2013 – מה עכשיו

לי קרול מתקשר את קריון

פניקס, אריזונה

6 בינואר, 2013

מאנגלית: סמדר ברגמן

כדי לסייע לקורא, תקשור זה תוקשר מחדש [על-ידי לי וקריון] והוסף לו מידע לטובת הבנה ברורה אף יותר. לעתים קרובות, התקשור מול קהל מכיל אנרגיה שנושאת תקשורת מסוימת שהדף המודפס פשוט אינו יכול לחשוף. הנה אפוא להנאתכם מסר מועצם זה שניתן בפניקס, אריזונה.

ברכות יקירים, אני קריון מהשירות המגנטי. וכך הוא שהמסר הזה יהיה הראשון שיפורסם בשנת 2013. ישנם אלה שמאזינים עכשיו, שאומרים: “ובכן, עכשיו משהסמן עבר את שנת 2012, מה הלאה?” זהו בן האנוש שמדבר, שתמיד מביט קדימה ולעולם לא אחורה, שבדרך כלל לא עוצר ומביט סביב, שתמיד רוצה למדוד את האנרגיה על פי מה שמגיע בהמשך במקום על פי מה שהיה בעבר או מה שקיים בהווה. ולכן, לא נעסוק בכך עדיין. במקום זאת, נאמר לכם: “אני רוצה שתעצרו ושתראו מה עשיתם”. משום שכדי להביט קדימה, אתם חייבים להבין מה נמצא מאחוריכם. מה שנמצא מאחוריכם הוא כיבוש של אנרגיה ישנה, מעל ומעבר לכל מה שהנביאים אמרו אי פעם שתהיו מסוגלים לעשות.

התזמון של קריון

עבור אלה שלא הבינו עדיין, בואי בשנת 1989 בישר על הפוטנציאלים, שעל פי מה שראינו, היו צפויים להתרחש בזמן הזה ממש. אלמלא שיניתם את תודעת הפלנטה, אלמלא סימנתם את הטריטוריה שלכם באמצעות “ההתכנסות ההרמונית” של שנת 1987, לא הייתי מתקשר עם השותף שלי היום. היו לו חיים שונים, משום שאני מעולם לא הייתי מציג את עצמי בפניו כפי שעשיתי. אמרתי לו מוקדם יותר שאילו היה בוחר שלא לקחת על עצמו את המשימה שהצעתי, אחרים היו עושים זאת. ולכן הפואנטה היא שאתם בראתם אנרגיה שאפשרה לי להיכנס ולהתחיל ללמד את האנושות באמצעות בן האנוש.

לא בראתי כלום על ידי הגעתי לכאן, יקירים. אתם אלה שהחליטו לבשל את הארוחה. אני פשוט אחד מהמרכיבים. אני רוצה שתביטו סביב, באופן סמלי, במה שהגשמתם ובמה שחוויתם. אתם דשדשתם באנרגיה הישנה ביותר שהתקיימה אי פעם על הפלנטה. אתם לקחתם אור והשלכתם אותו כנגד דברים חשוכים, חסרי יושרה, לקחתם אור והארתם שיפוט ודרמה, ודרך אגב, אתם עושים זאת כבר 18 שנים.

כן, יש כמה מכם שיאמרו: “אני עושה זאת הרבה יותר זמן, קריון!” נכון, אבל 18 השנים האחרונות נחזו מראש כחלק מההיערכות הגלקטית. היערכות זו היא יותר מאשר היערכות בשמים, יקירים. כאשר השמש שלכם נערכת עם כדור הארץ ומרכז הגלקסיה, אתם מביטים בבריאה. היערכות זו היא סמן אנרגטי, לא רק משהו שהאסטרונומים מכירים כשינוי הכיוון של ימי השוויון, או מה שהמאיה סיפרו לכם עליו באמצעות לוחות השנה שלהם, או אותו פרקטל זמן שהחישובים גילו לכם. זהו זמן שהיקום יודע עליו ומה שאתם עשיתם סביבו.

שחרור

עכשיו הכול מתחיל להשתנות, והדבר הראשון שקורה הוא מה שאנו נכנה “שחרור”. עליכם להבין שהרוח נעה לאט, ובייחוד ביחס למסגרת הזמן של שינוי התודעה המהיר על הפלנטה – שינוי התודעה שלכם. ולכן אין שעון או לוח זמנים שהרוח נתנה לכם, לבד מהמסגרת של 18 השנים הבאות, שעה שהפלנטה שלכם ממשיכה לחלוף מבעד למה שמכונה “הבקע האפל”, שבגלקסיית שביל החלב. במסגרת 18 השנים הללו, קיים פוטנציאל חזק שאתם תהיו מסוגלים “לזרוע זרעי תודעה חדשה” שיצמחו במהירות בעתיד.

שחרור: אם אתם עוסקים בפיתוח גוף ושרירים ואתם מחזיקים משקולת בידיכם למשך זמן ממושך מאוד, כאשר אתם מניחים אותה, יחלוף זמן לפני השרירים יחזרו למצבם הרגיל. החזקת המשקולת מחייבת מאמץ ובעקבותיו חל שינוי באיזון הגופני. הכימיה של הגוף בתוך השרירים משתנה כדי לאפשר את החזקת המשקל. ולכן יש תהליך שחרור שמתרחש כאשר מניחים את המשקל.

עכשיו, המטפורה הזאת ביחס לשחרור אומרת: “צאו לחופשה קצרה והפסיקו להילחם באנרגיה הישנה. כיוון שהאנרגיה הישנה עומדת גם היא להתחיל להשתנות כחלק מהשחרור”. גם האנרגיה הישנה החזיקה בדבר מה; היא עכבה את האור [אתם]. ולכן, שניכם נמצאים לפתע במוד של שחרור. אך האדם החכם תמיד ימתין רגע בזמן שהדברים מסתדרים ויראה כיצד הם מתארגנים. האדם הלא-חכם ימשיך לדחוף באופן הישן, ויהי מה. חשוב שתשחררו לרגע ושתביטו בפרדיגמה המשתנה.

אנרגיה ישנה היא בפשטות אנרגיה ללא אור או חוכמה, ולכן היא תמשיך לדחוף בדרך הישנה ועשויה להיראות לכם אותו הדבר. אבל ההבדל הוא שהיא תהיה ללא כל התחמושת שהייתה לה בעבר. תחמושת זו הוא מבנה הרשת הקריסטלית והיכולת של החשכה לשרוד בדרך שבה עשתה זאת במשך אלף שנים.

החשכה

כיוון ששיניתם את מערכת הרשת הממשית של גאיה והבעתם כוונה לעבור את הסמן של 2012 ואל 2013, הכללים על פיהם החושך והאור נאבקים זה בזה השתנו. עכשיו לאור תהיה השפעה חזקה יותר – השפעה עוצמתית הרבה יותר. הגדרת החושך היא היעדר אור. לכן החושך הוא הריק שמתמלא על ידי האור, אבל עדיין יש לו אנרגיה, אף על פי שהוא חלש יותר מכפי שהיה אי פעם. לכן בואו נגדיר דבר מה אחר – את “תודעת החשכה”.

חשכה ואור הם אמצעים, לא ישויות. הם מייצגים את הדרך שבה בני האדם חושבים, את גלי התודעה שמשפיעים על אנשים אחרים ושיוצרים פרדיגמות על כדור הארץ. לכן, כאשר אנו אומרים: “החשכה רוצה דבר זה או אחר”, אנו מתארים קבוצות של אנשים חסרי אור. זהו ההפך מעובדי האור, שהם קבוצות של אנשים שהתעוררו להבנה שאלוהים נמצא בתוכם. הבנה זו, דרך אגב, נגישה לכל האנושות, כיוון שאלוהים נמצא בתוך כל נשמה על הפלנטה. אבל במשך זמן רב מאוד, פשוט לא הייתה הבנה מצד בני האנוש שקיימת ברירה ויכולת אישית ממשית המאפשרת להם להיות משהו אחר מעבר למה שנאמר להם.

לכן הקרב היה תמיד בין התודעה וכמה אור אפשר לתת לאלה שיכולים או רוצים לראותו. אבל כפי שאתם יודעים, רוב האנושות התפלשה באור עמום מאוד שלא השתנה במשך מאות שנים – עד עכשיו. לא מדובר בטוב או ברע. מדובר במיזוג או בקונצנזוס טבעי של האופן שבו האנשים חושבים על עצמם ומהי התנהגות הולמת עבור האנושות. יש אפילו שיכנו זאת “טבע אנושי”.

ובכן, חשיבה זו של האנרגיה הישנה רוצה להישאר ולהישאר. היא לא תאמין שחל שינוי, אבל היא תפרפר בחוסר איזון לזמן מה, בעודה מתחילה להבין שהיא אינה כה חזקה עוד. תהיה בכך אי נוחות עבורכם.

כמה מכם אומרים: “ובכן, 2013 צריכה להביא שחרור, משב רוח רענן. אה, הצלחנו! הצלחנו!” ובכן, אני אומר לכם, כמו ילד שלא קיבל את מה שהוא רוצה, דרכי החשכה הישנות יפלשו לכל תחומי החיים שרק יוכלו לפלוש אליהם. היא תלחם על חייה ועל הישרדותה, והיא תרגיש בעובדה שהדברים אינם כפי שהיו. ולכן בתקופת שחרור זו, אני רוצה שתעצרו. כאשר אתם רואים דברים מכוערים צצים ועולים, אל תחליטו ששנת 2013 אינה מה שחשבתם. כאשר אתם עדים לחוסר איזון נוסף על הפלנטה, אפילו לכמה דברים להם לא ציפיתם – וכן, יהיו כאלה – אל תרימו ידיים ותגידו: “שוב זה קורה. לא חוללנו שינוי”. כיוון שכן חוללתם שינוי. דברים אלה עובדים לאט.

תחילת ההיסטוריה המודרנית

האנרגיה משתנה וזזה ואנו נתנו לכם מידע זה בעבר. איזון פרוטוקול המאבק עורך את עצמו מחדש. בכך עוסקים הזמנים הללו. אם תשאלו את אלה ממערכות שמש אחרות שעברו זאת לפניכם, זו הייתה ההתחלה, פשוטו כמשמעו, של ההיסטוריה הכתובה שלהם. הם כלל לא מביטים במה שהיה קודם. הכול התחיל עכשיו. לכן, כפי שאמרנו בעבר, אם תביטו בעתיד האנושות, הם יצביעו על היום הזה ויציינו אותו כתחילת ההיסטוריה האנושית המודרנית. הם יביטו בכל שקדם ליום זה ויאמרו: “אלה היו ימי הברבריות. אלה היו ימי המיתולוגיה המודרנית. אלה היו הימים בהם לא ידענו ועכשיו אנו רואים את פני האלוהים בעצמנו”. לכך אתם צועדים. אבל הדרך קשה ואיטית.

זריעת הזרעים

השתמשתי במטפורה “זריעת זרעים” פעמים רבות, לכן נבחן אותה עוד קצת כדי לתת לכם מידע נוסף. המטפורה, כמובן, היא האיכר, ואנו משתמשים בה כדי שתראו את כל התכונות שבוחן האיכר, שכולן מוכרות לכם.

בשעה שנאבקתם באנרגיה הישנה, לא חרשתם את השדות והכנתם אותם לזריעה. במקום זאת, עסקתם בהישרדות. עכשיו הזמן להכין את השדות לזריעה, ובתהליך השחרור, אתם פונים פנימה. הכנת השדות היא המטפורה לגילוי העצמי הגבוה, הקוונטיות שבכם, ומעבר למקום, באופן אישי, שבו הדברים מתחילים להיות הגיוניים יותר עבורכם בחיי היום יום שלכם.

אני שומע אנשים שנמצאים בחדר ושקוראים את המילים עכשיו שאומרים: “עזור לי, עזור לי”. אתם לא חושבים שאני יודע מי נמצא כאן? לכן אומר לכם את הדברים הבאים: אתם יודעים מי אתם, יקרים, ואני רוצה שתירגעו לרגע. אתם אהובים יותר מכפי שאתם משערים בנפשכם. אלוהים מכיר אתכם יותר מכפי שאתם חושבים שהוא מכיר, ומה שאתם מרגישים עכשיו הוא זמני. בסדר? זה זמני. אם אתם מתחננים לעזרה, אתם לא מאוזנים. הגיע הזמן להירגע בחיק האלוהים ולדעת שאתם אהובים. יש עוד זמן. אתם תשרדו. אתם תצליחו.

יש חוכמה בתוכנית של מטפורת הזריעה. ראשית, אתם חורשים את השדות; אז אתם מפזרים דשן וחומרי הזנה. לבסוף, אתם מוכנים לזריעה. השדות לא מוכנים עכשיו, לכן אתם חייבים לחכות ולהכין אותם. לכן כל הדיבורים הללו הם מטפורה על חקלאות. יכול להיות שלא הכול יהיה הגיוני בעיניכם, אבל המשמעות היא שהנקודה שמבדילה בין הישן והחדש מתרחשת עכשיו, ורק עכשיו אתם יכולים להתחיל לעשות את הדבר שלשמו הגעתם. עדיין לא זרעתם את הזרעים. חייבים להכין את השדות. בתהליך ההכנה, אתם תגלו שקל יותר להילחם באנרגיה החשוכה, דבר שיאפשר לכם לזרוע.

תרחישים חדשים יצוצו ויהוו ראייה לכך שהדברים הללו נכונים. אתם לא תאמינו שהתמודדתם בקלות כה רבה עם כמה מהאתגרים. משום שעכשיו האנרגיה תומכת בכם והיא לא עשתה זאת לפני שנה. שנת 2013 היא באמת נקודת הבדלה של כוונה ומשפיעה על ההגשמה. אתם מתחילים להכין את השדות לאנרגיה חדשה ומתחילים לזרוע את הזרעים בדברים שיש לנשמה העתיקה: חוכמת העבר. זרעי חוכמה אלה נזרעים בכלכלה, בממשלה, במשק הבית ובמשפחות. אלה הם זרעים של יושרה והם ידברו על חוכמת ההתאחדות במקום ההיפרדות.

האיכר החובב

תכונות אנושיות מתחילות אז להשתנות, ובייחוד הטבע האנושי, אבל זה קורה לאט. דמיינו איכר חובב. אין לו מושג מה הוא עושה, אבל יש לו חבילת זרעים. אז הוא קורא את ההוראות, מכין את השדות, וטומן את הזרעים בקרקע. הוא נרגש מאוד! אז הוא רץ הביתה, אבל לא מצליח לישון. הלילה חולף, השמש זורחת, והוא רץ לשדות עם שחר כדי לראות מה קרה. ו… אין שם כלום! היכן טעה? אין כלל יבול!

“שום דבר לא קרה”, אומר האיכר. האם בכלל זרע משהו? זה מצחיק כמובן, כיוון שכל איכר יודע שהיבולים צומחים לאט. למעשה, הם צומחים כל כך לאט שאינכם יכולים לראות אותם בצמיחתם! אתם רוכנים מטה, מביטים בצמח, ואתם יכולים אפילו לצעוק עליו: “גדל!, אבל כלום לא קורה. אז שבוע אחר כך, אתם מבינים שהצמח גדול יותר; לאחר עוד שבוע, הוא גדול אף יותר. בתוך תקופת זמן מסוימת, הוא מבשיל ויוצר את היבול שזרעתם.

אלה אפוא הדברים שאנו אומרים לכם: צמיחת זרעי התודעה תהיה תהליך איטי. יחלפו 18 שנים רק כדי לזרוע אותם! אז כמה זמן יחלוף לדעתכם לפני שתראו את הפרח? “או לא!” חלקכם אומרים. התגובה הראשונה של הנשמה העתיקה לחדשות הללו היא: “זה לא מה שרציתי לשמוע”. אולי תגידו אחר כך: “אז למה אני כאן. למה שלא פשוט אלך הביתה? קריון, החלטתי, אני הולך לפרוש ברגע זה מהעבודה שלי. ביצעתי את המשימה שלי. עברנו את הסמן. למה שיהיה לי אכפת בנקודת זמן זו? אשאיר זאת לדור הצעיר יותר”.

לכן אומר לכם עכשיו, עובדי אור, שהדרך היחידה שבה היבולים יצמחו היא באמצעות שימוש באור עמו הגעתם לכאן. זהו זה. אתם הרמתם את הכפפה, לקחתם על עצמכם את האחריות לשמה באתם, ונעתם קדימה כדי לוודא שהיבולים יצמחו. אני רק רוצה לומר לכם שמה שעברתם עד כה הוא החלק הקשה ביותר. הדברים שתעברו בהמשך יהיו קלים יותר עם הזמן. אך עדיין זה ייקח יותר זמן מכפי שאתם רוצים. אז מה שאתם עומדים לראות, לאט מאוד, הוא את הופעת אנרגיה אנושית חדשה. היא תלבש צורות רבות, אבל אתם עומדים לראות דברים חדשים. בואו נבחן רק אחד מהם.

רעיונות חדשים – אינכם יודעים את מה שאינכם יודעים

בתקשורים שהגשנו לאחרונה, סיפרנו לכם על כמה מההמצאות החדשות להן תוכלו לצפות בעידן חדש זה. אבל עכשיו אנו מדברים על רעיונות חדשים ופרדיגמות חדשות של חשיבה. לאחר שהדברים הללו יתרחשו, וכאשר תבחנו אותם במבט לאחור, אתם תגידו: “למה לא חשבנו על זה קודם?” הסיבה היא שלא הייתם מוכנים. וכאן עולה תהליך שקשה לנו להסביר לכם, כיוון שבני האדם לא רוצים לשמוע דברים אלה.

בני האדם מאמינים שהמוח שלהם מסוגל לכל מחשבה שניתן לחשוב ביקום ושהשמים הם הגבול. הם מאמינים שבכל זמן נתון, כל אינטלקטואל יכול לחשוב על כל דבר שדרוש, שהוא השלב הבא בחשיבה מתפתחת. אך ההיסטוריה לא מראה זאת, נכון? במסרים קודמים הצבענו על כך, ונתנו לכם חומר למחשבה. ציינו את העובדה שצריך היה להיות ברור לכם כיצד לטוס, וכמובן, עכשיו זה ברור. בעודנו מדברים, אלפי אנשים נמצאים באוויר, טסים ממקום למקום בעזרת עקרונות שהציפורים הראו לכם לפני אלפי שנים. אולם זה חדש לאנושות, ותחום שפותח רק לאחרונה. עכשיו, כמה זמן התבוננתם בציפורים ורציתם לעוף? כמה זמן תרבויות מסוימות העיפו עפיפונים? אך מעולם לא הבנתם זאת! האם זהו אדם בעל יכולת חשיבה בלתי מוגבלת? לא הצלחתם להבין כיצד לעשות זאת!

לבסוף, לפני כמאה שנים, שני בוני אופניים הצליחו להגשים זאת. אני שואל אתכם, האם נראה שקרה כאן משהו קצת בלתי רגיל? האם ידעתם (ואני אומר זאת שוב) שאותם בוני אופניים הקדימו לשבור את שיא התעופה האנושית רק בשבוע לערך? אחרים על כדור הארץ עבדו על הנושא באותו זמן. האם ידעתם? הנה הסיבה – כיוון שהרוח שותלת רעיונות והמצאות כאשר אתם מוכנים, ולא לפני. רעיונות ברורים לכאורה אלה הם בלתי נראים, עיוורים ובלתי מושגים לבני האדם כיוון שהם לא יכולים לחשוב עליהם. אתם רואים תכונה זו בכל מקום באנושות, בין אם אתם יודעים זאת או לא.

כמה שנים חשתם שעליכם לבנות מבצר סביב הערים שלכם ולחסום אנשים אחרים מערים אחרות? בני האדם בנו חומות וערכו קרבות דרך קבע כדי שהאחר לא יזכה ברכושם. כמה זמן נדרש לכם כדי להבין שאולי אתם יכולים לחלוק את המשאבים שלכם, או אולי אפילו לסחור עם אנשים אחרים כדי ששני הצדדים יזכו במשאבים ושבתהליך זה כולם מרוויחים? איזו תפיסה! ובכן, האמת היא, שזה לא היה מזמן. רק בשבעים וחמש השנים האחרונות הבנתם שאתם יכולים לאחד דברים במקום להפרידם. מדוע לא הבנתם זאת לפני אלף שנים? במקום זאת, המשכתם לסגור את הגבולות שלכם ולבנות צבאות שישמרו על ביטחונכם. עכשיו, לפתע צץ רעיון של “קבוצות של מדינות” שחולקות משאבים משותפים, סוחרות ללא מכס, ושיש להן תודעת הגנה משותפת. האם שמתם לב לכך? ובכן, היכונו לעוד, כיוון שתהיינה יבשות שלמות שתעשנה זאת בעתיד. אבל למה זה לוקח כל כך הרבה זמן?

עד ממש ממש לאחרונה, אתם הייתם כובשים. זה כל מה שעשיתם, כיוון שזה כל מה שחשבתם שאתם יכולים לעשות. צבאות חיסלו בני אדם אחרים כדי לכבוש את האדמה עליה ישבו ואת המשאבים שלהם. זו הייתה החשיבה של אותם זמנים. עכשיו אתם אומרים: “ובכן, אנחנו כבר לא כאלה”. לא בדיוק, לא ממש, אבל כך יהיה.

רעיונות חדשים הם דברים עליהם לא חשבתם מעולם. הרעיונות הללו יינתנו לכם כדי שתהיינה לכם תשובות לשאלות העמוקות ביותר שהחברות שלכם שאלו את עצמן מאז נולדתם. המצאות יספקו מים נקיים לכל אדם על הפלנטה, בזול ובכל מקום. המצאות יעניקו לכם אנרגיה, בזול ובכל מקום. הרעיונות הללו ימחקו את כל הסיבות שהיו לכם לזיהום, וכאשר תזכרו בזמנים האלה, אתם תגידו: “פתרון זה תמיד היה שם. למה לא חשבנו עליו? למה לא עשינו זאת קודם?” כיוון שעדיין לא הגיע הזמן ואתם לא הייתם מוכנים. לא זרעתם את הזרעים ונלחמתם עדיין באנרגיה הישנה, החלטתם האם תשמידו את עצמכם לפני שנת 2012. לא עשיתם זאת.

זה מצחיק, הדברים עליהם אתם תוהים, והדברים שהסוציולוגים שלכם מחשיבים כ”בעיות העכשוויות הגדולות של המין האנושי”, כיוון שהרעיונות החדשים שלכם פשוט יסלקו את התפיסות שעומדות מאחורי השאלות, ממש כפי שקרה בעבר. אתם זוכרים? לפני מאתיים שנה, תחזיות הסוציולוגים אמרו שייגמר לכם המזון, כיוון שלא הייתה די אדמה כדי לספק את צרכי האוכלוסייה הצומחת. אז גיליתם כיצד לדשן ולגדל יבולים כמה פעמים בשנה. לפתע, כל חלקת אדמה יכלה להפיק הרבה יותר מכפי שהפיקה בעבר. אתם זוכרים את התחזיות שקבעו שיגמרו לכם עצי ההסקה המחממים את ביתכם? קרוב לוודאי שלא. זה היה לפני שהומצא החשמל. ויש עוד ועוד.

לכן, היום השאלות מוזרות במידה זהה, כפי שתראו. (1) כיצד תחזקו את רשתות החשמל של האומות הגדולות שלכם כדי שהן לא תהיינה פגיעות לכשלים או שלא תזדקקנה לשיפורי תשתיות גדולים ויקרים? משום הקור מגיע, ואתם תזדקקו לאנרגיה רבה יותר. (2) מה אתם יכולים לעשות בנוגע לזיהום? (3) מה בנוגע לצפיפות אוכלוסין? כמה מומחים יאמרו לכם שמגפה תהיה התשובה; הטבע [גאיה] יהרוג בערך שליש מאוכלוסיית כדור הארץ. המוחות הטובים ביותר של המאה עוסקים בשאלות הללו ואומרים לכם שצפויות לכם בעיות ממשיות. שמעתם את הדברים הללו כל חייכם.

הרשו לי לשאול אתכם את השאלות הבאות: (1) נניח שיכולתם לוותר לגמרי על רשתות החשמל? אתם יכולים וכך תעשו. (2) נניח שמקור הגורם לזיהום פשוט ייעלם, בגלל רעיונות חדשים והמצאה חדשה, והסביבה תתחיל לתקן את עצמה? (3) צפיפות אוכלוסין? אתם מניחים שהאנושות תמשיך ללדת ילדים בקצב המסחרר, משום שהאנשים טיפשים ואינם יכולים להתאפק. זאת, יקירים, היא תודעה ונושא הקשורים לחינוך והמצב עומד להשתנות. דמיינו מצב של אפס צמיחת אוכלוסין במדינות רבות – דבר שיהיה שכיח. האם שמתם לב שכמה מהילדים שלכם היום מתחילים לתהות האם עליהם להוליד כלל ילדים משלהם? איזו תפיסה!

היכונו להיפרדות הישן והחדש

שחר חדש עולה, אך זה הכול. השמש מתגנבת אל מעבר לאופק כאילו אומרת: “חזרתי”. אבל אתם לא תזכו לראות שמים בהירים, עובדי אור, לפחות לא לזמן מה, כיוון שבתהליך השחרור יהיה עליכם להתמודד עם ההפרדות שיתרחשו. אלה תהיינה ההתנגדויות לאנשים שלא רוצים להיכנס אל האור ושרוצים להמשיך להחזיק במה שיש להם, כיוון שהדבר עובד עבורם. הם מרגישים שזו הדרך הנכונה, כיוון שהיא עבדה עבורם בעבר ומשום שזוהי דרך החיים שלהם [הישרדות]. הם לא יבינו שהדברים משתנים באופן דרמתי.

במה שאתם מכנים “קהילת העידן החדש”, כל התהליכים, מזה שאתם רואים כאן [תקשור] ועד לתהליכים שבהם משתמשים המרפאים, כולם יעברו כיול מחדש. כמה מהאמיתות שלמדתם בנוגע לאופן שבו “אתם עושים את הדברים כהלכה” לא יעבדו עוד. יהיה מיקוד רב יותר ב”סמכות נשמה-אחת”. זאת אומרת, יהיה פחות מיקוד בקבוצות ויותר בהבחנה אינדיבידואלית. קראו לזה פיזור או פירוק של חוכמה המבוססת על ארגון, ודגש על חוכמה המבוססת על הפרט.

“חכה רגע, קריון, זה לא הגיוני. כולם יודעים שאם אתם מערב אנשים אחרים, תקבל תוצאות טובות יותר כיוון שבסיס החוכמה גדול יותר”. באמת? היכונו לתפיסה שונה לחלוטין, יקירים. כמה תקופות חיים היו לנשמה שלכם? חשבו עליהן כעל ועדת החוכמה שלכם והסתמכו עליה, ורק עליה, לקבלת התשובות לכל דבר. “זה מטורף, קריון! מה בנוגע לכללים, למבנה, למטרות משותפות, ולמאמץ קבוצתי שעוזר לבנות רעיונות ואנרגיה? האם אנחנו עומדים לוותר על הסכמה משותפת בסיסית? העקרונות הללו הם פשוט הגיון בריא”.

יקירים, כיצד אתן לכם תפיסות שעדיין אינכם מכירים? אם מידע חדש שנגיש עכשיו הופך אותו למיושן, הרי שההיגיון הבריא של היום הוא סכלות האתמול. אתם מבינים? מה אם, פשוט מה אם, גורם חוכמת הפרט, המבוסס על כל הגלגולים הקודמים שלו, בורא מערך של פרמטרים בתוכו שמשותף לכולם? נניח, פשוט נניח, שקיימת תבנית מקודשת נגישה ומשותפת, אך שניתן להתחבר אליה רק באופן אינדיבידואלי? אז הפרט מגלה את התשובות המקודשות מהצד האחר של הצעיף, במקום ועדה של אנשים העורכים פגישה. חשבו על הדברים הללו לפני שתגידו שמה שנחשב בעיניכם להיגיון בריא הוא משהו שלמעשה יימשך לעד.

כל הדברים הללו יהיו חדשים, והדבר יהיה כתקיעת אצבע בעין עבור רבים שבמשך תקופת חיים שלמה חשבו שהם יודעים הכול, והם מגלים עכשיו שיש אנשים שנעים קדימה ושחולפים על פניהם, עושים דברים שהם לא חשבו שאפשריים כלל. לכן, צפו לפיצול מאלה שפשוט לא יאמצו את הדברים החדשים הללו, ורבים מהם יהיו נשמות עתיקות.

כל הדברים בהם אנו דנים במסר זה מתאימים לתחומי העניין של הנשמה העתיקה שקוראת את החומר הזה. ישנן אלפי נשמות עתיקות שקוראות זאת בעתיד. אומר לכן כבר עכשיו שאני יודע שאתן קוראות. לא רק שאתן התקווה החדשה של הפלנטה, תמיד הייתן תקוות הפלנטה. אין כאן שום דבר חדש מלבד העובדה, שסוף סוף, זה יהיה קל יותר. אבל לזמן מה, אתם חייבים להבין את תהליך השינוי ושינוי זה לא נראה תמיד כדבר טוב. לכן היכנסו על קצות האצבעות אל תוך אנרגיה חדשה זו, במקום להתפרץ קדימה עם אמת חדשה. אתם נעים אל תוך האור בדרכים רבות יותר מכפי שעשיתם בעבר ואפילו “האמת” שלכם עשויה להשתנות.

נשמה ישנה-חדשה

הרשו לי לסכם. אנו זקוקים לכם. לא סיימתם את המלאכה, ואף אחד לא עוזב. יהיו תקשורים נוספים, יהיו עוד ישויות מסייעות שיגיעו. מידע רב עוצמה יגיע ממקורות שכלל לא חשבתם שמחזיקים בו. אתם תהיו מסוגלים לדעת אם הוא אמיתי או לא, וזה יהיה קל. תוכלו לדעת על פי אנרגיית ההגשה ועל ידי מה שנאמר. כל שיהיה עליכם לעשות הוא לשמוע מעט מהמידע ואתם תדעו אם המתקשר מעמיד פנים. זאת אומרת שהחלק שבכם שמכונה “הבחנה מקודשת” יתעצם.

יהיו לכם כוחות אינטואיטיביים טובים יותר, כיוון שהם לא משליכים את עצמם עוד כנגד החשכה. כל הדברים הללו יקרו לאט. אבל דעו זאת: אנו זקוקים לכם, ואנו צריכים שתתלהבו ממה שעומד לבוא. אתם יוצאים זה עתה מעידן חשוך של יותר מ-30,000 שנים. אני אומר לכם שוב, יקירים, שיבוא יום, אולי מוקדם יותר מתחזית זו, שבו ההיסטוריה האנושית לא תחשיב כלל את השנים שקדמו לשנת 2012 כחומר מחקר סוציאלי תקף. לדבר זה נשואות עיניכם עכשיו – להתחלת עידן חדש.

הילדים החדשים

אני חושב שהאירוניה של המסר היא זו: האנשים שיושבים מולי אומרים שהם עייפים. הם נאבקו זמן רב, והם ימשיכו לעשות זאת כל עוד אנו מכיילים מחדש. כאשר הם יעברו לצד האחר של הצעיף, כפי שהם תמיד עושים, הם יחזרו כילדים (כמובן), אבל הדנ”א שלהם יהיה שונה מכפי שהיה בכל שאר הפעמים. כנשמות עתיקות, אף פעם לא יהיה עליהם לעבור שוב את מה שהם עברו בעבר, כיוון שהאנרגיה הישנה לא תהיה כשהייתה. הם יתעוררו עם ידע מלא ביחס למהות שלהם [תכונות חדשות של מורשת אקאשית].

כילדים, הם יכירו ויראו את הצבעים [ראייה בין-ממדית]. כילדים, תהיה להם זהות של היותם נשמה עתיקה [הם ידעו שהם חיו בעבר]. הם ידעו לשם מה הם נמצאים כאן עד הגיעם לגיל 13 [תהיה להם תפיסה טובה בנוגע לשיעורי החיים]. אבל אלה אתם! הרגע תיארתי אתכם – את כולכם! נשמות עתיקות, זהו אחד מהשינויים הגדולים ביותר שתראו אי פעם וייתכן ויחלוף דור, אבל זה עומד לקרות. ואלה שישמעו אז את המילים ושיקראו אז את המילים ידעו שאני צודק, והם יתעוררו מחדש על כדור ארץ עם פרדיגמה חדשה לגמרי של תודעת מציאות.

מחנכים בכל רחבי העולם יכיילו מחדש את הוראתם בגלל שהילדים שונים. פעם נוספת, דברים אלה אינם מה שאתם חושבים. זה לא רק זמן חדש, אלא אדם חדש. הדבר היחיד שאנו יכולים לומר הוא שאמרנו לכם שזה יקרה. הגעתי לפני שנים רבות [1989] ואמרתי לכם שאתם לא תשמידו את עצמכם כפי שניבאו הנביאים שלכם; זה פשוט לא יקרה. אמרתי לכם שיש פוטנציאלים טובים בהרבה. אמרתי לכם לחכות ולראות. ראו!

אבל היו אלה שהם נשמות עתיקות שאמרו: “לא”. הם אמרו שקריון הוא התגלמות הרשע כיוון שהבאתי מידע שעמד בניגוד לכל מה שהם ציפו. הנה אתם יושבים בשנת 2013 ואני יכול לצעוק “צדקתי”. אבל במקום זה אצעק: “צדקתם”. כיוון שאתם בראתם תמורה זו. אתם הבאתם אותי לכאן. אתם נשאתם אותנו על פני התמורה, יקירים!

יברך אלוהים את האדם ואת כל שהוא מייצג ביקום.

וכך הוא.

קריון