השינוי של 2017 וקרקוע השדה המאוחד של התודעה הגבוהה

סליה פן מתקשרת את המלאך מיכאל

5 ביולי, 2017

מאנגלית: סמדר ברגמן

 

השנה הפלנטרית החדשה ושער האריה – יולי/אוגוסט 2017

משפחת אור אהובה, הגעתם עתה לזמן בשנת 2017 שלכם ואתם עומדים לפתחו של שינוי גדול. נכנה אותו ״השינוי הגדול של 2017״. כן, כפי שאמרנו בעבר, שנת 2017 היא השנה של כדור הארץ המקודש, והשנה של התחלות חדשות. קודי האור שהגיעו במחצית הראשונה של 2017 זרעו את הזרעים להתגשמות תודעת כדור הארץ החדש על הפלנטה.

אנו מכנים תודעה זו של כדור הארץ החדש בשם ״השדה המאוחד״ או תודעה גבוהה יותר. זהו שדה חדש ומתהווה של תודעה רב-ממדית וגבוהה יותר שמתחיל להתקיים סביב הפלנטה כדי לברוא את הרשתות הרב-ממדיות עבור כדור הארץ החדש. הוא מוחזק בלב, בנשמה ובגוף האור של כל איש ואישה שהתחייבו לתודעה הגבוהה יותר ולחיים רב-ממדיים. בעת שישויות זוהרות אלה מתעוררות ומתקבצות יחד, חתימת האנרגיה הזוהרת שלהן וחתימת האנרגיה הקבוצתית שלהן יוצרות את הרשתות המבניות עבור התגשמות כדור הארץ החדש.

לכן הכרחי כל כך שתתחזקו את חתימת האנרגיה האישית שלכם בתדר גבוה, שתתכנסו יחד עם אנשים אחרים בעלי תדר אור ותודעה דומה, ושתתרמו לשדה המאוחד של התודעה הגבוהה יותר.

שדה מתהווה זה הגיע עתה לנקודה שבה הוא עוצמתי מספיק כדי להוות את המוטיבציה לשינויים גדולים על כדור הארץ. האנרגיות של יולי יגיעו לנקודת שיא באוגוסט בזמן ״שער האריה״ וליקויי המאורות במזל אריה, בייחוד ליקוי החמה המלא ב-21 באוגוסט.

אהובים, זו תהיה תקופה ארוכה למדי של אינטנסיביות מתמשכת, ויהיה עליכם למקד את הכוונה שלכם לשמירת השלווה והעוצמה הפנימיות שלכם בעת שאתם חווים תקופה זו של אתגר ומבחן ומגשרים בין הישן והחדש בחייכם. אל תתייאשו, אל תיפלו לתודעת הקורבן או הכעס, אלא הניחו לעצמכם להישאר במקום של אמון וזרימה. אין זה זמן להיות פעילים ולנסות לבצע שינויים. אלא, זהו זמן להיכנס פנימה ולהיכנע לעוצמה הגדולה יותר, תוך כדי כך שאתם מאפשרים לעצמכם לזרום אל השינויים בביטחון ובאמון.

הירח המלא במזל גדי

הנקודה הראשונה של האצת האנרגיה תחול בירח המלא ב-9 ביולי. ירח מלא זה נמצא במזל גדי, המושפע במידה רבה על ידי פלוטו, שגם הוא שוהה במזל גדי. פלוטו מתדלק את הטרנספורמציה ויחד עם האנרגיות המגנטיות העוצמתיות של הירח המלא, הוא יפעל להעלאה לפני השטח של תחושות ורגשות עמוקים מאוד לטובת טרנספורמציה וניקוי. אפשרו להם לעלות לפני השטח, להשתחרר ולהיעלם. אל תאחזו בהם ואל תרגישו ייאוש או אשמה. פשוט שחררו אותם והניחו להם ללכת, בעדינות רבה. באנרגיה הישנה היה עליכם להתאמץ כדי לעבד תחושות שכאלה ולהשקיע אנרגיה רבה למציאת הסיבות לתחושות הללו. באנרגיה הרב-ממדית החדשה די פשוט להכיר במה שעולה ולשחררו באהבה, מתוך ידיעה ששוב אינכם צריכים להיאבק בתחושות וברגשות שכאלה. די להניח להם להתרחק בעת שאתם מתמקדים במקום הימצאכם ברגע ההווה ובמה שאתם רוצים לברוא.

הירח המלא יהיה זמן שבו דפוסים ישנים רבים ישתחררו סוף סוף ויפנו מקום לתבניות תפיסה וביטוי של כדור הארץ החדש. זה יהיה זמן שבו יהיה עליכם להבין באופן מלא את תפיסת החיים הרב-ממדיים, לדעת לזהות תדר ורטט, ולקבל החלטה לעגן את תדר הרטט האישי שלכם או את החתימה האנרגטית שלכם באנרגיות כדור הארץ החדש.

ייתכן שיהיה עליכם לשהות זמן מה בתדרים נמוכים יותר של האנרגיות הישנות בשל עבודה או משפחה, אבל אתם יכולים להתייחס לזמנים הללו כאל ״ביקורים זמניים״, לפני שתחזרו לתדרים הגבוהים יותר בהם אתם חשים בנוח במידה הרבה ביותר. ייתכן שרבים מכם נמצאים עדיין בתפקיד של ״מגשרים״ בין רמות התדר, כדי לסייע לאנשים להתעורר ולחצות את הגשר אל תדרי כדור הארץ החדש.

אהובים, גם אם לעתים עליכם לחוות את התוהו ובוהו ואת הפחד/הכעס סביבכם, זכרו שאתם לוחמי הלב ומאסטרים גשמיים של אור, ושהאהבה והזוהר שבלבכם ונשמתכם יגנו עליכם ויפתחו עבורכם נתיבים של שפע, הרמוניה ושמחה בחייכם בעת שאתם מבטאים את השדה המאוחד או התודעה הגבוהה יותר.

אפקט סיריוס: כאשר שתי שמשות זורחות

האצת האנרגיה העיקרית הבאה תהיה השנה הפלנטרית החדשה שתחול ב-26 ביולי. תאריך זה היה ידוע לבני המאיה הקדומים ולמצרים הקדומים, כרגע שבו הפלנטה מתחילה מחזור חדש בהתפתחות המתמשכת שלה.

קודם ליום זה הוא ״היום שמחוץ לזמן״ שחל ב-25 ביולי. ה-25 ביולי הוא ״מרחב רחם״ קסום ומקודש שבו חלה טרנספורמציה ממחזור זמן אחד לאחר. זהו זמן של שמחה ויצירתיות בעת שאתם מניחים את היסודות למחזור השנה החדשה שלכם ברמות הגבוהות ביותר האפשריות. אנרגיה יצירתית וחגיגית זו תביא אתכם אל ה-26 ביולי כאשר הפלנטה וכל הישויות החיות יתחילו  מחזור אישי חדש של בריאה והוויה.

עבור המצרים הקדומים היה זה זמן שצויין באירוע שנתי שנקרא ״זריחת סיריוס״. זהו זמן שבו סיריוס זורח בשמי הבוקר לצד השמש. זהו גם זמן בלוח השנה המצרי שבו הנילוס גואה ומציף את האדמה, מביא פוריות ושפע לאנשים. בנוסף לכך, סיריוס גם ידוע ככוכב המורה המקודש, וכאשר קודי האור העוצמתיים שלו ערוכים עם השמש, הם משודרים לכדור הארץ באמצעות שער האריה השנתי. שער האריה מתחיל להיפתח ב-26 ליולי ומגיע לשיאו ב-8 לאוגוסט, ה-8.8. זהו הזמן העוצמתי של ״שתי השמשות״, השמש הזהובה-לבנה (השמש של כדור הארץ) והשמש הכחולה (סיריוס). קודי אור היהלום אשר נושאים את הדפוסים והתבניות לספירלת הזמן הבאה משודרים מהמרכז הגלקטי ומוגברים על ידי סיריוס בעת שהם משתלבים אל תוך מחזורי הזמן הפלנטריים של כדור הארץ.

שער האריה: 8 באוגוסט 2017

לכן, אהובים, אתם יכולים להיווכח שנקודות השיא של סדרת היערכויות והאצות אנרגטיות זו תהיינה ״שער האריה״ ב-8 לאוגוסט ושני הליקויים במזל אריה, באוגוסט 2017.

״שער האריה״ הוא שער עוצמתי במזל אריה שנמצא באחריותם של אריות הרוח המלכותיים של סיריוס. ישויות אור נפלאות אלה, הידועות כ״אריות האתמול והמחר״, מחזיקות במרחב המקודש עבור קודי האור החדשים ותבניות ההתפתחות, מאפשרות להם לרדת אל כדור הארץ ולהפעיל את הרשתות ואת גופי האור של כל מי שפתוח לאפשרות להעלות את התפתחותו לספירלת תודעה גבוהה יותר.

בזמן הזה חשוב מאוד שתשמרו את התודעה האישית ואת חתימת האנרגיה האישית שלכם ברמה גבוהה, ושתנצלו באופן מלא את שטף האור והברכות האלוהיים המצויים בקודי אור היהלום החדשים שנכנסים. אל תאפשרו לאירועים כלשהם להוריד אתכם לרמות תודעה נמוכות יותר כגון כעס, פחד או חרדה.

זהו אכן זמן של ״שינוי גדול בשנת 2017״ ועליכם לזכור שאתם לוחמי אור ומאסטרים של אור בגוף גשמי. משימתכם היא להחזיק באנרגיות הללו בתוך החתימה האנרגטית שלכם, כדי שקודי האור החדשים יוכלו להיכנס ולהתקרקע, באמצעותכם, לטובת האנושות והפלנטה.

הליקויים שיחולו ב-7 וב-21 באוגוסט

״שער האריה״ נסגר ב-12 לאוגוסט. אולם האנרגיה תמשיך להיות חזקה במשך כל חודש אוגוסט, ושני הליקויים במזל אריה יגבירו ויעצימו אותה.

בעת הירח המלא במזל אריה, שיחול ב-7 לאוגוסט, יום אחד לפני ״שער האריה״, יחול ליקוי ירח חלקי במזל דלי (השמש במזל אריה). הדבר יברא מרחב להתעצמות נוספת של אנרגיית האלה על הפלנטה. בחודש פברואר 2017 חל ליקוי ירח שנתי במזל אריה (שמש במזל דלי), שהביא שטף עוצמתי זה של אנרגיית יהלום אל כדור הארץ, כחלק מהתעצמות האנרגיה הנשית האלוהית או אנרגיית האלה על כדור הארץ.

בשנת 2017 תהיו מודעים יותר לעוצמה הגוברת של האנרגיה הנשית האלוהית, בעת שאנרגיות המוח הימני של היצירתיות והחמלה יהיו פעילות באופן ברור יותר. תהיינה הזדמנויות רבות יותר לביטוי השדה המאוחד או התודעה הגבוהה יותר באמצעות האנרגיות הנשיות האלוהיות.

ליקוי החמה המלא שיחול ב-21 לאוגוסט ישלים את מחזור הליקויים של שנת 2017. ליקוי החמה המלא במזל אריה יבטיח שקודים הפלנטריים החדשים, שנשלחו על ידי אריות סיריוס המלכותיים, ישתלבו ברשתות הפלנטריות.

בזמן הזה, האנרגיות המצטברות של התמורה והשינוי יעניקו תמריץ גדול לשינוי מהותי על כדור הארץ. כאנרגיית אש, האנרגיה של מזל אריה תשרוף ותתמיר כל דבר שלא נמצא בהיערכות עם קודי  אור היהלום של המציאות החדשה.

מנקודה זו ואילך, הדגש יהיה על דרכים חדשות של חיים ותפיסה. האנרגיות העולות של כדור הארץ החדש ימשיכו לקרוא תגר על הדרכים הישנות. העוצמה של השדה המתהווה של התודעה המאוחדת תתמיר ותשנה, תיצור מרחב למציאות החדשה על כדור הארץ.