מסע בזמן למתקדמים: ניווט קווי זמן

סליה פן

מאנגלית: סמדר ברגמן

החיים על חללית כדור הארץ היו מתוחים ואינטנסיביים ביותר בשבועות האחרונים. למרבה הפלא, הפעילות הסולרית הייתה נמוכה יחסית, ולכן ניתן לומר בבטחה שאינטנסיביות זו נובעת ממקור אחר. המקור הוא מערכת היחסים החדשה שלנו עם הזמן והעבודה שלנו כ״צוות״ על חללית כדור הארץ. בשבועות האחרונים, הזמן הפך למקור קונפליקט עיקרי ככל שהתודעה הארצית הקולקטיבית החליטה האם ״לסגת״ חזרה בזמן באמצעות מניפולציה של קו הזמן או האם לנוע קדימה ואל ספירלה גבוהה יותר של התפתחות תודעתית, שתאפשר לנו להיערך עם התוכנית האלוהית ועם האינטליגנציה היצירתית האלוהית.

משום שאנו מתעלים אל תודעת הממד החמישי, חשוב מאוד שנבין גם את הממד הרביעי של הזמן ואת הדרך שבאמצעותה אנו מגשימים ובוראים על רשתות כדור הארץ החדש. אלה ששולטים במיומנות זו מוכרים כ״מהנדסי קווי זמן״. אנשים אלה מודעים לכך שהזמן אינו ליניארי, ואינו נע בכיוון אחד. הם יודעים שהזמן נזיל ושהוא נע בכיוונים רבים, ובכלל זה קדימה ואחורה. אדם שמבין את הטבע הקוונטי של המציאות, יכול לתפעל את הזמן והבריאה כך שישרתו את מטרותיו, אם רצונו בכך. בורא מודע שמשרת את האור יעבוד עם זרם האינטליגנציה האלוהית ועם זרמי התודעה וההגשמה העולים מעלה. זה תהליך קל שמביא שמחה וקלילות, כאשר אתם מוצאים פשוט את זרם האור האלוהי או אור היהלום, ומאפשרים לעצמכם להיות חלק מזרימה זו.

אבל בנקודה זו במציאות העכשווית שלנו, ישנם רבים שרוצים לעבוד נגד הזרימה האלוהית ולמען התועלת שלהם, והם משתמשים במיומנות זו כדי לנסות ולמנוע מחללית כדור הארץ לנוע קדימה, ולמעשה שואפים ״להנדס״ את הזמן לאחור, כדי שהעתיד יהפוך לעבר, ואנו נוותר במצב שבו אנו פשוט חיים את העבר שוב ושוב ושוב. לא דרושה לשם כך מכונת זמן, אנו כבר נמצאים במכונת זמן. כל שדרוש הוא שליטה בתודעה ויכולת לטוות קו זמן או נרטיב בתודעה הקולקטיבית.

אולי שמתם לב לאחרונה שהתקשורת מאזכרת רבות את שובה של ״המלחמה הקרה״ בין רוסיה לארצות הברית ואירופה. היא עושה זאת במטרה לכוון את התודעה שלנו חזרה לשנות השבעים ולהאיץ בנו לאמץ נרטיבים ורגשות שהם נחלת העבר. ומתרחשת גם ״הופעה מחדש״ של ״פאשיזם״, שעה שאנו מובלים חזרה למלחמת העולם השניה ולתחושות ולרגשות של אותה תקופה, תכופות ללא הבנה היסטורית אמיתית, אלא פשוט באמצעות רתוריקה ורגשות. כך מוגשמת ״נסיגה״. ניתן להפעיל מחדש קו זמן ״בלתי גמור״ באמצעות תחושות ורגשות חדשים, וניתן לכוון מחדש את התודעה הקולקטיבית ולהרחיקה מקו הזמן שזורם קדימה ומעלה, ואל זמן שזורם לאחור ובתנועה מעגלית.

סוג זה של ״נסיגת״ הזמן משרת את מטרתם של אלה שלא רוצים להתקדם, ושלא רואים עתיד אמיתי לעצמם ולדרך חייהם בעולם שאינו נשלט על ידי פחד, קונפליקט ומחסור. לכן הם מכוונים מחדש את תשומת הלב לאחור, לזמן ולמקומות שבהם פחד, קונפליקט ומחסור שכאלה היו שכיחים ביותר. לכן, למעשה, התקשורת מכוונת אותנו חזרה אל הפחד, החרדה והקונפליקטים של העבר, אף על פי שכל אלה הם בעיקר אשליה.

התוצאה היא עלייה בחרדה והמתח הפנימיים בקולקטיב, אצל אנשים שאינם מודעים לכך שהם מתופעלים. אנשים שלא התעוררו עדיין מדמיינים שהזמן הוא ליניארי והם אינם תופסים ומבינים באמת כיצד ניתן לתפעל את קווי הזמן וספירלות הזמן כדי להשיג שליטה בתודעה הקולקטיבית ולכוון אירועים להיכן שה״מהנדסים״ רוצים שהם יכוונו.

לכן, בזמן הזה, אנשים רבים גם מתמודדים עם תחושות שצצות ועולות שקשורות לעבר ולפחדים השייכים לעבר. בשל כך עולים וצצים גם רגשות ותחושות מההיסטוריה האישית, שעה שקו הזמן המהונדס לאחור מכוון מחדש גם את החיים האישיים שלכם חזרה אל העבר, כדי שתתחברו שוב לפחדים, לחרדות ולטראומות מן העבר הקשורים לפחד ולמחסור.

אתם עשויים להרגיש שאתם נעים במעגלים, כיוון שייתכן וכך באמת קורה.

סדקים בקווי הזמן וההשפעות הפיזיות, הרגשיות והמנטליות

לאחרונה עבדתי עם המלאך מיכאל על המידע המסביר כיצד הזמן הוא חלק חשוב מהבריאה ומהיותנו בוראים מודעים. לא מזמן, המאסטרים הסיריאנים הציגו את עצמם בפני וביקשו שאסייע לאנשים להבין בברור רב יותר את מערכת היחסים שבין הזמן והבריאה על כדור הארץ. הם מפצירים בנו להבין שבתודעת הממד החמישי, הזמן הוא חלק אינטגרלי של כל הדברים שאנו בוראים. איננו יכולים עוד להרשות לעצמנו להיות נאיביים ביחס לנושא זה, אלא אנו חייבים להיות מודעים לאופן שבו אחרים יכולים לכוון את התודעה והבריאות שלנו, אם נאפשר לעצמנו לקחת חלק בנרטיב השיבה לאחור שימנע מאיתנו לנוע קדימה ואשר יכוון אותנו לסגת על עקבותינו אל העבר ולברוא מחדש את התנסויות העבר.

ברגע זה, אנו נמצאים במצב שבו קו הזמן שלנו סדוק ומפוצל. רבים מאיתנו מתמקדים עדיין בספירלה העולה של ההתפתחות והבריאה, בעוד שאחרים מתחילים עכשיו להתמקד בעבר ובתפעול נסיגת קו הזמן. משמעות הדבר, בכל הקשור למונחים של בריאת זמן, היא שקיימים בלבול, לחץ ומתח שעה ששני הנרטיבים, המתקדם והנסוג, מושכים זה את זה.

במציאות קוונטית, הדבר מופיע כשתי ספירלות של אנרגיית אור ש״מתחרות״ זו בזו על אותו מרחב. דמיינו את ההמולה והתוהו ובוהו שעה ששתי הספירלות הללו מתנגשות ונחבטות זו בזו. הדבר יוצר תהפוכות ותוהו ובוהו בכל הרמות. אבל הספירלות הללו גם מערבות את אנרגיות הטבע, משום שאיננו בוראים יחידים על כדור הארץ, אנרגיות הטבע גם הן חלק מהתהליך.

נכנסנו אפוא לתקופה של תהפוכות שבה אפילו אנרגיות הטבע נלכדות בהתנגשות קאוטית זו של ספירלות הזמן, בעת שאנו מחליטים האם לנוע קדימה ומעלה או לסגת ולהסתובב סחור סחור. מסיבה זו אנו רואים תוהו ובוהו וחוסר איזון רבים כל כך בטבע, כמו גם בחיינו בזמן הזה.

ההשפעה הניכרת ביותר של סדק קו הזמן על הגוף הפיזי היא תשישות, משום שאתם נמשכים לשני ״כיוונים״ של בריאת זמן. הדבר מרוקן את האנרגיה ויוצר גם חרדה ודיכאון. אתם עשויים לחוות קשיים בשינה, כיוון שהגוף שלכם עלול לחוות מתח ולחץ. אתם עלולים, כמובן, להרגיש חסומים, שאינכם מסוגלים לנוע קדימה, משום שלמעשה, כך קורה. ברמה האישית, אתם עשויים להתמודד עם פחדים וחרדות ישנים.

וכמובן, עבור הצעירים, שלא זוכרים את המלחמה הקרה או את מלחמת העולם השניה ואת מה שבא לאחריה – הם עשויים להיות מבולבלים, כיוון שהם לא יבינו באמת מה מתרחש עם האנרגיות ״שם בחוץ״.

לכן, ברור שמודעות למה שכרוך בתפעול קו הזמן והתחושות הנלוות היא הצעד הראשון להשבת העוצמה האישית ובריאה מודעת על פי זרם האינטליגנציה היצירתית האלוהית.

לחוג מעלה אל האור: בריאה קדימה אל כדור הארץ החדש

הזרם ״הטבעי״ של הזמן הוא כלפי מעלה, כאשר אור ואנרגיה נעים בספירלה כלפי מעלה אל האור האלוהי. צפני האור שמכילים את הפעימות והמידע אשר יותירו אותנו ״מקווננים״ כבוראים-שותפים עם האלוהי, נשלחים ללא הרף מהלב הקוסמי האלוהי באמצעות המרכז הגלקטי אל השמש שלנו. צפני אור אלה נשלחים אלינו ומסייעים לתודעה הגבוהה שלנו לאפשר לגוף ולגוף האור להיערך עם זרימה כלפי מעלה קבועה של אור והתפתחות אלוהיים.

תנועה ״כלפי מטה״, אשר לוקחת אותנו לכיוון המנוגד ושמרחיקה אותנו מהאור וההתפתחות האלוהיים, יכולה להפריע לתנועה זו כלפי מעלה. ובמקרה זה, אנו יכולים להיתקע ברמה מסוימת ומשמעות הדבר היא שפשוט נחוג באותה רמה, ננוע לא קדימה ולא אחורה, אלא נהיה תקועים באותה נקודת זמן, פשוט נברא אותה שוב ושוב.

אני בטוחה שאף אחד מאיתנו לא רוצה בכך – לא בחייו לא עבור כדור הארץ. אנו רוצים להמשיך לזרום עם האינטליגנציה היצירתית האלוהית ולנוע מעלה אל אור החמלה והאהבה האלוהית. כדי לעשות זאת, עלינו לוודא שאנו נותרים ערוכים עם הזרימה האלוהית ומהדהדים עמה. עלינו למקד את תשומת הלב ואת הבריאה שלנו בכדור הארץ החדש ובבריאת כדור הארץ החדש.

כדור הארץ החדש הוא ביטוי של הרצון האלוהי עבור הפלנטה. הוא בריאה של אור וחמלה במקום שבו כל הישויות חיות יחד באהבה ובהרמוניה. הוא בריאה שבה האנושות והטבע חיים יחד בהרמוניה ובאהבה. הוא קיים בעתיד והוא נברא ברגע ההווה על ידינו כלוחמי אור וכצוותים של עובדי אור.

כדי להגשים עתיד זה עלינו להעניק את תשומת לבנו לכיוון בריאה זה ולהתמקד בו. עלינו גם לפקח על המחשבות, הרגשות והפעולות שלנו. עלינו להבטיח שאנו חיים ברגע ההווה, ושאיננו נסוגים לאנרגיית עבר כלשהי שניתן לתפעל אותה לכדי מלחמה וקונפליקט.

המלאך מיכאל מדבר תכופות על ״השאמאניזם החדש״ או השאמאניזם של המאה ה-21 – מצב שבו עובדי האור הופכים מודעים לצורך בחיבור קרוב יותר לכדור הארץ, לטבע ולאנרגיות הטבע. כאשר אתם מגשימים ובוראים בהרמוניה עם הטבע, לא תמשכו אל קווי זמן שנבראים ושנשלטים על ידי אלה שרוצים רק להשתמש ולשלוט בטבע לטובת הרווח הכלכלי שלהם. אנרגיות ורוחות הטבע ממתינות ומבקשות לסייע לנו לברוא עולם של שפע ברגע זה. עלינו להתחיל להקשיב להן ולעבוד עמן, בכל מקום שבו אנו נמצאים, וכאשר אנו בוראים זמן בהרמוניה עם הרצון האלוהי.

בשיחות עם אנשים ואפילו עובדי אור, דומה שהבעיה הגדולה ביותר היא תכופות ייאוש ואפתיה. ״איך בכלל אוכל לחולל שינוי?״ ובכן, עלינו להתחיל ליזום ספירלות זמן משלנו, שמגשימות מערכת יחסים קרובה יותר עם הטבע ומודעות עמוקה יותר לאופן שבו החיים שלנו משגשגים כאשר אנו כוללים את הטבע במשוואה.

המלאך מיכאל מפציר בכם להרהר בנושא זה ולהתחיל להרגיש ולראות כיצד אתם יכולים להפוך את חייכם לחלק מהספירלה העולה של הרצון האלוהי, ואין זה משנה היכן אתם מתגוררים. זכרו שכבוראים מודעים אינכם חייבים להימשך אל תוך קו זמן או להסתבך בקו זמן שנוצר על ידי ה״מהנדסים״ שרוצים שהותיר אתכם באותו המקום. אתם יכולים להתקדם אל בריאה שונה מאוד ולהתחיל לחוות את כדור הארץ החדש. זכרו שילדי האינדיגו והקריסטל, וילדי קריסטל היהלום החדשים, הם מומחים במסעות בזמן, והם כאן כדי לעזור לנו לבטל את נסיגת הזמן ולהיערך מחדש עם זרימת האור האלוהית.