היו הגשר לכדור הארץ החדש

פמלה קריב מתקשרת את ישוע

מאנגלית: סמדר ברגמן

ידידים יקרים, משפחה יקרה שלי, אני אוהב אתכם אהבה עמוקה. אני נמצא כאן במרחב של ידידות. אני שווה ערך לכם; איני מאסטר הניצב מעליכם. אני רוצה להיות אתכם, נשמה אל נשמה ואדם לאדם. אני יודע את משמעות היותכם אדם על כדור הארץ ואת חוויית רגשות הספק, הפחד והכעס העמוקים. אני רוצה שכולכם תחושו חמלה כלפי עצמכם וכלפי כל הרגשות שאתם חשים. אבל, מעל לכול, אני רוצה שתהיו מודעים לגדולתכם.

ביום ובעידן אלה, אנו נעים אל תוך מציאות חדשה על כדור הארץ. תודעה חדשה נולדת בזמן הזה. זוהי תודעה שמבוססת על הלב ועל האחדות שכולנו חולקים. כולכם משתוקקים שתודעה זו תתגשם על כדור הארץ, ואתם חיים למענה – זהו האידיאל הגבוה ביותר שלכם. אך מה שברצוני להדגיש היום באוזניכם הוא שאתם נושאי התודעה הזאת. אין זה משהו שמתרחש מחוץ לכם. אין זה משהו שעליכם להמתין לו, ואינכם צריכים להסתמך על אנשים אחרים שיעניקו לכם מסרים או תחזיות בנוגע לעתיד. אתם מרכז הטרנספורמציה הזו. אתם תעלת הלידה של אנרגיה חדשה זו, ואני מבקש מכם להזדקף ולהיות כל שאתם, כיוון שאני רואה שרבים מכם מהססים. הלבבות שלכם פתוחים ואתם מושיטים יד לתודעה החדשה המפציעה. אתם משתוקקים בעוצמה רבה לרטט זה של אחדות, אבל אתם גם מפחדים.

יש שני סוגי רטטים על כדור הארץ. האחד הוא רטט הפחד הישן שהפחיד אתכם במשך זמן רב, עד כדי כך שהוא נכנס אפילו אל תוך תאי גופכם. אתם מגיבים מתוך פחד, במשך זמן רב כך למדתם לעשות. נאמר לכם שכדי לשרוד עליכם לפעול כאדם קטן, לא כאדם דגול. תכופות, להיות אדם “טוב” משמעו להקשיב לקולות הפחד. הרטט החדש הוא ההפך מכך. הרגישו אותו בעצמכם – הרטט החדש מלא בשמחה! ברור מרטט זה שיש די לכולם. הרטט החדש מעודד אתכם להיות דגולים, לחלוק את הכישרונות שלכם, להיות גאים בעצמכם.

כיצד תנועו בין שני הרטטים הללו? לפעמים אתם מתחברים לרטט השמחה הגבוה והוא גורם לכם לחוש אקסטזה, כאילו הייתם שיכורים מעט, כיוון שהוא מזכיר לכם את האנרגיה של הבית, את האנרגיה של נשמתכם. אתם נרגשים עד דמעות ואתם יודעים עמוק בפנים: “זה מה שאני רוצה!” אתם רוצים רטט זה במקום העבודה שלכם ובמערכות היחסים שלכם. אתם רוצים שהוא יהיה בכול!

ברצוני להציע לכם תרגיל קטן. דמיינו שרטט השמחה, הקלילות והשפע החדש ניגש אליכם עכשיו. אני כאן, אני ניצב באמצע המעגל הזה, ועמי נמצאים מדריכים וידידים רבים מאוד, שמחייכים אליכם, שרוצים להגיש לכם רטט חדש זה שהוא אכן הרטט של הבית. אני מבקש מכם לקבלו ולהיות מודעים לכל דבר שקורה בפנים שמתנגד לרטט החדש הזה. שימו לב לדבר בתוך גופכם. אתם עשויים להבחין במתח בגוף שנגרם בשל התנגדות או פחד. מה שאני מבקש מכם לעשות הוא לזהות אילו חלקים שלכם אינם יכולים להתמזג עם הרטט החדש. ובבקשה, “הלבישו” פנים לאנרגיה של ההתנגדות או הפחד והניחו לה להופיע למולכם כילד.

יש בתוככם ילד שמפחד להיכנע לרטט חדש זה. הוא אינו בוטח בו, כיוון שילד זה למד לא לבטוח. אני מבקש מכם להיות מודעים לילד הזה, כיוון שזהו המפתח. אני רואה שאתם שוכנים בשתי מציאויות בו זמנית. לפעמים אתם מרגישים השראה רבה ורוממות רוח ופעמים אחרות אתם שוקעים חזרה אל הרטט הישן והפחד משתלט עליכם. כל שחשתם קודם בלבכם, האמת שלכם, דומה שנעלם ואתם מוצאים את עצמכם מדוכאים או תקועים. וכמה מכם מרגישים אפילו שהמצב חסר תקווה. אתם מרגישים שאינכם שייכים לכדור הארץ, אתם אפילו רוצים לעזוב. לכן חשוב כל כך להבין ולדעת מה נמצא בבסיס מציאות הפחד הזו. זהו ילד מפוחד ואתם יכולים לעזור לו; זוהי גדולתכם האמיתית.

הגדולה שלכם לא טמונה דווקא ביכולת שלכם לחוש אחדות, אלא בכך שאתם מסוגלים להושיט יד מתוך מקום האחדות הזה למה שנמצא בחשכה. אם לא תכבדו ותבינו ילד מפוחד זה שנמצא בתוככם, לא תוכלו להיכנס לגמרי לרטט החדש. לכן הזמינו את הילד להתקרב אליכם עכשיו. הניחו לו לבטא את פחדיו ואפשרו לו לבטא אותם בחופשיות, אפילו בהגזמה. מהו הפחד העמוק ביותר שלו? האם הוא מוכן בכלל להיות כאן על כדור הארץ?

כאשר תכירו סוף סוף ילד זה, את הנוכחות הפנימית הזו, תוכלו לחבק אותו ולהציל אותו מהפחד שמכריע אותו. הפחד יכול לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים. הוא יכול להתבטא בדיכאון, וכמו כן באמצעות כעס וחוסר רצון לקחת חלק במציאות הזאת; כחוסר אמון באנשים אחרים, או רצון להימלט, והוא יכול להוביל לסוגים שונים של התנהגות הרסנית. אבל אם תוכלו להביט אל מעבר להתנהגות ההרסנית ולראות את פניו של ילד מפוחד, תוכלו להושיט לו יד בחמלה.

היום, אנו יכולים לעשות זאת יחד. לכן דמיינו עכשיו שהילד שלכם עומד למולכם. הוא נשען עליכם כשפניו אל מרכז המעגל. אמרו לילד שלכם שהוא מוגן. דעו שחוויית האור עשויה להפחיד ילד זה. אני מזמין אתכם להרגיש באנרגיה שאני והמדריכים שנוכחים כאן שולחים לילד. אנו קרבים אל הילד שלכם בסבלנות ובעדינות. אנו אוהבים אותו בדיוק כפי שהוא, ברגע זה. האם אתם יכולים לקבל אהבה זו מאיתנו?

ריפוי עצמי אמיתי משמעותו כניסה אל החשכה, והיכולת לעשות זאת היא היא גדולתכם. זוהי מהות אנרגיית המשיח. היא אינה מפרידה, היא אינה מבדילה בין אור לחושך, כיוון שהיא יודעת שהאחדות נמצאת בכול.

המסר שלי אליכם היום הוא שאתם נושאי אנרגיית המשיח ביום ובעידן אלה. ראשית כל, אתם מיישמים זאת בחייכם. אינכם מתכחשים למציאות, אינכם מתכחשים לפחד או לחשכה כאשר אתם רואים אותם. במקום זאת, אתם כורעים למולם ושואלים: “היכן הילד הפנימי?” אל תפחדו מהחשכה, כיוון שהפחד שלכם מהחשכה הוא שחוסם את כניסתכם אל הרטט החדש.

כולכם נושאים זיכרונות, לא רק מתקופת החיים הנוכחית, אלא מתקופות חיים קודמות. יש לכם זיכרונות שבהם הפחד הכריע אתכם ואתם איבדתם את דרככם. לכן לפעמים אתם הולכים לאיבוד היום ואינכם מאמינים בגדולתכם. אבל אני אומר לכם: הגיע זמן השינוי, זמן זה הוא עכשיו. והמשימה האמיתית שלכם היא לא רק להותיר את הרטט הישן מאחור ולהיכנס לחדש, אלא להביא רטט חדש זה של אהבה ושמחה אל הישן, לרפא את הילד הפנימי, ולרפא את החברה כפי שהיא עכשיו. כיוון שזו התוצאה; זה מה שקורה כאשר אנשים מרפאים את עצמם באופן אישי; אנרגיה זו זורמת אל החברה. היא תיכנס למוסדות החינוך, אפילו לפוליטיקה ולרפואה, והרטט החדש יכנס בשקט, ללא מאבק.

אתם מסוגלים לעשות זאת, ואני מודה לכם על שהייתם כאן.