מאת המתקשרת נועם קורל – גלעד
בשיתוף עמיחי ים
תוכנית הרדיו “ערי האור והמאסטרים של החוכמה”/רדיו “החיים הטובים”
(מתוך תוכנית מס’ 41, ששודרה ביום 31.1.2012)
עריכה לשונית: סמדר ברגמן
תוכנית זו הינה תוכנית המשך לתשע התוכניות הקודמות שעסקו באומנות בערי האור, כשהפעם נעסוק באומנות הקולנוע בערי האור.
נועם: כולם מוזמנים לשבת בנוח, לנשום כמה נשימות רכות פנימה. נתכוונן להתחבר לפירמידת הקריסטל, ונבקש לקבל את הריפוי. ניכנס למעלית הממדים ונעלה לממד החמישי.
האם קיימת אומנות קולנוע בערי האור, וכיצד היא מתבטאת שם?
אדמה
(נועם: דבריו של אדמה אינם מתייחסים לעיר טלוס בלבד, אלא באופן כללי על סרטים בממד החמישי).
שלום לכם, כאן מאסטר אדמה. כידוע לכם, יקרים, קיימים אצלכם ממדים נוספים שאינם קיימים בממד שלנו, כמו ממד הזמן, ממד המרחב וממד המקום. וכיוון שאצלנו הדברים מתרחשים ברגע בריאתם, לא קיים פער הזמן של ההכנה. ניתן לומר שהסרטים העיקריים שאנו יוצרים הם סרטי החיים שלנו, שאותם אנו יוצרים בהתאם למציאות שאנו בוחרים לממש ולייצר, הן עבור עצמנו, והן עבור המרחב כולו.
אכן, יש גם סרטים, שפעמים רבות מכילים אנרגיות חיוביות מאד, שכמו אצלכם עושים לעיתים שימוש קלוקל בפרסומות, המהדהדות בשולי הסרט באופן בלתי מורגש והמשפיעות על המוח ותת-המודע שלכם. אצלנו, באופן הפוך, מושתלים בתוך הסרטים מסרים חיוביים, אנרגיות חיוביות, שמטרתם להשפיע על האווירה ולאזן את האווירה כולה ואת הסביבה כולה ולהביאן לרטט גבוה יותר.
פעמים רבות במקדשים בהם שוכנים הזוגות שממתינים ללידת ילד, אנו מקרינים סרטים שרובם מלאים באנרגיות של אהבה, חיות, שמחה, אופטימיות וכן הלאה. לעתים אנו משתמשים בסרטים גם ככלי לימוד, אך עליכם להבין כי פעמים רבות שחקני הסרטים הם אנו עצמנו. כלומר, כפי שלעתים אצלכם מקרינים בפני תלמידי בית הספר חלק מסרט, ונותנים להם לדמיין ולכתוב את המשכו, אצלנו, כאשר מוקרן הסרט, תלמידים יכולים להיכנס לתוכו, ולהתערב בו, ולשנותו, בהתאם לצרכיהם.
לעתים מוקרנים סרטים לבני הנוער, כדי לייצג בעיות מסוימות הקיימות ברובד זה, כדי להביא לרעיונות טובים, לאנרגיות טובות יותר ולפתרונות הקשורים לבעייתיות הקיימת בגיל זה גם אצלנו, כמובן בדרגות ובצורות שונות.
עלינו לציין שוב, כי אין בסרטים שאנו מקרינים משום השפעה על התודעה בצורה של רטט שלילי, כיוון שברגע שנכנס רטט שאינו חיובי, הדבר אינו יכול להתקיים בממד החמישי. הממד החמישי כולל רגשות חיוביים בלבד, כיוון שבממד זה, אין עוד צורך הלמידה העמוקה שהייתה נוכחת בממד השלישי. ולכן, כל הכלים שניתנו לכם כמורי דרך – רגשות, מחשבות ואמונות, המייצרים רטטים נמוכים יותר לצורך עבודה והתפתחות – אינם קיימים אצלנו, ואין לנו צורך בהם. לכן, רוב הדברים שאנו מייצרים, מטרתם להעלות עוד יותר את הרטטים ולאזן, כיוון שגם אצלנו קיימים לעתים מצבים של חוסר איזון, וכאשר אנו רואים סרטים אלה, מטרתם העיקרית היא לאזן.
מבחינת נושאים: אכן קיימים סרטים הקשורים לרומנטיקה, סרטים הקשורים להתפתחות רוחנית, סרטים הקשורים להתמודדות ולמידה, וסרטים העוסקים רבות בעבודת רטטים, באמצעות צלילים, צבעים, צורות גיאומטריות ובהרכביהם השונים, שמאפשרים התפתחות והעצמה של הגופים האנרגטיים של כל הצופה בהם.
לא ברור לנו כיצד בדיוק אתם מפיקים את הסרטים שלכם?
ההפקה אצלנו איננה נעשית כפי שהיא נעשית אצלכם. אין לנו צורך בכל המיכשור, העריכה ובכל הדברים שלוקחים זמן כה רב אצלכם. כיוון שעצם ההפקה הוא יצירת התוכנית, ובאמצעות יצירת התוכנית, הדברים כבר מתגבשים. כיוון שכפי שידוע לכם, בממד החמישי אין פער גדול בין המחשבה לבין הגשמת המחשבה לחומר, ולכן אין כל צורך בהפקה המסורבלת שקיימת בממד השלישי שלכם.
פעמים רבות תלוי מהי מטרת הסרט. כיוון שאם מטרת הסרט היא עבודה עם מתבגרים בכל הקשור בבעיותיהם, פעמים רבות הסרט “מופק” רק באופן חלקי, ואז ניתנת אפשרות לבני הנוער, להם מציגים את הסרט, להתערב, בסרט, לשנותו ולהשפיע על מהלך הסרט. כיוון שכפי שידוע, החשיבה והכוונה עובדות עם האנרגיה בצורה של יצירה ובניה, ולכן אין כל בעיה להתמזג לתוך המסך, לתוך המציאות של הסרט ולהשפיע עליה. כיוון, ששוב, הגבולות הברורים שקיימים אצלכם של אנרגיה וחומר, זמן ומרחב, אינם קיימים אצלנו באותה מידה ובאותה עוצמה. כפי שנאמר לכם, אין לנו בעיה להרכיב בתים ולשנותם בין רגע, כיוון שהם אינם מורכבים ובנויים בצורה הדחוסה והאיטית כנהוג אצלכם. הם אינם בנויים בצורה נוקשה.
עליכם להבין כי אצלנו הדברים מתנהלים באופן רך וזורם הרבה יותר, ואותם מקומות שאצלכם דורשים התמודדות, מחשבה ועבודה, נוצרו אך ורק כדי לאפשר לכם מערכות יחסים, שיעורים והתמודדויות, שמתוכם תצמחו ותלמדו – דבר שאנו בממד שלנו איננו זקוקים לו עוד. אחרת, עדיין לא היינו עוברים ויוצרים את חיינו בממד זה.
זוהי למעשה מהותה של ההתעלות: לסיים את הדבר העמוק ביותר של הלמידה, ולהמשיך ללמוד ברובד גבוה יותר, כאשר רובד זה אינו זקוק עוד להתנסויות הקשות והעמוקות שאתם בוחרים לעבור כנשמות בתוך גופים בממד השלישי.
כפי שתואר לכם, למשל לגבי בני נוער, גם הם עוברים תהליכים רבים ושונים. וגם אצלנו, כפי שתואר לגבי ירושלים של מעלה, שנמצאת בממד השמיני, אך שיש לה גם רבדים בממדים הגבוהים והנמוכים יותר. כך גם ערים אחרות הקיימות בממד החמישי, יש באפשרותן להתחבר גם לממד השלישי, ברמת התדרים והאנרגיות, לצורך עבודה מסוימת. לכן, לעתים מאפשרים לבני הנוער, על מנת ללמוד, לפרוק, להתמודד, מגע גם עם הממד השלישי. אך כעיקרון, רוב החיים נעשים בממד החמישי, ובהתאם לחוקים החלים בממד זה, שהם שונים במהותם מהחוקים שבממד השלישי.
האם יש לכם סרטי היסטוריה, על מנת ללמוד ולשמר את הזיכרון של ההיסטוריה?
כמה אופייני לחשיבת הממד השלישי, יקירי. ההיסטוריה קיימת בתוכנו. היא אינה זקוקה לשימור כלשהו. ההיסטוריה נועדה לתפקידי למידה, התפתחות וצמיחה. ההיסטוריה משמרת את הידע, הדעות, המחשבות, וההתנסויות של הממד השלישי.
כפי שידוע לך, גם ההיסטוריה הידועה לכם, אינה היסטוריה מדויקת של השתלשלות האירועים כפי שבאמת התרחשו. כל סיפור היסטורי נכתב בעיני הכותב, בעיני המתבונן. ולכן, בכל סיפור היסטורי קיים עדיין גם הפן האישי של כותב ספר זה, עם כל הדפוסים, הפחדים, והאמונות שלו.
גם ההיסטוריה הכללית של בריאת היקום, העולם ושל הממד השלישי, אינה מדויקת, כיוון שאין לכם עדיין את הכלים המדויקים שיאפשרו לכם לדעת, לבדוק ולהבין את האירועים כפי שהתרחשו באמת. הכלים שבידיכם מוגבלים עדיין לשלושת הממדים, וההיסטוריה האמיתית היא רבת ממדים מאד. לכן, באמצעות ההתבוננות שלכם על ההיסטוריה אתם יכולים לראות חלק אחד מכל הפאזל. בזמן הזה, אינכם מסוגלים לראות את הפאזל כולו.
לכן, המטרה המקורית של שימור ההיסטוריה היא לימוד, הפקת לקחים, התפתחות, מערכות יחסים, וכן הלאה. אין אנו זקוקים לשימור העבר. אנו זקוקים לבניית ההווה, ליצירת העתיד. העבר האמיתי השלם יותר, בנוי בתוך הדנ”א של כל אחד מאיתנו, וגם שלכם, הנמצאים בממד השלישי. ההיסטוריה האישית של כל נשמה, של כל מונאד ושל הבריאה כולה, טמונה בתוך הדנ”א, בכל אחד מגרעיני התא שלכם, ובתוך הדנ”א שלנו. ההבדל היחידי הוא שהגישה שלנו אל המידע פשוטה וקלה הרבה יותר. ולכן, אין לנו צורך בשימור אנרגיה זו.
עליך גם לזכור שהיסטוריה היא אנרגיה, היא אוגרת בתוכה אנרגיה. אכן, אם היו דברים שהיו צריכים להילמד. למשל, בנושא איזון האנרגיות של האור והחושך, הדברים נלמדו, אך נלמדו ברבדים עמוקים ורחבים יותר. אין צורך בשיחזור האנרגיה שוב ושוב, כיוון שככל שמשוחזרת האנרגיה – היא מעמיקה, וככל שהיא מעמיקה – היא יוצרת רטטים דחוסים יותר, השואבים לתוכה.
עליכם להבין כי ההיסטוריה ניתנה לכם כאחד הכלים, כאחד ממורי הדרך, כדי ללמוד, להתפתח ולצמוח. אך אנו איננו זקוקים להיסטוריה באותו מובן שבו אתם זקוקים לה. ולכן, אין אצלנו סרטים העוסקים בנושא זה.
האם יש לכם סרטים דוקומנטרים?
ראשית עליך לזכור, כי המידע בממד החמישי עובר בצורה בלתי אמצעית, מהירה עד מאד, בין כל הנוכחים באותו מקום. כלומר, בממד השלישי קיימות מדינות, ערים ואוכלוסיות שונות, כאשר לעתים אוכלוסיה מסוימת יכולה להיות מפותחת יותר מבחינה כלכלית ומבחינת למידה, ואוכלוסיה אחרת יכולה להיות מפותחת יותר מבחינת חוכמת חיים, והידע אינו נחלת הכלל.
אך בממד החמישי הידע אינו מסוגר, הוא אינו קיים בתוך בועה, אלא זורם בתוך מערכות המידע והתקשורת שלנו כל הזמן. כל דבר החדש הקיים, המומצא, מגיע לכל אחד ואחת מהתושבים, אם רק ברצונו להתחבר לכך, כיוון שגם בממד החמישי קיימת בחירה חופשית.
לעתים, קיימים סוגים של סרטים דוקומנטריים שמטרתם להראות את ההתקדמות וההתפתחות של דרך המחשבה האנושית, על מנת לפתח את היצירתיות עוד יותר. עליכם להבין כי ניתן לתאר חלק מהפעולות שאנו עושים כ”משחקי אנרגיה”. אלו סוגי משחקים שבאמצעותם אנו יוצרים ובוראים, ואף משמידים, שוב ושוב באמצעות האנרגיה, כדי לנסות ולהתנסות.
כפי שנאמר, הסרטים הדוקומנטריים הם בעלי מטרה ספציפית נקודתית אחת, ולעתים הם מוקרנים עבור המדענים שלנו כדי להראות נקודת מבט מסוימת, על מנת לאפשר להם להרחיב ולהביא נקודות מבט נוספות, ולהרחיב את המידע לשלם.
[נועם: הוא בעצם אומר שאצל כל אחד מהם יש את כל הידע, כל הזמן, מאחר ומדובר למעשה בידע קוסמי, אליו הם מחוברים בצורה טלפתית. הלמידה שלהם אינה חווייתית כמו אצלנו (למשל, הם אינם צריכים לחוות בדידות כדי להבין מהי), כי הם כבר חוו זאת, אלא מדובר בלמידה טלפתית, שעוברת דרך הלב].
עליכם להבין כי הדבר החשוב ביותר הוא העבודה והחיבור בין הלב ובין הידע. הפיכת המידע לידע. ידע הינו דבר המוטמע בכל הגופים, בכל ההווייה, ולכן הידע מוטמע בלב ולא בראש. הראש הוא אחד הכלים, המכשירים, המתוחכמים ביותר על מנת לאגור את המידע, לנתח ולעבד אותו, אך הלב הוא זה שמחזיק בידע.
עליכם להבין כי אם הידע היה עובר באמצעות העין השלישית והטלפתיה בלבד, היינו דומים במהותנו לאנרגיה שהייתה קיימת באטלנטיס, לפני שנחרבה. אך השיעור העמוק ביותר של אטלנטיס היה העבודה והלמידה של החיבור לדרך הלב. זהו השיעור העמוק ביותר שאמור להילמד כדי להגיע לממד החמישי. ולכן, המידע עובר אצלנו פעמים רבות בתור ידע דרך הלב, בין הלבבות. כיוון שבין כולנו קיימים קודים אנרגטיים, חוטים אנרגטיים, המחברים בין כל הלבבות שלנו, ובין כל המוחות שלנו. עליכם להבין כי אנו רשת חיה, ולכן כאשר קיימת רשת שמחוברת, אזי כאשר דבר אחד קורה בחלק מהרשת, הוא מגיע לכל קצווי הרשת עצמה, אלא אם קיימת חסימה מסוימת, ואז נעשית עבודה על פתיחת אותו דבר.
עליכם להבין כי למרות זאת, יש באפשרותנו לשמור על פרטיות ברמה כלשהי. כלומר, כן מכבדים את המקום של כל אדם ואדם, ברצונו להיפתח או לא להיפתח לדברים. הבחירה החופשית עדיין קיימת, גם כאשר מדובר בממד החמישי, וגם כאשר מדובר בממדים הגבוהים עוד יותר.
האם יש אולי דבר מה שיוצרי הקולנוע בממד השלישי יכולים ללמוד מכם לגבי אופן העשייה שלהם?
יקיריי, עליכם להבין כי נושאי הדרמה שואבים אנרגיות רגשיות באופן עמוק ביותר, ופעמים רבות במקום לאפשר לבני האנוש הצופים בסרט להגיע ללמידה עמוקה, להגיע לעבודה עמוקה של התמרה, למעשה, אותה אנרגיה מושכת אותם עמוק יותר אל תוך הממד השלישי. כיוון שמהות הממד השלישי היא התמודדות, מאבק, למידה באמצעות הקושי, ואלה הדברים שעוברים תכופות באמצעות דרמה.
נכון שלפעמים באמצעות דרמה מציגים אצלכם בעיות או מצבים מסוימים, שאמורים להגיע לידי פיתרון. אך עליכם להבין כי הדברים הללו אינם מביאים את הפיתרון. הם מתחברים אל רגשות בני האדם במקומות הפחות חזקים שלהם, ותכופות מכניסים אותם למערבולות אנרגטיות ורגשיות המושכות אותם מטה.
גם כאשר הדרמה נגמרת בסוף טוב, פעמים רבות האדם יוצא ממנה כשהוא מושפע מאוד, וכשנוקזה ממנו אנרגית חיות חזקה, אנרגיה שיכלה לעזור לו להתמודד עם חייו, ללמוד להתמיר ולהטמיע כלים חדשים נוספים שיוכלו לעזור לו בלמידתו האישית.
עליכם לזכור – וזהו הדבר החשוב ביותר למעשה – כי רגש הוא רטט, הוא אנרגיה, וזאת בין אם הנכם יוצרים דרמה, קומדיה, או כל סוג אחר של סרט, גם סרט דוקומנטרי. ולכן, סוג הרגש, סוג האנרגיה, שאתם מכניסים כאשר אתם יוצרים את הסרט, הכוונה הגלומה בו, היא זו שתייצר את הרטטים בפועל. כלומר, אם ברצונכם ליצור אנרגיות חיוביות, עשו את הסרט מתוך כוונה ליצור חיבור לעוצמות, ליכולות, לצמיחה, להתפתחות. כאשר אתם יוצרים סרט, התחברו למטרה העמוקה שעבורה הנכם יוצרים סרט זה.
אנו יודעים שבממד השלישי קיימים מושגים רבים שכבר אינם קיימים אצלנו, כגון כסף ופרסום. כל אותם דברים אינם תופסים אצלנו חלק כה גדול כפי שהם תופסים אצלכם. כיוון שכפי שידוע לכם, איננו עוסקים בכסף. שיטת המסחר אצלנו שונה לחלוטין. ולכן, גם פרסום וגם כסף אינם כלים משמעותיים עבורנו. כאשר אדם עושה את הדברים דגש זה, פעמים רבות הוא יצליח לפרסם, אך הדבר שאותו סרט יביא לאנשים, מוטל בספק אם הוא יביא אותם למקום עמוק, למטרה גבוהה, כפי שיכול היה להיות אם הסרט היה ממוקד במטרה עצמה. אין רע בפרסום או בכסף, אך כאשר זוהי המטרה, ואין מטרה עמוקה אחרת, הסרט למעשה מפספס את מטרתו.
מהם התהליכים שאתם עוברים בעת יצירת הסרט בממד החמישי, משלב התכנון ועד לשלב המימוש המלא?
ראשית, הסרט נבנה בקווי המתאר שלו, באמצעות האדם שרוצה ליצור את הסרט. קווי המתאר אינם כתיבת הסרט, כי אם יצירה אנרגטית מעשית של הדמויות ומהלך הסרט. שוב, עליכם להבין כי הסרטים אצלנו שונים בטכנולוגיה שלהם, אם ניתן לכנות זאת כך, מהטכנולוגיה שלכם, כיוון שאתם למדתם ליצור טכנולוגיה של סרטים בשלושה ממדים, אך כאשר אנו יוצרים את הסרטים, אנו יוצרים אותם בטכנולוגיה רב-ממדית. כלומר, הדבר אינו נראה כאילו הוא מוקרן על מסך כסרט, אלא הוא נראה כמציאות חיה וקיימת נוספת, שמופיעה באותו מרחב שבו נמצאים האנשים הצופים בסרט. ולכן, הסרט נראה חי ואמיתי ביותר, עד שיש אפשרות לנוכחים להתערב במהלך הסרט ולהיכנס לתוכו, כפי שתואר קודם לכן לגבי בני הנוער.
לכן, ראשית יוצרים את הדמויות ואת מהלך הסרט באופן אנרגטי, מטעינים אותם באנרגיה, במשמעות, בכוונה, במטרה באשר לאותו הסרט. הדבר המדהים הוא כי אין שחקנים היוצרים את הסרט, כי אם יצירי בריאתו של הבורא/האדם שיוצר את הסרט, אך יש לאותם יצירים שלו מעין חיים, למרות שאינם חיים באמת, אך הוא יכול לדבר איתם, לשוחח עמם, להדריך אותם, לבקש מהם דברים, ובאמצעות זאת להנחות אותם כיצד לפעול.
למעשה הוא יוצר את כל המבנה של הסרט באופן אנרגטי, גם את קווי המיתאר, גם את הפרטים הקטנים, ולאחר מכן שולח רטט של אהבה, של הפעלה, של אנרגיה שמתחיל להריץ את הדברים ולהביאם לידי מימוש. הדבר עבורכם יכול להיראות כמדהים, כיוון שהוא יכול פתאום ליצור באמצע האולם עולם שלם, ארץ שלמה, מערכת שלמה, שנראית כמציאות אחרת הזויה לחלוטין, אך ממשית באופן עמוק.
לאחר שמסתיים הסרט, מתפוגגות הדמויות, מתפוגג הסרט, חזרה אל תוך האנרגיה, וניתנת לו האפשרות לעבור התמרה לכל סוג אנרגיה שיבחר, בין אם מדובר באנרגיה שתופעל שוב כדי ליצור יצירות, ובין אם מדובר בכל אנרגיה אחרת שתעבור לשימושה של כל העיר כולה.
לאחרונה נפוץ אצלנו ז’אנר של סרטי קונספירציה, לפיהם יש קבוצה של אנשים ששולטים בעולם, ומנסים לתמרן יותר ויותר את בני האדם, ולשלוט בהם. האם יש בכך אמת?
עליכם להבין באופן ברור וחד ביותר: אותם אלה שמפעילים את סרטי הקונספירציה, הם אותם אלה שיוצרים את סרטי הקונספירציה ושעומדים מאחוריהם. כלומר, כל אותן אנרגיות שליליות, כל אותם גורמים הקשורים לאנרגיות החושך, מקבלים למעשה ביטוי באמצעות סרטים אלה.
הבעיה העמוקה, יקיריי, שאינכם מבינים זאת, כיוון שיש בסרטים אלו משהו מפתה, מושך. קיימת מעין מלכודת דבש, כיוון שהסקרנות מושכת אתכם להתחבר לאנרגיה זו. אנרגיה זו אינה שייכת לממד השלישי, היא שייכת לממדים נמוכים יותר, אחוריים ודחוסים עוד יותר. כאשר אתם מתחברים לסרטים אלה, אתם מוותרים על כוחכם, ונותנים את העוצמות, החשיבה והאנרגיות שלכם בדיוק לאותם מקורות שרוצים בכך. ולכן, באמצעות סרטים אלה דואגים אותם מקורות היוצרים אותם, לקבל אליהם את הדבר שבו הם רוצים.
מטרתם העמוקה לכאורה של סרטים אלו היא לחשוף את השחיתות, וזוהי המלכודת. זוהי בדיוק המלכודת. כאשר עכביש יוצר מלכודת עבור הזבוב, הוא יוצר פיתוי מסוים. הזבוב נמשך אל הפיתוי וכך הוא נלכד. המטרה העמוקה יותר שעומדת בבסיס הסרטים הללו, היא להגביר את עוצמת ושליטת הכוחות השליליים, שאינם מעוניינים בשינוי, בהתמרה, ואשר מטרתם היא לחזק את כוחם ושליטתם.
אם היו עושים זאת באופן גלוי, אנשים היו בורחים, לא היו מתקרבים אליהם. אך הדרך הטובה ביותר היא הדרך הערמומית. ולכן, זו הסכנה וזה הפיתוי שבסרטים אלה. למעשה, כאשר אתם מנקזים את כוחותיכם, עוצמותיכם, מחשבותיכם, לאדם או קבוצת אנשים מסוימת, שכביכול הם אלה שמושכים בחוטים, עליכם להבין כי ברובד העמוק יותר, גם הם מופעלים על ידי אנרגיה, שחורה עוד יותר, ואותה אנרגיה משתמשת בהם כפיתיון.
לכן, כאשר הנכם מתמקדים בפיתיון, הנכם ממלאים בדיוק אחר מטרה העמוקה יותר, שעבורה נוצרו סרטים אלה.
אז מה למעשה אתה מציע? פשוט להעלים עין מהסרטים הללו ומהמציאות שהם מציגים לכאורה?
להבין כי מטרתם של סרטים אלה היא הכוח השלילי, היא להוות כוח נגד לאור ולאהבה שכדור הארץ מתחבר אליהם יותר ויותר. מטרתו של כוח זה היא למנוע מכמה שיותר אנשים להתחבר לרטטים הגבוהים יותר. כאשר אנשים צופים בסרטים אלה, מתעוררים בהם רגשות של פחד, סלידה, זעם, חוסר אונים, ולעתים זעם ורצון לשנות. אך השאלה היא האם אותם אנשים מצליחים להתמיר את הזעם והרצון לשנות, לרצון לבנות משהו אחר, ללא מאבק. הואיל והחושך מנסה להובילכם לדרך הישנה “והטובה”, שכולכם מכירים אותה בעקבות ההיסטוריה, מימים ימימה: דרך המאבק, דרך ההתנגדות, דרך הלחימה, כאשר הלחימה אינה מקדמת אתכם באמת לשום מקום, אלא גורמת לכם לאבד את המתנות והאנרגיות שאתם זקוקים להן ליצירת החדש.
עיזבו את הישן, הסכימו לשחררו מחייכם.
הנכם מזכירים ילדים קטנים, שמצד אחד רוצים לזרוק צעצוע אהוב, אך מצד שני מחזיקים בחבל ומתבוננים כל הזמן לאחור, על מנת לראות שהוא עדיין נמשך איתם. עליכם להבין כי סרטים אלה יוצרים את הדרמה, את העניין, את הסקרנות, את הרגשות, ומערבים את הרגשות באופן מאד עמוק וחזק, ולכן סרטים אלה, למעשה, אינם באמת מועילים לכם.
עליכם להבין כי בידכם הבחירה. בעבר דובר על תקופה זו, וכשדובר עליה, דובר גם על יכולת בחירה עמוקה בין החיבור לאנרגיות הגבוהות יותר של האהבה, הרוח, הלב, האור, לבין אנרגית המאבק, האנרגיה של החושך, האנרגיה הישנה. וכמובן שנוצר מאבק, אך עליכם להבין: האור אינו נאבק, כיוון שאין לו צורך להיאבק. הוא פשוט נוכח ומגיע לכל מקום שמאפשר לו להגיע. החושך מנסה להיאבק באור בכל דרך שנראית לו לגיטימית. ולכן, כיוון שהחושך פוחד להתגלות בצורה גלויה ונוכחת, כיוון שהוא יודע שאם הוא ייעשה זאת, יבואו נגדו ויצליחו הרבה יותר לשלוט בו מכפי שהוא רוצה, הוא פועל בצורה עקלקלה. עליכם להבין זאת. עליכם להבין כי זהו ניסיונו של החושך לתפוס נתח של שליטה בעולם, ולכוון את אנרגית העולם לכיוון שלו.
האם בכך אתם בוחרים?
הבחירה היא שלכם, יקיריי. היא שלכם, אהוביי. הדברים אינם הופכים להיות קיימים “פתאום”. הם קיימים בדרך עמוקה יותר, אך הנגלה לעיניכם הוא מה שאותם כוחות רוצים שתיראו. כך, יש לכם מטרה להפנות מולה את חיציכם, כעסכם, מאבקכם, במקום להיאבק ולמגר את השולח עצמו, ולא את השלוחים.
ישנה טענה כי ב-21 לדצמבר 2012 יחולו שלושה ימים של חושך, וכי בעקבותיהם יחול שינוי מסוים. האם נכון הדבר?
יקירי, אזכיר לך דבר פשוט מאד שייתן לך להבין את הדברים. קיים פוטנציאל להיווצרותם של אלה ימים אלה, ולשינוי עמוק שיבוא אחריהם. אך פוטנציאל הוא פוטנציאל. לא כל פוטנציאל בא לידי מימוש באופן מלא. הפוטנציאל קיים, וקיים בצורה חזקה. שוב, הדבר תלוי באופן עמוק ביותר בבחירה העמוקה שלכם. הדבר, השינוי, ההתקדמות שהיו אמורים להתרחש אכן יתרחשו, אך באיזה אופן? הדבר נתון לשינוי ולמימוש של פוטנציאל כזה או אחר.
אתן לך דוגמה: לפני מספר שנים, בארצכם, קיבלו מספר מתקשרים בו זמנית הודעה כי רעידת אדמה איומה עומדת להתרחש בארצכם, בתאריך מסוים מדויק, שניתן לכל המתקשרים. אותם מתקשרים עבדו עם קבוצות האור שלהם, על מנת לרכך ולשנות, אך מצד שני היו עדיין מתקשרים שהאמינו בכל לבם שאכן זה עומד לקרות. אך האם הדבר התרחש? לא. וזאת כיוון שהיה פוטנציאל עמוק מאד כי הדבר יתרחש, אך בעקבות עבודת האור שנעשתה, הדבר נדחה ואף רוכך. ולכן, עלייך להבין כי כל פוטנציאל יש לו אפשרות מימוש, אך לא בהכרח או חייב הוא לבוא לידי ביטוי.
וניתן לך דוגמה נוספת: קיימים בני אדם שהם נשאים של מחלה כלשהי. בעצם זה שהם נשאים של מחלה זו, הם נושאים בתוכם את הפוטנציאל להתפרצות המחלה. אין הדבר אומר שאכן מחלה זו תתפרץ במשך חייהם. לעתים הם יכולים לשאת את המחלה עד ליום מותם, מבלי שהיא תתפרץ כלל.
בהנחה שהפוטנציאל של שלושה ימי החושך אכן יתממש, האם יש סכנה כלשהי הגלומה בכך? למשל, דרונבלו מלכיצדק טען שלאנשים יימחק הזיכרון עקב כך, אלא אם הם יאמצו את טכניקת המרכבה שהוא פיתח.
יקירים, נכון הדבר שהדנ”א שלכם עומד לעבור שינוי עמוק, אך אין המדובר בצורה המתוארת כאן. למעשה, לא עומדים להימחק דברים, כי אם להתווסף דברים, הקיימים באופן רדום בתוך הדנ”א. עליכם להתחבר, יקיריי, אל אהבת הבורא, אל אור הבורא, אל האור הקיים בתוך כל אחד ואחת מכם. ולפעול מתוך מקום זה. ממקום של אהבה ואמון בתהליך, ובעצם ההבנה שתהליך זה הינו שער ליצירה של מציאות גבוהה וטובה יותר עבורכם, אך היא אינה חייבת להתממש באופן שתואר.
ברוכים ואהובים אתם, יקרים.
נועם: כולם מוזמנים לחזור לממד השלישי, לכאן ולעכשיו.