אדמה: הוקירו את נצחונכם ובראו את מטריקס החירות-ההרמוניה-ההודיה החדש

מאת קאטה

www.lemurianawakening.com

יולי 2017

מאנגלית: סמדר ברגמן

 

הישענו לאחור ונשמו עמוק. תיהנו מהשלווה העוטפת אתכם עתה. במסע הפלנטרי שלכם הגעתם לרמה שבה רכשתם באופן מלא את הכלים שפעם, בהתגלמות האלוהית שלכם, היו כבר שייכים לכם. הזמן שבו הצעיף לא מאפשר לכם לראות את הספקטרום המלא של ״המתרחש״ סביבכם ובתוככם מגיע סוף סוף אל קצו. זהו פרק חדש שבו אתם רוכשים שנית את ההבנה המלאה שלכם לגבי כל המגבלות של המערך הממדי אליו נכנסתם בהתנסות התלת-ממדית האנושית הנוכחית שלכם.

תרחישים מתהווים מקבילים רבים מנהלים את הפלנטה ומושלים בה בזמן הזה. ״המערכת״ הפרטית והאישית שלכם היא זו שבוחרת באיזה מהם תבחרו לחיות, באיזה מהם תבחרו לתמוך. ובמילה ״מערכת״ אני מתכוון למערך הלב המחובר והשכל הקשור אליו, שמאפשר לכם לתפוס ולברוא סוגי מציאות מסוימים.

אך הפלנטה מלאה בתוהו ובוהו, בכעס ובפחד בעת הזאת. ואף על פי כן, הפלנטה רוחצת בשלמות קריסטלית שנוצרה מחדש, ובדרך נאורה של חיים שלווים גם כן.

נאמר לכם פעמים רבות שאתם בוראים את המציאות שלכם. נכון, עוצמת הבריאה נמצאת בידיכם… או נכון יותר – בלבכם. אלה שרואים, שמרגישים ושחווים פחד ותוהו ובוהו מתרחקים יותר ויותר מהיכולת שלהם להבין את האחריות הטמונה בכל מחשבה, תחושה ופעולה. אבל הנה אתם, אלה שקוראים את המילים הללו. והנה אתם, אלה שיש להם את היכולת לברוא באמצעות נוכחות מודעת בכל רגע ורגע בחייכם. אתם האנשים שמגשימים ניצחון, שלווה והרמוניה הן בחייכם והן על בימת ההתרחשויות הפלנטרית. ניתן להשיג איזון רב יותר ובקלות רבה יותר על ידי השבת היכולת שלכם לתרגם את כל ההתרחשויות שסביבכם. ובמילה ״לתרגם״ אני מתכוון לפענח – הדבר שמסייע לכם להבין את טבע הכוחות הפועלים בכל שמתרחש סביבכם. הדבר יכול להעניק לכם את החוכמה להגיב באופן הולם.

שלב זה הוא החלק האינטנסיבי ביותר בתהליך הטרנספורמציה כולו שאתם, בהתגלמות האנושית שלכם, יכולים לחוות. הסערות יכולות להגיע, אך שום דבר, ואני מתכוון – שום דבר – לא יכול להשפיע על הרמוניית הלב שאתם כבר מקרינים, הרמוניית הלב שאתם מקרינים עבור המערך האישי שלכם ועבור הפלנטה. זהו המפתח ליכולת להיות נוכחים ללא הרף במציאות הקריסטלית ההרמונית, אחת המציאויות המקבילות האפשריות בעת הזאת.

הרמוניה זו היא המפתח לכניסה לממלכה זו. היא כאן. אלה יהיו רגעי התוהו ובוהו האחרונים שלכם אם תבחרו לחיות על פי עקרונות הרמוניים אלה שנשכחו זה מכבר ושפעם היו שייכים לכם באופן מלא. ההווה הוא ההזדמנות שלכם להתכוונן אליה. יש לכם הזדמנויות אינסוף לעשות זאת. עשו זאת. אנו כאן, ממתינים לרגע שבו נוכל סוף סוף לקדם את פניכם בברכה אל המציאות הממדית המכונה כדור הארץ החדש.

ישנם כלים שיכולים לעזור לכם בתהליך בריאה זה. ניקוי המערכת שלכם המתרחש עתה יאפשר בריאה מלאה של חיי השפע ההרמוניים שהמתינו לכם זמן ממושך. העניקו תשומת לב לתסמינים. הכירו בנוכחות שלהם בחייכם. ברכו אותם כדי לראות ולהבין אותם.

נכון, שאסטה הוא השער לאחד מהמאחזים של כדור הארץ הפנימי. ישנם נוספים. השערים נפתחים. מציאות כדור הארץ המשותפת שלנו בוראת מגרש משחקים לכולנו. התנאים הפיזיים של בני האדם יגיעו למגבלת התדר הנדרשת ליכולת לראות אותנו, לקדם את פנינו על פני השטח ולהיות מסוגלים לבקר אותנו בבתינו. היו מוכנים לראותנו בעזרת עיניים פיזיות המותאמות מבחינה קריסטלית. התאמת המערכת שלכם היא התהליך אותו אתם עוברים ברגע זה כדי להבין בפעם הראשונה בחייכם הנוכחיים:

  1. איזו עוצמה אדירה טמונה בכם. אתם מסוגלים להתמודד עם כל סוגי האתגרים הפיזיים מתוך מציאות המבוססת על הרמוניית הלב.
  2. כמה קל לשנות את המציאות שלכם כדי להשיב את היכולת לברוא באופן מיידי. עשו זאת על ידי כך שתלמדו את המגבלות הממדיות וחוסר המגבלות הממדיות.
  3. עד כמה קל להשיב לעצמכם את חיי הנצח באמצעות התאים הקריסטליים הערים לגמרי שלכם. אין צורך בהפסקה הנגרמת על ידי המוות. השינוי יתרחש כאשר תהיו מסוגלים לראות במודע ובאופן מיידי את ״התהליך השלם״ מתוך גוף הקריסטל החדש שלכם, המחובר תמיד לעצמי הגבוה שלכם.

ואלה הן רק כמה מהמתנות של המציאות החדשה שאליה אתם עומדים להיכנס באופן מלא בגופכם הפיזי.

אני חוזר ואומר זאת, וזוהי האמת, שאלה הם זמנים היסטוריים בהחלט. החושים המכויילים מחדש מביאים רמת מציאות חדשה ודרך חיים חדשה אל תוך המערכת שלכם על הפלנטה. הוקירו את רגע הניצחון שלכם, כיוון שלאחר המסע הארוך בדחיסות הקיצונית, אתם ראויים לו. הצלחתם לרכוש שנית את הזיכרון האלוהי של מי שאתם באמת, ולמה אתם מסוגלים באמת…

אלה הם אכן זמנים היסטוריים, ולא רק משום ששערי כדור הארץ הפנימי נפתחים ברמה הפיזית. אלא גם כיוון שאתם מבינים שהפיזי, כפי שהיה, אינו קיים עוד…

אני משאיר אתכם להרהר בכל האמירות הללו לגבי הפרדיגמות החדשות. התרגלו למטריקס חדש הפועל על פי חירות-הרמוניה-הודיה. אין יותר הגבלות. אין יותר אתגרים. רק כדור הארץ החדש ותושביו הרוחניים שחזרו אליו.

הוקירו את ניצחונכם על מגבלות המציאות הממדית שלכם, אותן חוויתם במשך זמן רב כל כך. פרק חדש החל. אנו חוגגים את אור חכמתכם, אך גם ויותר מכול, את הרמוניית הלב שלכם שתברא כל זאת.

אדמה