מסע לפירמידה הגדולה בגיזה – חלק 3

ספרי המסתורין של ערי האור

מסע לפירמידה הגדולה בגיזה – חלק 3

מאת המתקשרת נועם קורל-גלעד

תוכנית הרדיו “ספרי המסתורין של ערי האור”/רדיו “החיים הטובים”

 (מתוך תוכנית מס’ 9, ששודרה ביום 4.12.2012)

עריכה לשונית: סמדר ברגמן

שלום לכולם. היום נמשיך במסענו לפירמידה הגדולה בגיזה שבמצרים, בו עסקנו בשתי התוכניות הקודמות.

לאחר שקיבלנו מעט הסברים על דברים שנעשו בפירמידה בעבר ושנעשים בה גם כיום בממדים אחרים, ירדנו דרך הערוץ המרכזי של הפירמידה  לאולם שיש בו שלושה חדרים, שהיו ועודם שייכים לתרבויות מצרים העתיקה, למוריה ואטלנטיס, ושכל אחד מהם מוביל לעיר אור שנמצאת מתחת לפירמידה.

עד כה הספקנו לערוך ביקור בחדר הקשור למצרים העתיקה וכן בחדר הקשור ללמוריה, שם מאסטר אדמה העביר לנו מידע בקשר לאיכות המים. היום נחזור לאותו מקום על מנת להיכנס לחדר של אטלנטיס.

לשם כך אני מזמינה את כולנו לשבת בנוח, לעצום עיניים, לנשום כמה נשימות עמוקות ורכות אל תוך הגוף. להירגע לאט, להיכנס פנימה יותר ויותר. לכוון את התודעה שלנו פנימה יותר ויותר, אל תוך הלב, אל פעימות הלב. נקשיב לפעימות הלב שלנו ונבקש להתכנס עוד יותר פנימה, ולכוון את התודעה שלנו אל מרחב העוצמה הפנימי שלנו, דרכו הגענו אל המקדש הפנימי שלנו בעבר.

ננשום אל תוך היהלום המדהים הזה כמה נשימות רכות ונבקש להתמלא באהבה, בעוצמה, באור ובריפוי הבורא העליון. נבקש להיפתח ולקבל את האהבה הזו. נבקש מהדנ”א שנמצא בכל התאים שלנו ובכל הגופים שיש לנו, להתחיל לאפשר לעצמו להכיל את האנרגיה הזו ולספוג אותה.

נדמיין שמעל כל אחד מאיתנו מתחיל לרדת צינור אור גדול, שיורד מלב הבורא העליון, כולל אותנו בתוכו, ויורד אל לב אמא אדמה. נבקש לשלב את ירידת האנרגיה מהבורא העליון לתוכנו באמצעות הנשימה. נדמיין שהאנרגיה יורדת אלינו יותר ויותר, מתקרבת אל הכתר שלנו, ואז, באמצעות השאיפה – נשאב את האנרגיה הזו פנימה לתוכנו, ובאמצעות הנשיפה – נרחיב אותה בכל הגופים שמסביבנו: האתרי, הרגשי, השכלי.

נעשה זאת עד שנרגיש שכל גופנו, עד לכפות הרגליים, מלא באהבה, בריפוי, בעוצמה ובאור הבורא העליון. נאפשר זאת כעת.

נבקש מהאנרגיה שזורמת אלינו, שתיכנס לתוכנו כקרני שמש דקות, חמימות ונעימות, לתוך כל מהדנ”א שלנו, תפעיל אותו, תרפא אותו, תציף אותו באהבה. נבקש שקרני האור, האהבה והריפוי, יחד עם העוצמה של הבורא העליון, יגיעו בדיוק אל תוך הגרעין הראשוני ביותר של השיעור המרכזי ביותר שעדיין לא סיימנו ללמוד, ושיש ברצוננו לסיים את למידתו ולשחרר אותו. בין אם מדובר בקורבנות, בקושי של מערכות יחסים, בקשיים של שפע, ברצון להיות נוכחים בגוף ובחיים בעולם הזה. כל אחד מאיתנו מוזמן לבקש כעת מהאנרגיה המדהימה של הבורא העליון, שמכילה בתוכה איכויות רבות כל כך, להיכנס לגרעין המרכזי של אותו שיעור בתוך כל הדנ”א שלנו, ולעשות שם עבודה עמוקה של ריפוי, שיחרור והתמרה.

תוך כדי כך, אנחנו ממשיכים להתמלא באנרגיה זו בכל הגוף, ונבקש שריכוז האנרגיה יהיה עמוק ועוצמתי ביותר באזור הלב, עד שהלב שלנו יוכל להפיץ כשמש זוהרת את הקרניים, באמצעות פעימות לבו, לכל האזורים שבו. הוא מצטרף כעת לעבודה שקרני האנרגיה העוצמתיות עושות בעצמן, של התפשטות, היספגות, עבודה והתרחבות בתוך הדנ”א של כל אחד מאיתנו.

נבקש שריכוז מסוים של האנרגיה ירד אל בלוטת האצטרובל, ינקה, יטהר אותה, וירפא בה את המקומות הזקוקים לריפוי. אם קיימות חסימות שנובעות מפחד, פחד לראות, לדעת, להתחבר לעוצמות שלנו, נבקש שהאנרגיה של הבורא העליון תתחיל להמיס ולשחרר חסימות אלה בהדרגתיות, ברכות, בעדינות, באהבה, בחמלה ובעוצמה.

נבקש שאנרגיה זו תגיע גם אל בלוטת ההיפופיזה שלנו, שהיא ה”רמטכ”ל” של הגוף. היא זו ששולחת את ההורמונים אל כל הגוף, היא זו שמעוררת את האדרנלין בשעת סכנה. נבקש גם אותה לרפא, לאזן, לפתוח, ולהעמיק את היכולות הגבוהות שלה בצורה מאוזנת יותר, על מנת שתוכל לשלוח אור, אהבה, עוצמה וריפוי אלה אל כל הגוף, אל כל האיברים הפנימיים, ואל כל הבלוטות הפנימיות, שבתוכנו.

כעת נביע כוונה עמוקה להסכים לשחרר ולסיים את אותו שיעור עמוק, מתוך הודיה ואהבה על מה שלמדנו. ואם קיימים דברים שעדיין לא למדנו, נבקש שבאמצעות פעולה זו שאנו עושים כעת, נקבל את הפתיחה הפנימית על מנת לראות כיצד אנו יכולים לשנות את הדברים ולרפא אותם, לקבל את התובנות העמוקות בצורה העמוקה, האמיתית, העוצמתית, והמתאימה ביותר עבורנו כאן ועכשיו, ללא צורך בהמתנה נוספת ובשיעורים נוספים.

נביע כוונה עמוקה לשחרר שיעור עמוק זה. ואם לא ניתן לשחרר את הדברים שעדיין מחברים אותנו אליו, במקום זאת נמלא אותם באהבה, בריפוי, בעוצמה ובאור, ונבקש להתמיר שיעור זה, קושי זה, אנרגיות אלה והטבעות אלה, לאהבה, לריפוי ולחיבור לעוצמות האמיתיות הפנימיות העמוקות שלנו, שקיימות בתוכנו, בתוך כל אחד מאיתנו, בהתאם לכיוון ולייעוד שלנו, גם אם עדיין איננו יודעים בדיוק בצורה המלאה והמפורשת ביותר מהו הייעוד שאליו התבקשנו להיות נוכחים כאן ועכשיו, בתקופה הזו, בימים האלה. אנו נאפשר לתהליך להתרחש.

אנו נבקש מהדנ”א ומהתאים שלנו לרטוט ברטט שישחרר מתוכם את אותם הטבעות ודפוסים שהוטבעו בהם במשך דורות ארוכים כל כך, של שנים וגלגולים על גבי גלגולים. כיוון שכאשר מדובר בשיעור מרכזי, לא מדובר רק במערך חיים זה, אלא בתקופות חיים רבות ושונות, שבכולן חווינו את אותו שיעור מרכזי, בגוונים כאלה ואחרים, בצורות כאלה ואחרות.

נבקש מהדנ”א ומהתאים להתחיל לרטוט באנרגיה זו, להתחיל להיפרד ולשחרר את אותם מקומות. בו זמנית נבקש מרטט להפעיל את העוצמות הפנימיות החבויות בתוכו, ולהביאן אל פני השטח.

כעת נקרא לילד/ה הפנימיים שלנו. ניקח אותם בזרועותינו, כהוויות נפרדות, ופשוט נחזיק אותם ונאפשר להם להישטף באנרגיה, באהבה, באור, בריפוי ובעוצמה של הבורא העליון. נבקש שהתהליך שאנו עוברים בתוך הגופים שלנו, ברמות, ברבדים, בממדים השונים, יתרחש כעת גם בילד/ה הפנימיים שלנו, מתוך סיפוק הצרכים העמוקים ביותר של האהבה, הקבלה, השייכות והנוכחות.

אני מזכירה לכולנו שהבורא העליון אינו מוגבל בדבר. רק אנו מגבילים את הדברים בכוח המחשבה שלנו. ולכן הבורא העליון יכול לרפא כל חסך אינסופי שקיים בתוכנו של כמיהה לאהבה, ולהפוך חסך זה למקום שבו אנו מרגישים רצויים, אהובים, מוגנים, עטופים, מקובלים ושייכים.

נבקש כעת מהבורא העליון מעומק לבנו, נשמתנו והווייתנו, להפעיל באמצעות האנרגיות שלו בתוך הילד/ה הפנימיים שלנו את אותם מקומות. נבקש לרפא כעת, כהרף עין, את כל אותם חסכים עמוקים, עם האהבה, ההזנה, ההבנה, החמלה, התמיכה והריפוי של הבורא העליון.

נבקש מהילד/ה הפנימיים שלנו פשוט לפתוח את עצמם לקבל ולספוג. להרגיש את אותו מקום אוהב וחומל כל כך, ומתוך מקום זה להסכים ולשחרר את הפחד, את הצורך בכאב, בסבל ובקושי. מתוך אותו חיבור, שטיפה, ספיגה, והטמעה של אנרגית הבורא העליון, של האהבה העמוקה האינסופית, הריפוי העמוק האינסופי, העוצמה והאור.

בדרך זו נבקש לרפא את עצמנו מהשורש, מהיסוד, החל משורש נשמתנו וכלה בתא ובדנ”א האחרון ביותר בגופנו הפיזי. אנו נאפשר לתהליך להתרחש.

כעת, לאט לאט, ניקח את הילד/ה הפנימיים שלנו, ונטמיע אותם בחזרה, באהבה וברכות, בתוך לבנו, כאשר גם הם וגם אנחנו זוהרים באור היקרות, באור האהבה, הריפוי, החמלה והעוצמה של הבורא העליון.

נבקש מאור זה ומאנרגיה זו להפעיל בתוכנו את עוצמותינו כבוראים, את זכרונותינו כבוראים. ונבקש מאנרגיה זו לאפשר להוויה האמיתית שלנו, של “הנני אשר הנני”, לעלות ולצוף על פני השטח, ולאפשר לנו לממש את תפקידנו האמיתי, שלו יועדנו בתקופה זו. מתוך מקום של חיבור עמוק להווייתנו הפנימית האלוהית, של חיבור למי שאנחנו באמת, באהבה ובאחדות מלאה עם כל המין האנושי כולו, ועם הבורא העליון, כאחד.

כעת, יקירים, באהבה רבה, במקום, במרחב, ובצורה שבה אנו נמצאים, כאשר אנו זורחים באורו, באהבתו, בעוצמתו ובריפויו של הבורא העליון, כאשר אנו מקרינים את מהותנו האמיתית, שמתחילה להתגלות במלוא יופיה על פני השטח – ממקום זה ניכנס אל מתחת לפירמידת הקריסטל שלנו. נצטרף כולנו כמעגל, כקבוצה, אל מתחת לפירמידה. נבקש להטמיע את המתנות שקיבלנו עתה, את השחרור וההתמרה שקיבלנו כעת, ונבקש שהם ימשיכו לפעול, ושעוררות ה”הנני אשר הנני” תמשיך לפעול, כל זמן שיש בכך צורך באופן פעיל, יותר ויותר, בהתאם לתוכנית האלוהית, על מנת להגיע אל המקום שאליו כולנו שואפים להגיע: אל המימוש האמיתי של הווייתנו וייעודנו בעולם הזה.

מתוך מקום זה, מי שזקוק לכך, מי שרוצה בכך, יתחיל לברוא כעת את המרכבה האישית שלו, את הטורוס האישי. כל אחד מוזמן לפעול בהתאם למה שמרגיש לו נכון. ואנו נתחיל להתכוונן לקראת המסע שלנו בחזרה אל הפירמידה במצרים. נתכוונן לבנות את הטורוסים, את המרכבות. מי שאינו מרגיש בטוח ואינו זוכר כיצד לבנות את הטורוס – זה בסדר, אפשר לבנות את המרכבה.

וכאשר כולנו מוכנים, ניקח מספר נשימות עמוקות, ונראה את עצמנו כקבוצה ענקית ממריאה ומגיעה בתוך שניות אל הפירמידה הגדולה בגיזה. אנו עוברים דרך הקירות פנימה, אל תוך הפירמידה הגדולה. דרך הפרח הזוהר שנמצא בקרקעית הפירמידה, אנו יורדים בזה אחר זה אל האולם המואר, הנרחב, שקיים מתחת לפירמידה.

באולם זה מחכות לנו מספר הוויות אור אוהבות: מאסטר תות’, אייזיס, מאסטר אדמה, מאסטר אורלט ומשה רבנו.

ננשום כמה נשימות, נתרגל למקום שאליו הגענו, אל השינויים באנרגיה, בתדרים, ממה שעברנו אל מה שאנו נמצאים בו עכשיו. נבקש ליצור איזון וסנכרון בין האנרגיות, על מנת שנוכל, מצד אחד, להישאר בתדר הגבוה שאליו התחברנו קודם לכן, ומצד שני, להישאר בחוויית היומיום ובחוויית העבודה שאנו עומדים להיכנס אליה בקרוב מאד.

ננשום כמה נשימות עמוקות. והנה מאסטר אורלט עומד מולנו, מרים את ידו מעט, על מנת למשוך את תשומת לבנו. הוא זה שיכוון ושיוביל אותנו לחדר הקשור ליבשת אטלנטיס. לפני כן הוא רוצה לומר מספר מילים.

מאסטר אורלט

“יקרים ויקרות, הנני מאסטר אורלט. התכנסנו כאן היום על מנת להגיע אל אותם מרחבים רב-ממדים שהיו, שנוצרו ושאינם עוד, ביבשת אטלנטיס, כפי שהייתה לפני הנפילה הגדולה.

יקיריי ויקירותיי, רובכם ככולכם הייתם ביבשת זו. רובכם ככולכם למדתם בבתי הספר למסתורין הרבים והשונים שהיו ביבשת זו. רובכם ככולכם כתבתם כתבים כאלה ואחרים, שנגנזו מפאת הזמן, ומפאת זאת שהתוכנית האלוהית התפתחה בכיוון אחר, וגילוי כתבים אלה לא היה לנכון באותו זמן.

באולם זה תמצאו כלים רבים, ספרים רבים, תצורות אנרגיה רבות ושונות, עוצמות שונות במבנים שונים, צורות גיאומטריות שונות של בריאה, טכניקות של עבודה. כל דבר שנוצר ושהיה קיים אי פעם ביבשת אטלנטיס ונגנז, משום היותו מסוכן להמשך קיומו של שאר העולם לאחר החורבן.

כעת הנני מזמין אתכם להיכנס פנימה, אט אט.

ראשית, כל אחד ואחת מכם יקבל את הזמן על מנת להסתגל לחדר זה. בחדר זה קיימים ממדים רבים, כניסות רבות, מרחבים רבים. כל אחד מכם יוכל לבקש ולזמן את המרחב המתאים ביותר להתפתחותו, על מנת להיכנס אליו, ושם להגיע ולהשתלם בידע המתאים לו ביותר.

אנו נאפשר זאת למשך זמן מה, ננחה אתכם בשאלות מסוימות, בדרכים מסוימות, ולאחר מכן נתקבץ בשנית על מנת להמשיך וללמוד מספר שנועד עבורכם: “מגילת הזהב”, שנועדה לפרוש בפניכם פתח נוסף, שביל נוסף של התבוננות, וכלים נוספים להתמודדות עם השינויים בתקופה זו.

אנו נכנסים כעת”.

ניכנס בעקבות מאסטר אורלט אל תוך האולם האדיר והרחב.

כשנתבונן, נראה גוונים שונים, שקיפויות שונות. נראה זוהר שנובע ממקומות שונים.

כל אחד ואחת מאיתנו מוזמן להתבונן ולהרגיש היכן המקום שמושך את לבו לגשת אליו. כל אחד מהמקומות הללו מהווה פתח למרחב שונה של למידה, עשייה, התכווננות, טכניקות. אך לפני שניכנס, אעביר שוב את רשות הדיבור למאסטר אורלט.

מאסטר אורלט

“יקירים, כל אחד מכם, לפני שהוא נכנס אל המקום, צריך להיכנס בלב צלול ואוהב.

עליכם לזכור כי לאגו אין מקום כאן. ולכן, כל מי שפועם בתוכו הרצון להתחבר לידע זה, על מנת להאדיר את עוצמתו ואת האגו שלו מול האחרים – אינו טהור דיו כדי להיכנס למקום זה.

לכן אתם מוזמנים כעת לעבור שטיפת קריסטל עמוקה ועוצמתית, לפני שאתם נכנסים אל תוך אותם מרחבים. נאפשר לכך להתרחש.

כאשר תעמדו על ספם של מרחבים אלה, יהיו דברים רבים שיקרצו לכם, כיוון שקיימות מתנות רבות עבורכם, עבור כל הווייתכם. אך הדבר החשוב ביותר הוא להתמקד ולבקש לקבל את הדבר הרלוונטי ביותר עבורכם לתקופה זו: את הכלי, המתנה, האנרגיה, העוצמה, היכולת, הידע, שיכולים לעזור לכם בצורה העמוקה והעוצמתית ביותר להגיע אל העידן החדש העומד בפתחכם, וזאת בצורה הנקיה וטהורה ביותר, הן ברמת האישיות, הן ברמת הנשמה, והן ברמת הרוח.

כאשר אנו מדברים על “האישיות“, הכוונה היא לאיזון בכל ארבעת הגופים הנמוכים, ובמיוחד הגוף הרגשי.

כאשר אנו מדברים על “הנשמה“, הכוונה היא לאותו חלק שצובר ושמעביר את הזיכרונות הקרמתיים משלב לשלב, מגילגול לגילגול.

כאשר אנו מדברים על “הרוח“, הכוונה היא לנשמת-האם שלכם, קבוצת הנשמות שכל אחד מההיבטים שלכם, שייך לה כהיבט אחד מתוכה, וכמובן להיבט שקשור לעצמי האלוהי, שנמצא בכל אחד ואחת מכם.

התכווננו כעת למרכז שבתוככם. בקשו להיות ממוקדים ומרוכזים בהוויה העמוקה ביותר של ה”הנני אשר הנני” שאתם. ומתוך מקום זה, ראו מילים אלה כתובות באותיות זהב בתוך המרכז העמוק ביותר בתוככם. ראו כיצד הן מתחילות לפעום ולשדר אנרגיה, לשדר קרניים. התמקדו ב”הנני אשר הנני”, ותנו לו לצמוח ולהתעצם, לגדול ולהתפתח בתוככם. ומתוך מקום זה בקשו את הדבר המתאים ביותר לניקוי העמוק ביותר שמתאים עבורכם כעת, ולחיבור האמיתי העמוק, העוצמתי, המלא והשלם ביותר שלכם ל”הנני אשר הנני”, לכוח הבריאה שבתוככם.

אתם מוזמנים להיכנס. עימדו על ספו של המרחב. אתם מוזמנים לעמוד במרכזו.

כעת יורדת אליכם ספירלה של אור ומתחילה להסתחרר סביבכם. מסביבה יורדת ספירלת אור נוספת. ספירלת האור האחת שואבת מתוככם את כל מה שאין בו צורך עוד, ומעלה אל הבורא העליון, והספירלה הנוספת יורדת מהבורא העליון, מורידה אליכם את העוצמות ומתחברת אל העוצמות הפנימיות של ה”הנני אשר הנני” שבתוככם.

אפשרו לספירלות אלה לפעול בו זמנית: לנקות ולהוריד, לנקות ולהוריד; לנקות ולהעצים, לנקות ולהעצים; לנקות ולחבר, לנקות ולחבר.

אפשרו לדברים להתרחש, יקירים ואהובים. זהו מתת עבורכם. עבור בחירתכם להיות בתקופה זו, שהיא כה משמעותית עבור העולם כולו, היקום כולו, ועצם הבריאה כולה.

אפשרו לתהליך להתרחש, ואפשרו לעצמכם לשחרר ולהתמיר, לשחרר ולהתמיר, את כל הדברים שנעשו. כל אותם זכרונות נשמתיים גילגוליים שמעכבים אתכם, נמצאים בתוך הדנ”א שלכם. בקשו לשחרר זכרונות, טראומות וכאבים. בקשו לשחרר את השיעורים, כפי שהתבקשתם קודם לכן, והיו מוכנים מהמקום העמוק ביותר לשחרר ולהתחבר לאהבה, לריפוי, לעוצמה ולאור של הבורא העליון, של היותכם כבוראים.

כעת בקשו לספוג לתוככם את כל אותם כלים, מתנות, אנרגיות, תצורות אנרגיה, יכולות איכויות, היזכרויות וחיבורים, שמתאימים למי שאתם הופכים להיות יותר ויותר. כל הוויה זו נספגת בתוככם באהבה, רכות, שמחה ובריפוי. אפשרו לעצמכם לספוג זאת. פנו לדנ”א שבתוככם, לתאים שבתוככם, ובקשו מהם: “דנ”א יקר ואהוב שלי, תאים יקרים ואהובים שלי, אנחנו משחררים בזאת כל אנרגיה, כל זיכרון גלגולי, כל שיעור קשה, שתם זמנו. אנו משחררים זאת באהבה ובחמלה. אנו מקבלים, סופגים ומטמיעים עכשיו את כל המתנות האיכויות, האנרגיות, הטכניקות, הכלים, תצורות האנרגיות, הצורות הגיאומטריות, הסמלים, וכל המתנות שאנו זקוקים להם, וששייכים לנו, שיכולים לעזור לנו בתקופה זו להתפתח ולהיפתח אל היעוד העוצמתי הגבוה והאמיתי ביותר עבורנו, והאמיתי והממומש ביותר עבורנו, בעולם החדש הזה”.

נאפשר לתהליך להתרחש, כאשר כל אחד יודע בדיוק מהו שיעור החיים שלו, בהתאם להתבוננות בניסיונות העבר במקומות שבהם התנסיתם שוב ושוב. מתוך מקומות אלה, יקירים ואהובים, שלחו אהבה למקומות פגועים וכאובים אלה. שלחו את אהבתו, ריפויו, עוצמתו ואורו של הבורא העליון למקומות אלה, ובקשו מהם לרפא את עצמם, להתרפא ולהשתחרר. הודו להם על כל המטרות ועל כל הלמידה שהעניקו לכם, הכירו בערכם. שחררו אותם לדרכם באהבה ופתחו את עצמכם לקבל את המתנות המיועדות עבורכם. עשו זאת כעת.

ואנו גם יכולים לומר: “בורא כל שישנו, הרי זה מצווה שכעת, ברגע זה, כל הגלגולים הקשים, כל ההיזכרויות הקשות, כל העוצמות הקשות, כל שיעורי החיים הקשים, משתחררים בזאת מתוכנו, מכל הגופים, מכל הרמות, מכל השדות, מכל המרחבים שלנו ומכל הגופים, הרמות, השדות, והמרחבים של הדנ”א שלנו, ונשלחים כעת לאורו, אהבתו וריפויו של הבורא העליון. תודה, תודה, תודה, זה נעשה”.

ובמקום זאת אנו מבקשים: “והרי זה מצווה לספוג את כל האהבה, העוצמה, האור והריפוי עבור ה”הנני אשר הנני” שבתוכי”.

עשו זאת, יקרים ואהובים, כעת.

עכשיו יקרים, התבוננו קדימה, וראו אור גדול מתחיל להגיע ולהתקרב אליכם, באותו מרחב. התבוננו בדבר זה. בקשו לספוג לתוככם את מהותו. הניחו אותו על צ’אקרת הלב החדשה שלכם, על אותה צ’אקרה שצבעה צבע המג’נטה, הוא להבת הוורד.

הניחו דבר זה שקיבלתם, ובקשו כי ייספג אל תוך הצ’אקרה החדשה שבתוככם, וממנה יעבור אל צ’אקרת הלב המורחבת ולכל הווייתכם. הרגישו כיצד האהבה החמלה, העוצמה והנוכחות, גדלים ומתעצמים בתוככם עד שאתם זורחים כאור השמש.

כעת אתם מוזמנים, יחד עם הספירלות שמקיפות אתכם ושממשיכות בעבודתן, לצאת לאט מהמרחב, ולהתקבץ בחדר, מסביב לשולחן העגול. מאסטר אורלט מוציא עכשיו ספר גדול. כולנו מתיישבים. הוא פותח את הספר, ומתחיל לקרוא: “בימים ההם, ימי הקשת בענן, אותם ימים שבהם יתגלו סודות היקום ויהיו גלויים על פני השטח ככף יד פרושה. בימים ההם, יגלה המין האנושי את עוצמתו האמיתית.

בימים ההם ייודע לכל אחד מבני האנוש אותו הדבר שהוא הבורא בתוכו. בימים ההם תהיה שפעת שמים וארץ, כיוון ששמים וארץ יתאחדו.

העצמי האלוהי שבתוך בני האנוש יתאחד עם הבורא העליון, אך בו זמנית יתאחד עם העולם, ובכך יוריד וינחיל את גני העדן עלי אדמות.

גם כאן עדיין תיוותר בחירה. אך אלו שיבחרו בכך, יוכלו לעשות זאת ממקום של בוראים, פעילים ומעשיים, שיוכלו להשתמש בעוצמותיהם ובחיבור לבורא העליון שבתוכם ובהווייתם, על מנת ליצור את העולם החדש, ולממש מתוכם את כל שניתן ממקורות ההוויה הגבוהים ביותר.

וכך למעשה, יקירים, הבריאה תבוא לידי מימוש בצורה העוצמתית והמאוחדת ביותר שיכולה להיות.

לכן יקרים, אל נא תחששו. לכן יקרים, אל נא תחשבו כי עליכם לשנות את גופכם ולהיפרד ממנו על מנת שתוכלו להתחבר לאחדות. האחדות היא בין רוח לחומר, בין החלק האלוהי העוצמתי לחלק האנושי, כבני אנוש, שיכול לממש דברים בפועל.

התחזקו והתעצמו, יקיריי. קחו עמכם את הכוחות הברואים בכם, והפעילו אותם. הפעילו אותה ממרכזכם כמערבולת שמתרחבת החוצה מכם, שמעצימה ושמעמיקה אנרגיה זו יותר ויותר, ושמאפשרת לה להתפשט בסביבתכם.

היו נכונים והיו בטוחים כי הדברים שאתם הולכים אליהם, הינם עבורכם, מבחירתכם.

כעת ניפרד, יקירים. אני אחזור אל המקום שממנו באתי. ואתם, יקירים, הגיע זמנכם לחזור אל הווייתכם האנושית, אל עולם היומיום”.

מאסטר אורלט קם, קד בפנינו, ואנו קדים בפניו. הוא יוצא, ואנחנו אחריו.

כל אחד מאיתנו מפעיל מחדש את הטורוס שלו, את המרכבה שלו. אנחנו יוצאים דרך הפירמידה בגיזה החוצה, שוב כקבוצה, ומגיעים בטיסה אל פירמידת הקריסטל. לאט לאט כל אחד מאיתנו בפירמידת הקריסטל שב אל גופו, אל נוכחותו, ומשם אנו חוזרים אל כאן ועכשיו, כל אחד אל גופו הפיזי, במקום שבו הוא נמצא.