2018 – עלייתם של שומרי כדור הארץ

מאת קייט ספרקלי

נכתב בינואר, 2018

מאנגלית: סמדר ברגמן

השנה שעברה הסתיימה בירח-על מלא ועוצמתי שהדגיש את שרידי התוהו ובוהו, הבלבול והרגש שאפיינו את השנה שחלפה. בשנת 2017 חווינו את התפוררות אנרגיות היסוד של עולמנו ואת שחרורן. הניקוי שהתרחש עקב זאת והשינויים בקווי הזמן הקשו עלינו לראות את המשך הדרך. אף על פי כן, למרות כל אי-הסדר התרחש ריפוי משמעותי, שהרחיב את התודעה החדשה על הפלנטה.

העולם הישן מתפורר ובשנת 2018 נהיה עדים להמשך תהליך זה. הממשלות, המלחמות והפגיעה בנשים ובילדים מסמנים את גסיסת העולם הישן. דומה שאתגרים ואסונות חיצוניים אלה מתעצמים וזוכים להדגשה במטרה לדחוף אותנו לשינוי. העולם הישן, הדומיננטי, הנשלט על ידי האגו מתמוטט ומציאות חדשה המודרכת על ידי הנשמה מתהווה. עם הופעתה של מציאות חדשה זו, טרנספורמציה חשובה מאוד מתרחשת באֶתוֹס האנושי הבסיסי שלנו. מודעות חדשה מתעוררת והיא תחבר את האנושות מחדש עם העקרונות והערכים האוניברסליים, אלה אשר לוקחים בחשבון את כדור הארץ והטבע. בשלב הבא, תחול התאמה באיזון של כל הדברים על הפלנטה.

כל הדברים ביקום שלנו מורכבים מחמישה אלמנטים, אשר עובדים באיזון כדי לברוא את הצורה הפיזית. חמשת הכוחות הללו הם מים, אדמה, אוויר, אש ואתר והם אבני הבנין של החיים כולם. הם מתאחדים בתהליך אלכימי כדי לברוא את החיים. במרכז עולמנו מצוי כדור הארץ, הפלנטה שעליה אנו חיים. על פני האדמה וסביב לה נעים המים בצורת אוקיינוסים, נהרות ואגמים. המים מזינים את האדמה ומעודדים אותה להוליד חיים. מעל לממלכות האדמה והמים נמצא האוויר, האטמוספירה שבה אנו חיים. כל הדברים החיים זקוקים לאוויר לנשימה. ויש לנו גם את האש, שמאירה את השמש, הירח והכוכבים ושיוצרת את אנרגיית כוח החיים הדרושה להזנת החיים. ולבסוף, האתר, אשר מחבר את כל הדברים. איזון הוא הכוח שמאחד אותם.

הטבע כולו מקבל אנרגיה, מאחסן ומתמיר אותה. הדפוסים המצויים בטבע הם מערכות מורכבות, אשר מסייעות לזרימה ולהתמרה של האנרגיה על הפלנטה ובתוכה. זרמי האנרגיה הללו מחברים הכול וכל הפרעה בנושאי האנרגיה (הטבע) יכולה לגרום לשינויים סביבתיים גדולים, שמשפיעים על כל החיים על כדור הארץ. בשל מערכת היחסים ההדדית של כל החיים על כדור הארץ, כל הדברים החיים על פניה חולקים תהליך התפתחותי. בשל היותנו מחוברים באופן אינטימי לפלנטה, אנו זקוקים לאיזון של מרכיבי הטבע כדי לצמוח, להתפתח ולשרוד. הגופים האנרגטיים שלנו מחוברים באופן אינטימי, באמצעות האלמנטים, לזרמי האנרגיה אשר בטבע. הגוף הרגשי שלנו מחובר לאלמנט המים; הגוף הפיזי שלנו מחובר לאלמנט האדמה; הגוף המנטלי שלנו מחובר לאלמנט האוויר; הגוף הרוחני שלנו מחובר לשמש; והנשמה שלנו מחוברת לאתר. כתוצאה מחיבור אנרגטי עמוק זה, אנו חווים תגובה רגשית לכל נזק אשר מתרחש בטבע.

בעולם המודרני זה קל לשכוח את החיבור שלנו לטבע ואת התלות שלנו בו. עם ניתוק זה מהטבע, האנושות שכחה שאימא אדמה היא ישות חיה ומקודשת. התרחקנו מהמהות המקודשת של הפלנטה ומיקדנו את המודעות והאנרגיה שלנו בעיקר בהתפתחות של ההיבטים הפיזיים והמנטליים של ההוויה שלנו. ההיבטים הרגשיים והרוחניים הוזנחו במידה רבה. באופן זה, שכחנו את מהותנו ואת סיבת היותנו כאן.

הנזק שנעשה לטבע נורא אף יותר מהתאונה הגרעינית הגרועה ביותר שאירעה בעולם. האירוע בצ׳רנוביל גרם לנזק אנושי רב ואף על פי כן, המערכת האקולוגית עצמה שגשגה ללא בני האדם. הרעיון שבני האדם נעלים מהטבע הוא רק השערה ששוכנת בצל השכל הקולקטיבי שלנו. ההיבטים הרגשיים, הפיזיים, המנטליים והרוחניים שלנו יצאו מאיזון, והדבר משתקף בטבע באמצעות הנזק שנעשה לאדמה, זיהום המים, הרעלת האוויר והטבע הנפיץ של השמש. כתוצאה מכך, האנושות חיה בצל של עצמה ואנו הפכנו מפוצלים ומרוסקים.

את הנזק העצום שנעשה לטבע יש לתקן. עם הופעת כדור הארץ החדש, הדפוסים האנרגטיים, אשר בוראים ומזינים את החיים, מתפתחים. דפוסים אלה קיימים בכל הרמות ומחלחלים ליקום, משקפים את הסדר המאוחד של הבריאה כולה. תהליך ההתפתחות מתרחש כתגובה לצורך של הטבע להבריא. האנושות תידרש אפוא להתפתח ולהבריא רגשית, פיזית, מנטלית ורוחנית, כדי להבטיח את הישרדותה על הפלנטה. מסיבה זו, הכרחי שתפתחו חיבור מודע ועמוק יותר לטבע ולפלנטה ושתתחברו אליהם מחדש.

הטבע פתוח ומייחל להשתתפות פעילה בריפוי ובצמיחה שלכם. שהייה בטבע מכיילת את האנרגיה שלכם ומאפשרת לכם להטמיע ולשלב את האנרגיות המשתנות הנובעות מהטבע. הדבר מתאים את התהליכים הביולוגים שלכם לאלה של הפלנטה, מביא איזון ושינוי עמוקים למערכת היחסים שלכם עם עולם הטבע. כתוצאה מכך, המבנה האנרגטי שלכם כולו ישתנה כדי לאזן מחדש את האלמנטים שבכם. תהליך אשר יעזור לכם לעגן את הנשמה שלכם במציאות כדור הארץ החדש.

השנה, יותר מאי פעם, חשוב להתחבר מחדש למחזורי הטבע של הלידה, החיים, המוות; האביב, הקיץ, הסתיו והחורף. חיבור זה ירחיב את התודעה שלכם וידגיש את תפקידכם כשומרי כדור הארץ. לאחר שתקבלו על עצמכם תפקיד זה, תתחילו להבין שאתם יכולים לתקשר עם האדמה, כיוון שבאתם מן האדמה. הטבע ישדר מסרים מעודנים וידריך אתכם לחשוף את הדברים הזקוקים לריפוי, הן בכם והן בעולם הטבע. 

כהתגשמות של האלוהות, יש בכם את העוצמה לברוא, לנטרל ולשנות את האנרגיה עבור הפלנטה. אמצו את תפקידכם כשומרי כדור הארץ ולמדו בענווה כיצד לצעוד בנתיב ההרמוניה והאיזון. למדו למקד את האנרגיה שלכם ולהפוך לחיבור חי בין השמים והארץ. זכרו שאתם מחזיקים בכוח לחולל שינוי וטרנספורמציה באנושות.

השרישו את עצמכם בכדור הארץ ושחררו את הצורך שלכם לשלוט. התחברו לתהליך ההתפתחות של הטבע ואפשרו לעצמכם להרגיש את האנרגיה השופעת שלו. שמעו את זעקת האדמה ולכו אל האוקיינוסים, ההרים, היערות והאגמים. למדו לרקוד עם האלמנטים, להתמיר אנרגיה ולהעיר את מעיין היצירתיות האינסופי ששוכן עמוק בתוככם. הפעילו את מלוא עוצמת הלב שלכם ושאפו לחיות את חייכם לאור קדושת כל החיים.