מאת המתקשרת נועם קורל גלעד
בשיתוף עמיחי ים
תוכנית הרדיו “ערי האור והמאסטרים של החכמה”/רדיו “החיים הטובים”
(מתוך תוכנית מס’ 17 ששודרה ביום 30.6.11)
עריכה לשונית: סמדר ברגמן
עמיחי: תוכנית זו עוסקת במדע של הבריאה המשותפת של האדם עם האינטליגנציות של הטבע, כגון רוחות הטבע והדוות, שהיא גרסה משופרת ביחס לטכניקה של בריאת המציאות שלא בשיתוף עם האינטליגנציות הללו, אלא באמצעות כוחותיו העצמיים בלבד (כפי שתואר בסרט “הסוד” וכדומה).
תחום הבריאה המשותפת התפתח בתחילה במסגרת קהילת פינדהורן בסקוטלנד. קהילה זו התפתחה ממספר אנשים שהתגוררו במקום, ותקשרו עם רוחות הטבע. למרות שהאדמה של פינדהורן היא אדמה חולית, שלכאורה לא ניתן להצמיח עליה דבר, הודות לשיתוף הפעולה של בני המקום עם רוחות הטבע, הם הצליחו לגדל שם גינה יפה ומאוד יוצאת דופן, ובעצם להקים את אב הטיפוס לגינות מסוג זה. בהמשך הם כתבו על כך ספרים והפכו לקהילה מפותחת ומשגשגת מאוד, שמתוכה הם מפיצים את הבשורה של מדע הבריאה המשותפת.
מיכאלה סמול-רייט לקחה נושא את הבריאה המשותפת צעד נוסף קדימה, ולמעשה הפכה זאת למדע. מיכאלה סמול-רייט רכשה חווה בשם “פרלנדרה” (Perelandra), והיא עובדת שם בשיתוף פעולה עם הדוות. בתחילה היא התרכזה בגידול צמחים ואף כתבה שני ספרים מפורטים כיצד לעשות זאת. בהמשך היא פיתחה גם את התחומים הבאים: שיטות לריפוי האדמה; שיטות לשחרור אנרגיה של קרבות שמוחזקת על-ידי הטבע והאדמה, תמציות פרחים (בדומה לפרחי באך), שיטת ה-MAP (Medical Assistant Program) באמצעותה ניתן להזמין מאסטרים של האחווה הלבנה על מנת שיטפלו בך (וזאת מתי שתרצה, כמה שתרצה, ועל כל דבר שתרצה); שיטת “הגן ללא אדמה” (Soil Less Garden””), לפיה המונח “גינה” איננו מוגבל רק לגידול צמחים, אלא לכל דבר שעושים, וכשם שניתן לגדל צמחים בשיתוף פעולה עם רוחות הטבע, כך ניתן ליצור כל דבר בשיתוף פעולה עם הטבע.
בנוסף היא פיתחה שיטה לבריאה משותפת בשם “תקשור במבנה חרוט“, שהיא מפגש בין ארבעה משתתפים:
- הדווה (של מה שרוצים לברוא).
- פאן ורוחות הטבע.
- המאסטרים של האחווה הלבנה .
- בני האדם היוזמים את הפרוייקט.
כך יוצרים מעין “ועידת פסגה” או “פגישת עסקים רב-ממדית”, בין ארבעת המשתתפים האלו.
האדם הוא שמחליט בתחילה על ה-DDP (Direction, Purpose Definition,) של ה-Conning (של מפגש במבנה החרוט). לאחר מכן יש לזמן את יתר משתתפי הקונוס, ולבקש מהם להסיר מתוכנו את כל המחסומים הפנימיים שעלולים להכשיל את מימוש המטרה. לאחר מכן יש לשאול את יתר המשתתפים מה לעשות? לבצע זאת, ולדווח להם על כך במפגש הבא, וכן הלאה. כך יוצרים בריאה משותפת עם כל המשתתפים הללו.
מבנה החרוט הינו כמו עמוד של אור, שמאפשר את המפגש בין כל הגורמים מהממדים הללו. גם תוכנית הרדיו שלנו נעשית באמצעות בריאה משותפת, כך שכיום ניקח אתכם אל “מאחורי הקלעים” של יצירת התוכנית שלנו.
כעת נבקש להתחבר לדווה של תוכנית הרדיו שלנו.
תקשור עם הדווה של תוכנית הרדיו “ערי האור והמאסטרים של החוכמה”
האם תוכלי להציג את עצמך ולהסביר כיצד מתרחש שיתוף הפעולה בין הדוות לבני האדם מנקודת ראותך?
אני הדווה אשר בראתם לצורך קיום התוכנית. מהותי היא הרוח שעומדת ושכוללת בתוכה את כל תבניות ותפניות התוכנית. ולכן, אני מורכבת הן מהאנרגיה הדחוסה והפראית יותר שקשורה לטבע עצמו, להיווצרותו, לזרימתו, והן לאותם תדרים ורטטים ועדינים יותר המחוברים אל הידע ואל האור הקיים בערי האור.
למעשה אני כוללת את שני הקצוות יחד. ברצוני לומר כי כיוון שנמצאים בי שני הקצוות הללו, לעתים אטה לקיצוניות מסוימת, אך הדבר מושפע מהאנרגיות שיוצרות אותי. עליכם להבין כי האנרגיה שלי, כיוון שהיא בנויה מהרבה אנרגיות אחרות, ניתנת להשפעה בקלות מכיוונים שונים, ולכן לא ניתן לראות אותי כדבר היציב ביותר הקיים, כיוון שרוחי משתנה ומושפעת בהתאם למרכיבי התוכנית, לאנרגיות של יוצרי התוכנית, ולמטרת התוכנית.
התפקיד אותו אני ממלאת הוא לייצג ולהביא את רוח התוכנית, את המהות שלה, כפי שהיא באה לידי ביטוי דרכי. בתוך אותה ועידה, מתוך אותה התכווננות, אנו יוצרים את המטרה שלשמה התכנסנו. ניתן לומר כי הדימוי שיכול לתאר אותי טוב יותר הוא כאילו הייתי בועת סבון שקופה, אשר הצבעים הנכנסים אליה מתחלפים ומשתנים, ואני משקפת אותם בתוך פנימיותי, בהתאם לדברים שנקבעים.
כיוון שאני מושפעת, החלטות, בקשות או רעיונות הקשורים לתוכנית, נכנסים לתוכי כצבעים של אנרגיות שמשנים ומתאימים את צבעי לצבע המבוקש, וכך אני מתאימה את עצמי, את פנימיותי, לרצון האדם.
הבריאה המשותפת עם בני האדם במקום זה, היא למעשה שלוחה נוספת הקיימת למצב הבריאה המשותפת בין האדם לבין בוראו. פעמים רבות האדם יוצר את התנאים הממשיים, בונה את התנאים האנרגטיים, הפיזיים והרגשיים על מנת שהדבר בו הוא רוצה יתרחש, והבורא מסייע באמצעות אורו, אהבתו ויכולותיו, לממש את הדברים. ולכן שיתוף הפעולה בין האדם לבורא ביצירה משותפת, הוא יצירה נפלאה, אשר רק שיתוף הפעולה ביניהם יכול להביא לפאר שכזה.
גם אצלנו, כאשר ארבעתנו, ארבעת הגופים המרכיבים את ה-Conning, מתאחדים יחד, מביא כל אחד מאיתנו את יכולותיו, תכונותיו ורעיונותיו, וביחד אנו עושים דבר אשר בעולמכם הלמוד ידע נקרא סוג של “סיעור מוחות”, כאשר כל אחד מהצדדים מביא ומוציא לפועל את יכולתו, את הידע שלו.
ומתוך ההגדרות שניתנו, מתוך המיקוד שנעשה, שנועד להביא את הדברים לידי החלטה משותפת, ממוקדת, לידי דבר שניתן להוציאו לפועל באופן מעשי, בהתאם לזאת, שאלו הם הדברים היוצרים את המסגרת הממשית של הדברים כפי שהוזכר קודם: ההגדרה, הכיוון, המטרה. כאשר אנו פועלים יחד ומתאימים את החיבור בינינו להגדרות אלה, או אז אנו יוצרים את התבנית המרכזית, שבאמצעותה יכול הדבר המאוחד להתממש בקלות יותר.
בהקשר לאיזון בין שתי איכויות הפוכות, מיכאלה סמול-רייט מכנה זאת Involution = ירידה של הרוח אל החומר, וכן Evolution = עליה של החומר אל הרוח. איך שתי הדינמיקות הללו מתקיימות בתוך ה-Conning?
למעשה, הדימוי הקיים הוא שלConning כפול, כשתי פירמידות הפוכות, שבסיסיהן נוגעים זה בזה. האבולוציה מגיעה מכוחות העל, מהכוחות האנרגטיים הגבוהים, מהאחווה הלבנה, מהמאסטרים, כאשר בני האדם מהווים את החוליה המקשרת. החלק השני מובא על-ידי כוחות הטבע, רוחות הטבע ופאן, ושוב כאשר בני האדם הם המחברים והמקשרים בין שני שדות האנרגיה המנוגדים.
אם כך, כעת נשמח להזמין את פאן, נציג רוחות הטבע, מתוך מבנה החרוט.
תקשור עם פאן
שלום לכם, נפגשנו לא מזמן. נחמד לפגוש אתכם שוב. הנני פאן, במה אוכל לעזור לכם?
אנו דנים במבנה החרוט, ובמדע הבריאה המשותפת עם האינטליגנציות של הטבע. נשמח לדעת מה תפקידו של פאן, כמי שנמנה על ארבעת משתתפי מבנה החרוט.
כיוון שהנני מייצג את כל כוחות הטבע, כיוון שכל כוחות הטבע סרים למרותי, הנני הישות המביאה את רוח הטבע, את רוח כל הדברים שמייצגים את הטבע, הן כפי שאתם מכירים אותו, בצורתו כאדמה, עצים, מים, והן באותה צורה שתוארה קודם לכן, ככל אחד מהמעשים של האדם שמצרף שני דברים הקיימים לדבר חדש.
לכן הנני דואג לקרקע את הדברים. הנני דואג לתת לדברים גוף, נפח ונוכחות. הנני דואג לייצב את הדברים ולתת להם מקום, מקום של כבוד, מקום של אמת, על פני האדמה. למעשה אני ממזג את הכוחות הגבוהים של הרוח יחד עם הכוחות של החומר, ובכך עוזר להביא לבריאה המשותפת בממדים השונים: ממדי החומר וממדי הרוח.
כיצד בעצם רוחות הטבע ופאן עושים זאת? כיצד הם הופכים רוח לחומר?
אם נתחיל, ואנו לא נתחיל, להיכנס לכל תורת המדע של מיצוק הרטטים, של העברת הרטטים מרוח לחומר, אזי המדובר במדע עמוק מאד ורחב ידיים שלא נוכל לצמצם אותו למספר מילים.
ניתן לומר שיש חומרים מסוימים הקיימים בו זמנית הן ברוח והן בחומר, בדרגות שונות של רטט. פעמים רבות תמציות שונות המופקות מפרחים ומצמחים מקיימות בתוכן חיבור בין רטטי חומר לרטטי רוח. פעמים רבות סוגים שונים של אדמה מכילים בתוכם הן את עוצמות החומר, והן את עוצמת הרוח אשר לה שייך אותו סוג אדמה.
למעשה אנו בונים מבנים אנרגטיים מסוימים, מוצקים יותר, ובאמצעותם אנו מעבירים מרמת הרוח, שהרטטים בה גבוהים מאוד, עד לרמה שבה הרטטים מנמיכים את עוצמתם, עד לשלב שבו הם מתאימים את עצמם לתוך התבניות המוצקות יותר, ולבסוף מביאים אותם לידי מימוש.
אגב, לא תמיד מדובר במימוש חומרי. לעתים המימוש בא בצורה של עולמות הרוח, לעתים המימוש יגיע בצורה של חשיבה מסוימת; בצורה של רגשות מסוימים שיכוונו את האדם ואת כל המשתתפים להבנה כלשהי; ולעתים גם להיווצרות של דבר חומרי, כגון תוכנית עבודה הנוצרת בשיתוף הפעולה בין כל הנוגעים בדבר.
מיכאלה סמול-רייט מספרת שהיא למדה איך לעשות הגשמה של דברים פיזיים בעזרת רוחות הטבע. האם לרוחות הטבע יש יכולת בריאה “יש מאין”?
כמובן, כיוון שרוחות הטבע ואני קיבלנו מהבורא את האפשרות לברוא וליצור. אך אין הדברים באמת בגדר “יש מאין”, כיוון שהדברים כולם קיימים ברמת הרוח וברמת התודעה הגבוהה יותר. אנו רק מושכים את החוטים, אנו רק יוצרים את המארג שלתוכו נבראים הדברים. אנו בונים ובוראים את התבניות מהרוח אל החומר, על מנת לממש ולמצק את הדברים באופן מעשי יותר.
היו תקופות מסוימות בהיסטוריה, בהן לבני אדם מסוימים שעבדו עמכם היו ממש יכולות לברוא.
נכון.
המאסטר אורלט יצר את אטלנטיס ואת בית הספר למסתורין שם, בעזרת מחשבותיו. גם אייזיס סיפרה לנו לא מעט על היכולות הללו. האם לבני האדם באמת עשויות להיות יכולות הבריאה הללו, ובאיזה תנאים?
בעבר, כאשר היו גופיכם גופי אור, כשיכולתם להפעיל את האנרגיות שלכם ואת כל הרטטים הקיימים בכם בקלות רבה, אז יכולתם להשתמש באנרגיות ולהפוך אותן מחומר לרוח, מרוח לחומר, ללא קושי. כיוון שאז לא היו המחסומים הקיימים כעת, המגבילים את יכולותיכם למקום הפיזי בלבד. כיוון שהייתם גופי אור, יכולתם גם להתרחב, להתכווץ, לשנות את צורתכם. יכולתם להפעיל את כל הצ’אקרות שהיו בכם, שהיו כמנועי מדחף למטוסים שבנויים היום.
עליכם להבין, כפי שפורט כבר בעבר, כי גופי האור שהיו לאנשים באותן תקופות, כללו הרבה יותר צ’אקרות מאשר היום, כיוון שרבות מהצ’אקרות שהיו התנוונו. למעשה, לכל צ’אקרה היו חמש צ’אקרות, הייתה צ’אקרה מרכזית בעמוד המרכזי של הגוף, ועוד ארבע צ’אקרות: אחת מקדימה ואחת מאחורה, ושתיים נוספות – אחת מכל צד. ולכן פעמים רבות כאשר האדם הפעיל את האנרגיה על מנת לממש דבר כלשהו מתוך התכווננות, מתוך ידיעה כיצד לעבוד עם האנרגיה ולעבד אותה, אז לא היה קושי לממש את הדברים באופן העמוק ביותר.
כיום, בממד החמישי שאליו אתם שואפים להגיע, חיים אנשים רבים בגופי אור. כיום הם יוצרים בעזרת כוח המחשבה שלהם את המציאות שבה הם בוחרים. כיום הם יוצרים ומממשים בדרגות מסוימות את החומר ברמת הרוח שבה הם נמצאים, אך גם זה סוג ורטט של חומר, גם אם גבוה מרטט החומר אשר לו אתם רגילים בשלושת הממדים.
כעת נזמין את שאר השותפים של מבנה החרוט: המאסטרים של האחווה של הלבנה, וליתר דיוק, לא את כולם, אלא רק את הנציגים שלהם.
(חשוב להבין שאם רוצים לברוא באמצעות מבנה החרוט, יש להזמין מתוך המאסטרים הרבים של האחווה הלבנה רק את המאסטרים שרלוונטיים לדבר שרוצים לברוא. לדוגמה, אם רוצים לרפא – מזמינים את המאסטרים של הרפואה, אם רוצים ליצור מוסיקה – מזמינים את המאסטרים של המוסיקה, וכן הלאה).
לורד מלכיצדק ואל מוריה הגיעו.
מהו תפקידם של המאסטרים של האחווה של הלבנה במסגרת הבריאה המשותפת באמצעות מבנה החרוט?
תקשור עם לורד מלכיצדק
כאשר אתם בוחרים ליצור התוועדות קוסמית שמחברת בין שמים וארץ, תפקידו של נושא האחווה הלבנה הוא להביא וליצור את מקום הרוח בתוך המערך הפנימי הנבנה.
כלומר, על מנת שדבר יצטרך להתגשם, יש להביא ולבנות את תבנית הרוח המרכזית שתגדיר את הדבר ושתכניס את הרטטים המתאימים לאותה תבנית, על מנת שיתאפשר לממש את הדבר בו רוצים. כאשר אנו מצטרפים אליכם, אנו מצטרפים בהתאם לתשוקותיכם, בהתאם לבחירתכם, בהתאם לרצונותיכם לגבי המהות והמשמעות של התוכנית.
כיוון שתוכנית זו עוסקת בערי האור, במאסטרים של החוכמה ובחיבורים אוניברסליים – בחרו ובוחרים להגיע כל המאסטרים ובעלי התפקידים אשר נוגעים בדבר, כל המאסטרים ובעלי התפקידים שמחוברים לתפקיד ואשר עוסקים בתפקידם הגבוה במקומות שאתם רוצים להביא לידי ביטוי בתוכניתכם. ולכן הם למעשה נציגי הרוח בתוכניתכם, בריאה המשותפת.
אנו יוצרים כעת באמצעות שיטות המבנה החרוט והגן ללא אדמה את תוכנית הוובינר שלנו בדבר תהליך ההתעלות. מדובר בטכניקה שהועברה על-ידי המאסטרים דג’וואל קוהל, קוטומי ולורד מלכיצדק, והתקבלה על-ידי תלמידם, ג’ושוע דיוויד סטון, שגם כתב את הספרים שבהם מתוארת הטכניקה הזו. מה דעתו של לורד מלכיצדק על כך?
דבר זה שהובא אל בני האדם, נועד במהותו העמוקה לעזור ולפתח את הכלים הדרושים לצורך החלת אור מוגברת בתוך הגופים הקיימים. דבר זה נועד לעזור לבני האדם להפוך לישויות אור אמיתיות שמחוברות לממדים גבוהים יותר, בה בעת שהם מחוברים לממדים נמוכים יותר ומממשים אותם.
למעשה הדבר נועד לעזור לבני האדם להיות הוויות אור. אך אל תטעו, קיימת אמונה ומחשבה אצל בני האדם כי התעלות היא קפיצה לגובה, כי התעלות היא עליה במדרגות הרוח. אך לא ניתן להתעלות כל זמן שאין שורשים המחברים לעולם שבו בחרתם להיות.
ולכן, ראשית, כל אדם שבוחר בתוכו לעבור תהליך עמוק ועוצמתי זה שיכול לשנות, להעמיק ולהאדיר את חייכם, חייב לקחת על עצמו אחריות, משמעת והחלטה לעשות את הדבר הראשוני בצורה החשובה והעמוקה ביותר, והוא, ליצור בסיס איתן ויציב בתוך גופו, בשלושת הממדים. מתוך מקום של בסיס מאוזן ויציב זה, יוכל האדם להתפתח, להעמיק ולהתחבר עם האהבה והאור של הבריאה. הוא יוכל להיות הוויה מוארת הרבה יותר ופועלת בעולם הזה.
זו המטרה האמיתית של הדבר, להביא את כל היכולות וכל העוצמות לידי ביטוי ומימוש בעולמכם הפיזי המתעלה.
במסגרת ההנחיה שלורד מלכיצדק נתן לנו לצורך הכנת תוכנית הוובינר אודות תהליך ההתעלות, אנו לומדים כיצד להוריד את שבע הצ’אקרות הקיימות בממד החמישי, לעגן אותן על בסיס הצ’אקרות הקיימות שלנו בממד השלישי, להפעיל אותן וללמוד איך להביע את האנרגיה של הצ’אקרות המקבילות מהממד החמישי דרך הצ’אקרות הקיימות שלנו.
לורד מלכיצדק הנחה אותנו במפורש להתחיל לעבוד עם שלוש הצ’אקרות התחתונות של הממד השלישי, ורק לאחר מכן עם ארבע הצ’אקרות העליונות של ממד זה.
מהו מצבן של שלוש הצ’אקרות התחתונות של בני האדם בימינו, ובעיקר אלו של בני האדם העוסקים בתחום הרוחניות?
אנשים רבים בוחרים להתמסר לעולמות הרוח מתוך שכחה מסוימת של המטרה אשר לשמה הגיעו לעולם זה ולחיים אלה. אנשים רבים מאלו שבחרו להתמסר לרוח, נמצאים במקומות גבוהים ביותר, רוחניים ביותר, אך אינם מחוברים לרמת המעשה ולרמת החומר, ולכן אינם מצליחים לממש ולהוציא לפועל את יכולותיהם על פני כדור הארץ.
כיוון שכאשר הצ’אקרות הנמוכות סגורות, ורק הצ’אקרות הגבוהות פתוחות, לא ניתן לממש דבר על פני האדמה ובכך המטרה אינה מושגת. לכן, הצורך העמוק ביותר הוא ליצור את הבסיס של החיבור דרך הצ’אקרות התחתונות, הראשונות. את הבסיס, את הרגש ולהגיע לאיזון בתוך המקומות הללו של הגופים הנמוכים יותר, ושל הצ’אקרות הנמוכות יותר. רק לאחר מכן, כאשר ייווצרו השורשים, כאשר יתעגן המקום, ניתן יהיה להמריא אל העולמות הגבוהים יותר ללא חשש, ללא סכנה, ועוד יותר מכך, עם רווח כפול ומכופל, אתם תצליחו ליישם לממש את המתנות שתקבלו מהממדים הגבוהים יותר על פני כדור הארץ. ולכן כה חשובה ההתמקדות, ראשית, בצ’אקרות הנמוכות, על מנת להוות בסיס, אדמה, על מנת ליצור שורשים של מימוש וקרקוע.
ברוכים תהיו.