היו חביבים אלה לאלה

ג׳ניפר הופמן מתקשרת את המלאך אוריאל

יוני 2017

מאנגלית: סמדר ברגמן

 

היו חביבים אלה לאלה, תרגלו חמלה כלפי כל האנשים, התנהלו בחייכם מתוך קבלה של עצמכם ושל אנשים אחרים. חיו במסגרת הגשמת העוצמה והשלמות שלכם בכל רגע. כאשר אתם מיישמים חביבות במסגרת האינטראקציות שלכם עם אנשים אחרים, אתם מעניקים להם את מתנת הקבלה, האהבה והחמלה.

חביבות היא יותר מאשר ״להיות נחמדים״ כלפי אנשים אחרים, זהו מצב של מודעות רוחנית, שבו אתם מאפשרים לטבע הרוחני שלכם להוביל אתכם, מדברים מתוך האלוהות שלכם אל העצמי האלוהי של האחרים, הופכים לאור זוהר שאחרים יכולים לראות. כאשר אתם חביבים לאחרים, האור שלכם זוהר יותר מאשר כל חשכה אשר סביבכם.

כאשר אתם חביבים כלפי אחרים, ואין זה משנה מה הם עושים או עשו לכם, הדבר מאפשר לכם להישאר בעוצמתכם, לשמר את גבולות האנרגיה שלכם, ולבחור כיצד תקיימו אינטראקציות עם כל הסובבים אתכם.

החביבות עוסקת בשותפות שבין האנושי והאלוהי שבכם, והיא הביטוי הגבוה ביותר של אורכם. באמצעותה אתם מבטאים את המאסטריות שלכם ורואים את הפוטנציאלים הבלתי מוגבלים בכל מצב.

אינכם יכולים לכעוס אם אתם בוחרים בחביבות, אינכם יכולים לשמור טינה, להיפגע או להתאכזב. החביבות אינה מצב של עשיה או מתן רשות לאחרים לנצל אתכם, זוהי היפתחות שמזמינה אנשים אחרים לחוות את האור שלכם כפי שאתם בוחרים לבטא אותו. כאשר אתם בוחרים להיות חביבים אתם מתנגדים לדחף לשפוט ובמקום זאת, מתרגלים אי-התקשרות וסלחנות.

התחילו כל שיחה ברוח הסלחנות, שהיא הכוונה שלכם להיות במרחב האנרגטי שלכם, כך שכל שליליות שאתם עשויים לחוות ממישהו אחר לא מתקשרת לפצע או לכאב מן העבר שבתוככם. להיות חביבים אין משמעותו לעשות דברים עבור אנשים אחרים, משמעותו היא להתייחס בכבוד לרמת הצמיחה וההבנה הרוחניות שלהם ולאופן שבו היא משפיעה על היכולת שלהם לקיים אתכם אינטראקציה.

אם הגישה שלכם לאחרים היא תמיד גישה של חביבות, אתם קובעים את התוקף האנרגטי של אותה אינטראקציה ואתם המובילים וההולכים בראש, ולא אלה שהולכים בעקבות מישהו אחר. החביבות שלכם לא זקוקה להסכמה של מישהו אחר ולפעמים הסכמה שכזו לא תתקבל, אך בעזרת החביבות אתם לא תשפטו את עצמכם על חוסר ההערכה של אותו אדם.

החביבות מאפשרת לשמחה, לאהבה, לחמלה ולשלווה למשול בכל מערכת יחסים. ראו את החביבות שלכם כמתנה שאתם מניחים למול מישהו, ואז הניחו לו להגיב כרצונו. הניחו לחביבות להיות האמת שלכם, כך שדעתכם לא תוסח על ידי הפצעים, הפגיעות, הכאבים או הבעיות של אנשים אחרים. החביבות מאפשרת לכם להתנתק בחמלה, כאשר הדבר דרוש, ולשחרר באופן מלא כל אנרגיות קרמתיות כדי לאפשר לריפוי שלכם להסתיים.

מתנת החביבות שלכם פותחת את הדלת לדרכי אינטראקציה חדשות שחופשיות מקונפליקט ומפחד. כאשר אתם בוחרים בחביבות כרטט האנרגטי שאותו תחלקו עם אחרים, אתם בוראים ריפוי לעצמכם ומציעים להם את מתנת הריפוי. אתם גם בוראים רטט זה בעולם שסביבכם ועבור הפלנטה בעת שהנכונות שלכם להיות חביבים כלפי אחרים וכלפי כולם מתעצמת ומתגברת בעולם.

דמיינו כיצד יראה העולם אם כולם היו חביבים אלה לאלה. אתם יכולים לברוא מצב זה עבור עצמכם והעולם כאשר אתם חביבים אלה לאלה. החזיקו במרחב האנרגטי עבור החביבות ודעו שכל פעולה של חביבות חשובה לתהליך הריפוי והשלמות שכדור הארץ והאנושות חווים עכשיו במסגרת מסע ההתעלות. לימוד החביבות אלה לאלה הוא חלק חשוב מהתהליך הזה וזוהי מתנה שאתם יכולים להעניק לעצמכם ולאחרים בכל יום.