השתמשו בחשכה כדי להאיר

ג׳ניפר הופמן מתקשרת את המלאך אוריאל
מאנגלית: סמדר ברגמן

היבטי האנרגיה עמם אתם יכולים להיערך ושאותם אתם יכולים לשלב מתרחבים במהירות, ובשעה שהמודעות שלכם גדלה, אתם רואים ופוגשים סוגי אנרגיה שונים ורבים. הדבר עלול להפתיע ולבלבל אתכם, כיוון שייתכן שאתם מצפים לראות רק רטטים ותוצאות בהירים או גבוהים יותר, ואף על פי כן אתם מודעים אף יותר למה שאתם מכנים חשכה, פחד, רוע ואכזריות. מדוע אינכם רואים רק את האור וחשים רק ברטטים הגבוהים ביותר? כיוון שעליכם לראות הן אור והן חושך, משום שעליכם להכיר את החשכה כדי לדעת להגביר את האור והיא המדריך שלכם בכל הקשור לכמות האור שעליכם להקרין בעולם.

עם כל התרחבות אנרגטית, המודעות מרחיבה את תפיסתה בכל הכיוונים, כך שבמקום שבו יכולתם לראות מה ניצב מולכם, עכשיו אתם מודעים לכך וגם לכל מה שנמצא סביבכם. אתם רואים ויודעים בבהירות רבה יותר ועם פחות מגבלות. המחיר המתלווה לרמת מודעות זו הוא שמירה על רמות גבוהות יותר של אי שיפוט והבחנה. אינכם רואים את הצד האפל של העולם והאנושות כדי להרגיש כאב, אתם רואים אותו כדי שתוכלו להעצים את אורכם ולדעת היכן להאיר.

כיוון שהממד השלישי הוא תדר של קוטביות, לכל תדר דחוס יש תדר שווה ערך קליל יותר. לדוגמה, לעצבות יש שווה ערך קליל יותר שהוא השמחה, הדמעות הופכות לצחוק, הכאב הופך לחופש. אבל אם אינכם מודעים לדחיסות, אזי אינכם יודעים לאן לכוון את כוונתכם, כיצד להאיר באורכם וכמה אור להאיר. כשליחי המקור וכניצוצות של אור אלוהי, לכל אחד מכם יש תכלית ומשימה עבור האור. כדי להגשים משימה זו אתם חייבים לדעת היכן להאיר בעוצמה הרבה ביותר.

האנרגיות החשוכות ביותר מופיעות כאשר מגיע זמנן לעבור התמרה להיבטים מוארים יותר של עצמן. היבטים אנרגטיים אלה אינם מושמדים, הם מותמרים להיבט גבוה יותר כחלק מההתעלות וההתפתחות. כל הדברים מתעלים עתה, ולכן כל הדברים זקוקים לאור. כאשר אתם מבחינים בהיבט חשוך שגורם לכם עצבות או כאב, הניחו לו להיות לכם לאות שיאפשר לכם לדעת היכן להאיר באורכם, באיזו עוצמה להאיר, ולסייע לחשכה להפוך לאור.

האור לא זקוק לאור נוסף שיאיר אותו, החשכה היא שנוצרת על ידי האנרגיות הדחוסות ביותר של הממד השלישי שזקוקות לאור. ככל שאתם הופכים מודעים יותר לעצמכם כישויות אור ואתם מעלים את התדר שלכם, כך אתם הופכים גם מודעים יותר למקום הזקוק לאורכם. האירו בעוצמה הרבה ביותר את אנרגיות הפחד, הייאוש, הכאב, הסבל, חוסר האונים, השליטה, הכפייה והיעדר החמלה. היו מקור אור לעולם והניחו לחשכה להדריך אתכם וליידע אתכם היכן וכיצד להאיר באורכם בדרך היעילה, האוהבת, הנרחבת, המכוונת והתכליתית ביותר. כך אתם יוצרים גן עדן עליי אדמות וכך ההתעלות תמשיך לנוע קדימה אל מחזורים חדשים, פוטנציאלים חדשים ומקורות חדשים של שמחה, אהבה, שלום ושפע.