קריון בישראל – תקשור חמישי

האות נו״ן – באנגלית S
קריון בישראל
לי קרול מתקשר את קריון מול קהל
תקשור חמישי
2 באוקטובר, 2015
תורגם מקובץ האודיו על ידי סמדר ברגמן

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

למאזינים – כולנו יחד, שטים על הכנרת. זה מקום יפהפה, מלא בהיסטוריה שניתן למצוא בכל רחבי הארץ הזו. נכון, דומה שאי אפשר לצעוד מבלי להתקל בהיסטוריה כלשהי. המאסטרים צעדו במקום זה, כה רבים מהם, וכולם לימדו על האלוהים האחד. שמעתם אותנו מדברים על כך שוב ושוב.

כעת, יש לנו אות להיום ויש קצת הוראה… וכן, נכון, היא תהיה שנויה במחלוקת. האות היא ״נו״ן״ (באנגלית S) והיא מייצגת את הנשמה. עכשיו נגלה כמה דברים עליהם לא דיברנו בעבר. אני עומד לומר לכם את הדברים הבאים. אך חיכינו שנים רבות מאוד כדי להציג את המידע במקום שבו התרחש. ויש כאן תכונה נוספת: אף אחד מכם עכשיו אינו מקורקע [הקהל צוחק. התקשור נערך על גבי שלוש סירות עץ הקשורות זו לזו על מי הכנרת]. הדבר יוצר דבר מה מבחינת התפיסה, תודעת הרוחניות ואפילו מבחינת הלימוד.

דברים אירעו על המים. בחנו את מה שמכונה בפיכם ״כתבי הקודש״ – כמה דברים אירעו על המים? רבים. וזו לא רק מטפורה. כיוון שכאשר אתם שטים, אינכם מחוברים לאדמה. עובדה זו מחוללת שינוי מסוים. לכן, אנו עומדים לדבר עכשיו על הנשמה. קרוב לוודאי שנושא הנשמה הוא הנושא המורכב ביותר עליו נוכל לדבר. ראשית, היא אינה לינארית ואנו מתכוונים בכך ששכל לינארי, כפי שיש לבן האנוש, נוטה להשתמש בתהליך מחשבתי הנמתח בקו ישר. זו מהות ההגיון, ההישרדות, העסקים. אתם חיים את חייכם מיום ליום על ידי שימוש בתודעה שהיא ברובה לינארית. כאשר אתם הופכים רב-ממדיים, אתם מתחילים לראות את סוג החזיונות והמטפורות שאתם לומדים בארץ זו.

הנשמה היא החלק הרב-ממדי של בן האנוש. היא נושאת את פיסת האלוהים, זאת אומרת את חלק האלוהים. בתוך הנשמה נמצאות גם התכונות המצויות ברשומות האקאשיות של כל אדם ואדם. כאשר אתם עוזבים, מבחינה גשמית, הנשמה עוזבת את הגוף. אתם עוברים מהיותכם רב-ממדיים באופן חלקי ותלת-ממדיים באופן חלקי, לרב-ממדיים באופן מלא. כאן קיים שוני בין מערכות אמונה שונות. חלקן גורסות שהנשמה היא חלק שלא חוזר לפלנטה לעולם. חלקן גורסות שהנשמה נשפטת, ועל פי שיפוט זה היא נשלחת אחר כך למקום זה או אחר.

אך מה הייתה האינטואיציה המקורית של הדת המאורגנת על הפלנטה? הרשו לנו לחזור לאחור יותר מ-9000 שנים. מה הייתה המחשבה הראשונית? בזמן שבו היו אלים פוטנציאלים רבים, לפני שהיהודים, פשוטו כמשמעו, העניקו לפלנטה בורא מונותאיסטי יפהפה – מה הייתה המחשבה המקורית? ההינדואים והבודהיסטים יאמרו שהם היו הראשונים. זו התפיסה שלהם. אך הם האמינו שהנשמה היא נצחית. שהיא באה לפלנטה והולכת ממנה במעגל, שיש לכך סיבה והם אפילו כינו אותה ״שיעורים״. ככל שבן האנוש מגיע לפלנטה – כך הוא לומד יותר. והוא יחזור אחר כך עם אנרגיה או עם קרמה או מידע… וימשיך לצעוד בנתיב שנמשך עידנים על עידנים.

אנו שבים לאמונה זו. אלה הם פני הדברים. רובכם מאמינים שחייתם בעבר, לחלקכם יש קשר לאדמת הפלנטה; אינכם נמצאים עליה ברגע זה ולכן אתם יכולים להתייחס אליה באופן שונה, להרהר (באנגלית: לשקף). המים הם אנרגיה משקפת, הגיע הזמן להרהר במי שהייתם. הסיבה כולה לשיעור זה מצויה בהצהרה הבאה. יש כמה דברים שברצוננו לספר לכם על הנשמה שסיפרנו לכם בעבר, ודבר אחד שלא סיפרנו מעולם. הנשמה נושאת את האקאשה שלכם. כאשר אתם חוזרים לפלנטה, האקאשה חוזרת אתכם. לא משנה מהי התרבות, לא משנה מי אתם ומהו המגדר שלכם, האקאשה – דוח ותיעוד הגלגולים הקודמים – מגיעה אתכם. ציינו בעבר שזה עניין מורכב, שלא תמיד זו השושלת הביולוגית. יכולה להיות לכם שושלת ביולוגית אחת עם ההורים שלכם ושושלת אקאשית נוספת מארץ אחרת. לא נדון בכך. נדון במשהו אחר.

הנשמה שבכם תמיד מחוברת לאלוהים. אתמול דיברנו על אליהו, מה שזכיתם לראות בהתעלות שלו, היא את חשיפת גדולת נשמתו. אלישע דיווח על כמה צורות וסיפרנו לכם עליהן. דרך אגב, צורות אלה נראו אחר כך שוב על ידי הנביא יחזקאל. הצורות הן שכיחות והמשמעות שלהן זהה. הן העיגול והטוהר של הנשמה.

לפני 26 שנים הצהרנו הצהרה. הצהרה שנויה במחלוקת. היא לא הובנה אז והיא לא מובנת היום. היו רבים שאמרו: ״נו טוב, זה רק מה שקריון אומר, זה לא יכול להיות נכון״. הרשו לי לומר לכם, כיוון שעכשיו אנחנו יכולים לחשוף אותה: נשמת היהודי לא מתגלגלת מחדש כשום נשמה אחרת לבד מנשמת יהודי. זו התרבות היחידה, השושלת היחידה, שיש לה תכונה זו. וכך זה עובד: אם יש לכם שושלת טהורה, זאת אומרת, אם אתם יהודים בכל תא ותא, לא באופן חלקי, הרי שהתגלגלתם שוב ושוב ושוב ושוב – כיהודים. אין אף קבוצה אחרת, בין אם תרבות, או גזע, או אמונה שיש לה תכונה של שושלת אקאשית טהורה זו.

כאשר אמרנו זאת לראשונה, היו רבים שפשוטו כמשמעו נטשו את קריון. ״זה לא יכול להיות, כי אין שום סיבה״. כן, דווקא יש! [מצחקק] אני רוצה שתשתמשו בהגיון שלכם לרגע, בהגיון רוחני, באותו הגיון של ההינדואים – אם אתם מגיעים לבית ספר מסוים, ואתם לומדים, לומדים ולומדים ומתחילים לטפס בסולם הידע והניסיון. וככל שאתם לומדים בבית ספר מסוים זה ואת הקורס המסוים האחד הזה – כך אתם משתפרים במה שאתם לומדים. ליהודים הייתה חייבת להיות שושלת שכזו, כדי להביא את העולם לאלוהים מונותאיסטי. זו התכונה שאיפשרה להם להישאר באותה תכונה אקאשית. כאשר הם נולדו שוב על כדור הארץ, התודעה שלהם, פשוטו כמשמעו, הייתה נושמת נשימה עמוקה ואומרת: ״הנה חזרתי״. אותה שפה, אותה תרבות, אותם חוקים, אותם כללים… שוב ושוב ושוב.

הם הפכו טובים מאוד במה שעשו. האם אפשר בכלל לשאול מדוע? יש מיליארדי אנשים על הפלנטה שמחזיקים במערכת אמונה שהגיעה ממש מכאן. היה צורך בבן אנוש מסוג מיוחד, בקבוצות, כדי לבצע זאת ולתת זאת לפלנטה כפי שהם עשו. הדבר בודד אותם, הפך אותם שונים בתפיסתם מתרבויות רבות ושוב אני אומר: הם שילמו את המחיר. אבל הם טובים במה שהם עושים. האם זה לא הולם שתבחנו את העולם ותראו שהארגונים העסקיים הגדולים ביותר מנוהלים על ידי יהודים? הם יודעים מה הם עושים, יש להם ניסיון, הם התגלגלו שוב ולמדו עוד. אם אתם באמת רוצים להיות לא הולמים, היו שאמרו: Jews put the Jew in Jewlery [צחוק] (הכוונה לכך שעסקי היהלומים שייכים בעיקר ליהודים). הם יודעים מה הם עושים.

הנה מה שמעולם לא אמרתי: יש צורך בבן אנוש אקאשי מסוג מיוחד כדי לברוא שלום על פני האדמה. התמורה והשינוי של האנרגיה להם ציפיתם – נמצאים כאן. הדבר משפיע על כל האנושות, משפיע על התודעה. נקיפת ימי השוויון לא הייתה רק תאריך, לוח השנה של בני מאיה היה מדויק, אנרגיה חדשה הגיעה, מידע חדש מוגש לפלנטה, התודעה מתחילה להשתנות ואתם תראו זאת תחילה באנשים הצעירים.

יקרים, היהודים שונים, יש להם  אקאשה טהורה, אלפים על אלפים של תקופות חיים באותה תרבות העניקו להם דבר מה. הדבר שאיחד את הפלנטה ולימד את אנשיה על האלוהים האחד, הוא אותה תכונה ואותו כישרון המסוגלים לארגן את האנושות ולהביאה לכדי שלום. זו המשימה שלהם. היא נראית בלתי אפשרית כשאתם מתבוננים סביב, שדבר שכזה יוכל לבוא מכאן, עם שוני רב כל כך, תסכולים רבים כל כך, מערכות אמונה רבות כל כך. לכן הם זקוקים למה שיש להם – היכולת לבצע משימות רבות בו-זמנית, לארגן, לממש – זה יבוא מכאן. זו הנבואה שאני אתן: שאין מדינה אחרת שיכולה לעשות זאת, חוץ מהמדינה הזאת.

זה החל כאן, זה ימשיך כאן. אתם תראו. אנשים יגידו: ״קריון, האם זה יתרחש בתקופת חיי?״ ברור שתהיו כאן, אולי לא בתקופת החיים הנוכחית [הקהל צוחק]. אך זה מתרחש אפילו עכשיו. צפו ברשתות החברתיות; האויבים שמקיפים את ישראל מתחילים להשתנות והשינוי לא מתרחש באנשים המבוגרים, אלא בילדיהם. הצעירים יבראו סוג חדש של קשרים בין מדינות. השתמשתי במילה שונה, כיוון שהפרדיגמות של השלום יתחילו להשתנות עם רעיונות חדשים לגבי מה שיכול להתרחש. איך אפשר לאחד דברים שאינם שווים בדרכים רבות כל כך. אתם תאמרו שזה בלתי אפשרי. הצעירים יעשו זאת, בהנהגת היהודים. זה המסר של היום, בעודכם שטים על הכנרת.

וכך הוא,

קריון