״אני״ – באנגלית I
קריון בישראל
לי קרול מתקשר את קריון מול קהל
תקשור שישי
2 באוקטובר, 2015
תורגם מקובץ האודיו על ידי סמדר ברגמן
ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.
אנו יושבים על הר האושר (הר נחום), אתם שומעים אולי את הרוח הנושבת ברקע. זהו סופו הנפלא של יום, העצים שרים בשמחה להיות במקום זה. הרבה כבר נאמר לפני שאתחיל בכלל, על ברכות בני האנוש ועל הדברים והתפיסות שהוצגו במקום זה. האנשים המודרניים, חיים היום באמת שלהם. התקשור היום לא יהיה ממושך, הוא לא יכיל מידע רב, הוא אפילו לא כל כך חדש. אנחנו רק רוצים שתרגישו בו. אנרגיה מועברת אל כל אחד ואחד מכם עכשיו. סוג האנרגיה תלוי בגישתו של המקבל. האם למקום הזה יש משמעות כלשהי עבורכם? כאשר תעזבו מקום זה, האם תהיו שונים באופן כלשהו? האם זה רק סופו של עוד יום בסיור? או האם יש עוד משהו?
נדבר על מה שאירע כאן, או שאירע כאן באופן מטפורי. אך לא בכך יעסוק התקשור הזה. אנו עומדים לבחון אות נוספת בקצרה. האות (המילה) היא ״אני״ [באנגלית I]. זו הפעם האחרונה שנבחן אות, כיוון שהמילה הושלמה (ישראל, Israel). בשלושה עשר התקשורים יהיו שלוש מילים. ה״אני״ שברצוננו לבחון הוא חלק מהצהרה; היא הולמת למקום זה ולזמן הזה. והנה ההצהרה: אני הנני אשר אני הנני (I am that I am). כאשר השותף שלי שמע זאת לראשונה בילדותו, הוא עצם את עיניו ושאל את אימו: ״זה באנגלית?״ [צוחק] זה שטויות באנגלית. כיוון שאחרי המילה ״אני״ (am) מגיע משהו אחר. ״אני עייף״, ״אני מאושר״, ״אני שמח״, ״אני מזיע״ [צוחק]… אבל ״אני הנני אשר אני הנני״ לא היה הגיוני.
כאשר השותף שלי גדל והפך לבוגר ושמע זאת שוב ושוב, במעגלים רוחניים, זה לא השתפר [הקהל צוחק]. עכשיו הוא בוגר ובנו שאל אותו: ״אבא, מה משמעות הדבר?״ וכמובן שהוא בלבל את כל החכמה שיכול היה להעניק לו וענה: ״אלוהים פועל במילים מסתוריות״. הייתה למשפט זה משמעות רבה יותר בשפה שבה נאמר באותם ימים. יש מילים בשפות אחרות שלא קיימות בשפתו של השותף שלי או אפילו בשפתכם. ולכן ברגעים הקצרים הללו, אני רוצה לגלות את משמעות האמירה. וזה מיועד לשותף שלי ולבנו.
תחילה עליכם להתייחס לשתי המילים הראשונות: ״אני הנני״ (I am), לשתי המילים הללו יחד יש משמעות. לכן עליכם לחבר אותן ולהבין שהפעם הראשונה שבה הן נאמרות היא על ידי בן אנוש, ושבפעם השניה משמעותן ״אלוהים״. חלקכם שמעו את הביטוי ״אני הנני הגדול״, זוהי גדולת האלוהים. זו גדלות הרוח. תפיסה זו, כאשר הוא הוצגה, הייתה חדשה. עקבו אחר ההגיון והקשיבו. אם האלוהים הוא ״אני הנני״, משמעות הדבר אפוא היא שלאלוהים יש אישיות, פנים, שהוא אינו רק משהו בשמים, שברא את הפלנטה ואת בני האנוש ושלא אכפת לו. תפיסת ה״אני הנני״ היא של בורא חש ומודע, בורא שהוא אישיות, בורא שיכול לומר ״אני הנני״. ומה בא לאחר ״הנני״? אהבה. היא מרומזת, היא בלתי נראית, היא מובנת. ״אני הנני״, ״אני הנני הגדול״ הוא אלוהי האהבה. כעת, ביודעו זאת, כאשר בן האנוש אומר ״אני הנני הוא שאני הנני״, בן האנוש לאמיתו של דבר אומר: ״אני הנני דבר מה״. אך לא היה זה הולם, בייחוד באותם זמנים, לומר: ״אני אלוהים״ ועכשיו זה הולם. כיוון שאתם כן יכולים לומר זאת. אתם יכולים לומר זאת ולהתכוון לכך בדרך שאינה דרך אגואיסטית או דרך שלא תאומן.
כאשר אתם מתבוננים סביב אתם רואים את מלאכת האלוהים בכל מקום – בעצים, ברוח ובכם. אתם נבראתם באמצעות מרכיבי האדמה שנבראה על ידי האלוהים. אתם הבריאה שלכם עצמכם ולדברי כמעט כל מאסטר שצעד על הפלנטה הזאת, יש בתוככם חלק מן האלוהי. עצם רעיון הדואליות הוא אנושי בניגוד לאלוהי ולכל אדם יש דואליות. אם יש לכם דואליות, הרי שחייבים להיות שני צדדים ואחד מהם הוא האלוהים שבכם. זה ההסבר. וכאשר אתם שומעים ״אני הנני הוא שאני הנני״, האמירה היא קלה, ברורה מאוד – ״אני חלק ממקור הבריאה, פיסה מאלוהים״. תוכלו אפילו להרחיב אותה: ״באופן זה אני שייך״, ״כזה אני בכוונה תחילה״, ״אני מאוהב באלוהים״.
לכן בפעם השניה היום, אנו שואלים: ״מי אתם?״ האם אתם יכולים לתבוע זאת, האם אתם יכולים באמת לשבת שם ולומר זאת? אני יודע מי נמצא כאן, אני יודע מה הבאתם למקום הזה. בואו נרד לרגע לפסים אישיים. אם אתם חלק ממקור הבריאה, אין מחסום בינינו. אני יודע מה עברתם, אני יודע מדוע חלקכם יושבים כאן. אני יודע את הדברים הללו כיוון שהייתי אתכם, התודעה שלכם היא חלק מהתודעה שמחוברת לרוח. הייתי שם בעתות השמחה שלכם וגם כאשר הזלתם דמעות. כעת אני שואל אתכם: מי אתם? באמת? בעודכם יושבים שם, מי אתם? האם תוכלו לומר, מתוך כוונה, בגאווה ובאמונה: ״אני הנני הוא שאני הנני״, ואם אתם יכולים – אמרו זאת עתה. [הקהל אומר: I am that I am]. בהחלט!
וכך הוא,
קריון