלו בקלות בעזרת אלה שמאמינים שהוא קללה במקום אלה שמבינים את המדע.

כפרים מלאים באלה שמסרבים לעזוב את בני המשפחה שלהם משום שהם מאמינים שהמחלה היא קללה! פחד! במקום להבין שעליהם להיות בבידוד מהנגיף, המשפחה מתה יחד בגלל בורות ופחד. הדבר מייצג את האופן שבו החשכה עובדת. האם גם אתם תפחדו? יקרים, האבולה ינוצח. דעו זאת והיו שלווים. התפללו ובקשו אור עבור הכפריים שמפחדים, שידעו יותר על הדרך שבה ניתן למנוע את התפשטות המחלה ולחיות כדי לראות את משפחותיהם.

אתם משנים את ההיסטוריה

אתם אלה שחוללו שינוי זה, יקרים. אנו מברכים אתכם על שהארתם אור כה בהיר שגרם לחשכה להימלט. ההוכחה נמצאת בכל מה שאמרתי לכם. כנגד כל הסיכויים, יש לכם נגיף ללא מרפא. כנגד כל הסיכויים, יש לכם תנועה ברברית שהיא מרושעת וחשוכה ככל שניתן לדמיין ושהתארגנה לכאורה בן לילה. כנגד כל הסיכויים, לארגון זה משאבי מימון מרובים, הפצה פיננסית, ועזרה רבה להפחיד את כל הסובבים אותו. הוא כל כך מפחיד שישנן קואליציות בין מדינות שלעולם לא היו חוברות ומסכימות על שום דבר, ואף על פי כן, הן יושבות כרגע סביב השולחן במטרה להילחם בחשכה. זה רשע!

רשע לא נוצר באמצעות כוחות חיצוניים, ממש כפי שהאור לא נוצר על ידי כוחות חיצוניים. אור וחושך הם מאזן שהאנושות מסוגלת למשוך לכאן או לכאן. שמעתם? אתם יכולים להיות חשוכים ככל שתרצו או מוארים ככל שתרצו, ותמיד הייתה לכם יכולת זו. זו היכולת לה הייתם עדים בכל ההיסטוריה שלכם, תמיד. אולם אתם נמצאים במצב שבו יצאתם עתה מהעידן הברברי – אלפי שנים של כיבוש, הריגה ומלחמה – ועכשיו המצב שונה.

שוב, אני אומר לכם: אל תתייאשו! הפיקו את האור עמו באתם, עמדו זקופים ואל תפחדו. ״זה פשוט מדי, קריון״. באמת? איך לדעתכם הפלנטה חצתה סמן עיקרי זה, עובדי אור יקרים? נשמות עתיקות, האם אינכן מבינות שהאור שיש לכן הוא כוח רב-ממדי? הוא לא ליניארי. לא הכמות שלו היא החשובה. אלא הכוונה והאמת שלו. משמע, למעט אור יש כוח רב והנשמות העתיקות הן עוצמתיות ביותר בהקשר זה.

אסיים בדבר הבא. לפני יותר מעשרים שנים, ישבתי בכיסא כגון זה בדיוק עם השותף שלי. הוא החל לפתוח את פיו זו הפעם הראשונה מול קבוצה. אחת המטפורות הראשונות שהוא נתן נקראה ״החדר החשוך״. אתן אותה כעת שוב. משום שעכשיו, מכל הזמנים על הפלנטה, אתם צריכים לשמוע אותה שוב. הדינמיקות של החושך והאור לא קשורות לכמות.

החדר החשוך

אתם נמצאים בחדר חשוך, מלא באנשים רבים. החדר כה חשוך שאתם נתקלים אלה באלה. חוסר היכולת לראות מי נמצא לידכם או לדעת את מי הם עשויים לייצג, כמה גדולים הם, מה מינם, או כל דבר אחר עליהם – מפחיד. אתם מרגישים מבודדים.

אתם נצמדים לשכנכם ומחזיקים ידיים. אתם מוצאים אנשים אחרים שאוחזים בידיכם, ואתם בטוחים כל עוד אתם אוחזים ידיים. חשוך! אל תתקלו באחרים! אתם לא יודעים מי הם או מה הם רוצים. ביטחו רק באלה שאתם מכירים ושאוחזים בידכם! האחרים רק רוצים את המשאבים שלכם! טוב תעשו אם תתאחדו, אולי תבנו עיר קטנה משלכם, תקימו חומות סביבה כדי ש״האחרים״ לא יוכלו לתפוס אתכם. אינכם יכולים לראות! הכול חשוך. יכול להיות שיש להם נשקים, יכול להיות שהם רודפים אחריכם. אתם לא יודעים. אינכם יכולים לראות אותם.

במשך מאות, אם לא אלפי, שנים, משל זה ייצג את התודעה על הפלנטה. הפרדתם, שילבתם, הגנתם. אחרים שהיו, גם כן, בחשכה, כבשו כל אדמה שיכלו לכבוש בכוחם.

בחדר חשוך זה, לפתע מופיע עובד אור, נשמה עתיקה יותר. הוא מדליק גפרור. גפרור לא מפיק אור רב, אבל אם אתם נמצאים בחדר חשוך לחלוטין, אור קטן עושה הרבה. לפתע, החדר משתנה. הוא לא מוצף באור, אבל אתם יכולים להתחיל לראות סביבכם, במעומעם. אתם יכולים לראות את שכניכם זו הפעם הראשונה! הם בדיוק כמותכם – מפחדים! בקיצור, בני האדם מתחילים להפיל את החומות; הם שוברים את המעגל ומפסיקים להחזיק ידיים רק עם המשפחה שלהם. במקום זאת, הם מוצאים ידיים אחרות להחזיק, הם מגלים שמעגלים אחרים זהים לשלהם.

רבים רוצים לדעת מהיכן מגיע האור. הם לא יודעים כלל את שמו של נושא הגפרור, נכון? האם לנושא הגפרור יש דוקטרינה? לא. האם לנושא הגפרור יש ארגון שצריך להצטרף אליו או לקדם אותו? לא. מה יש לנושא הגפרור? אור! רבים רוצים עוד. הם מביטים בנושא הגפרור ושואלים: ״אנחנו יכולים לחלוק את האש מהגפרור שלך?״ התשובה היא כן, ולפתע יש אור רב אף יותר. אחרים ניגשים אז וחולקים את האור מהגפרורים שלהם. עם כל גפרור, יש אור רב יותר, ועכשיו רבים יכולים לראות אלה את אלה בברור. בשל האור, אין סיבה לפחד כלל. החשכה התפוגגה.

זו המטפורה של תודעת האור על הפלנטה, הגוברת לאיטה. סיפרנו את הסיפור הזה לפני עשרים שנים. עשינו זאת אז כיוון שידענו על הפוטנציאל של היום ועל המאבק שלכם בחושך.

האירו באורכם באופן שבו אתם מגיבים ועל ידי הימנעות מפחד. כל העולם יהיה בהיר יותר בשל כך. החשכה, המגפה, אף דבר חשוך לא יכול לשרוד לנוכח האור שלכם! זו אמת הזמן לו חיכיתם. אני רוצה שתקחו תפיסה זו הביתה. היא חזקה, נכון?

אמרתי לכם שזה מגיע והנה זה כאן. התמודדו, יקרים. הרגע אמרתי לכם כיצד. אתם מנצחים בקרב. אל תחפשו בחדשות את האמת שלכם, כיוון שהן יעוררו בכם פחד. ככלות הכול, זו המשימה שלהן. הבינו זאת, והיו חכמים בזמני שינוי.

וכך הוא.

קריון