ללמד את ההורים שלכם

פמלה קריב מתקשרת את ישוע

מאנגלית: סמדר ברגמן

שלום ידידים, אני ישוע. אני כאן איתכם. איני גלוי לעיניכם הפיזיות, כיוון שאני מגיע אליכם ממרחב פנימי, הישר מהלב. חושו בנוכחות שלי. אני מצדיע לכם, לכל אחד ואחד מכם. הרגישו באנרגיה שלי נעה בחדר. הרגישו בחיבוק שאנו מעניקים זה לזה. אנו ידידים, אנו כשורשיו של אותו עץ. המטרה המשותפת שלנו היא להעמיק שורשים אלה אל תוך האדמה, כדי לברוא עץ חזק ויפה שיספק צל ומכסה לאחרים.

אני חוגג יום זה איתכם, וחגיגה זו ממלאת את לבי בשמחה. אנו משפחה, משפחה רוחנית מזה עידנים רבים, שאינה תלויה בזמן ובמרחב. אתם יכולים תמיד להתחבר למקור המשותף שלנו, לשורשים המשותפים שלנו, כאשר אתם רוצים בכך, כיוון שאני יודע ורואה שאתם עשויים להיות בודדים על כדור הארץ. אבל אני רואה גם את אומץ לבכם ואני אוהב אתכם מאוד בשל כך.

אני כאן כידיד וכאח, לא כמורה. איני רוצה עוד להיות מורה זה, כיוון שהגיע הזמן שתהיו מורים בעצמכם. זוהי משימתכם בתקופת החיים הזאת. אני יודע שתכופות משימה זו גורמת לכם כאב ובדידות, אבל כאשר תגשימו אותה, כאשר תהפכו למורים בעידן חדש זה, הדבר יעניק לכם סיפוק עמוק ובאמת ישלים את המסע שלכם על כדור הארץ. אתם תהפכו לעץ גדול בעצמכם, ששורשיו מעמיקים אל כדור הארץ וענפיו נישאים גבוה אל הרקיע.

תבחינו בדימוי זה שהעץ ניצב לבדו. כיוון שאתם עץ כה גדול, אתם זקוקים למרחב רב. דבר זה עליכם ללמוד ולקבל בתקופת החיים הזאת: שאתם כאן על כדור הארץ כדי להביא אנרגיה חדשה, ובשל כך, תכופות תהיו חריגים בחברה. אתם בוראים נתיבים חדשים, לכן עליכם לברוא מרחב שבו יוכל העץ שלכם לגדול. וכולכם תחוו התנגדות וחיכוך בהגשמת המשימות שלכם.

בואו נחזור לילדוּת שלכם. הרגישו שוב ביופי ובטוהר נשמתכם הנכנסת לתקופת החיים הנוכחית. הנשמה שלכם התמזגה עם גוף חדש. היא נכנסה אל החשכה ואל הלא-נודע. עליכם להבין שהנשמה שלכם אינה הוויה מושלמת ושלמה. עם כל כניסה אל תוך תקופת חיים חדשה, היא לוקחת סיכונים. הנשמה שלכם היא מציאות פתוחה ודינמית; בכל תקופת חיים היא רוצה לחקור טריטוריה חדשה. והלידה של כל ילד חדש היא אותו נס שמגשים את עצמו.

כאשר אנו מדברים במונחים רחבים יותר, ילד תמיד יביא אנרגיה חדשה לאנושות. לא רק שהנשמה האינדיבידואלית רוצה לחקור טריטוריה חדשה, הנשמה גם רוצה להביא את האנרגיה הייחודית שלה לחברה האנושית. אך כיוון שכל ילד מחזיק בתוכו משהו חדש, הוריו או משפחתו לא יבינו אותו לגמרי. באופן אינסטינקטיבי, ההורים ינסו לגרום לילד לאמץ את השקפת העולם שלהם.

הפיכתם להורים מלווה לעתים קרובות בתחושת אחריות, המעורבת בפחד ובדאגה. כאשר אנשים מולידים ילדים, תכופות מנגנוני ההישרדות הפסיכולוגיים שלהם עולים לפני השטח. במובן מסוים, החלקים החשוכים ביותר שלהם, ובכוונתי לומר שעם בוא הילדים, החלקים הלא מודעים ביותר שלהם עולים לפני השטח. הדבר מתרחש באופן לא מודע – הם לא עושים זאת בכוונה. תכופות הורים מאלצים את הילדים שלהם אל תוך מבנה שמרגיש נכון ובטוח, והילד יכול ללכת לאיבוד בתוך מבנה זה. אולם במקום עמוק כלשהו, הילד זוכר: “זה לא אני”. אך לפני שהילד יוכל להבין את המשמעות המלאה של זיכרון זה, הוא חייב לעזוב את המבנה ההורי כדי לשחרר את עצמו ממנו, ובתהליך זה, הילד יחווה רגש עמוק של זרות, בדידות וייאוש.

במובן מסוים, זהו גורלו של כל ילד אנושי. לכן, אני מבקש מכם לכבד עמוקות את כניסת הנשמה שלכם אל תוך תקופת החיים הזאת. הנשמה שלכם הייתה מודעת לסיכון הכרוך בכך, לסיכון של הפיכתכם אבודים רגשית ומנוכרים מנשמתכם. כאשר אתם מביטים בילד, אתם עשויים לראות ישות עליזה ותמימה, אבל היו מודעים למסע העמוק ותכופות הקשה שהוא חווה. אתם הייתם ילדים בעצמכם ואני מבקש מכם עכשיו להתחבר לילד זה שעדיין חי בתוככם.

אני מבקש מכם להתחבר אל עצמכם כאשר הייתם כבני 12, ועל סף הפיכתכם לנערים ונערות ולישות עצמאית. פשוט הניחו לדימוי של הילד הפנימי לצוץ ולעלות, ואינכם צריכים לזכור במדויק מה אירע באותו זמן. הילד שאתם מרגישים ורואים עכשיו אינו חדש ותמים עוד. הוא ספג את הרגשות והפחדים של משפחתו, כמו גם את השאיפות שלה. נסו עכשיו להרגיש או לראות כיצד הדברים הללו השפיעו על ילד זה. באופן סמלי, אתם יכולים לראות זאת כמטען שהילד נושא על גבו, לכן הרגישו את המשקל האנרגטי של מטען זה.

כדי לשחרר את המטען הזה, אחד הקשיים הגדולים ביותר שחווה ילד מתבגר הוא העובדה שהוא אוהב את הוריו וחש כלפיהם תחושת נאמנות עמוקה. כל ילד רוצה לרפא את הוריו. לכן הוא ינסה לשאת את המטענים שלהם עבורם. חבקו ילד זה ואמרו לו שהוא יכול עכשיו לשחרר את המטען, את המשא הזה. הרבה מהאנרגיה הכבדה שהילד נושא, אינה שייכת לילד עצמו; המטען מלא בפחד, בחרדה, בדאגה ובשליליות שנובעים מהאנרגיה של המשפחה. הדבר החשוב ביותר עבור הילד, ועבורכם, הוא להבין שעל ידי שחרור המטען הזה אתם הופכים למורים ולמרפאים אמיתיים עבור המשפחה או ההורים שלכם. אתם נפטרים אז מהמבנים המגבילים שאוחזים בהם עדיין, ולכן אתם מלמדים אותם, באמצעות דוגמה אישית, כיצד לשחרר את המבנים הללו.

כדי לעשות זאת, עליכם להבחין בין נאמנות אמיתית לנאמנות כוזבת. נאמנות כוזבת מתרחשת כאשר אתם פועלים מתוך בושה, אשמה או פחד. עליכם לזכור שהמשפחה שלכם רוצה להחזיק אתכם בתוך מעגל ההשפעה שלה. קיים צורך לא מודע, אינסטינקטיבי, לעשות זאת, כיוון שההורים שלכם צריכים שתהיו “אחד מהם”. קיים בהורות סוג של רכושנות, שנוצרת תכופות מפחד ושמולידה תחושת נאמנות כוזבת אצל הילד. עליכם להשתחרר מסוג זה של נאמנות, וכאשר תעשו זאת, תוכלו אז לפתח תחושת נאמנות אמיתית כלפי ההורים והמשפחה שלכם, נאמנות מרמת הנשמה.

נאמנות אמיתית משמעותה שאתם משחררים את עצמכם מהמבנים המגבילים של הלך הרוח של משפחתכם. תכופות המבנים המגבילים הללו מקורם בדורות קודמים, ודרושים אומץ רב ובהירות מחשבה כדי להתנתק מהם. שימו לב שאינכם מתנתקים מהם כאשר אתם מתרגזים על המשפחה שלכם או כועסים עליה. זה בסדר לכעוס או להתרגז זמנית, אבל עליכם להבין שכאשר אתם נמצאים במצב רגשי שכזה אינכם חופשיים עדיין מהאנרגיה של המשפחה הביולוגית שלכם. אתם תהיו חופשיים רק אם תהיו מסוגלים לקבל את עצמכם באופן מוחלט כישות עצמאית, ולראות את המשפחה הביולוגית שלכם מרמת הנשמה. אם תרוממו את עצמכם לרמת הנשמה ותתבוננו בעיניים חומלות, אתם תשחררו את הפחד או הכעס ותאמצו ריחוק רגשי מהמשפחה הביולוגית שלכם. באופן פרדוכסלי, המרחב שנפתח מאפשר לכם אז לאהוב אותה בדרך מרוחקת יותר אך נאמנה באמת.

ברצוני להדגיש באוזניכם שאהבה מרמת הנשמה אינה אהבה רגשית. כאשר אתם אוהבים מרמת הנשמה, אתם עשויים להפוך מודעים לכך שקיים מרחק ביניכם לבין המשפחה הביולוגית שלכם שלא ניתן לגשר עליו בקלות. אך אינכם מוטרדים בשל כך עוד, ואתם מקבלים זאת, כיוון ששחררתם באמת. אתם יכולים לכבד ולהוקיר את ההורים הביולוגים שלכם, ואף על פי כן לשמר גבולות ברורים מאוד ביחס אליהם. זהו הנתיב שעובדי אור רבים צריכים לצעוד בו.

אני מזמין אתכם עכשיו להתבונן בילד בן ה-12 שבתוככם לאחר ששחרר את המטען. כאשר המטען נעלם, כיצד אתם, כאדם צעיר זה, מרגישים? האם אתם מרגישים הקלה או שמחה? אתם חוזרים הביתה לעצמכם.

אני מזמין אתכם, כילד זה, לראות מדריך שמתקרב אליכם. המדריך שקרב אליכם מבוגר יותר והוא אוחז בידכם. מדריך זה מייצג עבורכם הורה רוחני והאנרגיה שלו שונה מאוד מהמבנים המגבילים של המשפחה הביולוגית שלכם.

הרגישו כיצד מדריך זה מקדם את פניכם בברכה. מדריך זה מכיר באנרגיה החדשה שבכם, שאתם רוצים להביא לכדור הארץ. מדריך זה רוצה להזמין אתכם לבטא את אנרגיית הנשמה שלכם. הרגישו באנרגיה ובתמיכה של מדריך זה, שהוא חלק מהמשפחה הרוחנית שלכם, משפחת הנשמה שלכם. מדריך  זה מעודד אתכם לעשות משהו מסוים בחייכם. מהו הדבר שרוצה לבטא את עצמו באמצעותכם בזמן הזה? אנרגיית הנשמה הייחודית שלכם דרושה כאן על כדור הארץ. כל דור חדש אמור להביא סוג חדש של מודעות.

 אני רוצה לסיים בכך שאומר כמה מילים על הדור הצעיר ביותר שנמצא כעת על הפלנטה. אתם עדים כעת לדור חדש של ילדים שיש להם כבר דריסת רגל באנרגיית הלב החדשה שעל הפלנטה. תכופות, הם נולדים להורים ערים ומודעים, אך גם הורים אלה עשויים שלא לדעת כיצד להתמודד עם האנרגיה החדשה ועם הרגישות של ילדיהם, שלא מתאימים לשרידי המבנים הישנים. אתם אלה ששינו ושהרסו את המבנים הישנים, אבל תכופות הילדים החדשים מצויים מחוץ למבנים אלה לחלוטין והדבר יוצר בעיות במוסדות מסורתיים, כגון בתי ספר ומקומות עבודה.

העצה החשובה ביותר שברצוני לתת להורים בעידן זה היא להקשיב לנשמות הילדים שלהם. אתם עשויים להבחין שהם מתנהגים באופן מוזר או שאינם מסתגלים היטב לסביבה מובנית מאוד; תכופות הם מודעים לעצמם, אינטואיטיביים ויודעים מה הם רוצים גם אם אינם יכולים לבטא זאת במילים. התבוננו מעבר להתנהגות המוזרה או “הרעה” שלהם והתחברו עמם ברמת הנשמה, המקום שבו אתם שווים והמקום שבו הם יכולים להיות המורים שלכם במקום תלמידים. במוחם ובלבם הם נושאים להבת אור, סוג אנרגיה חדש, והם זקוקים לעזרה שלכם כדי שיהיו מסוגלים להביא את האנרגיה שלהם אל החברה האנושית. הם זקוקים לעזרתכם כדי לבטא ולהגשים את האנרגיה הייחודית שלהם על כדור הארץ בדרכים חדשות וגמישות. המשמעות האמיתית של ההורות היא לשמר מהמסורת את מה שטוב וחכם, ובו זמן, להיות פתוחים לגמרי למשהו חדש לחלוטין, כדי להיות פתוחים לחוכמתה של נשמת ילדיכם. מבחינה רוחנית, הם עשויים להיות מפותחים יותר מכם.