אפשרו ביטוי עצמי והימנעו משיפוט עצמי

ג׳ניפר הופמן מתקשרת את המלאך אוריאל
מאנגלית: סמדר ברגמן

הרחבת התכלית והפוטנציאל שלכם עתה מעניקה לכם בהירות ואפשרות להבין את המסע שלכם וכיצד השתתפתם במשימת התעלות גדולה זו. ההיבטים הרבים של ״העצמי״ מופיעים בתזמון אלוהי ועם מטרה כנה להשלים את מחזורי הריפוי, לשחרר קשרי קרמה ולכונן מחדש את התרשים האלוהי שלכם. אך בעת שאתם הופכים מודעים לפוטנציאלים עוצמתיים יותר, אתם מאמינים שעשיתם טעויות ושופטים את פעולותיכם כשגויות או כמוטעות. אך הנכונות שלכם לחוות כאב וסבל כחלק ממחזור ההתעלות הייתה מתנה למקור, כדי שההתעלות תוכל להתרחש. עכשיו אתם חופשיים לנוע להיבטים חדשים של העצמי שלכם, אבל רק אם תימנעו משיפוט הנתיב בו בחרתם כשיעורים וכמתנה שלכם.

האחריות להתעלות שייכת לכל האנושות, אבל אלה שמודעים לטבע, לחשיבות ולתכלית שלה – משואות האור ועובדי האור והאנרגיה, המרפאים, האמפתיים ואלה שלבם פתוח – הסכימו ליטול על כתפיהם אחריות נוספת, את אחריות הגשמת היבטי ההתעלות המורכבים יותר, כגון השלמת מחזורי ריפוי, סוף הקרמה והרחבת שערי הממד השלישי אל הרב-ממדיות.

אתם עשויים לחוש אחריות זו כתחושה שמשהו ״טוב יותר״ אפשרי, ששמחה רבה יותר נגישה, שיכולים להיות שלום והרמוניה בעולם, ושהאהבה והחמלה אפשריות. לפני שתוכלו להתרחב עליכם לדעת מגבלה. ולפני שתוכלו לחוות את חירות הממדים הגבוהים יותר, אתם חייבים להכיר את מגבלות הפחד והתדרים הנמוכים יותר. אתם יודעים שההתרחבות אל תדרים גבוהים יותר אפשרית, כיוון שזהו מצב ההוויה האמיתי שלכם. אבל כדי להביא מודעות והתנסות אלה לאנושות, היה עליכם להתחיל ממקום של חוסר ידע לגבי האלוהות והעוצמה שלכם ולברוא את הנתיב המתרחב. המורים חייבים להיות אותנטיים בהתנסות שלהם כדי להראות את הדרך לאחרים.

אם לא ברור לכם מדוע התייחסתם בזלזול לשמחה שלכם, זכרו מדוע הסכמתם להקריב את שמחתכם כדי לסייע להתעלות. זכרו מדוע הסכמתם להצטרף למסע האנושי ולתרום מהרוח, מהאנרגיה ומהידע שלכם. זכרו שנוכחות הנשמה שלכם על כדור הארץ הייתה מתנתכם למקור, בשירות נתיב ההתעלות האוניברסלית. התעלות כדור הארץ היא חלק אחד ממחזור גדול בהרבה שכל היקום לוקח בו חלק, כהתעלות אוניברסלית. אל תשפטו את המסע שלכם על מה שלא היה עד כה, חגגו את מה שאפשרתם למסע שלכם להיות עד לרגע זה. אז בחרו את הרגע שבו תשחררו את ההגבלה, ההקרבה והריפוי שלכם כדי לקדם בברכה את פני העצמי הנרחב שלכם. הגיע הזמן.

שחררו את עצמכם מהמגבלות ללא שיפוט כלפי הבחירות או נתיב החיים הנבחר שלכם. כאשר אתם שופטים את הבחירות שלכם, אתם גם חוסמים את ההתרחבות ומגבילים את הביטויים האפשריים הגבוהים ביותר של האנרגיה שלכם. אתם אור רב עוצמה שהרשה לעצמו לחוות חשכה, ולא אדם שהחשכה שיעבדה אותו ושאינו מסוגל למצוא את האור. ההתרחבות אליה אתם מודעים עתה כפוטנציאל היא זכרון מן העבר, חיבור מחדש לאלוהות העוצמתית, שאתם יכולים עכשיו להביא אל תוך ההווה שלכם ולחלוק עם האנושות כפוטנציאל לעתיד.

חגגו את ההישג שלכם עד כה, כדי שתוכלו לזכור את אמת הווייתכם ולהפוך לעצמי הנרחב שלכם – לחיות בשמחה, בתדר אלוהי; וכדי ליהנות מהחיים – המשימה האלוהית; ולהפוך לפוטנציאל שהותרתם נסתר עד עתה – הביטוי האלוהי של האנרגיה והרוח שלכם. תוכנית ההתעלות כללה הגעה לנקודה זו במסע וכעת אתם כאן. המאמץ ממשיך עכשיו, אבל כעת ניתן להשיג זאת מהיבטי ההתעלות של אנושות שמחוברת לאלוהות, לרב-ממדיות שהיא גן עדן עליי אדמות.