שאלות למלאך גבריאל

באמצעות צביקה פילצקי

 

 שלום לך המלאך הנעלה גבריאל.

השלום והברכה גם לך ולכל הקוראים היקרים והאהובים.

גבריאל יקר, חלק מהשאלות שאני עומד לשאול אותך קשורות אליי באופן אישי. סוג של שאלות אשר בדרך כלל נהוג להפנותם למדריך האישי. האם לדעתך יהיה זה הולם לפרסם את הדו-שיח בינינו ברבים?

צבי יקירי, הסכמתי לשתף פעולה אתך ב”ראיון מתמשך” (הבהרה: השאלות והתשובות יינתנו במספר פגישות ולא רק באחת), משום שראיתי חשיבות בכל הנושאים והשאלות אשר אתה עומד להעלות. יש בינינו מעין הסכם הקשור לכך, אתה מבין? רוב השאלות אשר יובאו קשורות לתהליך ההתעלות שלך ולחוויותיך כחלק ממנו. הנח לכל אחד/אחת להפיק ממנו כרצונם.

כידוע לך, יש דברים הנמסרים לך ואינם מתפרסמים, כפי שקיימת גם סדרה של תקשורים אשר בה התחלנו ושבה נמשיך לעסוק בקרוב (שבעה שערים ~ שבעה חותמות). בהעברתה של סדרה זו יש לך שותפה אהובה ואין ה”ראיון” הזה בא למלא את מקומה, אלא להוות לה תוספת. כך אתה יכול לראות שהכל מוצב במקומו הראוי, משתלב ומסתנכרן בהרמוניה עם כל השאר.

בקשר להדרכה אישית אני יכול לבשר לך שאכן יש לך מדריך בשם משה. מדריך זה מלווה אותך כל העת. הוא שייך למשפחת אור של נשמות אשר בחרו להישאר על הפלנטה ולשמש בתפקיד זה של הדרכה רוחנית. יחד עם זאת ביקשת לחבור גם אל ההדרכה הגבוהה, הנובעת מהקשר הישיר אשר אתה מפתח בעת הזו עם העצמי האלוהי, ה”הנני” שאתה.

אינני מבין זאת עד הסוף, האם תוכל להרחיב?

כן! אתה מלמד את עצמך בדרך זו שכל מלאך או ישות שאתה מתקשר עמם, אינם נפרדים ממי שאתה באמת, ושלמעשה אתה מדבר אל האחד שאתה, האלוהים אשר בך. האם זה מובן לך יותר כעת?

כן.

טוב מאוד. נא הבן שזה נכון לכלל מושאי התקשורת אשר אתה יוצר עם מרכיבי עולמך השונים, כגון אנשים, צמחים, בעלי חיים, כוכבים, הגוף שלך על חלקיו ותאיו, ואף עצמים ומכשירים חשמליים אשר עמם פיתחת תקשורת מודעת לאחרונה. (סומק בלחיי)

תודה לך. מהו תקשור וכיצד אני מתקשר אתך?

המושג הזה אשר אתם מגדירים בשם תקשור, בא לתאר תהליך של חילופי מידע המתרחש באופן טבעי, כאשר רטט של זהות אנרגטית אחת “נוגע” באחר. ל”נגיעה” זו מאפיינים שיקשה עליכם להבין עכשיו, אך יש להם קשר לתרמו-דינמיקה, לתכונות מסוימות שיש לחלקיקי האור ולאינטראקציה אלקטרו-מגנטית. זו מעין “התרחבות” של העצמי הידוע לכם אל מעבר לגבולותיו המוכרים.

התרחבות זו מתאפשרת כחלק מתנועה זורמת וחופשית של בועת אנרגיה, זוהרת ושקופה כאחת, העוטפת כל זהות של תודעה אנרגטית או ישות. לבועה זו היכולת להתכווץ ולהתרחב ללא מגבלות, ובתנאים מסוימים אשר אתם בוחרים בהם (לעתים לא במודע), נפתח מעין “צוהר” המאפשר למתקשר/ת להפוך ל”צינור” או ל”ערוץ” דרכו המידע הופך לזמין עבורכם.

המידע כשלעצמו הוא “חובק-כל” וזמין לכל אשר יש לה/לו גישה ל”כלים נסתרים” החבויים בכם, מחכים להתעוררות תודעתכם אליהם ולשימושכם בהם. הכלים רבים ומגוונים וכוללים תחושה מוקדמת, אינטואיציה, רטטים עצביים דמויי זרמים בגופכם, ראיה ושמיעה על-חושיות, טלפתיה, גישה למסרי חלומות וכדומה. למעשה נוכל לומר שיש כאן רק כלי או חוש אחד, המופיע בדרכים רבות ומגוונות. כלי זה הוא החוש השישי שלכם ואשר אינו אלא ידיעת-הכל. עליכם להבין שהידע כבר טמון בכם ושתקשור אינו אלא דרך לעורר אותו ולהעלותו אל המודעות הערה שלכם!

כיצד משפיעה האנרגיה החדשה על תהליך זה?

אנרגיית האחד או האנרגיה החדשה כפי שקראתם לה, מחוללת תהליך אשר בו נחשפות שכבות נסתרות ורב-ממדיות של הגנים שלכם. הרטט או התדר האישי שלכם, כמו זה של כל המקיף אתכם בעולמכם, משתנה במקביל לשינוי בחלקיקי החומר ובמרכיביו. כך הופך הכלי (הגוף) לבעל יכולת להכיל תדר שונה ומועצם, וכך אתם נפתחים אל תודעה רב-ממדית, אשר תמיד היוותה חלק מכם וממי שאתם באמת. כאשר תסיימו את תהליך ההתעלות שלכם, ישתווה תדר החומר לתדר האור והכלים החבויים אשר עליהם דיברנו יעמדו כזכות טבעית ומולדת בגלוי לשימושכם המלא בהם.

תודה רבה לך.

בשמחה רבה.

“ישתווה לתדר האור” ~ האם זה אומר שהחומר של גופי יהפוך ממש לאור? האם הוא יפסיק להיות חומר?

אתם נמצאים עכשיו בתהליך בו היקום המוכר לכם משנה את המערכים אשר מרכיבים אותו. שינוי זה הוא אדיר בהיקפו ובמסגרתו, מערכת השמש שלכם תשלים את כניסתה אל מרחב חדש ותשנה את מיקומה ביחס למכלול הגלקסיה. לכאורה מדובר בתנועה מחזורית קבועה של המרכיבים אשר נפרשת על פני עשרות אלפים של שנים, לפי מדידת הזמן הליניארי שלכם. אך למעשה אין זו חזרה מחזורית, אלא שינוי של מיקומי המרכיבים ושל חלקי הגלקסיה ביחס לעצמם, בעוד שהתנועה עצמה וגלי-ההדף האנרגטיים אשר היא מחוללת, מתרחשים בעוצמה שלא הייתה ידועה עד כה.

המרחב אליו אתם נכנסים נקרא “אזור הפוטון” (חגורת הפוטון) ובסיומו של התהליך לקראת סוף 2012 תושלם כניסתה של פלנטה-ארץ לתוך אזור זה. עד לסיום התהליך ישנה החומר המוכר לכם את תכונותיו. הוא יהיה אוורירי, קל, הרבה פחות דחוס, ניתן בקלות רבה לתפעול והוא יהיה “קורן”. פירוש הדבר עבורכם הוא שאתם הופכים באופן מוחשי להוויות אור הזורחות, קורנות ומקרינות האחת אל רעותה. חלקכם ברשת האור המקשרת בין חלקיו של כל אשר קיים, יהיה גלוי ומוחשי מאוד עבורכם.

האם קיימים “כלים” נוספים אשר רצוי לדעת עליהם?

ההההממממ… היינו בוחרים להזכיר עוד שניים מהם, השייכים לקבוצה שכבר הוזכרה. האחד הוא זה המכונה “טלקינזיס”, כלומר היכולת לנוע ולהניע בין נקודות נפרדות לכאורה של זמן ומרחב.

את הכלי השני אכנה בשם “בריאה מודעת”. זוהי היכולת הטבעית המוקנית לכם כ”אלוהים חיים”, יכולתו של המאסטר שבכם למקד מחשבה, תשוקה וכוונה לשם בריאה מודעת של מציאות. יכולת זו כבר מתעוררת בך צבי, כפי שהיא מתעוררת אצל רבים מאלה שאתם מכנים בשם עובדי אור, והיא הופכת לנגישה עבורכם.

תם החלק הראשון של השאלות והתשובות.

בהתרגשות רבה, בתודה ובאהבה למלאך גבריאל ולכולכם.

צביקה.

המשך:

שלום לך המלאך הנעלה גבריאל.

שלום לכולכם יקירים. אנו אוהבים אתכם מאוד.

גבריאל יקר, מדוע אנחנו כה אהובים עליכם המלאכים, ישויות האור הנעלות, המאסטרים הגדולים והאלים הבוראים?

מפני שאתם ישויות אור בוראות ונעלות בדיוק כמונו, אלא שאתם בחרתם לשכוח זאת. האם אתה מבין? אתם הסכמתם להפוך את עצמכם לחלק החווה, המממש, המתנסה של האלוהות, ובעשותכם זאת בחרתם לעזוב את ה”בית” המואר והאוהב ללא תנאי ממנו באתם.

עוד בטרם נולד הזמן כבר היינו קיימים כולנו כזהויות מתגבשות של תודעה אלוהית, אך עדיין כחלקים בלתי נפרדים מהמכלול האלוהי כולו. אולי יקשה עליכם להבין מצב הוויה שכזה, בעיקר מפני שאינכם זוכרים, אך בנקודה מסוימת הבורא שאל: “מי אני?!” שאלה המהדהדת ביקום מאז, ודרך היווצרות הזמן/המרחב עד היום! היכל הבריאה וכל אשר בו הוא תולדה של שאלה זו! אתם החלק של הבורא אשר פרץ את גבולות ה”אין” והפך לאלוהי ה”יש”. אלוהים זה שכפל את עצמו ל”אלוהים הבוראים” אשר יצרו את היקום וכל אשר בו, ואשר אחר-כך שכפלו את עצמם אף הם ל”בני אין-יש” (אנוש) אשר באו לאכלס פלנטות וכוכבים כחלק החווה של האלוהות.

חלק זה מתואר בתורתכם הקדושה כ”בני אלים” או “בני האלוהים”. כולכם זרע-נצר לאותם בני אלים. אנו מצדנו בחרנו בשירות של מתן תמיכה לתהליך הבריאה והחיים בהתגשמותם, מתוך הממדים הגבוהים בהם אנו קיימים ופועלים. אם נדמה זאת לשדה קרב, הרי שאנחנו מהווים את הדרג המסייע, הלוגיסטי, התומך, המקשר והמאפשר. אך אתם, אתם התנדבתם למשימה, אתם הפכתם לחיל המסתער, לחוד החנית! יצאתם למשימה כשחרב האמת בידכם, אהבת האחד בלבבכם, וההבטחה להיזכר מתוך השכחה בפיכם. אתם הפרדתם את החושך מהאור ו”הסתערתם” אלי מרחבי אין קץ של שכחה, של הפרדה (דואליות), של חשכה. אל מלחמות האור יצאתם ואת “שוחות הקרב” ירדתם לחפור. עוד ועוד “שדות קרב” נוצרו ו”נכבשו” על ידכם, עוד ועוד יקומים, עוד ועוד ממדים, עוד ועוד שכבות עמוקות בדחיסות גדלה והולכת, עוד ועוד תהומות. אתם לקחתם את הדרמות שלכם למחוזות הרחוקים, החשוכים, הנפרדים והדחוסים ביותר! אתם אלה שנלחמתם, שאיבדתם, שהרסתם, שכאבתם, שסבלתם, שחליתם ושמתתם. אתם אלה שהשארתם את עצמכם האמיתי, את מקור האור, החמלה והחסד האינסופי הרחק מאחוריכם, אתם אלה שהענקתם לאהבה עומק אדיר של ידיעה והבנה חדשה, אתם ששכחתם… אתם שכעת שבים ומתאחדים, אתם שכעת מוארים ומתעלים, אתם שכעת נזכרים! ואתה שואל אותי, צבי, על מה ולמה אתם כה אהובים?

(אני פורץ בבכי)

גבריאל פורש כנף ענקית לחבקני: בכה צבי והירגע. הבכי מטהר, מזכך ומשחרר.

אם כך אני מבין שכל הסבל, הכאב והצער שהיו מנת חלקי מאז התחלתי ב”בתהליך” לפני כ-11 שנים, הם תולדה…

כן (קוטע את דבריי), אתה מבין נכון! אתה באת לגלגולך זה עם קארמה קשה, עם גוף-רגש גדול ביותר ועם הסכמות שנערכו מראש בינך לבין שותפיך לדרמה הסוערת אשר יצרת לעצמך בחייך אלה. לא נכנס כאן לפרטים, אך האובדן של יקיריך האהובים ביותר, חוסר האיזון הגדול בין הרגש לשכל בשנות נעוריך והתבגרותך ~ כל אלה ועוד, הביאו לסבל, לצער ולקשיים שהיו לעתים קשים מנשוא. נזכיר לך כעת שלאחרונה כתבת מעין שיר הקשור לשאלתך זו ונבקש ממך להעלות אותו כאן בשנית, כחלק מהתשובה. עכשיו תוכל להבין מהו מקור ההשראה שקיבלת לחיבורו ומדוע הוא נכתב מלכתחילה.

להלן השיר:

צרת רבים ~ נחמת טיפשים.

כך כתוב בספרים, כך אומרים החכמים.

ובכל זאת, לא ספרים וגם לא חכמים,

לא שמעו ולא חוו מן שינוי גלובאלי שכזה

שבו הכל וכולם מתמירים ומתעלים!

זה כרוך בכל-כך הרבה קשיים וזה מעלה

את ההיסטוריה האישית, את הצער, את הכאבים,

את כל ה”חושך והתהומות” בהם התהלכנו

אלפי שנים בעיניים מכוסות, צעיפים, וילונות,

מסכים, ומי יודע כמה מסכות!

כעת אנו נעים ונדים בין עולמות ובין ממדים,

נקראים לוותר על שליטה, אחיזה ועל שאר

מיני מוסרות וכבלים,

וכבר איננו יודעים כלל ועיקר מי אנחנו באמת,

מאין בעצם באנו ולאן אנו הולכים!

אנו חשופים לאנרגיות אדירות ולשינויים מפליגים,

נטרפים בסירות מפרש, באוקיינוסים של משברים,

וכשהרוח מנשב בעוצמה והשמים מכוסים בערפילים,

כל יומיים וחצי נפתחים שערים חדשים, לפי תאריכים,

אסטרולוגיים, נומרולוגיים ועוד מיני קודים שמימיים,

וכשלא רואים את האופק ואין סימן מוצק  לחוף של מבטחים…

אז אני מוצא לי נחמה בתוך כור ההיתוך, בתוך הסבל, הקושי והמכאובים,

בידיעה הברורה והפשוטה, שאינני לבד והצרות שלי הן צרות של רבים,

חזקים כחלשים, יפים כמכוערים, גבוהים כנמוכים, שמנים כרזים,

חכמים כטיפשים!

כמה זמן עוד אצטרך לסבול ואיך אדע שאני כבר “שם”?

אינך צריך דבר צבי ,לא כל שכן לסבול. הסבל הוא תולדה של קארמה ושל קשיים הנובעים מחלקי אנרגיה הקיימים בך, כחלק מהמכלול שאתה, טמונים כפוטנציאלים מסתברים בזיכרון התאי של גופך ובזיכרונה של נשמתך. אנרגיה זו מתעוררת בתקופה זו אל עצמה, יוצאת אל האור מתוך “תהום הנשייה”, אם יורשה לנו להתבטא כך, מבקשת את איזונה, את פתרונה, את התמרתה, את הנעתה דרך ספירלת האור ואת חיווטה מחדש אל רשת האור.

אם ברצונך להקל על עצמך, ראשית עליך ללמוד לשחרר את כל האנרגיה אשר החזקת עבור אחרים, להניח לכל יקיריך ואהוביך לפנות אל דרכם ואל שיעורי נשמתם, בין אם הם כבר נפרדו ממך ובין אם הם עדיין חלק ממעגלי חייך. אתה אחזת באנרגיה זו בחוזקה ועכשיו עליך להניח, לוותר, לשחרר ולהשתחרר. אנו מכירים אותך היטב צבי, ויודעים כמה קשה השיעור הזה עבורך. אך אתה בחרת ללמוד את השיעור הזה ולעבור דרך הפחדים הכרוכים בויתור על מרכיב זה של מה שהכרת כחלק בלתי נפרד מזהותך. עליך לוותר כעת על תפקידים שגילמת עבור אחרים, לחבור אל העצמי האלוהי שבך ולאמץ את הייעוד האמיתי שבו בחרה נשמתך.

באשר לחלק השני של שאלתך: אין תהליך חייך בכלל ואין תהליך התעלותך בפרט, נמדדים על פי תנועה ליניארית של יציאה מנקודה אל”ף והגעה לנקודה בי”ת. אינך צריך “להגיע” לשום מקום, אלא לאמץ ולהכיר במה שתמיד נוכח, להתעורר אל תודעה מסוג שונה, המאפשרת לך לחשוף ולגלות את הרב ממדיות והאינסופיות של קיומך ושל האמת הנוכחת בך ובכולכם, אהובים תמיד!

תודה רבה לך.

בשמחה רבה.

לאחרונה אני חווה ניתוק הולך וגדל מהמציאות שתמיד הכרתי ועף אל תוך “סרטים” מעולמות אחרים, חלקם מוזרים מאוד וחסרי פשר לחלוטין. האם תוכל להסביר מה באמת מתרחש?

התהליך שאתה מתאר קשור ומשתלב בתשובות לשאלות הקודמות! מה שמתרחש הוא שלכם כבני אנוש וכעובדי אור, יש חלקים הנוכחים בממדים אחרים של מציאות ושל הוויה. תודעתכם נפתחת כעת אל אותם חלקים העסוקים מאוד בתקופה זו, יחד אתכם, כמי שבאמת הנכם, בתכנון ובבריאה של מה שאתם מכנים בשם “העולם החדש”. זו מעין “התקפלות לאחור” של גל אנרגטי עצום, המאפשר סריקה ובחינה של כלל היסודות, המרכיבים והמאפיינים הקיימים בכלל הממדים ואינספור מישורי המציאות בהם אתם קיימים ופועלים, במרחביו האינסופיים של הכל-יקום.

אתם בוחרים ומביאים אתכם אל העולם החדש את אותם יסודות ומרכיבים, משנים ומתאימים אותם מחדש ללא הרף, עד שתתקבל התוצאה הרצויה וההולמת ביותר, אשר תשמש כבסיס ומסד למציאות חדשה, חיה וחווה, בתהליך התהוותה והתגבשותה.

תם החלק השני של שאלות ותשובות. תודה ואהבה לך המלאך גבריאל.

תודה גם לך צבי ולכולכם יקירים. דמו את גל האנרגיה עליו דיברנו, לגל ים אדיר בממדיו ובעוצמתו. היו נא כגולשי הרוח ורכבו על הגל בקלות ובנעימים. הוא יוביל אתכם הרחק ובבטחה אל חוף מואר ונעלה, הרבה מעבר למה שתוכלו לדמיין. דעו שאינכם לבדכם, דעו שאתם עטופים באהבתנו ובתמיכתנו.

אמן ואמת כי אכן כך הוא.

אני המלאך גבריאל.

המשך:

שלום לך המלאך הנעלה גבריאל.

השלום והברכה  גם לך צבי ולכולכם יקירים אהובים ואמיצי לב.

אמיצי לב?

כן. כל מי שעוסק בעבודת אור, בעבודה פנימית, בפתיחה של שערי הלב, בחבירה ובאיחוד עם אור אהבתו הטהורה וחכמתו הכבירה של הבורא האחד הקורנת מתוכו ~ עבודת קודש הוא/היא עושה. “עבודה” זו איננה עבודה כלל אלא תהליך של גילוי וחשיפת האמת הנצחית העומדת כרוח/אנרגיה ~ נסתרת אחת ויחידה היוצרת את כל מישורי ההגשמה והמימוש האשלייתיים  במהותם, ואשר נובעת מצמיחתה של תודעת האישיות שלכם אל זיכרון היותה ואל מקורה.

צמיחה זו הינה תולדה של התנסות חוזרת ומתמשכת בחוויית החיים ובהוויה הייחודית לכם, בכל מקום, בכל זמן ובכל רובד של בריאה אשר בו הם מתקיימים, כחלק ממכלול הבריאה הנצחי והאינסופי.

ההאצה והשינויים הגדולים המתרחשים בזמנים מבורכים אלה, שינויים קוטביים במהותם של היפרדות ושחרור הישן מחד, ואיחוד, התאמה ובנייה מחודשת של כל המרכיבים מאידך, כל אלה מביאים עימם קשיים גדולים ביותר, ואנו כבר שוחחנו על כך בפגישות הקודמות ובמסרים שנמסרו בהן לך/לכם.

דעו כולכם, יקירים, שאנו רואים בכם לא רק כמעגנים וכמפיצים של אור הבורא ואחדותה של אהבתו, אנו רואים בכם גם “גיבורים של אור” הפורצים וסוללים דרכים ונתיבים של אור אל עולם חדש ואל מציאות חדשה ונעלה בהתהוותה. דעו שרבים יבואו אחריכם ואנו הרואים את התמסרותכם, את דבקותכם ונחישותכם לחצות את הימים (תרתי משמע) הסוערים האלה ולהגיע אל ה”ארץ המובטחת” ממש כאבותיכם ~ מוקירים לכם תודה גדולה על-כך ואוהבים אתכם מאוד.

מהי עבודת קודש?

כפי שכבר הוסבר בתשובה לשאלה הקודמת, עבודת קודש היא תהליך שבו חושפת תודעת האישיות את האמת הקיימת כמהות פנימית נסתרת בתוך ומעבר לכל הדברים כולם. תחילה מאמצת האישיות/חלק נשמה בתגובה ל”קול הקורא מתוכה” את האמונה בעקרונות, בתפיסות, ברעיונות ובתובנות הקשורים לקיומם של מרכיבים נוספים, שאינם משתקפים כמובנים מאליהם בתוך “מציאות החול” היומיומית. בהמשכו של התהליך וככל שמתמידה האמונה ומתעצמת, הופכים המרכיבים הנסתרים זמינים יותר ויותר, מתגלים ונחשפים בתוך התודעה המתרחבת אל עצמה והופכים זמינים לה ובני השגה. זהו אפוא תהליך של התרחבות התודעה ושבו הופכת אמונה להיות לידיעה.

עכשיו, אין תהליך שכזה, אין “עבודה” שכזו יכולה להיעשות אך ורק בתוך שכלו של אדם ובאמצעות מחשבותיו! הבריאה מכוונת כך שידיעה יכולה להיות מושגת אך ורק בדרך של חוויה ושל התנסות ההופכות לחלק מההוויה בתוך תהליך החיים ובאמצעותו!

מה שנדרש כאן (תרתי משמע) הוא התערבות של הלב בתהליך. כיוון שהלב הוא זה שמקשר אתכם אל קרן הבריאה והוא ש”מאחסן” את תמצית מכלול ההתנסויות והחתימות של הנשמה ושל חלקיה בכל רובד, מקום וזמן בו הם קיימים ~ בדיוק כפי שנאמר לכם, אהובים, במסר הרביעי מתוך הסדרה (שבעה שערים ~ שבעה חותמות).

הלב הוא גם זה שאוסף אליו את כלל האנרגיה הרגשית המופקת כמשוב, בתגובה לכל שאתם חווים ברגעי חייכם, מתמיר אותה לאנרגיה של אור הקריסטל וחורט אותה לנצח על “לוחות הברית” שלכם, בתוך תא ליבת היהלום ~ המקדש הפנימי שבתוכו/שבתוככם.

בעבר היה האלוהים שבתודעתכם “חיצוני” ונפרד מכם. לכן נזקקתם למורים, לבני סמכא ולמתווכים המשרתים בקודש (לויים וכוהנים). גם המקדש עצמו עמד מחוץ לכם ושותפות אמונתכם בוטאה בדרך סמלית של עליה לרגל, העלאת מעשרות, עריכת טקסים של טבע ופריון האדמה, הקרבת קורבנות על מזבחו וכדומה. היום אינכם נזקקים עוד לתיווך זה. האלוהים הופך לפנימי ואישי, אור אהבתו קורן ממקדש לבכם והמשרתים בקודש הופכים להיות חלקיה המתאחדים של נשמתכם, מדריכי הרוח המשפחות המלאכיות שלכם, מאסטר האור שאתם ~ העצמי האלוהי שבכם.

אנו מעודדים אתכם כעת, יקירים, לחבור אל מקדש לבכם, לנתץ את המזבח הישן ~ מזבח הקורבן, את פסלי החומר והצורה וכמו אבותיכם המכבים הגיבורים, לחנוך את מקדשכם החדש בחג של אור, חג האסיף הנוכחי של כל שיעורי הדואליות החשוכה, חג של התעוררות אל אחדות האור והאהבה במלוא הטוהר והקדושה של צמיחתכם ושל התעלותכם.

וואו, איזו תשובה מלאה וגדושה, מרגשת ונפלאה. תודה לך מקרב לב.

בשמחה רבה.

לאחרונה אני חווה לחץ מתמשך וצפצוף בתוך אוזני. האם תוכל להסביר במה מדובר כאן?

שמור על האיזון שלך צבי (בהומור). כן בהחלט. הלחצים והצפצופים אשר אתה חווה בעת הזו נובעים משלושה גורמים הקשורים אחד בשני. הגורם הראשון היא אותה האצה עליה דיברנו. היא גורמת ללחץ אנרגטי פנימי, שיוצר מצבים דמויי המראות ונחיתות, הבאים בגלים וברצף ומעניקים לך/לכם תחושות של ניתוק, פיצול וריחוף של חלקי תודעה אל חוויה של מציאויות לא מוכרות, המתקיימות בנפרד (לכאורה) וללא קשר עם המציאות הדחוסה שלכם.

זכור את המסר הקודם ואת מה שנאמר בו על הגל האנרגטי אשר מתאסף, מתעצם ומבצע “התקפלות לאחור”. זכור שלולאה אנרגטית עצומה זו היא שמאפשרת לכם “סריקה לאחור” של זמן ומרחב, איסוף והתאמה מחדש של כל מרכיבי הקיום והחיים, מכל רובד, ממד ועולם, בהם מתקיימים כל חלקיך/חלקיכם במרחבים האינסופיים של הכל-יקום. אם תרצה תוכל לראות כאן מעין “קפל” ביקום שאתם מדלגים מעליו, על מנת לשוב בכל פעם במהירות שאין למעלה ממנה אל “נקודת המוצא”.

הגורם השני הוא מה שאתם מכנים בשמות כגון, הרמת המסך, צמצום הצעיפים וכדומה. אלה הם פשוט תדרים החודרים כעת בעוצמה הולכת וגוברת מהעבר האחר של הצעיף, מרחיבים את טווח הקליטה העל-חושית שלכם ובסופו של דבר יביאו לביטולה של ההפרדה הקיימת ~ לביטול הצעיף. זה חלק ומרכיב בהתעוררותה של התודעה אל התרחבותה ואל הרב-ממד שבה.

הגורם השלישי קשור בכך ישירות, כלומר, מתבצעת “עבודה” של פתיחת האוזן הפנימית (השלישית) ואימונה לקראת שימוש נרחב בה. עליכם להבין שבכל “הכלים הנסתרים” העומדים לשימושכם תמיד ושעליהם דיברנו במסר קודם, יש “להתאמן” ממש כפי שמאמנים שריר שלא היה בו שימוש משך זמן רב עד שכמעט והתנוון.

תודה רבה לך זה מדהים.

לחיים טובים ולשמחה.

גבריאל יקר, יש שאלה שאני מאוד מתחבט אם להעלותה כאן או לא.

שאל צבי ותענה, בקש ויינתן לך, נקוש וייפתח לך.

אוקיי. ישנם אנשים הטוענים שהם מכירים את חתימתך ושאני אינני מדבר אותך אלא ישות ו/או מלאך אחרים. מה עלי לענות להם?

ההההממממ. גישה שכזו אינה מסייעת כלל להולדת משיחם ולקרוב גאולתם. אל תחת ואל תירא עובד אורי, הן בנם של יוסף ומרים הנך ואני כאן ועכשיו עמך. תחילה הפנה את תשומת ליבם למסר הראשון שהועבר דרכך ולנאמר בו בנוגע לתחרות ברוחניות ובהתעלות (כאשר אתם אומרים: אני). כן, אנו ראינו פוטנציאל זה וצפינו את התפתחותו. אחר כך אמור להם את המילים שנטעו בך זה עתה: זן חדש של פרח “השושן הצחור” צומח בעוז מן האדמה, נפתח אל האור בשלל צבעים וניחוחות של פריחה מרהיבה. הוא נושא בחובו את הבשורה החדשה על זריחה חדשה של עולם חדש, מושלם ומלא  בתום וטוהר, באמת ואחווה, באחדות ואהבה.

ומי שידע אותי ~ יראה ויכיר בדברי אלה את חתימתי.

אמן ואמת יקירים ואהובים ~ כי אכן כך הוא.

אני המלאך גבריאל.

המשך:

שלום לך המלאך הנעלה גבריאל.

שלום לך צבי ולכולכם עובדי אור יקרים ואהובים.

שאלה: מהי המשמעות האמיתית של המתרחש כעת באזורנו? [אוגוסט 2006]

תשובה: עצמו את עיניכם יקירים, נשמו עמוק וחושו את עצמכם עם עצמכם, כמי שאתם מזהים בו אתכם. היכנסו פנימה אל תוככם ונסו להרגיש אהובים: מאין נובע הצורך להתגונן? מאין נובע הצורך לתקוף? מה מקורו של הפחד ומדוע הכל כה “קשה שם בחוץ” וכה ברוטלי וחסר חמלה?

שאלו את עצמכם אהובים: מדוע יש שנאה בעולם? מדוע יש מלחמה? מדוע יש רעב, מחלות, טרור, מעשי אכזריות נוראיים, מדוע האדמה כה חסרת יציבות, מדוע מתפרץ הגעש, מדוע גלי ענק שוטפים את החופים, מדוע משתוללים עדרי הפילים כאחוזי טירוף ובעיניים אדומות כדם תוקפים כפרים שלמים? מה מקור הרוע? מהיכן צומחים החושך והפחד, הרצחנות והשנאה, הפירוד, הניכור וההפרדה?

היכן הוא מסתתר אותו אלוהי נקמות שעל מזבח קדושתו מועלים כה הרבה קורבנות אדם? מתי יפסקו רדיפות היהודים ומלחמות המוסלמים ומסעות הצלבנים? מתי יעברו מן העולם מושגים כגון: עבודה זרה, גויים, עובדי שטן וכופרים? מתי יקדשו האנשים את האמונה בנס החיים והבריאה כאן על פני האדמה, במקום לקדש את הסיבות ה”נכונות” להרוג ולמות למענה?

עד מתי תוסיף הישות גאיה האהובה והמבורכת לספוג את דם הקורבנות? עד מתי אבות קוברים את בניהם ~ עד מתי תשמע זעקת האמהות?

נשמו עמוק עובדי אור יקרים, פקחו עיניכם והתעוררו אל עצמכם….!

דבר אינו זר שונה או נפרד מכם, דבר אינו נוצר או מתרחש ללא הסכמתכם . אלוהי הנקם והקורבן, הצר והזר, האורב והאויב ~ בתוככם הוא! ואתם סיפרתם לעצמכם סיפור והגדתם אותו לבניכם, ומשך אלפים משנותיכם התמקדתם בו והענקתם לו את עוצמתכם, עד שגדל ותפח ונטל אותה מכם והפך לסיפור אימה בעיניכם, חלום שהפך לסיוט מתגשם!

דעו מלאכי אנוש זוהרים שכבר לא מדובר באחרים! מדובר אך ורק בכם! מדובר בשיאו, לקראת סיומו, של מסע ההתעוררות שלכם! סוף עידן אשליית הנפרדות והקוטביות הדחוסות! אנרגית הבית, אנרגית האחד, תחילתה של גאולה, הכל כבר כאן, עידן האור קרב ובא! ומי שעיניים בראשו יפקחן אל האור ויראה שפעה של הוד ותפארה ~ וידע כי אכן כך הוא!!!

בברכת ברוכים השבים.

אני המלאך גבריאל.