התרחבות סולרית, אנרגיית האם האלוהית והחוויה הרב-ממדית

סליה פן מתקשרת את המלאך מיכאל
10 בפברואר, 2015
מאנגלית: סמדר ברגמן

 

משפחת אור אהובה, שעה שאתם מתכוננים לאנרגיות העוצמתיות של יום השיוויון והליקוי שיתרחשו בחודש מארס 2015, אתם חשים עתה בהשפעות של פעילות והתרחבות דינמיות של השמש ומערכת השמש. השמש/סולריס חווה ״שדרוג״ בשדה גוף האור שלה, במטרה להביאה לכדי תהודה הרמונית עם קודי האור הקוסמיים/הגלקטיים המשודרים מהשמש המרכזית הגדולה שבמרכז הגלקסיה. תהליך זה מונחה על ידי המועצה הסולרית של סולריס והמועצה הגלקטית של גלקסיית הורד הזהוב (שביל החלב).

כאשר ההתאמות הסולריות ההכרחיות הללו יתרחשו בגוף האור של סולריס, הדבר יורגש, כמובן, גם כ״שדרוגים״ דומים ברמה הסולרית של גוף האור שלכם. הדבר יגרום לכיול מחדש של התדרים בגוף האור ובגוף הפיזי שלכם.

זהו תהליך עוצמתי שאתם תרגישו בבלוטת האצטרובל ומשם במערכת העצבים שלכם, כמו גם באזור מקלעת השמש. למשך זמן מה אתם עשויים לחוות מתח, חרדה, דכאון, סחרחורת, הפרעות בשינה וחלומות אינטנסיביים. אתם עשויים גם לחוות שחרור דפוסי פחד ישנים המשוייכים לנשיאה ולגילום אור רב יותר, שעה שאתם חושפים עוד מהאלוהות הפנימית שלכם בפני העולם החיצון. תסמינים אלה יחלשו כשתהליך הכיול מחדש יושלם, כהכנה לשינויים הגדולים שיחולו על הפלנטה בחודש מארס.

תהליך זה יאפשר אז לגוף האור ולגוף הפיזי שלכם להחזיק ולשדר כמות רבה יותר מאור היהלום שמתקבל מהמרכז הגלקטי ומשם אל הגלקסיה ודרך סולריס אל כדור הארץ. הוא יאפשר לכם להפוך לישויות קריסטליות של אור יהלום שמתהוות על כדור הארץ במציאות החדשה.

הלהבה התאומה והתגלמות האנרגיה הנשית האלוהית או האם הגדולה

הפעלת קודי היהלום על כדור הארץ הגיעה לשלב שבו הלהבה התאומה או איחוד הלב המקודש הוגשמו לגמרי. זהו איחוד פנימי שבו האנרגיה הנשית האלוהית והאנרגיה הגברית האלוהית מתאחדות באיחוד מקודש כדי ליצור את המציאות החדשה.

בזמן מסוים זה, אנרגיית האם הגדולה היא זו שמורגשת בעוצמה הרבה ביותר. מאע׳ת, שומרת האיזון הקוסמי, מתעוררת באנשים רבים. זוהי אנרגיה אינטנסיבית שתבטא את עצמה תכופות כריק, כריקנות או כשום דבר, קודם להגשמה. עבור רבים, גילום הריק הוא חוויה מפחידה, בייחוד בחברה שמעריכה פעילות ופרודוקטיביות.

גילום האנרגיה הנשית האלוהית משמעו גילום גם ריקנות זו עמה יש לחיות בשלום כחלק ממעגלי הקיום. אל תחששו שמא אתם ״חסומים״ או ״תקועים״, או שאתם כישלון. זה פשוט זמן שבו אתם מצויים בריק כדי לסייע להולדת משהו חדש אל האור.

היכולת להחזיק בריק הזה באיזון עם הבריאה וההגשמה הוא עבודת האם הקוסמית הגדולה. להחזיק באנרגיה זו בתוככם משמעו לגלם את האם הקוסמית הגדולה.

כהתגלמות האנרגיה הנשית האלוהית, אתם מסייעים לאיזון כל החיים על כדור הארץ. אתם הופכים גם לקוואן ין, ערוץ האהבה והחמלה, והגשר עבור האנרגיות שאוהבות ושמזינות את כל הישויות החיות.

משפחת אור אהובה, כאשר אתם מגלמים אנרגיה נשית אלוהית זו, אתם מסייעים לשמר, לאהוב ולהוליד מחדש את כדור הארץ. זהו הסוד האולטימטיבי של מסתורין קודי הגביע הקדוש, התחדשות החיים והאהבה בעידן החדש באמצעות התהליך האלכימי של האיחוד המקודש הפנימי. זהו איחוד פנימי עמוק של כול היבטי העצמי, המתמיר את האנרגיות הישנות לאור קריסטל היהלום החדש.

שעה שאתם מגלמים את האם הגדולה, אתם הופכים לגביע הקדוש, או לכלי עבור אור היהלום. הוא זורם מכם ואל בריאת כדור הארץ החדש והמציאות החדשה. בזמן הנכון, האנרגיה הגברית האלוהית תצעד קדימה להגשמת מציאות חדשה זו בצורה החומרית.

תהליך המציאות הרב-ממדית ו״דיסוננס שלב הזמן״

בו בזמן שאתם עובדים עם השינויים הללו באנרגיית האור, אתם גם לומדים להכיר את היכולות שלכם כמאסטרים רב-ממדיים של אור. הדבר מחייב אתכם להיות מיומנים מאוד בשינוי ממדים, כיוון שאתם תמיד מחליפים קווי ושלבי זמן, דבר שמחולל את מה שנכנה בשם ״דיסוננס שלב הזמן״.

״דיסוננס״ זה מתרחש כאשר גוף האור שלכם עובר במהירות בין קווי וקצבי זמן שונים.

כדור הארץ שלכם ממוקם עתה בממד החמישי. רוב תושבי כדור הארץ בחרו, לעת עתה, להישאר באשליית הממד השלישי, שכולל דואליות, קונפליקט והשתתפות ב״דרמות״ רגשיות של התעללות וקורבנות. בממד החמישי, תפיסת האחדות והקשרים ההדדיים הופכת חשובה, כמו גם בריאת חברה שלווה ובת קיימא. בממד השישי, קסם ודימיון הם אופני התפיסה העיקריים, כאשר המסתורין והנסים תופסים את קדמת הבמה, ובממד השביעי אתם נכנסים למאסטריות של טכנולוגיית נשמה של שינוי אור ממדי.

בעת הזאת, אהובים, אתם לומדים כיצד להפוך מיומנים בעיסוק זה. בכל יום נתון, אתם יכולים לעבור מהממד השלישי לממד הרביעי (ספירלות זמן), לממד החמישי והשישי מספר פעמים. בכל שינוי, הגוף הפיזי וגוף האור שלכם משנים תדר וקצב אור.

הממד השלישי הוא תדר איטי מאוד, אבל הוא מתגשם כפעילות וכמתח רבים ברמה הפיזית. הממד החמישי איטי יותר והממד השישי איטי אף יותר במונחים של תפיסה, כיוון שאתם קרבים למצב הווה של ״אין זמן״ שהוא המהות של צורות התודעה הגבוהות יותר.

המעבר בין פעילות רבה ודממה מוחלטת יכול ליצור תחושות של דיסוננס וחרדה. אנשים רבים חשים חרדים, חסומים, מחפשים אחר סיבה מדוע ״כלום לא קורה״, כאשר למעשה הם חווים את השלווה העמוקה של תודעת הממד הגבוה.

רבים מכם בחרו, ברמת הנשמה, להמשיך לחוות הרפתקות בממד השלישי, תוך כדי שאתם חיים ויוצרים בממדים הגבוהים יותר. זוהי מהות הרב-ממדיות. ידרש מעט זמן לגופכם ולמוחכם להתרגל לקפיצות מעברי הזמן שבין רמות התפיסה והתדר.

אנו מאחלים לכם שמחה רבה במסעכם על כדור הארץ!