תקשור של קריון
מאת לי קרול
מאנגלית: סמדר ברגמן
מהם צמתים ונקודות אפס? למה שיהיה לנו אכפת? במה מדובר? כאן תמצאו את ההסבר וכן מידע מתוקשר חדש מאת קריון.
סיור הקונדוליני של שנת 2012 היה אחד האירועים המדהימים ביותר של קריון שאי פעם עשיתי. אם אתם רוצים לראות בעצמכם, צפו בוידיאו זה בן תשע הדקות: כאן.
התחלנו באוקטובר 2012, וחווינו הרפתקה מדהימה שנמשכה יותר משלושים יום. נסענו במכוניות, באוטובוסים, שטנו בסירות וטסנו במטוסים (ובכמה כלי רכב שלא זיהינו). חצינו את הרי האנדים וביקרנו בארבע מדינות, נסענו למקומות הרוחניים המדהימים ביותר על כדור הארץ. חשנו באנרגיה החדשה, בעוצמה. פגשנו בשומרי הקניונים וההרים, שדיברו אלינו באמצעות קריון. הבנו שהחיבור הפליאדי חי וקיים, ו”שמענו” באמצעות התקשורים הרבים של קריון על סוגי האנרגיות שהפליאדיםהטמיעו בפלנטה ובראו עליה. אלה כוללות הצבה זהירה של כמוסות זמן שישחררו אנרגיה ומידע, במידה והפלנטה תגיע אי פעם לרטט מסוים. הגענו כעת לרטט זה!
ישבנו על “אי השמש” שבאגם טיטיקקה בגובה של 4000 מטרים, וחשנו בשלווה הנפלאה של האגם ושל ההרים המקיפים אותו, שעה שקריון תקשר על האנרגיה שהרגשנו… צמתים ונקודות אפס. חשתי את לחש אנשי קדם ואת האהבה העדינה שלגאיה כשהתחלתי לתקשר בתוך שדה עשב בבסיס ההר הגבוה ביותר שברכס האנדים (הר אקונקגואה), שם זיהה קריון נקודת אפס. עמדתי ותקשרתי על מדף סלע המשקיף על מאצ’ו פיצ’ו, שם דיבר קריון על התעוררות הפומה והצומת בו ישבנו.
עשרים ושמונה תקשורים ניתנו באותו סיור, אך בכל אלה, לא ניתן הסבר מלא לצמתים ולנקודות אפס… מהם, מדוע הם קיימים או בעיקר, היכן הם. כעת הגיע הזמן.
=
בחודשים האחרונים של 2013, בתקשורים שניתנו בעיקר בחו”ל (מחוץ לארצות הברית), קריון נתן מידע מפורט בחלקים ובפיסות רבים. חלק מהתקשורים ניתנו במסגרת הסדנאות של ד”ר טוד אובוקייטיס, חלקם באירועים רגילים, וכמה ניתנו בתגובה לשאלות ישירות הכלולות בספר שיצא לאור בקרוב. רוב המידע לא נמצא בדף האודיו של האתר או בדף התקשורים המתומללים. לכן, בעזרת סופרת חדשה וספרה העתידי, ברצוני למלא את החסר. (אסביר בעוד רגע). גם לאחר שתקראו כל זאת, המידע עדיין אינו שלם. הוא עד כדי כך חדש.
צמתים ונקודות אפס מייצגים תכונות אנרגיה שונות על הפלנטה. קיימים אינספור צמתים ונקודות אפס בכל רחבי הפלנטה. “הפליאדים” הם ההורים הרוחניים שלנו, שזרעו את הפלנטה הזאת בדנ”א האלוהי שלהם. זהו סיפור הבריאה שעמים ילידים רבים על הפלנטה מספרים, והמיוצג גם בהוראה של קריון. הוא גם אחראי לנושא ה”דנ”א המשולב” שלנו, המעניק לנו עשרים ושלושה זוגות כרומוזומים במקום עשרים וארבעה זוגות רגילים שיש לשאר בעלי החיים. הדבר “זועק” לביולוגים ש”לא הגענו מכאן”. באותו זמן שבו הפליאדים זרעו את האנושות, הם גם הניחו “כמוסות זמן” בתוך הדנ”א שלנו, בגאיה וביונקים הימיים (הלווייתנים והדולפינים).
קריון גילה שבקרב כמוסות הזמן הרבות שעל גאיה, קיימות שתיים עשרה כמוסות עיקריות. שתיים עשרה כמוסות זמן אלה מיוצגות על ידי עשרים וארבעה מיקומים גיאוגרפיים. הסיבה היא שכל כמוסת זמן מורכבת מזוג מקוטב של צומת ונקודת אפס.
המידע על הצמתים ונקודות האפס הוא חדש לגמרי ומורכב, ואינו נמצא במקום אחד. למעשה, הוא מוסתר טוב כל כך שדומה שקריון רוצה שנתחיל ללקט אותו ושנשאל שאלות, כדי שינתנו תשובות ספציפיות. זה בדיוק מה שקרה.
בחודשים הבאים של שנת 2013, יצא לאור ספר חדש של קריון, אבל הוא לא יעסוק בנושא זה. במקום זאת, סופרת חדשה שילבה את התשוקה שלה לאיכות הסביבה עם הידע הרוחני של קריון.
ברצוני להציג בפניכם את הספר הראשון שקשור לקריון אך שאינו פרי עטי! The Gaia Effect & The Remarkable System of Collaboration Between Gaia and Humanity (אפקט גאיה ומערכת שיתוף הפעולה המדהימה בין גאיהלאנושות), שמתוכנן לצאת לאור השנה (2013) [Ariane Publishing]. ספר זה, שנכתב על ידי הסופרת וחוקרת הטבע מוניקה מוראני, הוא אסופה של כל דבר שקריון אי פעם תקשר שקשור לגאיה! זה תחום שלא הייתי מגיע אליו מעולם מפאת חוסר זמן, והוא כולל תקשורים חדשים מאת קריון שלא פורסמו מעולם. לכן הוא גם כולל (ניחשתם נכון), שאלות על צמתים, נקודות אפס וכמוסות זמן.
הספר של מוראני מייצג משימת מחקר מדהימה שכוללת האזנה לתקשורים של קריון, קריאת הספרים של קריון, וכמו כן סקירת כל השאלות והתשובות שמופיעות באתר. בנוסף לכך, היא הציגה שלושים שאלות חדשות, וקריון מעניק להן תשובות בספרה, תשובות שלא נראו מעולם קודם לכן. יתר על כן, יש אפילו מידע שנגיש באמצעות תקשורים מעט מעורפלים של קריון, שהוקלטו על ידי אנשים אחרים, בנוגע למקומות בהם ממוקמות כמוסות זמן אלה.
לכן, הודות לה יש עתה בידינו תמונה טובה הרבה יותר לגבי מהות הצמתים ונקודות האפס ותפקיד כמוסות הזמן. להלן המחקר שלה בנושא. חלק מהמידע יופיע בספרה וחלק לא, כיוון שקריון חשף אותו רק לאחרונה. בעקבות המידע החדש שקריוןגילה בהדרגתיות, היא יצרה מפה בשלושת החודשים האחרונים, שמצביעה על המיקומים של האנרגיות הללו (למטה).
אל תכתבו לי ותשאלו אותי למה השער החביב עליכם לא נכנס לרשימה. לא מדובר בשערים שעל הפלנטה. מדובר בשתיים עשרה כמוסות זמן עיקריות שמיוצגות על ידי עשרים וארבעה זוגות מיקומים של צמתים ונקודות אפס. חלקם משכו אליהם אלפי אנשים, וחלקם כה מרוחקים שבני האדם לא יכולים להגיע אליהם בקלות. אז אל תתאכזבו אם המקום שבו חוויתם התגלות אינו מופיע. קיימות כמוסות זמן רבות על הפלנטה, אבל רק שתיים עשרה עיקריות.
קריון עדיין לא חשף את הזוגות המדויקים של הצמתים ונקודות האפס. זכרו: שתיים עשרה כמוסות הזמן העיקריות הן זוגות מקוטבים. רק זוג אחד של צומת ונקודות אפס התגלה בנסיעה האחרונה למוסקבה שברוסיה. זוג זה הוא כמוסת הזמן שמוכלת בתוך הצומת שבמאווי, הוואי ונקודת האפס של הרי טיבטסי שבצ’אד (אפריקה). היה זה הזוג הראשון של כמוסת הזמן שהמקהלה הלמוריאנית שהתכנסה ב-21 בדצמבר, 2012 העירה. קריון נתן את המטפורה לאירוע הזה, ותיאר אותו כהכנסת מפתח אל תוך מנעול, כדי להשיג גישה לכל כמוסות הזמן האחרות.
מה אנו אמורים לעשות עם המידע הזה? הרבה דברים. אבל אחד מהם נמצא הישר מולנו, כיוון שצמד כמוסת הזמן מגיב ל”פעולה רחומה מתוכננת”. בחוויית המקהלה הלמוריאנית שנערכה במאווי, קריון אמר לנו לחזור על חוויית המקהלה תוך שימוש בצירוף אחר של טונים כדי לשנות את הפלנטה. זוהי אפוא הפעולה המיידית הראשונה הידועה לנו… קבוצת אנשים גדולה המביעה כוונה ושרה טונים ספציפיים, יכולה לשחרר חלק מהאנרגיה (המוחזקת בתוך כמוסות הזמן) שהפליאדים ידעו שנזדקק לה… בערך בזמן הזה.
לי קרול
צמתים ונקודות אפס
מידע שנאסף על ידי מוניקה מוראני עבור ספרה החדש:
The Gaia Effect & The Remarkable System of Collaboration Between Gaia and Humanity (אפקט גאיה ושיתוף הפעולה המדהים שבין גאיה והאנושות)
(אסופה של מידע מתוקשר מאת קריון)
כמו כן (למטה)… תקשור של קריון משנת 2013 שלא פורסם עדיין
צמתים: קיימים שלושה סוגים של צמתים: שערים (פורטלים), מערבולות (וורטקס) ו-וורטל (חצי פורטל, חצי מערבולת). שער (פורטל) הוא צומת שחופפת לגאיה ומעצימה אותה. מערבולת (וורטקס) מתרחשת כאשר אנרגיות מתנגדות והאנרגיה נעה ללא הרף. אנשים מסוימים חשים בטוב בעת ההימצאות בתוך המערבולת, למרות שיקשה עליהם לחיות שם. וורטל היא חצי שער וחצי מערבולת. אין סימטריות לקווים הללו והם מתרחשים מתחת לכדור הארץ כמו גם על פני כדור הארץ. ולכן הדבר מורכב יותר מכפי שאתם חושבים. כל הקווים הללו נבראו על ידי רשת הקריסטל, ורשת הקריסטל נבראה על ידי התודעה האנושית.
– פרפרזה על דברי קריון
חלק מתשובה של קריון לשאלה הנמצאת בספר של מוניקה על גאיה
צמתים הם בדיוק כפי שנאמר: אלה הם מקומות של אינטנסיביות עצומה, שבהם רשת הקריסטל יכולה לאחסן את כמוסות הזמן של תבנית הבריאה, כפי שהוצבו שם על ידי הפליאדים. לכן, צמתים יכולים גם להיות אדמה נעלה ולהעניק תחושה טובה מאוד. אולם, כפי שנאמר קודם לכן, תכופות צמתים הם מקומות נגישים פחות או רצויים פחות למגורי אדם רגילים בגלל האנרגיה האינטנסיבית. אבל בני האדם נמשכים אליהם מאוד בכל זאת, ותכופות העמים הילידים של כדור הארץ בנו שם את מקדשיהם.
כמוסות זמן אלה צריכות להיות על הפלנטה כמדריך או תכנית לאנרגיית הבריאה ההתחלתית של גאיה. אמרנו לכם שככל שהן תשתחררנה לאיטן, הן ישנו את רשת הקריסטל כדי לעזור לשינוי בתודעה האנושית ובסופו של דבר יצרו פלנטה נעלה.
התבניות אינן רק מידע. הן שערים קוונטיים של חיי הפליאדים. קשה להסביר זאת, אבל חשבו לרגע שאנרגיה קוונטית יכולה להתקיים בשני מקומות בו זמנית. זוהי תכונה של הפיזיקה הקוונטית שלכם, ולכן אינה מוזרה בעיניכם. חשבו אפוא לרגע שאפילו לחיים יכולות להיות תכונות שכאלה (קיום במקומות רבים). לכן, דעו שהבוראים שזרעו אתכם תמיד היו כאן בדרך קוונטית מסוימת, והם נמצאים בתוך כמוסות הזמן.
כאשר אתם חשים באנרגיות הללו בממד השלישי, אתם נוטים להפוך אותן לליניאריות. לכן אלה שרגישים יראו “עיר” או ירגישו ישויות שעשויות אפילו לדבר אליכם. אבל המציאות היא שהתחושות הללו הן רק התכונות של ההתבוננות באנרגיה קוונטית עוצמתית בעודכם נמצאים בממד השלישי.
הר שאסטה הוא אחת מכמוסות הזמן הללו. ההר מוכן להפעלה, ושחרור כמוסת הזמן שנמצאת שם כבר החל. אבל עתה, עם חלוף שנת 2012, הפליאדים ממלאים תפקיד פעיל יותר. אתם תדעו מה משמעות הדבר בשלב מאוחר יותר.
– קריון
נקודת אפס: כאשר רשת הקריסטל חופפת לרשת של גאיה בדרך שמבטלת זו את האנרגיה של זו, אתם מקבלים נקודת אפס. נקודת אפס היא אפוא מקום שבו רשת הקריסטל אינה קיימת, ולכן אתם מקבלים רק אנרגיה טהורה של גאיה.
– פרפרזה על דברי קריון
חלק מתשובה של קריון לשאלה מתוך הספר של מוניקה
התחושה של נקודת אפס, או אדמה ריקה, עשויה להיות נהדרת, אבל קשה מדי לשהות בה למשך תקופות זמן ארוכות. היא מייצגת אנרגיית בריאה טהורה. קשה הרבה יותר לחיות בה, ומסיבה זו, המקומות על כדור הארץ שם הן קיימות אינם מיושבים לעתים קרובות (חלקן נמצאות באוקיינוסים). כמו כן יש לה מאפיינים מוזרים של הרשת המגנטית, שמקשים על כוח החיים ועל סינפסות מוח מאוזנות (להם נדרש איזון שדה מגנטי אליו אתם רגילים). התוצאה היא חוסר איזון ובלבול.
– קריון
מידע נוסף על כמוסות הזמן
קריון אמר שכאשר “מקהלת החמלה” שרה צמדי טונים מסוימים אל כמוסות הזמן, כמוסות הזמן מקבלות גירוי קוונטי. אין פתיחה או סגירה כפי שעשוי לדמיין האדם החושב ליניארית. למשל, במקרה של מאווי, בשנת 2012 נתתם גירוי לכמוסההלמוריאנית ולבת זוגה הקוטבית. השתיים שלחו אז אות.
“אילו הייתם שבים למאווי ועושים זאת שוב, האירוע יהיה עוצמתי במידה שווה ועם תכונות חדשות של כמוסות זמן שמשתחררות. לכן הכמוסות מכווננות להגיב לתודעת היום”.
– קריון, 22 במאי, 2013 – מוסקבה, רוסיה
הזוגות השלמים אינם ידועים עדיין, אולם קריון נתן לנו אחד מהם. מאווי היא בת הזוג של הרי טיבטסי שבצ’אד (אפריקה) וזו הייתה אחת משתיים עשרה כמוסות הזמן שקיבלה גירוי בעת אירוע המקהלה הלמוריאנית שנערך ב-21 בדצמבר, 2012. מחקר הראה שלאזור זה יש נקודות דמיון מסוימות לאזור של מאווי, שגם הוא געשי. דומה גם שהוא נמצא בנקודה המנוגדת בדיוק לזו של מאווי על כדור הארץ.
האירוע הבא יהיה “מקהלת החמלה” שתשיר בחצי האי יוקטן שבמקסיקו. צמד זה עדיין אינו ידוע, וגם לא התכלית וכוונה המדויקות. אבל הטונים פותחו, וקריון ייתן אותם לד”ר טוד בזמן המתאים. אבל ההוראות ברורות…. עשו זאת!
לבסוף, הנה קטע מתקשור שניתן במוסקבה שברוסיה ב-26 במאי, 2013 לאחר סדנת הטונים של ד”ר טוד. (בדרך כלל תקשורים קטנים יותר אלה לא מוכנסים לאתר של קריון).
חדש:
מידע זה אינו נגיש עדיין כהקלטה באתר, והתמלול מופיע כאן לראשונה!
מתוך תקשור של קריון שנערך במוסקבה שברוסיה, ב-26 במאי 2013 לאחר סדנת הטונים של ד”ר טוד:
החתיכה החסרה
ברכות יקירים, אני קריון מהשירות המגנטי. יש דברים רבים כל כך לדון בהם והרבה כל כך לנסות להסביר. בכל פעם שאנו יושבים מול אלה שבאים לפגישה כגון זו, אנו יכולים לשחרר בגלוי חלק קטן מהתמונה הגדולה יותר. אבל היום הרשו לנו לדבר על התמונה כולה באופן שונה מעט.
יש משהו שאירע זה עתה בהתפתחות של הטונים. אנו מתחילים להסביר למה הם מוכנים. המערך הראשון נחשף ובוצע במקום שנקרא בעבר למוריה. הסיבה לכך שהוא בוצע שם הייתה מוסווית מעט וכעת היא נחשפת. לכן הישארו עמי, כיוון שהשותף שלי [לי] ינסה להסביר כמה מהדברים שהם מורכבים מאוד.
המקום שבו הופיעה המקהלה בהוואי הוא למעשה אחד משני קטבים, ומייצג שני מקומות על כדור הארץ. גילינו לד”ר טוד אובוקייטיס שקיימים כמה ממה שאנו מכנים בשם “כמוסות זמן” פליאדיות על הפלנטה. הן מייצגות עשרים וארבעה מקומות, אבל לשם פשטות נאמר ששתיים עשרה מתוכן טעונות בדרך אחת ושתיים עשרה מהן טעונות בדרך אחרת. לכן למעשה, יש לכולן קוטביות שבוראת שנים עשר זוגות של כמוסות זמן. כאשר אתם נוגעים באחת מהן, האחרת מושפעת. כמוסות זמן משמעותיות אלה המתינו לאנרגיה הזו על הפלנטה.
סוף שנת 2012 היה זמן שבו המפתח הוכנס למנעול, שפתח את הגישה לכולן. לכן חלק ממערכי הטונים ששרו שם [במאווי] ברא פתיחה של גישה פוטנציאלית לכול הכמוסות שעל הפלנטה. קל למדי להבין זאת, אבל עכשיו זה הופך מסובך יותר. ככל שננסה להסביר זאת, יהיו רבים שלא יבינו. לכן אני עומד לעזוב את הפיזיקה לרגע ולפנות למטפורה שרובכם יבינו.
ברצוני לספר לכם על משהו מוכר מאוד כדי לתת לכם תרחיש שיהיה הגיוני בעיניכם. אני מקווה שכשתעזבו מקום זה לא תהיו מבולבלים אלא עם תחושת “א-הה! עכשיו אני מבין!”
אחת ההמצאות הנפלאות שיש לכם היא מה שאתם מכנים בשם “טלוויזיה בהבחנה גבוהה [HD TV]. היא מייצגת את אותם צגים עצומים שמציגים את התמונות היפות ביותר שנראו אי פעם על מרקע הטלוויזיה. איזו המצאה! אתם יכולים לראות פיסות וחלקים של נפלאות כדור הארץ, הישר על הצג שלמולכם. תכופות נשימתכם נעתקת למראה המראות הממשיים כל כך. עכשיו, גם אם אין לכם מושג במדע בסיסי, רבים מכם יודעים את סוד פעולת הטלוויזיות הללו. זה פשוט. המדע שלכם גילה לפני זמן רב שכל הצבעים היפהפיים הללו שאתם רואים יכולים להיות מוצגים לעיניכם במה שהם מכנים “מערכת צבעים חיבוריים”. היא מבוססת על משהו שמכונה “ראייה אנושית טריכומטית”. בפשטות, משמעות הדבר שאת כל התמונות היפהפיות ביותר על כדור הארץ, ניתן לייצג על ידי שימוש בצירוף של שלושה צבעים בלבד! אלה הם אדום, ירוק וכחול. אינכם זקוקים לצבעים נוספים. כאשר משלבים אותם באופן הנכון, הצבעים הללו בוראים כמעט כל צבע אפשרי שהאנשים מסוגלים לראות. שלושה צבעים.
כעת, בעודכם צופים בטלוויזיה, אינכם מודעים לשלושת הצבעים. במקום זאת, אתם מודעים למיליוני צבעים המופיעים לנגד עיניכם, שמורכבים רק על ידי שלושה צבעי יסוד. זה סוד הטלוויזיה הצבעונית. הוא מפשט את שידור מיליוני הצבעים אליכם.
לכן, כאשר מתרחש השידור, המערכת שולחת “מידע” לטלוויזיה כיצד לשלב את שלושת הצבעים שמכשיר הטלוויזיה יוצר. אז היא נותנת לכם משהו שאתם מכירים – את כל טווח הצבעים המלא של הראייה, ואת “התמונה הגדולה”.
בואו ניישם כעת ידע זה למה שמתרחש בתחום שאינו מוכר לכם. אני יכול ליישם מטפורה זו של הטלוויזיה בכמה דרכים: בואו נדבר תחילה על הפיזיקה. אתם נמצאים בממד השלישי. לכן הבה נדמיין שאתם מקלט טלוויזיה “קוונטי”, כבני אדם על כדור הארץ. בואו נאמר שהמציאות התלת ממדית שלכם תואמת רק לכל הפיקסלים האדומים (מיליון נקודות מידע על מרקע הטלוויזיה שלכם). בואו נניח שכאשר אני מגיע ומדבר אליכם, אני מדבר רק אל פיקסלים האדומים של מערכת גדולה הרבה יותר. בתלת ממד, אתם מקבלים רק הורדה “חלקית” של מה שבאמת מתרחש.
כעת, בואו נאמר שלפיקסלים האדומים אין מושג לגבי הכחולים או הירוקים. במטפורה הזאת, אתם עשויים להאמין שהם קיימים, אבל מעולם לא ראיתם את התמונה הגדולה יותר – כל שאתם מבינים הוא “אדום”. המציאות שלכם דומה לכך. כל עוד אתם נותרים בהישרדות התלת ממדית, אף אנרגיה קוונטית או רב-ממדית אינה גלויה לכם. למעשה, אתם מהלכים עם נגישות לכל הפיקסלים הצבעוניים, אבל בתלת ממד אתם מקבלים רק את האדומים.
בואו נניח שכעת אני הולך לכנס פיזיקאים. כאן נמצאים המוחות החכמים ביותר על הפלנטה, ואני מתחיל לדבר על הפיקסלים האדומים והכחולים. אני זוכה בתשומת לבם! יש להם מושג טוב הרבה יותר שהכחולים קיימים… אך כיוון שהם לא ראו אותם מעולם יחד, גם להם אין תמונת HD, ועל הירוקים הם כלל לא חשבו עדיין.
לא ניתן לשדר אף תמונה, כיוון שאין דרך אמיתית לשלב את כל שלושת הצבעים. ולכן אין תמונה יפה שאפשר להתבונן בה, ובני האנוש מכירים רק את החלקים, “ללא התייחסות לתמונה הגדולה”.
לאף אחד על הפלנטה אין את כל שלושת צבעי הפיזיקה (מתייחס למטפורה). אה, אתם קרובים! אבל משמעות הדבר היא שאין אף אחד על הפלנטה שיכול לראות את התמונה הגדולה, שמשודרת אליכם ללא הרף. יש לכם רק שניים מתוך שלושת הצבעים הדרושים כדי לראות מה באמת מתרחש. ללא המידע המסביר כיצד לשלב את הצבעים, וללא הצבע האחרון, מדובר רק ב”תוהו ובוהו של פיקסלים”…. חלקים שתכופות אינם הגיוניים.
בואו ניישם עקרון זהה לטונים שאתם לומדים ושרים בסדנה זו. קיימות שתיים עשרה כפסולות זמן שהוצבו על הפלנטה. אם שמתם לב ל”פיזיקה של קריון”, אתם יודעים שכל דבר בפיזיקה מגיע בזוגות. אפילו חוקי הפיזיקה התלת ממדיים שיש לכם עכשיו מגיעים בזוגות. לכן הרעיון שאפילו החוקים הקוונטיים גם הם מקוטבים לא צריך להיות קשה עבורכם. אי לכך, עליכם לדעת ששתיים עשרה כפסולות הזמן של הפלטנה מגיעות אף הן בזוגות – זוגות תלת ממדיים שמיוצגים כמיקומים על הפלנטה.
הטונים: טון אחד, שמושר כנגד (עם) האחר, מייצג אף הוא קוטביות. עכשיו אתם יודעים למה יש שניים. משום שהם “מדברים” אל הקוטביות של כפסולות הזמן שהם מפעילים. עכשיו, זה מורכב הרבה יותר ולכן לא ניכנס לכך עתה. אבל דעו שהטונים מקוטבים גם הם, וכאשר שרים אותם יחד הם בוראים אנרגיה שלישית. זכרו זאת לעת עתה.
כמוסות הזמן מייצגות מקומות על הפלנטה בהם מתרחש משהו מבחינה אנרגטית, אבל עדיין אתם מביטים רק בשני דברים… צמתים ונקודות אפס. לכן בואו נכנה את הזוגות הללו “כמוסות הזמן האדומות והכחולות של הפלנטה”. אז בואו נניח (על פי המטפורה שלנו) שיש לכם טון אדום וטון כחול. אתם שרים אותם יחד. היכן הצבע השלישי? בתוך כפסולות הזמן, ישנם רק שני חלקים – החיובי והשלילי (הצומת ונקודת האפס). אין שילוש בפיזיקה שאתם רואים, וכפי שתואר, הכול בא בזוגות. אז מה הסיפור כאן?
ובכן, יקרים, זו לא הדרך שבה פועלת “הפיזיקה האוניברסלית” האמיתית. זה מה שאני רוצה לספר לכם היום. הצבע השלישי במטפורה הזאת הוא “תודעה רחומה קוונטית”. זו האנרגיה השלישית שהיא הזרז עבור השתיים האחרות שיוצרת את הפיקסל הירוק ושמאפשרת את התמונה כולה! תוכלו אפילו לומר שזה “המידע” הדרוש כדי לחבר הכול יחד. אבל עד שהוא לא יעורבב עם שני האחרים, התמונה הגדולה לא תיראה לעולם. בנוסף לכך, האירוניה היא כזו: אפילו כאשר היא נוצרת, אם אתם פשוט יושבים שם כפיקסל אדום וכחול, אתם לא תראו את התמונה. אבל אחרים יכולים!
גאיה יכולה; הפליאדים יכולים; וכל תרבות בגלקסיה שיש לה ראייה קוונטית, יכולה גם כן! הם רואים את השידור שלכם. זה אירוני, נכון? שאתם יכולים להפיק את התמונה אבל אינכם יכולים לראותה? עדיין לא, אבל בקרוב. בינתיים, אתם יכולים לשלוח תמונות לאלה שמסוגלים לראות אותן.
כעת אתם יודעים מעט יותר על מה שמתרחש כאשר אתם שרים טון אחד כנגד האחר. הוא בורא, באמצעות תודעה רחומה, אנרגיה שלישית, את הפיקסל הירוק הגדול. יש לכם אפוא פיקסל אדום שמייצג טון בתלת ממד, ופיקסל כחול שמייצג טון נוסף. אבל כאשר בני האדם שרים אותם יחד, התודעה האלוהית של כוונת האירוע מפיקה את הפיקסל הירוק החסר, ואת ההוראות עבור התמונה.
מעשה זה “מדבר” אל צמד כפסולות הזמן שנטען על הפלנטה. אבל הקשיבו: כאשר שתי כפסולות הזמן המקוטבות נטענות, הן גם יוצרות אנרגיה שלישית – את הפיקסל הירוק המטפורי החסר, ואז הן משדרות תמונה בעזרת מיליונים על מיליונים של אנרגיות וצבעים. לפעמים התמונה משודרת אל כדור הארץ, מעוררת את כדור הארץ למשהו שאתם עושים שלעולם לא ניתן היה לשדר אותו קודם לכן, עד שסובבתם את המפתח במנעול ב-21 בדצמבר. לפעמים הטונים יוצרים תמונה אחרת שנשלחת אל הגלקסיה, כדי יידע את אלה שרואים את התמונה כולה במה שאתם עושים. אז מהי “החתיכה החסרה”?
הקשיבו יקרים: הפיזיקה אינה שלמה ללא התודעה האלוהית של הדנ”א המכיל את “זרע הליבה”. הפיזיקה לבדה באה רק בזוגות. אבל פיזיקה שמשולבת עם קדושת החמלה משלימה את השילוש… ושלושתם מרקיעים אל תקשורת עם הגלקסיה כולה.
כעת ברצוני לכבד את בני האנוש: אתם יושבים בחדר כגון זה [הסדנה במוסקבה] ואתם בוחנים את האדום והכחול, טון אחר טון. אך אתם בוטחים רק בתרחיש הגדול יותר. הרשו לי לתת לכם דוגמה שתסביר זאת: נניח שיש לכם את אחד ממנועי הרכב המורכבים ביותר על כדור הארץ. נניח שהוא שייך למכונית מרוץ קוונטית ובעל עשרת אלפי חלקים. ואתם בוחנים בורג אחד או אום אחד בחלק זה. נניח שהתוכניות של המנוע אינן ידועות לכם, אבל אתם מרכיבים את החלק בכל זאת. איך תוכלו לראות את הדבר השלם?
במקום זאת, אתם בוטחים בעבודת המנוע. אתם לומדים כיצד להכין חלק אחד ולחבר אותו לאחר, ואתם מניחים אותו במקומו. אפילו לא ראיתם את מכונית המרוץ! אז… כאשר מכונית המרוץ מוכנה, אינכם יודעים כלל לאן היא תיקח אתכם!
לכן אנו מכבדים אתכם היום, כיוון שברמה מסוימת אתם מרגישים מה אתם עושים. ברמה מסוימת, כולכם מנווטים את מכונית המרוץ. אתם לומדים את הטונים כדי לברוא אנרגיה שלישית, ועצם העניין בטונים מתחיל אף הוא לפתוח כמוסות זמן בתוך גופכם, עם אותה תמונה גדולה! אינכם יודעים לאן זה ייקח אתכם.
זו ההגדרה של אמונה ואמון, וגם – נשמה עתיקה. מבורך הוא האדם שזוכר את התמונה הגדולה שאינו יכול לראות עדיין. אך הוא יודע שהיא מגיעה מהשמש המרכזית הגדולה ומאמציו ממשיכים לבנות את חלקי המנוע שיום אחד יביא אותו לפלנטה נעלה. בתהליך זה הוא יזכה בחיים ארוכים יותר, בבריאות ובאהבה, גם מבלי לראות את התמונה. הוא לא רואה מעולם את התמונה ב-HD.
אבל כעת הרשו לי לומר לכם משהו. יבוא יום שבו תראו, יקרים. זו “העיר שעל הגבעה”, והיא תדהים אתכם.
וכך הוא.
צמתים ונקודות אפס
במפה שלמטה, הצמתים מופיעים בצבע ורוד ונקודות האפס בצבע כחול