אחדות המדע והרוח – חלק 2


מאת המתקשרת נועם קורל גלעד

בשיתוף עמיחי ים

תוכנית הרדיו “ערי האור והמאסטרים של החכמה”/רדיו “החיים הטובים”

 (מתוך תוכנית מס’ 23, ששודרה ביום 25.8.11)

עריכה לשונית: סמדר ברגמן

 

עמיחי: תוכנית זו היא המשך לתוכנית מס’ 22 מיום 18.8.11, שעסקה במהות המדע, ובקרן הירוקה, היא קרן הריפוי, המדע והגשמה.

בתוכנית הקודמת עסקנו במקדש האתרי שמוקדש לשני המלאכים המייצגים את הקרן הירוקה: המלאך רפאל, ובת זוגו, האם מרי, ואשר נמצא מעל העיר פטימה שבפורטוגל, וכעת נמשיך לעסוק בכך. בתום התוכנית הקודמת שוחחנו עם שני המלאכים המייצגים את הקרן הירוקה: המלאך רפאל, ובת זוגו, האם מרי, וכעת נמשיך לשוחח עמם.

לשם כך, נתחבר שוב לעין השלישית, נתכוונן לצאת למסע במרחב ובזמן, נפתח חלון בין הממדים, נעבור דרכו, ונתחבר לשדה האנרגטי של המקדש האתרי שמוקדש לזוג המלאכים הללו, ושנמצא מעל העיר פטימה שבפורטוגל. כעת נועם תמשיך להנחות אותנו במדיטציה להתחברות עם זוג המלאכים הללו.

נועם: אנו עומדים בפתח המקדש, העשוי כולו אבן ירוקה צלולה וזוהרת, שצבעה בוהק למרחוק. אנו נכנסים לתוך המקדש, פוסעים אט אט על שטיח הזהב המונח על רצפתו, כאשר אנו מתבוננים בקירותיו ובתקרתו של המקדש. בתקרת המקדש ישנם חלונות צבעוניים, עם פסיפס מדהים בכל גווני הירוק, ואילו בקירות המקדש ישנן מושבות שלמות של קריסטלים, הזוהרים בגוון ירוק עמוק וצלול.

כעת אנו פוגשים את הכהנים שמלווים אותנו לחדר המרכזי. החדר המרכזי בנוי בצורה עגולה, ובמרכזו בוערת אש הלהבה הירוקה. סביב סביב נמצאים ספסלים עגולים הבנויים מאותו סוג של אבן. הכהנים מזמינים אותנו להתיישב עליהם, ולצפות בלהבה. כעת ניתן ללהבה הזו להיספג לתוכנו. נשאף אותה פנימה לתוכנו בשאיפה, ונפזר אותה בתוכנו בנשיפה. פשוט ניתן לעצמנו להתמזג עם חלק מעוצמת הלהבה.

בשלב מסויים אנו רואים תזוזה מסויימת באחד מקירות החדר. נרים את מבטנו, ונראה כי נפתח בו לפתע פתח. מתוך הפתח יוצאים אלינו, זוהרים ועוצמתיים, המלאך רפאל והמלאכית האם מרי. הם פוסעים ומתקרבים אלינו, ומקיפים את הלהבה. כאשר הם מגיעים אלינו, המלאך רפאל מכוון את אצבעו לכיוון הגרון שלנו, ומברך ברכה מסויימת. והנה אנו מרגישים כאילו נדלק אור בתוך גרוננו. אור שידאג שנבטא ושנאמר אך ורק את האמת: האמת המחוברת לאור הבורא, ולאהבת ולהדרכת הבורא. אור בגרון שידע לבטא את רגשותינו ורצונותינו האמיתיים, ושיאפשר לנו לבטא את כל הווייתנו ומהותנו על פני כדור הארץ.

האם מרי שולחת אהבה אל ליבנו. פשוט נרגיש איך לבנו מתחיל להתרחב ולהימס מעוצמת האהבה המשודרת אליו כעת. אנו ניתן לתהליך להתממש. כעת המלאך רפאל מכוון את ידו אל לבנו, והאם מרי מעבירה את כפות ידיה עם האנרגיה על כל השדות הבונים אותנו, הן החומריים יותר (הקרובים יותר לגוף הפיזי), והן הרחוקים יותר.

המלאך רפאל ואם מרי גם יחד מאזנים ומביאים אותנו למקום שמתוכו נוכל ליצור את הקשר והחיבור הבלתי אמצעיים עם אותו מידע וידע עמוקים שהמלאכים היקרים הללו עומדים להעביר לכולנו. ומתוך מקום זה, אנו נוכחים במרחב, ומוכנים באהבה רבה לתקשור.

כידוע, המדע המודרני התפתח בעיקר כאנטיתזה לדת הנוצרית. לפיכך, ברצוני לשאול את האם מרי, מדוע נבחרת דווקא את לרדת ולהתגלם בכדור הארץ בדמות אמו של ישוע (שהרי לכאורה מדובר בשני הפכים), ומה הקשר בין כך לבין תפקידך כמלאכית הקרן הירוקה?

 האם מרי: תפקידי, אנשים יקרים, הוא בדיוק  החיבור בין ההפכים, בין המקום של המדע שבוחן, שחוקר, שמנתח, ושמסיק מסקנות ומקבל תשובות, לבין המקום הטמיר, העמוק והעוצמתי הקיים בלבבות כל בני האדם (בין אם הם מודעים לכך ובין אם לאו), למקור של מהות נשמתית עמוקה, המחוברת אל הבורא ואל אהבתו.

תפקידי הוא למזג בין שני הכוחות, באמצעות העברתם דרכי. כח המדע, בסופו של דבר, ברמתו העמוקה ביותר, אינו מנוגד לכוח הדת, ואם נדייק יותר, אינו מנוגד לכוח הרוח. כיוון שפעמים רבות המדע מאפשר כלים על מנת להסביר דברים הקיימים בעולם הרוח, כשהמטרה היא להגיע אל החוקים הקוסמיים היוצרים ומפעילים מנגנונים אלה.

ולכן, בחרתי לרדת בגוף, שהוביל אותי לשאת ברחמי את בני האהוב והיקר, כשליח גם הוא, במטרה להפיץ אהבה, אור, אמת עמוקה ופנימית, וגם להיות צינור מחבר, או טבעת בתוך הרשת השלמה, שמביאה לידי ביטוי את אותה עוצמת אנרגיה הקשורה למדע. המדע הוא החומר, והרוח היא רוח, ולמעשה אני המחברת והמקשרת ביניהם.

ניתן לומר כי בחרתי בתפקיד זה על מנת ליצור עולם שלם יותר, שבו המדע והרוח, הרוחניות, חיים בכפיפה אחת, כשלמות, כאשר כל אחד מהחלקים משלים את החלק השני הבא לידי ביטוי בעולמכם.

באיזה תחומים של מדע אתם עוסקים?

 האם מרי: אנו עוסקים בידע רב-ממדי. בכל אחד מהממדים קיים ידע מסוג מסויים, תקשורת מסוג מסויים. אנו מנסים לשלב בין כל רמות הידע, כיוון שפעמים רבות, גם על מנת להתחבר לרוחניות העמוקה והאמיתית, יש צורך בידע שנצבר מהתנסות. ולכן, פעמים רבות תחומי הידע הינם תחומים שאופיניים לאותו ממד, באופן המיוחד לו, ובשילובים בין הממדים השונים.

ניתן לומר כי המאסטרים והכהנים עוסקים בידע ברמות המפושטות שלו, או יותר נכון לומר, ברמות היותר הקונקרטיות שלו, כגון: מדע, אמנות, טכנולוגיה, תקשורת וכד’, אזי אנו למעשה עוסקים ברובד הגבוה עוד יותר, שמאחד חלקים נרחבים יותר.

הדבר דומה ליחס שבין הנשמה למונאד, כאשר הכהנים והמדענים השייכים לקרן הירוקה, להילריון, ולמועצת החכמים שאיתו, עוסקים בנשמה, ואילו אנו עוסקים במונאד. כלומר, אנו עוסקים ברמות הידע הגבוהות והגרעיניות יותר. כפי שיש את הזרע ויש את העץ, אנו עוסקים ברמת הזרע, והכהנים עוסקים ברמת החומר, כאשר הינו ממומש ומצומצם יותר, על מנת להגיע ולהפוך להיות חלק מכדור הארץ.

האם יש לכם קשר למדענים של כדור הארץ או השפעה כלשהי עליהם?

 האם מרי: עליך להבין כי אנרגית הקרן הירוקה מסתובבת בכל היקומים, ובתוך היקום והפלנטה הידועה ומוכרת לך. אנרגיה ירוקה זו כוללת בתוכה את הקסם, הידע והחיבור שבין המדע לרוח. דברים אלו זורמים כקודים במסגרת העולם שלכם, ופעמים רבות מדענים שעוסקים בעבודה או בניסוי מסויימים, אינם מגלים בהכרח את תגליותיהם מתוך חריש עמוק. פעמים רבות הם קולטים מסר, קוד מסויים, המתחבר אליהם מהממדים הגבוהים יותר, ומשם הם לוקחים זאת, רואים זאת כהארה, ומפתחים את הדבר, בדרך שבה ניתן להם, בדרך שבה נוצר מלכתחילה.

עליכם להבין כי מפת הידע שלנו הינה רב-ממדית, ולכן אינה כוללת רק ממד זה או אחר. מפת הידע הינה הוויה, איכות קיימת, והמשפיעה על המושפעת מתוצאות הניסויים והניסיונות המופעלים עליה. לכן, כאשר מתבוננים במפה זו, ניתן לראות את מבנה העולם כולו, את מבנה הכוכב כולו, ואת המבנים הגבוהים יותר, היקומיים והממדיים. כאשר מתבוננים במפה זו רואים הן את התמונה, והן את החוקיות הפועלת בין הדברים. לכן דומה הדבר לפאזל תלת-ממדי, עצום מרחב, שמהווה מעין יצור חי נושם ופועל, הבנוי מהשלמות ומההשתלבות שבין שני התחומים הללו.

עמיחי: תודה. כעת נצא במסע אל ממד גבוה יותר, הוא הממד העשירי, שם נמצא מסדר האלוהים, שכפי שהסברנו בתוכנית הקודמת, קיבלו מהבורא את הכוח לברוא את היקומים. היום זוהי הפעם הראשונה שנתקשר עם זוג ממסדר האלוהים: ציקלופיאה (שמסמל את העין השלישית) ו-וירג’יניה (שמסמלת את הבתולה).

המקדש של מסדר האלוהים נמצא מעל איזור רכס הרי אלטאי, המחבר בין מונגוליה, סין ורוסיה. לשם כך, נעלה במעלית הממדים, נמריא לממד העשירי, ונצא אל המקדש, שאף הוא זוהר בגוון ירוק. כעת נועם תמשיך לתאר אותו.

נועם: מקדש זה פחות ממוצק מהמקדש הקודם, שמעל העיר פטימה. בעוד המקדש הקודם בנוי מאבני קריסטל ירוקים, מקדש זה בנוי מאנרגיה הרבה יותר מימית ואוורירית כאחד. אנרגית אור זוהר ללא גבולות, עם אהבה, המתפשט לכל הכיוונים. כאשר נכנסים פנימה, רואים בתחילה רק ערפילים ירוקים, ורק לאחר שמתרגלים לאווירה ולאור במקום, ניתן לראות מה קורה בפנים. משהערפילים מתפזרים, רואים בתוך המקדש להבת אור ירוקה. במרכז הרצפה נמצאת אבן ענקית, בגודל אדם, המזכירה קצת את אבן השתייה שבירושלים, ושקורנת ומפיצה החוצה אנרגיה עוצמתית בצבע ירוק. כמו כן, ניתן לשמוע צלילי מוזיקה עדינים מאד, היוצרים רשת אנרגטית בצבע ירוק זוהר, שמתחילה להתפשט בתוך המקדש.

אנו מוזמנים להתקרב לאבן, לעמוד מולה. כעת נראה פתח בתוכה. אנו מוזמנים להיכנס דרכו אל תוך האבן. כשניכנס דרך הפתח, נראה מרחבים עצומים (כמו בחלל). אלו הם המרחבים הפנימיים והחיצוניים הקשורים לעין השלישית, ולקרן הירוקה בכלל. זהו בעצם מקום החיבור שבין החומר והרוח, ולכן הוא כל כך נרחב, וללא גבולות. כיוון אין צורך בגבולות כאן. הדבר היחיד שגורם ליצירת גבולות, הוא כניסת אותה אנרגיה תבנית הנוצרת עבורה כדי להפוך לחומר, על מנת לשרת את האנושות שבכדור הארץ.

כעת נבקש לעבור מסע בתוך הממדים האלו, שיעבירו אותנו מסע ריפוי עמוק, פנימי וחיצוני. נבקש שממדים אלו יתחברו לממדי הלב הפנימיים שבתוכנו, וייצרו משם שלמות אחת של אהבה, וידיעה עמוקה ואינסופית של הבורא. נאפשר לעצמנו להיסחף, לרחף, ולהילקח לאן שבוחרת להוביל אותנו הלהבה הירוקה, שנתונה בתוך אותו קריסטל ענק.

כעת נגיע למרחב עצום, חסר זמן וגבול, עשוי אור ירוק זוהר. אט אט נראה שבין כל הערפילים ישנם שני מוקדים, שמפיצים את הזוהר העצום הזה. בתחילה אינו רואים דבר. בהמשך נראה שמדובר בשני שדות אנרגיה עצומים שיורים זיקים של אור בכל ההוויה שלהם. כאשר נתקרב, נראה כי אט אט הם מקבלים מבנה של דמויות הדומות לבני אדם, וכאשר נבקש לראות מה לפנינו, יתגלו לפנינו האלוהים האחראיים לאותה קרן ירוקה: ציקלופיאה ווירג’יניה.

ציקלופיאה ווירג’יניה: כעת, החרישו מעט, ותנו לגלי ותדרי האנרגיה העמוקים והעוצמתיים הנובעים מאיתנו, לחלחל לתוך ליבותיכם, וליצור שם מחדש את החיבור לידע הפנימי הקיים בתוככם. אותו ידע המחבר בין הרוחניות, שברובכם בחרתם להתחבר אליה, ובין החומר, אותה מהות שכעת עודנה אנרגטית, וגם כאשר היא מתמצקת לסוג של חומר, חומר זה כה עדין, עד שאינכם מסוגלים לראותו בעיניכם הרגילות, ולאחוז בו בידיכם הרגילות. כיוון שאין לכם השגה, ומקור עוצמתו נובעים מהממדים הגבוהים ביותר, ובתור שכאלה, אין יכולת להגיע למגע ישיר איתם, מכיוון שעוצמתם חזקה וגבוהה מדי עבור בני האנוש. לכן עוברות קרניים אלה, עוצמות אלה, דרכנו, אל המלאכים, ומהם למאסטרים אשר מנתבים אנרגיות אלה, כאשר הן מאוזנות ומעודנות יותר, אליכם.

כיצד הקרן הירוקה שותפה לתהליך הבריאה, והאם תהליך הבריאה היה תהליך שאירע באופן חד-פעמי בעבר, או שהוא תהליך הממשיך להתרחש כל הזמן?

 ציקלופיאה ווירג’יניה: ראשית נבחר לענות על השאלה השנייה, במקום הראשונה. יקרים, כפי שידוע ונודע לכם לגבי גלגוליכם, בממדים הגבוהים יותר אין באמת עבר ואין עתיד, מכיוון שהזרימה אינה ליניארית אלא מעגלית. לכן, כל אותם גלגולים, כל אותה הוויה, קיימים בו זמנית בעבר, בעכשיו, ויתקיימו גם בעתיד, בין אם הם יעברו שינויים מסויימים, ובין אם לאו. וגם אם הם לא יעברו שינוים, יהיה הדבר בהתאם לבחירתכם, כפי שאתם בישותכם כיום. ישותכם כיום היא זו שלה ניתנו כוחות הבחירה לאיזה כיוון, במה לבחור, ועם מה להתמודד בחייכם על פני כדור הארץ.

נושא הבריאה: עליכם להבין כי גם היקום, והיקומים עצמם כולם, הינם כדוריים, מעגליים. ולכן, כל דבר קיים בו זמנית. הדברים אשר מתפרקים ומתפוצצים – מתפרקים ומתפוצצים בו זמנית, כאשר דברים אחרים נבראים ונוצרים כל הזמן מחדש. אך, אם ברצונכם להתאים זאת להתבוננות המוכרת והידועה לכם, תוכלו לסדר מידע זה ברצף עולה או יורד של עבר-הווה-עתיד. אך עליכם להבין כי ברמה הקוסמית, העמוקה, העוצמתית והגבוהה, הכל קיים בו-זמנית, ולכן הבריאה מתרחשת כל הזמן, בכל רגע נתון. היא מתרחשת ונחרבת בו בזמן, ונבראת מחדש.

זוהי תשובתנו האוהבת לשאלה השנייה אשר נשאלה. וכעת נחזור לשאלה הראשונה. ראשית, בתהליך הבריאה קיים רצון. זהו רצון הבורא. רצון הבורא הוא נקודת האמצע, הוא המרכז, הוא האחדות אשר ממנה יוצאת הבריאה כולה. הדברים תוארו פעמים רבות, כאשר נוצר רצון, אותו רצון גרם למעשה להיפרדות הראשונית מהוויית הבורא.

עמיחי: כמו שנאמר: “כאשר יש רצון, ישנה דרך”.

אכן, אך הדרך הינה עוד חלק בעולם הנפרדות, כפי שהרצון היה למעשה הדבר הראשון שעורר ושגרם לדרך הנפרדות. הוא הדבר הראשון אשר התחיל ליצור כיוון זה. ניתן לומר כי הקרן הירוקה היא למעשה זו אשר פועלת בו זמנית בכמה ממדים ורבדים. כאשר היא פועלת בממדים של הבריאה הגבוהה, היא יוצרת תבניות אנרגטיות מתוך רטטים שונים שהיא מעוררת. למעשה, הקרן עצמה יוצרת רטטים, שיוצרים אטומים, שיוצרים מולקולות, עדיין ברמה האנרגטית הטהורה והגבוהה. לאחר מכן, רטטים אלה יוצרים תבניות אנרגטיות שונות. תבניות אלה מתחילות לרטוט בתוך עצמן, לזמן לתוכן אנרגיה המתאימה לתהודה של התדרים המשודרים מהן.

וכך, בתוך התבניות עצמן, באמצעות הרטטים השונים, מתחילים להיברא גלים נוספים, רטטים נוספים, ממוצקים מעט יותר, שמתחילים לגבש את הדברים ברמה אנרגטית דחוסה יותר, עד כי בסופו של התהליך מגיעים הדברים ליצירת חומר, אם כי ברמה האתריתבלבד.

זהו השלב הראשוני. ניתן לומר שבשלב זה החלה להיווצר כל הבריאה כולה, כאשר רחם הבריאה והמונאדים נוצרו ברמות הגבוהות יותר, כאשר הם לא התמצקו לידי האנרגיה האתרית הקיימת, אלא נותרו ברטט תבניתי גבוה ועוצמתי הרבה יותר, אשר יצר את הנשמה.

הנשמה, כידוע לכם, רטטיה נמוכים משל רטטי המונאד. היא מגובשת, עוצמתית ואינדיבידואלית יותר. כל אותו מקום של אינדיבידואליות יכול היה להיווצר מתוך אותם רטטים, אותן פעולות, שמיצקו יותר ויותר את אטומי ומולקולות האנרגיה לידי רטט נמוך ודחוס יותר.

השלב הבא שהתרחש בבריאה, הוא הדהוד. עליכם להבין – וזהו הסוד הפשוט ביותר, אך גם העמוק ביותר – הכל הוא רטט. כלומר, כל בריאה שהיא נוצרה במקורה מרטט. רטט ראשוני שהתחיל את כל תגובת השרשרת של מיזוג, הזמנה, התאמה, משיכה ומגנוט של אנרגיות שונות הדומות במהותן, של תדרים זהים ועוצמתיים, שהמשיכו למשוך עוד ועוד תדרים המתאימים במהותם לאותן תבניות שהחלו להיווצר. וזהו למעשה סוד הבריאה.

 לאחר מכן, כאשר נוצרו המונאדים, ויצרו את הנשמות, בתוך הנשמות, ומתוך המונאדים, נוצרו חלק מהקרניים, שעליהן דובר. קרניים שהלכו הן עם האישיות, והן עם הנשמה. כל אחת מהקרניים החלה לברוא בתוך עולם החומר, הן את התבניות האנרגטיות שיכילו סוג זה של אנרגיה, סוג זה של רטט ועוצמה, והן את המבנים הפיזיים יותר, שיכילו רטט זה ויביאו אותו לידי ביטוי.

לאחר מכן, באמצעות מסדר האלוהים, שקיבל גם הוא ושעבד גם הוא עם הקרן הירוקה, ניתן היה למצק ולעבד מידע גבוה ועוצמתי. עליכם להבין כי כל אותו מידע שקשור לצירופי אותיות, צירופי צלילים, צירופי רטטים, קשור כולו לקרן הירוקה. ולכן ידע זה החל לרדת יותר ויותר ברמות ובממדים, הן באמצעות מסדר האלוהים, והן באמצעות המסדרים האחרים הנוספים, שאיפשרו מיצוק ועידון אנרגיה זו, עד הבאתה אל החומר.

האם אתן למעשה נשמות שנפרדו מהבורא או שאף פעם לא עזבתן את האחדות, והאם בני אדם מסוגלים להתעלות ולהפוך לבוראים-שותפים עם הבורא, כמוכם?

 ציקלופיאה ווירג’יניה: ושוב, נבחר לענות על השאלה השנייה קודם לכן. נושא ההתעלות עבור בני האנוש, והיצירה המשותפת עם הבורא קיים כבר עתה. הדבר אמנם תלוי בגורמים שבאים כעת לידי ביטוי כל זמן שאתם נמצאים בממד השלישי, גורמים מעכבים שקשורים לזמן, למרחב, לחומר ולממד. אך עליכם להבין ולזכור כי גם בריאה של מציאות רצויה, הינה יצירה של מציאות רצויה. הינה חיבור אל הבורא ועבודה ויצירה המשותפת יחד איתו, שנועדה להתממש על פני החומר, במידה והדבר תואם את רצון הבורא ואת התוכנית האלוהית. יצירה משותפת בין האדם והבורא הייתה כבר בעברכם הרחוק, כאשר אוואטארים, באמצעות שיתוף פעולה עם הבורא, בראו דברים ברמות שונות, החל מרמות הרוח הגבוהות ביותר, וכלה ברמות החומר, ברמות המיצוק.

כיום ניתנת לכם האפשרות, כבני אנוש, לעבור את תהליך ההתעלות הפנימי, שהינו להתחבר אל האהבה העמוקה אל הבורא, אל החלק האלוהי שבכם, המחובר אל הבורא, ומתוך מקום זה, תוכלו ליצור יצירה משותפת, שלמה, ומלאה. וכעת נעבור לשאלה הראשונה.

עליכם להבין כי חלק מאיתנו בחרו בשלב מסויים לרדת בגופי בני אנוש, ולעבור תהליכים מסויימים שהיו שונים מלכתחילה מהמערכת הרגילה, מתהליכי הגלגולים הרגילים. כאשר בחרנו לבוא בגופי אנוש, הדבר נועד למלא תפקיד מסויים על פני כדור הארץ בגוף, ולאחר מכן, חזרנו אל התבנית שניתנה לנו מלכתחילה.

עמיחי: אחד מחברי מסדר האלוהים אשר התגלם הינו הרקולס, הקשור לקרן הכחולה, המסמלת את רצון הבורא.

אך לא כולם בחרו להתגלגל בגופים. רבים מאיתנו קיבלו תפקידים מסויימים מרצון הבורא ומתוך בחירותיהם, וממלאים תפקידים אלה, לעתים לזמן קצוב מסויים, שמתאים לתוכנית האלוהית ולמטרתה. אך ברוב המקרים מדובר בתפקידים שאינם מוגבלים בזמן, אלא מוגבלים יותר ברמת התדר וההוויה.

פעמים רבות אנו מקבלים, ככל שאתם מתקדמים וככל שמתמקדת ושמתקרבת ושמתעצמת התעלות כדור הארץ, עוצמות חדשות ונוספות של תפקידים. לעתים, ורק אם יש בכך צורך ובקשה של הבורא, או שיש רצון מסויים באותה נשמה, באותה הוויה אם נדייק, שבחרה לגלם את תפקיד האלוהים שניתן לה מהבורא הגבוה לגבי אותו תפקיד מסויים – או אז תבחר הוויה זו לרדת בגוף, ולשרת את הבורא בשלושת הממדים, ובדרכים המתאימות לתפקיד שקיבלה.

שלוחה להם אהבתנו, שלוחות לכם ברכותינו. ברוכים תהיו.

הווייתכם קדושה לנו, אהובים אתם.

שמחים אנו בכם, שמחים אנו בשיתוף הפעולה העמוק עמכם, בני אנוש יקרים.

ברוכים ואהובים תהיו.

עמיחי: תודה. כעת נחזור דרך האבן למקדש, ובאמצעות מעלית הממדים נרד מהממד העשירי לממד השלישי.