עוד על ההתעלות

קריון מתקשר מול קהל במסגרת “סיור הקונדוליני”
קראקס, ונצואלה
10 לנובמבר, 2012
תרגמה משמיעה: כרמית יודוביץ כהן
עריכת תרגום: סמדר ברגמן

 

ברכות יקרים אני קריון מהשירות המגנטי. ייתכן ויום זה הבהיר לכם מספר דברים, אולי יש לכם מושג טוב יותר על המקום שבו אתם יושבים על פני האדמה. חלק מהאנרגיות, שייתכן שרק ידעתם את שמן, מתחילות להיות מובנות. אנו רוצים לדבר על “פעולה חומלת” בדרך לה אינכם מצפים. אתאר תהליך שדיברנו עליו בעבר, אך שמתחיל להיות ניכר יותר. ועל מנת לעשות זאת, אני רוצה לחזור על משהו.

מוקדם יותר, במהלך סיור הקונדוליני, זיהיתי כל אות של המילה קונדוליני. כשהגענו לאל”ף, זיהיתי אותה כ”אנרגיית ההתעלות”. כעת אני רוצה להוסיף על כך. על מה אתם חושבים כשאתם חושבים על התעלות? אמרנו לכם לחשוב על “עליית” האנרגיות. וזיהינו מה עשוי להיות פירושה של התעלות לבן האנוש. אמרנו: אל תשייכו את התעלות לעזיבת הפלנטה, אלא לעזיבת המציאות שלכם.

התעלות, למעשה, היא בן האנוש שעובר לחייו הבאים מבלי למות. הוא פשוט מדלג על תהליך המוות. יש כאן תשעה אנשים שעשו זאת, ואתם יכולים לספר לי מתי הייתם אמורים למות. אלו רבים מכם כאן, כמעט 10% מכם. לכן אני עד כדי כך בטוח שאתם מבינים למה אני מתכוון. אתם יכולים להצביע על המקום שבו הייתם אמורים למות. ולכל אחד מכם סיפור אחר. ניתן לומר שאתם במעמד של התעלות. אין זו רק דרך חדשה ליהנות מהחיים, אלא שהפכתם לאדם אחר. ואתם יודעים למה אני מתכוון.

איך זה עובד? איך ייתכן שלבן אנוש תהיה סוג כזה של אנרגיה מואצת? ובאנרגיה אני מתכוון לכזו שנמדדת באופן ממדי. האם בן האנוש מסוגל להשתנות עד כדי כך? ועל כך אנו רוצים לדבר, על התהליך. 

בעבר כבר הזכרנו שכשהאנושות משנה את מודעותה, כל שהוא גאיה מגיב. אלה אתם וגאיה. וכשאתם משנים את עצמכם, האדמה מתחילה להגיב למה שעשיתם. ויש דברים רבים שקשורים לגאיה, שרק עכשיו התחלתם להבין. אילו יכולתם לראיין אב קדום שלכם, עתיק, מקורי, מה הוא היה אומר לכם על אנרגיית האדמה? הוא היה אומר לכם שהיא הכול. שהוא בשותפות איתה. כאשר אתם מתהלכים בחייכם ביום יום, האם כך אתם מרגישים? שאתם בקשר ובשיתוף פעולה מלאים ומוחלטים עם האדמה? התשובה של רבים מכם היא לא. האבות הקדומים הבינו שגאיה אינה רק המקור לאוכל ולמים. הם הבינו שיש לה מודעות, הם כיבדו אותה, הם דיברו איתה והייתה להם שוטפות איתה. גאיה העניקה להם את מחזורי הזריעה, את נס הבאת הטרף אל הכפר לשם הקרבתו לצורך אוכל. זו הייתה שותפות והאחד תמך בשני.

האדם המודרני חושב שזוהי התנהגות פרימיטיבית נבערת. אנו קוראים לזה “אינטליגנציה רוחנית”. וזה מה שמתחיל שוב. והילידים ידעו שזה יקרה. חלק מהנבואה על עתיד האנושות הוא הקשר המחודש עם גאיה. ולכן תקשור זה יעסוק בכך. לא כולו, אך חלקו.

כאשר אתם משנים מודעות, מה הדבר שגאיה מתחילה להחזיר לכם? המודעות האנושית הגוברת שולחת אות לפלנטה. הפלנטה בתורה מתחילה לכייל את עצמה מחדש כדי לתמוך בבן האדם. זהו מעגל. אתם יכולים לומר שזה מעגל אזוטרי, אך הוא תמיד התקיים, מאז התקיימה מודעותה של גאיה. 

אז מה הדבר שלו אתם מצפים? אחד מהדברים הוא מעמד התעלות. אתם מתחילים להשתנות. השינויים שהאנושות יכולה לבצע מתחילים בהבנה רב ממדית. אתם לא תבינו זאת באופן ליניארי, אך נשמות רבות יתחילו להבין זאת. הרשו לי למנות באוזניכם רק כמה מהדברים שתתחילו להרגיש ולראות, והם מגיעים, פשוטו כמשמעו, ממודעותה של גאיה.

כבר הגדרנו בעבר את גאיה כ”מערכת” של הפלנטה, שנמצאת בשותפות עם האנושות. הרשתות הן חלק מהמערכת, הן המגנטית והן הקריסטלית, וזו שקיימת בחיים שבאוקיינוסים. וכשהן מתחילות להשתנות, אתם מתחילים לחוש בכך. האופן שבו תחושו בכך יכול לבלבל אתכם ולכן אני מעביר תקשור זה, על מנת שתבינו מה מתרחש.

הבה נתחיל באופן שבו אתם משתנים. ואני לא מתכוון מחודש לחודש, אלא במהלך 18 השנים האחרונות. לא כולכם התעוררתם במהלך 18 השנים האחרונות. חלקכם התעוררתם קודם לכן, חלקכם לאחרונה. אבל במהלך 18 השנים, לאחר “ההתכנסות ההרמונית”, האנרגיה החדשה התחילה. וכמה מהנוכחים כאן יכולים להצביע על נקודה זו ולומר שהיא הייתה נקודת המפנה במציאות שלכם? 

כשהתחלתם במסע האור שלכם, גאיה התחילה להגיב. מה שהתחיל לקרות הוא שהדבר הרב ממדי בדנ”א שלכם, שקרוי אקאשה, התחיל להשתנות. “חכה רגע קריון, עכשיו אתה מדבר על דנ”א ואקאשה? חשבנו שאתה מדבר על גאיה”. וכאן אנו מזמינים אתכם לראות את המיזוג שבין כל הדברים. משום שהאנרגיה של גאיה מציבה תפיסה מורכבת – את היעילות של הדנ”א שלכם. היא מציבה את הסמן.

מה קרה במהלך 18 השנים האחרונות? האם הפכתם לאדם אחר? חלקכם יאמרו שלא ושאתם פשוט אתם. הרשו לי לשאול אתכם משהו: האם אתם באמת סבורים כך? אז אשאל אתכם: מה חושבים חבריכם ובני המשפחה שלכם? ומה קרה? אתם יודעים שהתשובה היא שהם רואים אתכם משתנים. יש אנשים כאן שצריכים לשמוע את זה. אל תבכו בגין היחסים שיש לכם עם אלוהים. חלקכם יחליפו משפחה בשנים הקרובות, ממשפחת קשר הדם למשפחה האזוטרית. וזה קשה, בתרבויות מסוימות שמוקירות את קשר הדם. אך אתם קיבלתם כמה החלטות שירחיקו אתכם פשוט בשל המהות שלכם. לא יהיה לכם כלום במשותף איתם, כלום לשוחח איתם עליו. לא תרצו לקחת חלק בדרמה. ניתקתם את הקארמה שלכם. והם יתבוננו בכם וישאלו מה קרה. יש כאן מישהו שצריך לשמוע זאת. אני רוצה שתפגשו את המשפחה החדשה שלכם. זו של הפעולה החומלת, שמקיפה אתכם כאן מבחינה פיזית ורוחנית ושיודעת מי אתם. ואתם תמיד יכולים לבוא אלינו, ניתן לכם אהבה בלתי מותנית, קחו את ידנו ולעולם לא נעזוב אתכם. ואתם צריכים לשמוע את זה. זה השינוי. 

חלקכם התחיל לשנות את הרגלי האכילה. מה העניין הזה? ומדוע כעת? מה עושה גופכם? דיברנו על הכיול מחדש של הביולוגיה. אתם יודעים מי אחראי לכך? אתם, בהחלטתכם לעשות שינוי, בשליחת האות הזה לגאיה, שבתגובה אפשרה לאקאשהשלכם להתרחב ולדנ”א שלכם להשתנות. איך זה קשור לאכילה או למזון? יקרים, התכוננו למשהו שאינכם מצפים לו. הרשומות האקאשיות שלכם מתחילות לעלות אל פני השטח. לא עוד דברים שקבורים בעבר שאתם חושבים ששייכים להיסטוריה. כשאתם הופכים רב ממדיים יותר, תקופות החיים שלכם עולות לפני השטח ותכונות מתקופות חיים אלו הופכות למציאות שלכם כעת. האדם הליניארי הוא שרוצה לספור את תקופות החיים בשנים ולהניח אותן על גבי קו זמן היסטורי. האדם הרב ממדי מאחד את כולן ביחד. מה היה הכי משמעותי ועוצמתי בשבילכם? אולי המקום שבו חייתם את רוב תקופות החיים? מה נהגו לאכול שם במקום שבו הייתם? אתם תתחילו לשנות את הרגלי התזונה שלכם. אתם תתחילו לחוש בנוח עם אוכל שאינכם מכירים. או אולי תאמצו תזונה שונה, לא מסיבות בריאותיות, לפחות לא באופן ישיר, אלא מסיבות רוחניות של האקאשה, שמחזירה לכם את הידע שהיה לכם בעבר. התאים מתחילים להיות אלו שאוכלים ושחשים אחרת, והם מעוררים חוכמה עתיקה. קשה ללמד נושא זה ויינתן עליו תקשור נוסף.

בפשטות, דעו שהאקאשה מתחילה להיות פעילה. מה עוד היא תעשה? אתם מתחילים לחשוב אחרת. שמתם לב לכך? אני רוצה שתשוו את הגישה שלכם כלפי אנשים אחרים, לפני עשור והיום. אומר לכם מה ההבדל. אתם מתחילים להשתנות. פעולה חומלת. זוהי חמלה פעילה. אתם דוחפים אותה כלפי אחרים, והם מרגישים בה. פעולה חומלת לא נשענת אחורה ומרגישה רע בגין אנשים שמצויים בבעיה. פעולה חומלת מרגישה את האנרגיה שיכולה להיות מוקרנת ולהקיף את אלו שנמצאים בצרה ומאפשרת להם לחוש בכך אם יבחרו. כמעט כמו מיטה שבה הם יכולים לשכב. חמלה שאתם יוצרים. זוהי פעולה חומלת. כשאתם מתבוננים סביבכם וחושבים לאן אתם יכולים לשלוח את האהבה החומלת הבלתי מותנית הזו של אלוהים. חלקכם עושים זאת. לא עשיתם זאת לפני עשר שנים.

מהו התהליך הזה? מהי השיטה? מהיכן נוצרה? מאדמת הארץ שמכירה אתכם. 

חלקכם מזדקנים פחות. זה לא ניכר לעיניכם ואינכם רואים זאת בברור במראה, אך אתם מרגישים זאת כשאתם נפגשים עם אחרים בגילכם והם נראים מבוגרים יותר. וחלקכם יודעים בדיוק למה אני מתכוון. שניים מכם דיברו על כך היום. מדוע זה קורה? מה קורה כאן? זה בדיוק מה שאתם חושבים. משום שגאיה מגיבה לדנ”א. שינוי מודעות. ואתם תחיו שנים ארוכות יותר בגינו. אינכם מזקינים באותו קצב כמו חבריכם. הם יבחינו בכך, אך קודם כל הם יחושו זאת באנרגיה ובגישה שלכם. וחלקכם יודעים למה אני מתכוון. יש מיזוג שמתרחש.

הרשו לי לדבר על הרשת הקריסטלית. היא מתחילה להדהד באופן שונה. אני אומר “להדהד” ואולי זה לא בדיוק מה שאתם מצפים. מיתרי הגיטרה רוטטים וכשהם מהדהדים, אתם שומעים תדר במוזיקה. הרשת הקריסטלית מתחילה לנגן את המוזיקה שלה. הנשמות העתיקות הן שיתחילו לשמוע זאת ראשונות והן יתחילו לזכור דברים על האדמה. וזה מבלבל, משום שהרשת הקריסטלית תנגן את לחני ההיסטוריה, בכל מקום שבו אתם נמצאים. הם יופיעו בחזיונות ובחלומות, לא תהיו בטוחים אם הייתם שם או לא. וזה קשור לרשת, לפלנטה ולכם. כך שהרשת מתחילה לשיר לכם וליידע אתכם מה קורה. ובמסגרת התהליך, שבו תשמעו או תרגישו אותה, חל אצלה שחרור, ואז הרשת לא תזכור זאת במידה שווה. זהו תהליך שעליו לא דיברנו עד כה, שבו נשמות העתיקות עוזרות לרשת לשחרר את האנרגיה העתיקה, את החזיונות והחלומות. כעת אתם יודעים. אל תתנו להם להטריד אתכם. ראו אותם כדרך שבה גאיה נעזרת בכם על מנת לשיר  ברטטים גבוהים יותר.

אלו דברים אזוטריים מאוד ובאתי לכאן כדי לחלוק אותם, כי אני יודע מי נמצא כאן. זו קבוצה אזוטרית ומתוחכמת של נשמות עתיקות. חלקכם בחרתם מקום שקשה לחיות בו. אתם תגידו שהדרמה רבה וחלקכם יאמרו שהדברים כאן אינם מתנהלים כהלכה. ובשל כך אתם כאן, ואתם יודעים זאת, נכון? ונאמר זאת שוב – מגדלורים ממוקמים על הסלעים עליהם הם דרושים ביותר. מקומות שבהם הסערה גדולה. ושם הם מעוגנים, שם הם נשארים ושם הם עובדים, ונשמות עתיקות, אלה אתן.

ייתכן וכל זה היה מבלבל עבורכם היום, אך השתמשנו בשפה השלישית שהיא שפה מזרזת של הרוח שנכנסת לתוך התבונה הרוחנית שלכם, על מנת שתבינו זאת מאוחר יותר. זו שפה רב ממדית והיא התרחשה לאורך היום כולו. ההזמנה היום היא שתעזבו מקום זה שונים מכפי שבאתם. קריון לא עוזב את קראקס. הוא לא מגיע לקראקס. אני חלק מכל שקיים וכך גם אתם. אנחנו משפחה ואנחנו תמיד כאן! וחלקכם יודעים למה אני מתכוון. כשתעזבו מקום זה, אעזוב איתכם. אהיה איתכם עד נשימתכם האחרונה. זו הבטחתה של הרוח כשאתם לוקחים את ידה.

וכך הוא.

קריון