עזרה לאחר 2012

לי קרול מתקשר את קריון מול קהל

17 ליולי, 2016

גראנד ראפידס, מישיגן, ארצות הברית

תרגמה מקובץ האודיו: גלית ברלר

עריכת תרגום ועריכה לשונית: סמדר ברגמן

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי. היום היה מלא בשאלות. לחלק התגלו תשובות משמעותיות. לעתים תשובות ניתנות, אך הן לא מובנות במלואן בתחילה. אולי אחת התשובות נפלה על קרקע שאינה פורייה עדיין, אך היא תגדל, כמו זרעים המקבלים מים עם התעוררות התודעה.

התקשור הזה מיועד בעיקר עבור הנמצאים בחדר. אלה שמקשיבים או שקוראים, יכולים אולי להשתתף, אבל הוא באמת עבור אלה שנמצאים בחדר. לעתים אנו עושים זאת על מנת לכבד את האנשים שהגיעו ושהשתתפו בשעות רבות של שאילת שאלות, של למידה, של הוויה ועשייה.

אין לכם מושג איך הרוח רואה זאת. אתם חושבים שהגעתם לפגישה. אם אתם מאמינים למה שנלמד, ואם אתם מאמינים שהמסר הזה מגיע מהמקור שאני טוען שממנו הוא מגיע, אני רוצה שתשמעו זאת: הכוונה לבוא לכאן, להיות פה, לעשות את העבודה הפנימית, לשאול את השאלות, לשאול מה קורה, היא כמו אור בהיר בחשיכה. החדר התמלא בפמליה, וחלק מכם יכולים לחוש בה. אתם מכירים את החוקים: אסור לנו להתערב. אבל האם אינכם חשים במחיאות הכפיים, בצהלות העידוד, באהבה? יש לכם בחירה חופשית, והמשמעות היא שאיננו מתערבים. אבל יקרים, כאשר אתם אומרים שאתם רוצים לעשות משהו שמערב את העצמי הגבוה שלכם ואת התכלית הרוחנית שלכם, אתם מרשים לנו להיכנס. זוהי הבחירה החופשית. אני רוצה לדבר עליה. אני רוצה לדבר על כמה עקרונות שדיברנו עליהם פעמים רבות. בכל פעם אנחנו משנים את התסריט כדי שתשמעו זאת שוב, בשפה שאולי שונה מהפעם הקודמת.

אתם צריכים לשאול את עצמכם בנקודה כלשהי, ברמה כלשהי, מה קרה היום? מה קרה אתמול? אם מישהו יבוא וישאל אתכם: ״מה למדתם?״ מה תענו? אם מישהו יבוא וישאל ״כיצד תפעלו על סמך מה שלמדתם?״ מה תענו? מה אתם עונים לעצמכם? ואכן יהיו הרבה תגובות ופעולות שניתנות לביצוע, כמו ששותפי נוהג לומר, שהן תוצאה של הטמעת המפגש הזה בשילוב עם זה של אתמול, ואתם יוצאים מפה שונים. כמה מכם פשוט ישמעו את המידע וימשיכו בדרכם. לא תעשו דבר באופן שונה. וזה סוג האדם שלמעשה מרכיב בתוכו את הדברים שהוא צריך לחבר יחדיו. חלקכם מחברים כך דברים במשך שנים. אתם באים לפה ולפתע דברים נופלים למקומם, ואתם תעזבו עם משימות שיש לבצע, דברים שיש לנסות, תאמרו. אתם כל כך שונים.

אבל אני רוצה לומר ולהזכיר לכם שזו אנרגיה שונה, שונה מאוד מכל מה שחשתם בעבר. דמיינו איכר שעסק בעבודת האדמה כל חייו. הוא מכיר את העונות, את הגשמים, אילו זרעים לקנות. הוא יודע לעשות את מה שהוא עושה. וכשגדל יבול, הוא יודע כיצד לקצור אותו, כיצד לאסוף אותו. הוא יודע מה לעשות איתו לאחר מכן, הוא יודע היכן השוק. הוא מומחה. ולפתע יש שינוי במזג האוויר, ומה שקורה הוא נפלא. לפתע, מסיבה שהוא לא מסוגל להסביר, האדמה מתמלאת בחומרים מזינים וביופי. כאילו שהוא רק מכניס את הזרע לאדמה וכבר הוא יכול לשמוע אותו גדל. הוא משתמש בחלק קטן מכמות המים שהשתמש בעבר, והוא מקבל פי 3-10 יבול מבעבר. היבול עמיד לחלוטין מפני מחלות ומזיקים. הקציר קל יותר מבעבר, כיוון שהיבול גדל באופן חדש שמקל על הקציר. הוא לא חייב לקחת אותו לשוק. השוק מגיע אליו. והכל משתנה.

והנה אתם יושבים, איכרים, עם הזרעים, ואני רוצה לומר לכם שהתשובות לשאלות כה רבות שיש לכם הן מעבר למציאות שאתם אפילו מצפים לה. אתם שואלים עדיין שאלות יפהפיות על איך שהדברים עובדים, מה יש לעשות, כיצד עליכם להמשיך, מבלי לשייך מהימנות לאדמה החדשה שהזרעים נזרעים בתוכה. אתם ממשיכים כאילו הכל נותר אותו הדבר. ואין זה כך! בתשובה לכל שאלה שאתם שואלים אתם צריכים לקחת בחשבון את גורם האנרגיה החדשה.

נשאלו היום שאלות רבות כל כך לגבי תהליכים רבים כל כך שעליהם אנחנו מדברים. הכוחות החדשים של דיבור עם עצמכם, של ההצהרות החיוביות. זהו יבול מסוג חדש, יקרים. אתם זורעים את אותם הזרעים ומקבלים יבול גדול פי עשר. אתם תגלו שזה בדיוק כמו בסיפור על האיכר. אתם לא יכולים להמשיך לשאול את השאלות הישנות, כאשר כמה מהדברים יתחילו להיות אוטומטיים. אתם לא יכולים להתקדם לתוך האנרגיה החדשה תוך כדי שאתם שואלים כמה? באיזו תדירות? מה יקרה כאשר…? כיוון שחלק מהדברים הללו כבר לא חשובים, משום שהמילים שאתם אומרים נופלות על קרקע פורייה וגדלות מעצמן ונמצאת פה אנרגיה שתומכת בכם. אתם מתחילים לנתח את הדברים להם אתם מצפים, והתשובות הן לא מה שציפיתם, כי הן לא לינאריות.

אני רוצה לתת לכם דוגמאות, רק אחת או שתיים, כדי שתבינו. השאלה הגדולה: “מה קורה הלאה?” “קריון, באתי לפגישה של עובדי אור ונשמות עתיקות. שמעתי כמה תקשורים, חדשות נפלאות, עצות טובות, תהליכים, תשובות… אני לא יודע מה לעשות הלאה… אני יודע מה אני עשוי לנסות, אבל זה מבלבל. סיכמתי את הדברים עד כמה שיכולתי, אבל אני מתקשה לפענח אותם. צילמתי תמונות של המסך, אבל אני אפילו לא זוכר מה הסדר שלהן. אני עוזב את המקום ואני רוצה לעשות את הכל. קריון, אני מרגיש שאני נשמה עתיקה. אני מאמין שמה ששמעתי כאן אמיתי. אבל אני לא יודע מה לעשות…”.

והתשובה שתצפו לה תהיה: “הנה הרשימה. תעשו קודם את זה, ואז יקרה כך וכך, ואתם תשתפרו ותתאמנו קצת, ואז יקרה משהו אחר, ותדעו את זה וזה…”. זאת לא התשובה! זו תשובה ישנה! התשובה החדשה הולכת ככה: הזרעים שאתם הולכים לזרוע הם כוונה להשתנות. אתם לא צריכים לזכור כלום, נשמות עתיקות, משום שזהו קורס ריענון! זה כבר נמצא שם, לכל אורך הדרך. אתם חכמים יותר ממה שאתם חושבים. אתם מגיעים מחוכמה עתיקה, נשמות עתיקות. כמה מכם הם אפילו למוריאנים. כמה מכם היו מורים ממקומות אחרים. זה נמצא בפנים, הכול בפנים.

והתשובה שאני הייתי נותן לכם היא: לכו הביתה ותאמרו בקול רם כשאתם לבד: ״רוח יקרה, אני מוכן לעשות את השינוי הזה בחיי, ואני מבקש שתראי לי מה הלאה. תני לי אינטואיציה לגבי מה להגיד כך שזה ישנה אותי לדבר שבגינו הגעתי״. ואתם תמצאו שזרעי הכוונה הללו יפלו על אדמה פורייה נפלאה. הדברים יגדלו סביבכם ולא תצטרכו לעשות כלום, לבד לצפות בדבר קורה. דברים יתחילו לקרות לכם בחיים משום שהבעתם כוונה להשתנות.

אני יודע מי נמצא כאן! הריפוי שהגעתם בשבילו, אל תשאלו כמה פעמים אני צריך לומר זאת או אחרת, או מה הלאה… אני רוצה שתצפו לכך שהוא כבר נמצא שם, וכשהוא מגיע, תדעו מה לומר. יותר מתודה! תוכלו לומר: ״אוקיי. זה עובד! מה אפשר עוד?״

יש פה אנרגיה חדשה שתומכת בעובדי האור ובנשמות העתיקות, כמו שלא הייתה אף פעם בעבר! וכוונת התודעה שלכם היא כמו הגשם שיורד על הקרקע הפורייה. האם אני מצליח להגיע לאלה מכם אשר עדיין מנסים לנתח יתר על המידה את התהליכים? זה חדש. כן, צריכה להיות מחשבה, וכן צריך להיות תכנון, כפי שהייתם עושים באופן טבעי, אבל הכוונה היא שתחולל את השינוי הגדול ביותר בחייכם. במושג ״כוונה טהורה״ אנחנו מתכוונים לכך שהטמעתם את זה. אתם מאמינים בזה. אתם אומרים בקול דברים שאתם יודעים שהם נכונים ומדויקים, וזה לא יורד לטמיון. אתם זורעים את הזרעים. זה מה שאתם עושים.

״קריון, איך אדע מה לומר?” את תדעי מה לומר, נשמה חכמה עתיקה, את תדעי. אל תשתמשי במילים של מישהו אחר, כבר אמרנו זאת בעבר, דברי אל העצמי הגבוה שלך במילים אישיות שהן פשוטות, אוהבות, משמעותיות ואמינות. האמיני בעת שאת אומרת מילים אלו. היא החברה הטובה ביותר שלך. אל תהיי מליצית או ״דתית״. היא החברה הטובה ביותר שלך. זו הנשמה שלך. זו תקשורת מסוג אחר, כי האנרגיה נמצאת פה, מוכנה לתמוך בך.

יש איזון חדש של אור וחושך על הפלנטה. והדבר משמעותי מאוד. זאת אומרת שעובדי אור, כאשר אתם מאירים באורכם, הוא יגיע למקומות אליהם שלא הגיע מעולם ויעשה דברים שלא עשה מעולם. הוא יגיע רחוק יותר מכפי שאתם מדמיינים. הדברים האלה מיועדים לכולם! דברים מתחילים להשתנות. הפיזיקה של כדור הארץ מתחילה להשתנות. הרשת המגנטית מוזנת מסוג חדש של הליוספרה של השמש. האם שמתם לב לשינויים בשמש? אתם יודעים שאתם נעים לתוך אזור שונה בחלל, סביב אמצע הגלקסיה. מעולם לא הייתם שם בעבר. יש דברים בדרך שישנו את ההליוספרה של השמש, שנכנסת ישירות לרשת המגנטית שלכם, שזזה ונעה כך שהתודעה תוכל לשבת בכורסה מסוג שונה. זה הכל מטפורי? לא, זה לא! זו פיזיקה. והתודעה תתרחב, כיוון שהיא תוכל. יקרים, ציפינו שתגיעו לכאן. לכן דברים מתחילים לשתף פעולה, ואתם לא צריכים לעשות זאת לבד, בעצמכם.

ואז ישנה שאלה מסוג שני. זוהי שאלה שחושפת שאתם באמת לא קולטים שהכל סביבכם מתחיל להשתנות. והשאלה היא כזאת: ״קריון, אני אוהב את הלימודים. אני נשמה עתיקה, וקיבלתי את הכל, ואני באמת מבין את זה. אני הולך להשתנות. אני הולך לזרוע את הזרעים האלו. אני הולך להיות בריא, אני הולך להיות מאסטר, אני הולך להיות חכם. אני הולך לעשות את כל הדברים האלו. למען האמת, אני עושה זאת כבר עכשיו. אבל זה רק אני. אני נשמה עתיקה. זה רק אני, ועכשיו אני יוצא לעולם, ואני הולך להתמודד עם מה שאקרא לו ׳ניאנדרטלים׳. הם לא כמוני. הם לא באו לקבוצה הזאת ללמוד ולשמוע תקשורים. הם גם לא יבואו. מה זה עוזר? מה אני יכול לומר לאלה סביבי שנמצאים בתודעה כה נמוכה שהם אפילו לא מזהים שהם בתודעה נמוכה? מה עליי לעשות? במילים אחרות: קריון היקר, אני אוהב את מה שאני יכול לעשות עבורי, אבל זה לא עוזר לי בעבודה”.

ואני רוצה להגיד לך משהו: עוד לא הבנת! אתה ממשיך ואומר: “פעם אמרת שאהבה תשלוט בכול. כל מה שאני צריך לעשות זה לאהוב אותם והם ישתנו. זה כמו לומר שאם מישהו תוקף אותך, ויש מלחמה, אתה לא מצטרף ופשוט יושב ומגדל פרחים, ויהיה בסדר. אבל לא יהיה בסדר. הם יתקפו אותנו ויכבשו אותנו. זה מה שקורה. זה מה שקורה עם אנרגיה ישנה ואור. אני יודע!”

זאת מהות השאלות. אני מרגיש זאת כל הזמן בתודעה פה בחדר. אני מרגיש את שהתסכול שנובע מכך שאתם חושבים שאתם צריכים לעשות זאת לבד. באנרגיה הישנה זה מה שעשיתם. מחזור חיים אחרי מחזור חיים, אחרי מחזור חיים. שאמאנים – אתם יודעים. לא הייתה הערכה. אם אתם בקבוצה, בשבט, באנרגיה ישנה, ואתם השאמאן הראשי, זה לא משנה אם ריפאתם את בתו של ראש השבט, אם משהו כמו רעידת אדמה קורה, הם יהרגו אתכם, כי אתם הבאתם את זה. אתם תמיד דרוכים וכמה מכם עדיין דרוכים, כי יש לכם את אותם הרגשות כמו לשאמאן, שמחכה למהלומה הבאה.

אני רוצה לומר לכם משהו שאתם לא לוקחים בחשבון. יש תזוזה במה שתקראו לו עוצמה. מהו הדבר החזק ביותר שאתם חושבים שנמצא שם בחוץ שיש תודעה המיוחסת לו? באנרגיה ישנה זה היה כוח. כוח. צעקתם, עשיתם דרמה, איימתם, האשמתם, והיריב שלכם התכווץ בפינה, כדי לא להיפגע. זוהי אנרגיה ברברית, הכי ישנה שיכולה להיות. והיא משתנה. תנו לי להגדיר מחדש את ה״עוצמה״. יבוא יום, וזה כבר מתחיל לקרות על הפלנטה, שהדבר הכי חזק שיהיה לכם הוא איזון במצבים שהם לא מאוזנים. הדבר החזק ביותר שתוכלו להביא לשולחן, בפני כאלה שחושבים שהם יודעים הכל ושאתם אומרים שהם באנרגיה נמוכה, הדבר החזק ביותר שתוכלו להביא לשולחן החשכה הוא אור, חוכמה וחשיבה בהירה. ואני אומר לכם, שלא משנה כמה האנרגיה נמוכה יש שם, הם יראו וירגישו ואתם תהיו החזקים. במילים אחרות, האנרגיה הזאת הולכת לתמוך בעוצמה מסוג חדש – אור!

האם אתם הולכים להניח מראש שתעזבו את המקום הזה על מנת להפסיד? כי זאת מהות השאלה, לא? אתם בעצם מצהירים שנכבשתם לפני שהתחלתם… זה הזמן לשינוי, הלא כן? זה הזמן לשינוי בחשיבה, בתפיסה. המציאות של הפלנטה מתחילה להשתנות.

יש צבא אפל שכל מה שהוא רוצה לעשות הוא לפגוע באנשים, לזרוע פחד בחייכם, להפחיד אתכם עד כדי כך שתרימו ידיים, ושום כמות של חשכה לעולם לא תצליח לכבוש את האור שיש לכם, נשמות עתיקות. והתגובה בסופו של דבר תהיה הדבר החזק ביותר שיש לפלנטה, וזה הגיון פשוט ואור. זה הכיוון. השינוי התחיל לפני שלוש שנים, שלוש שנים… ויש לי עובדי אור שבאים ושואלים אותי: “קריון, מתי זה יסתיים?” אני עונה: ״מתי תתחילו?״

שלוש שנים! כמה חסרי סבלנות אתם. אומר לכם מדוע אתם כה חסרי סבלנות, משום שחיכיתם לזה זמן רב. אלה שנמצאים פה בחדר, הקשיבו, חיכיתם זמן רב. וזה הגיע. פעמים כה רבות נכשלתם לעבור מעל המשוכה של החשכה שקיימת על הפלנטה, ולפתע המציאות מתחילה להשתנות. הקדמונים צדקו. עברתם את הסמן, נקיפת ציר כדור הארץ מרכזה את עצמה ואתם עדיין פה. אולי אתם חושבים שזו טעות מתוזמנת, שהשינוי בנקיפת כדור הארץ קרה שתים-עשרה שנים אחרי שהייתם אמורים להשמיד את עצמכם, בשנת 2000. איזה צירוף מקרים, כמו שהפרטנר שלי אוהב לכנות זאת.

אתם שתים-עשרה שנים לאחר הנקודה שבה הייתם אמורים להשמיד את עצמכם במלחמת עולם שלישית. זה מה שהנבואות שלכם אמרו לכם. שתים-עשרה הוא מספר יפהפה. כבר אמרנו זאת בעבר, לגבי המספר שתים-עשרה. זו האלגנטיות של מתימטיקה קוונטית. בסופו של דבר תבינו זאת. כל דבר ביקום מסודר בכפולות של שתים-עשרה, אם עוד לא ראיתם זאת, לא בכפולות של עשר. יש בכך אלגנטיות. כשסוף סוף תשתמשו במתימטיקה על בסיס שתים-עשרה ותבינו שהמספר שנקרא ״פאי״ הוא מספר זוגי, תדעו שהצלחתם. הוא לא אמור להיות מספר אי-רציונלי, לא באמת. תחשבו על מה פאי מייצג. זהו חישוב-על ולמען האמת הוא בעצם די פשוט. לא אי-רציונלי בכלל. האי-רציונליות הוא מה שעשיתם איתו. זה הכל משתנה. הנה אתם, יותר משתים-עשרה שנים אחרי שהייתם אמורים להשמיד את עצמכם, באנרגיה חדשה, נקיפת כדור הארץ קרתה ואתם פה באופן יציב ואיתן, לא רק בקושי פה, אתם שתים-עשרה שנים פה, ועכשיו זה מתחיל. כל כך הרבה חמלה ואהבה הושקעו בזה. סיפרנו לכם מה עשו הפליאדים, סיפרנו לכם על הנקודות האפס והצמתים, סיפרנו לכם שיש לכם מערכות נתיבים מהירים מוכנות לשימוש. זוהי הקרקע הפורייה החדשה. זה מה שקורה. יש לכם עזרה רבה כל כך!

הייתי רוצה שתתחילו לנסח מחדש את השאלות שלכם, שיהיו חכמות יותר, לגבי מה שבאמת קורה, ותתחילו להרגיש מי אתם. קבלו את העזרה. אל תמשיכו לנסות לבד. הבינו שבנקודה זו בזמן אתם יכולים ללכת הביתה, לנעול את עצמכם בארון וכולנו נהיה שם אתכם. אתם לא יכולים להיפטר מאתנו. אתם מביעים כוונה להתחיל להשתנות ויש לכם פמליה שנכונה לעזור לכם באשר תלכו, בכל מה שתגידו או תחשבו, בגלל שביקשתם. בגלל שביקשתם! זה ההבדל. האור מנצח! יעברו שנים עד שתסכימו איתי, כי זה קורה באיטיות. הכל נמצא עכשיו באוויר, הכול! האם שמתם לב?

מה אתם חושבים על הבחירות שלכם? הכול עכשיו באוויר. מעולם לא היה לכם משהו כזה. הפלנטה מלאה בבעיות. היציבות של אתמול היא ההפיכה של מחר. הכול משתנה. ויש עדיין אלה שיושבים ואומרים: ״אני לא רואה את זה״. כיוון שהם בהכחשה אולי, או שהם רוצים שהאנרגיה הישנה תישאר ותישאר, כי הם הצטיינו כשזה היה קל, פשוט, ישן או אפילו חשוך.

נשמות עתיקות, אני אומר לכן, אתן האור של העולם. לכן אנחנו קוראים לכם עובדי אור. אתם כל כך אהובים בגלל זה. ועכשיו אגלה לכם סוד קטן… הרגע קראנו לכם חסרי סבלנות… לפעמים גם אלוהים חסר סבלנות. נתנו לכם את כל הציוד, כל הכלים, נתנו לכם את הקרקע עבור הזרעים, השקינו אותה עבורכם, ועכשיו אני מבקש מכם שוב, אני רוצה שתלכו הביתה ותזרעו את הזרעים באהבה, עם האינטואיציה והכוונה שלכם, ואז צעדו צעד אחורה ותנו לנו לעזור לכם. אנחנו קצת חסרי סבלנות, כי הגיע הזמן. וזה מי שאתם, זו הסיבה שהגעתם לכאן. אני רוצה שתחושו בתמיכה שיש כאן עבורכם. לעולם לא תהיו שוב לבד. לעולם! זה לא יכול להיות יותר ברור!

וכך הוא.

קריון