צוהר לעתיד – פרק רביעי

צוהר לעתיד – התעלות קבוצתית

מאת עמיר כהן 

 

אירוע מכונן  –  התעלות קבוצתית

אהובינו היקרים, תארו לעצמכם שבחלל הקיים ביקומנו וברחבי כל היש כולו קיימים קווי זמן רבים אשר בדרך כלל אינם חוצים אלו את אלו, כיוון שרמות הרטט שלהם שונות. תחילתו של העידן החדש בעולמכם תאופיין באירוע חשוב, שבו ייפגשו קווי זמן ובו, לרגע קוסמי, תחוו את עברכם ותִּצְפו עד כמה שתבינו בעתידכם.

אתם חיים בתקופה שבה האנושות עוברת התעלות, אתם מעלים אט אט את רמת הרטט שלכם ולכן יגיע הרגע שבו תפגשו בקו זמן של רטט ראשי נוסף, גבוה משלכם. אתם מצויים בעיצומו של תהליך התעלות, שבו גוף האור שלכם מתרחב, מוסיף לעצמו אנרגיה נוספת, ומתוך כך תִּפְגְשו באופן טבעי בעתיד הקרוב, עם המשך התרחבותכם, בסוגי מציאויות נוספות, המתקיימות בו זמנית בקווי זמן מקבילים לזה שלכם.

 תהליך התעלותכם מפגיש אתכם עם קווי זמן של חווים אחרים, ואלו, האחרים, הם בין היתר אחיכם מן הממדים הגבוהים יותר, חלקים אחרים של נשמתכם שלכם, החווים ברטט מהיר משלכם. כאשר תצפו בקו זמן בעל רטט מהיר משלכם תצפו בהיבטים שלכם המכונים על ידכם “חוצנים”. בני האור הם היבטים עתידיים שלכם עצמכם, ציוויליזציות מתקדמות המייצגות פוטנציאל עתידי של קו הזמן שלכם. אחיכם בממדים הגבוהים יותר מתקדמים מכם בחוויה, ולכן עשוי להיות שלא תבינו במה אתם צופים, עד כדי כך שאולי אף חלקכם לא יבחינו בהם. תבניות החשיבה שלכם בנויות, ממוקדות ומכוילות לממד שלכם וקשה לכם לשנות את נקודת מבטכם, קשה לכם לשנות תבניות חשיבה, אך זִכרו שעצם היכולת לצפות בהם, בעתידכם, קיימת בכם.

שעה שאנו מדברים על עברכם, דעו שכשם שבבניין רב קומות קל יותר לראות מקומה גבוהה את שמתרחש בקומה נמוכה, כך יקל עליכם מאוד,  עם המשך תהליך התעלותכם, לצפות בעברכם, באותם קווי זמן אחרים המשויכים לממד שלכם.

אתם ניצבים לפני אירוע חשוב  –  מפגש של קווי זמן, אירוע קבוצתי שיתקיים בזמנכם בשנים הקרובות. בספרי הקודש שלכם כיניתם את אותו רגע ייחודי בשם ”תחיית המתים”. תחיית המתים היא מפגש מיוחד שלכם עם עברכם ועתידכם, גילוי רב ממדיותה של נשמתכם, אתם מתעוררים אל ההבנה שכל רמות הרטט משוחקות בו זמנית, אלא שבלבושכם הארצי אתם מכנים אותן “עבר, הווה, עתיד”.

עת מגיעות עוד ועוד אנרגיות הרי שיהיה זה בהבזק, באחת, בבוקר בהיר אחד שאתם קובעים את תזמונו,  שבו תתעוררו ותצפו במראות, תריחו את הריחות, תטעמו טעמה של אנרגיה. זו תהיה השעה 12 בדיוק, המועד ה”רשמי” של השינוי. איננו יודעים מתי יתרחש הדבר, מתי יצטלב קו הזמן שלכם  בזה של אחיכם בממדי הצבע האחרים, אך הדבר מצוי בהמשך דרככם, ממש לפניכם, הנכם רגע לפני ליקוט הפוטנציאל. בהבזק קצר, ברגע אלוהי קסום, ייחודי ומיוחד, תשתנו.

באותו הזמן לא משנה איזו ממשלה תשלוט, לא חשוב אם יהיה זה בוקר בהיר או ערב חיוור, יום של גשם או יום שטוף שמש. השינוי יהיה יסודי ויקיף מדינות, עמים, תרבויות ותודעות רבות מספיק כדי לקבע את רמת התודעה האנושית מדרגה אחת מעלה. באותו הזמן תצאו לדרך חדשה, אל עידן חדש.

השאלה שכולכם שואלים היא מתי בדיוק יתרחש אותו מפגש של קווי זמן, ותשובתנו כאמור היא שאיננו יודעים במדויק את התשובה. אין מדובר בתאריך קבוע, הדברים משתנים כל העת, שכן אתם הם אלו היוצרים את המציאות, ברמה האישית וברמה הקולקטיבית, אך, כאמור, אירוע רב עוצמה ניצב לפניכם. כל המידע המועבר אל האנושות בעשרות השנים האחרונות מטרתו אחת  –  סיוע בהעלאת רמת המודעות האנושית כדי לרכך, להכיל ולהפיק את המיטב והמרב מתהליך התעלותכם. העלייה ברמת התודעה של האנושות, כפי שהיא מתרחשת בתקופות האחרונות, הינה הכרחית, כדי שיובן האירוע המכונן שבו ישולבו לרגע קוסמי קט קווי הזמן.

מדוע אתם מדברים על “רגע קוסמי קט”?

אנרגיה מגיעה אליכם כגלי הים, אחרי כל גל מגיע שפל עד לבואו של גל נוסף. כשמגיעים בימים אלו לעולמכם גלי אנרגיה קטנים, העליות והמורדות כמעט שאינם מורגשים, אך לכשיגיע אותו גל גדול תחוו חוויה עוצמתית ולאחריה שפל גדול יותר מהמקובל כיום. יחד עם זאת, כל גל מעלה את רמת המודעות האנושית מדרגה אחת מעלה  –  ובעיקר אותו גל שאליו אנו מכוונים.

בשנת 2007 קיבלתי מסרים רבים בנוגע לשינוי ברמה הפיסית, אך השינוי לא אירע, מה השתנה הפעם?

אהוב יקר, אתם הם אלו היוצרים את מציאות חייכם בכל רגע נתון. אכן, ב-2007 הפוטנציאל לאירוע פיסי היה מונח, אך אתם הם אלו המעלים כל העת את המודעות, אתם הם אלו המשמשים כשנאים המנקזים אליכם אור ומעבירים אותו במפל אנרגטי לסובב אתכם. דומה הדבר לגשם היורד בעולמכם עת נוצר ברק וטיפות מים משתחררות מהענן וניתכות מטה, אל האדמה. יחד עם זאת, אתם יודעים מניסיונכם, שלעיתים טיפות הגשם יורדות גם ללא צורך בברקים. כשאור רב נצבר בכם אין צורך באירוע פיסי שמתפקידו להכיל אנרגיה נוספת, וכל עוד ההפרש בין האנרגיה המגיעה לזו הקיימת יוצר מפל אנרגטי פעיל, מספר האירועים ברמה הפיסית אינו גדול. כך גם אירע בשנת 2007 (הכוונה לשער זמן 9:9:9), הפוטנציאל היה מונח, אך אתם, בני האנוש, הם אלו אשר ברגע האחרון שיניתם אותו.

איננו שונים מכם, אהוב, אנו כמוכם מלאכים אשר נשלחו לבצע משימה, מלאכים של מעלה כמלאכים של מטה. כשאתם טועים  –  הטעות נובעת מחוסר ידע; כשאנו איננו חוזים נכון פוטנציאל, הדבר נעשה מתוך ידע קיים אשר פרוש לפנינו, אך אתם הם אלו אשר משנים את הידע מדי רגע. זהו יופיו של המשחק, העתיד אינו ידוע לאף אחד. אכן, הנתיב הראשי אשר הקולקטיב בחר בו, המסגרת הראשית של התמונה, ההתעלות הקבוצתית אל עבר העידן החדש הם החלטה קולקטיבית, אך את תוכנה של אותה התעלות אתם הם אלו היוצרים יום יום, שעה שעה, דקה דקה, ואכן השינוי ניכר בכל פינה בעולמכם.

אבל אנו שוב מדברים על אירוע גדול שאולי לא יתקיים, הרי “העתיד אינו ידוע לאף אחד”?

אהובנו היקר, כקולקטיב, כל ישויות כדור הארץ, כמו גם כל התודעות ביקומנו, בחרנו כולנו לעבור פאזה. שעון גלגלי השיניים מתקתק, השעה מתקרבת ל-12, עומד להתחיל ביקומנו מחזור חדש. מדובר במסגרת של החוויה הכוללת. את אופיו של התקתוק הסופי, את עוצמתה של השנייה האחרונה בעולמכם, כמו גם את אלו שקדמו לה במחזור הנוכחי, אתם הקובעים. התוכנית האלוהית מדברת על כך שבתקופה זו מסתיים תא זמן ומתחיל חדש. רְאֵה זאת כאמור כמסגרת של ציור המוחלפת למסגרת רחבה יותר. אתם הצייר המצייר בתוך המסגרת, אתםקובעים את תוכן המסגרת, אתם יוצקים לתוכה תוכן חדש, שכן המסגרת מוחלפת, מתרחבת.

עיקרו של האירוע יהיה ברמה האנרגטית ופחות ברמה הפיסית, שכן הרמה הפיסית התייתמה מצורך ואנו שמחים עימכם על כך. יחד עם זאת, האירוע ברמה האנרגטית יזעזע חלק גדול מהאנושות, שכן מושגי יסוד המקובלים במהות חייכם ישתנו בהבזק, ביום בהיר אחד. השעון מתקתק ומשתנה וצלצול ההשכמה, השעה 12, מגיע בקרוב.

יהיה כאוס?

כאוס הינו מושג יחסי, המאפיין תפיסת מציאות מקומית. כאוס במקומותיכם משויך לאנרגיות נמוכות, כאוס במקומותינו וגם במקומותיכם, מנקודת מבט שונה, הינו מתנה אשר הינכם מתברכים בה, שכן תארו לעצמכם שאתם מתעוררים בוקר אחד ומביטים ימינה ושמאלה ורואים עולם אחר. הינכם רואים את השלמוּת אשר קיימת בכל, הינכם מכירים בכך שאינכם לבד ביקום זה ושאחיכם בעולם זה ובעולמות האחרים אינם שונים מכם. אין זה משנה כאמור איזה משטר ישלוט באותה עת במדינתכם, אין זה משנה אם יהיה זה יום של גשם או יום של שמש, אין לדבר חשיבות, שכן מדובר באירוע קוסמי אשר מתפקידו לתת תנופה חזקה, זרז ראשוני לצורך כניסתכם לעידן הזהב, לעידן החדש, לעידן השלום, לעידן השלמות.

אף לא ישות אחת לא תוכל להתעלם מאותו האירוע, כל עולמכם ישתנה, כל תפיסת עולמכם תשתנה בהבזק, ביום בהיר אחד. זהו איננו כאוס. אותו יום יהיה עוצמתי יותר באותם המקומות שבהם קיים מפל אנרגטי גבוה (כמו במדינתכם  –  מדינת ישראל), ובמקומות שבהם המפל קטן יותר, האירועים יהיו מינוריים יותר, אך בהחלט מדובר באירוע מכונן ברמה עולמית.

כשתתעוררו משנת הלילה, כשתעברו מחושך לאור, יפציע במלוא עוצמתו ”העידן החדש”, כשם שהשמש מפציעה בבוקרו של יום. זכרו, זריחתה של השמש נמשכת זמן קצר מאוד, משך עלייתו של גלגל השמש מעל האופק אורך כדקה-שתיים. ביממה 1,440 דקות ודקה- שתים מתוך 1,440 דקות הן רגע קט, רגע קצר מועד, שבו תזרח השמש החדשה. כשתאיר השמש, היא תאיר כל פינה אפלה, אמת תשרה בכל, זה טיבו של האור, מאיר הוא כל פינה חשוכה. תוכלו להמשיך ולומר שמה שמצוי ומה שמואר באורה החזק של השמש אינו קיים, אך הדבר יהיה בלתי אפשרי לאורך זמן.

זה אינו כאוס, זה אינו רגע אשר יש לפחד מפניו, זה אירוע אשר הינכם מתעוררים ממנו ליום חדש, לתקופה חדשה, לעידן הזהב, לשלום, לשלמות, לאחווה, לרעות, הינכם מגלים מחדש את טעמה המתוק מדבש של האהבה.

אתם הקוראים שורות אלו, אותן נשמות ותיקות, התנדבתם להופיע שוב בתקופה זו בכדור הארץ, בחרתם לסייע לאחיכם המתעוררים. זהו התפקיד אשר נטלתם על עצמכם בתקופה זו ועצם נוכחותכם בכוכב זה בתקופה זו היא מטרת התגלמותכם. קיבלתם בתקופות האחרונות טעימות ברמות כאלה ואחרות, כדי שהשינוי לא יפתיע אתכם. כל מטרת התעוררותכם בעשרות השנים האחרונות הינה להכין את ישותכם, אתם אלו אשר תובילו באורכם את המחנה.

מצד אחד אתם מדברים על גל אנרגטי שמגיע ומצד שני באחד הפרקים הקודמים דיברתם על “תהליך רציף המשתרע על פני תקופה של עשרות שנים רבות”. האם אין סתירה בין הדברים?

אהוב, בתקופה זו בחרתם לעבור מעידן לעידן וכך הוא, אתם מממשים אט אט את התוכנית האלוהית. אכן, תקופת השינוי תשתרע על פני שנים רבות, אך יחד עם זאת הִתְכַּוְוננוּ לאירוע קבוצתי, נקודתי ועוצמתי במיוחד, שייתן את הדחיפה שהאנושות זקוקה לה, ואין סתירה בין הדברים. מגיעה אליכם מעתידכם מסה גדולה של אנרגיה, המביאה עימה שינוי שהטמעתו תארך עשרות רבות של שנים. כשתתעוררו משנת הלילה (ואין מדובר בשינה פיסית, אלא בדבר מה אנרגטי, תודעתי), תבחינו בשינוי, כשם שגל ים אדיר ממדים, עם הגיעו לחוף, שוטף את כל שמצוי בדרכו, משנה את קווי המתאר של החוף וחושף דברים חדשים שלא נראו לפני כן, שכן הם היו מכוסים בחול. החוף נשאר חוף, אך כשהינכם פוקחים את עיניכם לאחר אותו שיטפון, שינוי ניכר לעין, הינכם מבחינים בתיבות אוצר הנחשפות לעיניכם. אלו תמיד היו שם טמונות בחול, אך עתה אתם מבחינים בהן, התקיימותן ניכרת לעין. על כך אנו מדברים, גם אם באופן ציורי משהו.

ובכל זאת, בהקשר הפיסי האם מדובר בגל צונאמי או ברעידת אדמה?

בעיקרו של דבר לא מדובר באירוע ברמה הפיסית, אלא באירוע ייחודי, סינגולארי, העוסק ברמה האנרגטית התודעתית. יגיע לכדור הארץ צונאמי אנרגטי. ראו בדמיונכם גל אנרגטי עצום ורב ממדים אשר מגיע מן האופק, אליו אנו מכוונים, עליו אנו משוחחים. ברגע מסוים, ברגע אלוהי ייחודי, תתעוררו בהווייתכם הארצית לעובדת היותכם רב ממדיים. אתם ישויות שחוות בכאן ועכשיו, אך בו זמנית גם בכאן ולא בעכשיו, אתם חווים בכדור הארץ בעודכם בגוף החי, אך בו זמנית גם בעולמות אחרים, בעלי לוחות זמנים אחרים. יגיע רגע, תגיע נקודה סינגולארית שבה תתעוררו. הדבר יארע ביום בהיר אחד, שבו תכירו ככלל במהותכם האמיתית, ברבגוניותכם, ברב ממדיותכם.

איך כל זה קשור, אם אכן קשור, לתאריך המיוחד 21.12.12?

הינכם מצויים בהליך רציף של התעלות. אתם חוצים בתקופה זו של סיום מחזור נקיפה את מישור ההקפה של הגלאקסיה שלכם ובאותו המישור מצויה אנרגיית פוטון עוצמתית. הינכם נתקלים באותה אנרגיה ומתאפשר לכם להתעלות. כלומר, מצויה אנרגיה אשר תומכת בהתעלות קבוצתית.

דמו את התהליך לבלון שתוספת אוויר מנפחת אותו. כשהבלון מתרחב הוא עשוי ברגע מסוים לגעת בבלון אחר, והבלון האחר הוא הממד הגבוה שאליו אתם מתעלים. נכון לרגע זה (דצמבר 2011) איננו רואים את נגיעתם של הבלונים זה בזה ב- 21.12.12, אך כיוון שאתם הם אלו הנושפים בבלון, אתם הם אלו הקובעים את התזמון המדויק. שימו לב לכך שהגל האנרגטי מצוי במישור ההקפה של הגלאקסיה והוא מהווה חלק מהתוכנית האלוהית, אלא שאתם עשויים לגעת בו במועד מוקדם או במועד מאוחר, בהתאם לעוצמת הניפוח שבה בחרתם.

הנקודה החשובה היא שהפעם המשחק הוא שאתם מִתְעַלים יחדיו, יד ביד, כל תושבי כדור הארץ יעברו יחדיו הליך של התעלות. יחד עם זאת, כיוון שהקבוצה מורכבת מפרטים רבים ומגוונים, הרי שבודדים עשויים להתעלות במועד זה או אחר, והתאריך הנקוב הינו הזדמנות לכך, אך ככלל ההתעלות הינה כאמור אירוע קבוצתי.

יחד עם זאת, בפרקים קודמים ציינתם שהזמן מואץ, ושכבר עברנו את תאריך היעד (21.12.12) שעליו הצביעה תרבות המאיה.

אהובנו היקר, בתקופה זו הזמן מואץ ופירושו של דבר שכל האירועים על פי לוח הזמנים הליניארי הוקדמו, ובכלל זה גם ה- 21.12.12. אין פירושו של דבר שמועד זה לא יגיע ושלא יהיו בו אנרגיות נפלאות, אלא שחלק נכבד מהפוטנציאלים, נכון לאותו המועד, כבר נחווה. כלומר, כבר “השתמשתם” באנרגיה של אותו תאריך.

בימים אלו אנרגיה חדשה זמינה לכם ומשעה שאתם עושים בה שימוש אתם מקדימים את לוח הזמנים שנחזה על פני ציר זמן ליניארי. כיום הינכם חווים על פני ציר זמן מעריכי ולכן אתם מממשים פוטנציאלים מוקדם מכפי שנחזה. מתוך כך ציינו שכבר עברתם את ה- 21.12.12, כבר הבאתם את הפוטנציאלים של אותו היום לכדי מימוש. באותו היום, שבו גורמים קוסמיים רבים יעמדו במיקום ייחודי ביחס לעולמכם, אכן תהיה אנרגיה ייחודית, אלא ששימוש באותה האנרגיה כבר עשיתם, לא היה עליכם לחכות לאותו תאריך.

שינוי מסדר גודל מעריכי

האנרגיה המגיעה בימים אלו לעולמכם מעוררת אתכם, ואתם, כקולנים רוטטים בתדר גבוה יותר, ומהדהדים עם תדרים שדומים לכם בבחינת “דומה מושך דומה”.(1) אתם כקולנים רוטטים ומעירים רבים הדומים לכם, כאלו המצויים בנתיב התפתחותי דומה לכם, אתם נוקשים על דלתם של אחרים ומעוררים.

כשאתם מעוררים אתם מוסיפים אור, ולכן מערערים תפיסות ישנות. אותן תפיסות ישנות נכונות ואמיתיות, אלא שתוספת האור שאתם מביאים עימכם יוצרת שינוי, התרחבות. תפיסת עולמכם מתרחבת, אתם מאירים ומעירים לתפיסות חדשות ורחבות יותר. האמת הייתה מאז ותהיה לעולם אותה אמת, אלא שבתקופה זו האמת מתרחבת, כיוון שספקטרום החוויה מתרחב. בימים אלו הממד החמישי נפתח לפניכם.

תהליך ההתעוררות מועצם בסדר גודל מעריכי,(2) כשם שקולן בודד מעיר מספר קולנים ואלו בתורם מעירים רבים הרבה יותר. בימים אלו קבוצה קטנה של עובדי אור מעירה באורה עולם שלם, שעה שהכלל ככלל מתעורר ועולה מדרגה אחת מעלה ברמת תודעתו.

כיוון שמדובר בהתעוררות מסדר גודל מעריכי, יגיע הרגע שבו הכלל כולו יתעלה, יגיע בקרוב הרגע שבו שינוי תודעתי עצום יחבוק עולם שלם. תהיה זו אותה נקודה סינגולארית שעליה שוחחנו (בספר “רוחניות מעשית”). נחזור ונדגיש: כשם שביכולתו של קולן בודד לעורר קולנים רבים, כך גם עולמכם מתעורר בימים אלו בתהליך מסדר גודל מעריכי, שבו מאטים מעוררים רבים וכיוון שכך, הרי שקרוב המועד שבו תגיעו לנקודה שבה קפיצת המדרגה ברמת התודעה תהיה עצומה. זהו אותו גל אנרגטי שעליו אנו מדברים, שאליו אנו מתכוונים.

?הכיצד זה שקבוצה קטנה מעוררת עולם שלם בהדהוד דומה

אתם, המאטים, מעירים רבים, כיוון שהינכם משדרים אור בתדר גבוה המועצם בעזרת האנרגיה שמגיעה. אותה אנרגיה מסייעת בידכם להזכיר לכלל את מהותו האמיתית. האור היוצא מכם מזכיר ומהדהד עם אותם חלקי אור רדומים הקיימים אצל אחיכם ואלו בתורם, כאמור, מעירים נוספים. ראו זאת כאיבר פנימי רדום, הקיים בגופכם המתעורר יום אחד למהותו האמיתית. כיום אינכם מבינים היטב את תפקודו של אותו איבר, אך לפתע הוא מקבל משמעות ופועל כיחידה המגיבה לאור בתדר גבוה יותר, אור שלא היה בנמצא במחזור/ בעידן הקודם.

היכן קיימת לנו בחירה חופשית בתהליך? הרי הגל האנרגטי מגיע בכל מקרה?  

אהוב יקר, הגל האנרגטי מגיע בכל מקרה ותהליך התעלותכם מסונכרן יחד עם הגעתו, אלא שהבחירה בידכם כיצד להתייחס אליו. נקודת מבטכם היא מציאות חייכם, אתם יוצרים חופשים בעולם זה ואתם הם אלו שמחליטים כיצד תתייחסו לאנרגיה המגיעה לפתחכם. הגלאקסיה שלכם, כמו יקומנו כולו, פועמת כל העת, מתרחבת ומתכווצת בדיוק כשם שגופכם שואף ונושף אוויר. מה שבפנים הוא שבחוץ וכשם שהאוויר זורם ועובר כל העת שינוי, כך גם האנרגיה. בימים אלו מגיע לעולמכם גל אנרגטי עוצמתי, נשיפה אנרגטית המאפשרת שינוי. הגל עצמו, האנרגיה שבו, אינם השינוי, אלא הם מאפשרים שינוי.

אתם הם אלו הצובעים את תמונת חייכם הן ברמה האישית והן ברמה הקבוצתית, ואנו מזכירים לכם את נתיב חייכם, אך אתם הם אלו הצועדים בו. אנו מביאים לפניכם את התהליך ומתארים את הפוטנציאלים המצויים במארג, אך זכרו שאתם המאסטרים הקובעים מתי ועד כמה תממשו אותם.

התעלות

משעה שהאנרגיה מגיעה לעולמכם, אט אט הרטט אשר מגיע מאפשר כאמור שינוי. אתם אלו היוצרים שינוי, כיוון שאתם משתנים. כשאתם מכילים את האנרגיה ומעלים את רמת תודעתכם, משנים ומרחיבים את תפיסת עולמכם, זהו השינוי האמיתי, האנרגיות הן הזרז המאפשר את התהליך.

האנרגיה הנוספת מגיעה בתקופה זו ממרכז הגלאקסיה שלכם, מהשמש המרכזית, וכך, אם אתם מפנימים את האנרגיה בגופכם היא מאפשרת לכם להתעלות, משמע לראות את אותה מציאות בהיבט רחב יותר. בעבר היו אנשים שהקדישו את חייהם ואף מספר גלגולים לצורך העלאת הרטט של הגוף, העלאה פנימית, מתוך טכניקות ייחודיות, אלא שתקופה זו שונה בכך שאינכם אמורים להתאמץ, או ליישם טכניקות שונות, אלא פשוט להיות נוכחים בגופכם הפיסי במצב של פתיחות, כדי שהאנרגיה תיקלט בגופכם ותרחיב אתכם.  

כאמור, מועד השינוי עשוי להתרחש בעוד שנה או עשור, איננו יודעים, איננו מצביעים על תאריך מסוים, אתם הם אלו המשתנים יום יום, אתם הם אלו היוצרים את התהליך, אתם הם אלו אשר מכוונים בכוונון עדין את האנרגיה. לעיתים אתם מאפשרים בפתיחותכם את הגעתה באופן מהיר יותר ולעיתים ההיפך, הינכם נוקשים ומגוננים על עצמכם ואינכם מאפשרים לאנרגיה להגיע בצורה קלה וכך היא מתעכבת משהו, נאספת, ואז לפתע נוצר פרץ אנרגטי, שפורץ את המחסום המעכב. אז ניכר הדבר לעיניכם כאותם אירועי טבע קיצוניים שלהם אתם עדים –  ובעיקר בתקופה זו. הרפו אהובים, אפשרו לעצמכם להשתנות.

בימים אלו עיני היקום כולו נשואות אליכם, האנושות עומדת לפני תהליך התעלות מואץ, שבו בוקר בהיר אחד תשנו את נקודת מבטכם והבנתכם באשר למרקם חייכם המקומי ובאשר ליקום כולו. כיוון שהכל שלוב בכל וכיוון שמה שקיים כאן קיים גם בכל מקום אחר, הרי שהתעלות אינה רק מושג מקומי אצלכם, אלא שהיקום כולו משנה בימים אלו פאזה, עובר שינוי, אך אצלכם עוצמתו גבוהה במיוחד. בכדור הארץ השינוי יהיה עוצמתי במיוחד, שכן אתם מצויים ברמת רטט נמוכה. עולמכם מצוי, לצורך הדוגמה, ברמת רטט 10 ואתם קופצים לרמת רטט 20, כלומר, בהבזק קצר אתם עומדים להכפיל את רמת הרטט שלכם, שעה שבמקומות אחרים, לדוגמה אצל אלו המצויים ברמת רטט 1,000, השינוי אמנם יתרחש, אך יורגש פחות. אתם אלו שעולים מרמה 10 לרמה 20 ובמקום אחר עולים מרמה 1,000 לרמה של 1,010. אתם מכפילים את רמת האנרגיה שלכם ואילו בעולמות אחרים, בעלי רמת רטט גבוהה, השינוי יהיה קטן הרבה יותר.

בנוסף, נציין שבתקופה זו היקום מצוי בתהליך של התכנסות לקראת סיום החוויה שבו והתעלותכם מסמנת את הכיוון שאליו נע יקומנו כולו. אנו מתעלים אט אט אל עבר כור מחצבתנו הראשוני, האור חוזר אל מקורו. כשם שהיקום נבנה מלמעלה כלפי מטה, כך בתקופה זו היקום כולו עובר תהליך של התעלות מלמטה כלפי מעלה. הממדים של מטה משתנים ומוסיפים לעצמם אנרגיה כדי להתאחד עם הממדים של מעלה. העולמות של מטה מתאחדים עם העולמות של מעלה, תחתונים מצטרפים לעליונים. מתוך כך, רמת העניין שיקומנו כולו מגלה בנעשה אצלכם גבוהה מאוד, שכן התהליך שבו אתם מצויים מבטא את העתיד של כולנו. ההתעלות המקומית אצלכם מהווה הקדמה לקראת הצפוי במקומות אחרים ויש חשיבות רבה לאופן שבו תכילו את השינוי שבעתיד תעבורנה אותו גם ישויות המצויות בעולמות בעלי רמות רטט גבוהות יותר מזה שלכם. אותן הישויות הן היבטים אחרים שלכם עצמכם, והמפתח להבנת המתרחש בעולמות ובממדים האחרים מצוי בגופי האור שלכם, תודה.

תודה רבה.

(1)  דומה מושך דומה  –  עקרון “דומה מושך דומה” מתאר כיצד אנרגיה היוצאת מגוף כל שהוא חוזרת אליו. כל אטוֹם בטבע רוטט ומהדהד עם הדומה לו וכך גם גופנו שלנו רוטט ומהדהד עם זה הדומה לו. כשאנו יוצרים מחשבה, בעלת רטט גבוה או נמוך, היא משודרת מאיתנו הלאה, נקלטת אצל הדומה לה, מהדהדת יחד עימה וחוזרת אלינו מועצמת. להרחבה בנושא עקרון דומה מושך דומה ונקודה סינגולארית ראה בספר “רוחניות מעשית”,  עמודים 61-59, 100-94.

 

(2)  שינוי מעריכי  –  ככל שהזמן חולף כך כמות המתעוררים בעולמנו גדלה הרבה יותר. כלומר, שינוי מעריכי קשור בתאוצה גוברת. שיעור השינוי בכמות המתעוררים גדל באופן הולך וגובר עם כל יחידת זמן חולפת.