קווי האנרגיה של גאיה – חלק ב’

לי קרול מתקשר את קריון

אי השמש – אגם טיטיקאקה – בוליביה

29 באוקטובר 2012

תרגמה משמיעה: כרמית יודוביץ-כהן

עריכת תרגום: סמדר ברגמן

 

 ברכות יקרים אני קריון מהשירות המגנטי. 

אני יודע מי נמצא כאן. אנו יושבים ביחד, שותפי ואתם, במקום של שינוי עמוק ומשמעותי לאנרגיה החדשה על הפלנטה ואתם יודעים זאת.

הרוח לא רואה גבולות המפרידים בין מדינות. כשאנו מדברים על אנרגיה ושינוי, אנחנו לא חושבים על כך במונחים של ארצות עם שמות. גאיה והרוח אינן רואות גבולות. כשאנו מדברים על הדברים והתמורות הללו, עליכם למחוק את הגבולות מראשכם, ובמקום זאת, לבחון את תכונות האדמה. ברצוננו לדבר על דברים רבים. אך כדי לבצע זאת באופן תמציתי, נמשיך בדיון שבו התחלנו כשישבנו אתכם בטבע בפעם הקודמת.

בפעם הקודמת, ישבנו אתכם במקום בו קיימת “נקודת אפס” של הרשת הקריסטלית, כפי שהדבר מכונה, והשיעור עסק בקווים האנרגטיים, בנקודות אפס ובצמתים. ניסינו להסביר כיצד עובדת הרשת הקריסטלית של הפלנטה ומדוע אתם חשים כפי שאתם חשים ומדוע ישנם מקומות על כדור הארץ שלתחושתכם הם מקודשים יותר ממקומות אחרים.

וכך אנו מדברים שוב על הצמתים. אלה הם מקומות חופפים על גבי רשת אזוטרית, המכונה הרשת הקריסטלית. הם חופפים בשל הסימטריה של הצמתים של הפלנטה. לכל צומת יש את הסימטריה שלו. כאשר הם מונחים יחד בדרך מורכבת, הם יוצרים צמתים. צמתים שהם בעלי עוצמה רבה יותר מאחרים.

לעתים, כשהרשת הקריסטלית מקיימת אינטראקציה, מתקבלים צמתים שבהם אינכם מרגישים. אם החפיפה משמעותית, תקבלו צמתים בהם כן תוכלו להרגיש. ועל חלקם דיברנו. 

כעת, למעשה מתבצעת “חשבונאות אנרגטית” על הפלנטה. אני מספר לכם כל זאת עכשיו, בניסיון להסביר לכם היכן אתם יושבים ומדוע.

אספר לכם משהו על צמתים וכמה מורכבים הם יכולים להיות. אך קודם נחזור ונאמר שהרשת הקריסטלית היא רשת אזוטרית, שזוכרת את המודעות האנושית, את כל מה שקרה וכל אדם שאי פעם חי. זה מסביר הרבה וגם מדוע אתם יכולים לצעוד בשדה קרב ולחוש באנרגיה או במקומות אחרים שבהם תרגישו רוממות רוח. הדבר נובע ממה שאנו קוראים לו הרשת הקריסטלית. הרשת הקריסטלית משקפת אפוא את התודעה האנושית ואת הפעולה האנושית. וכשאנשים עושים דברים על הרשת, היא זוכרת.

לאחרונה התחלנו להסביר תהליך זה ואמרנו שעד עכשיו הוא היה ליניארי. אם קרה משהו שלילי, היה לו אותו משקל כמו לדבר חיובי. כמו כן, ביקשנו מכם לבחון את ההיסטוריה האנושית שלכם, ולהיווכח בכך שהיו הרבה יותר דברים שליליים מחיוביים. ולכן מודעות הפלנטה עצמה הייתה נמוכה מכפי שאתם עשויים לחשוב. ואמרנו לכם שדברים אלו מתחילים להשתנות. וכשקריון הגיע, לפני 22 שנה, אמרתי לכם שהדברים נמצאים בתהליך של שינוי. התחלתם בנקיפת ימי השוויון, שתגשים אז את נבואת אנשי קדם, שתתרכז בערך בשנת 2012, עם 18 שנה מכל צד, שתשכתב את כל האנרגיה של הפלנטה. אמרנו לכם גם שהדבר יכייל מחדש כל תהליך שהוא אזוטרי.

נחזור לרשת הקריסטלית. אמרנו לכם אז שהרשת עצמה תתחיל להתכייל ולא תהיה עוד ליניארית. ולכן תהליכים רחומים יהיו בעלי אנרגיה משמעותית הרבה יותר מתהליכים שליליים. שגאיה תגיב להם, שהמודעות האנושית תתחיל להשתנות ושבמשך הדורות, בני האדם יתחילו אפילו לחשוב אחרת. הגיון רוחני ייוולד. אופן הדיבור עם אלוהים יכלול חוכמה רבה. ולאורך כל זאת, אמרנו שהחוכמה שמכוילת מחדש היא החוכמה ששייכת לעמים הילידים, משום שהם ידעו כיצד לתקשר. והדבר שהם הכירו טוב מכל היה היחסים בין הבורא, ובכלל זה את כל החיים על הפלנטה, ואת הקשר לאדמה, שהיא גאיה. מי שיכול לתקשר עם הבורא ועם החיים, מציב את כדור הארץ על נתיב שונה.

נחזור לרשת הקריסטלית. מה קורה כשיש חפיפות מסובכות של צמתים? לעתים יכולים להתקבל דברים מאוד מבלבלים – מערבולות. מערבולת היא התנגשות של אנרגיות, שאולי יש תחושה נעימה בקרבתה, אך היא תמיד נעה, ולכן לא נעים בקרבתה כל הזמן. לעתים יש אנרגיות חופפות שיוצרת צמתים, שגורמים לכם לתחושה רגועה וטובה קבועה, יש שמכנים זאת “נקודות עוצמה”, יש שקוראים להם “שערים”. האם זה מה שיש כאן? לא! יש כאן משהו אחר. 

אתן לכם דוגמה לחפיפה מבלבלת מאוד של צמתים ברשת הקריסטלית. יש מקום על הפלנטה שהוא כה מבלבל, שהוא משפיע אפילו על הרשת המגנטית. הוא נקרא “משולש ברמודה”. הכול נגרם מצמתים על גבי הרשת הקריסטלית. 

אחזיר אתכם זמן רב לאחור. קשה להסביר זאת. אך אם אתם מבינים שיש תוכנית לבורא, כשהוא ברא את כדור הארץ, תמיד התקיים הפוטנציאל של זרעים רוחניים שיגיעו ממקום אחר (במקרה זה, הפליאדים), שיזרעו את זרעי הבורא, שהם הידע של האור והחושך. אמרנו לכם גם שהם הגיעו עוד קודם לכן, כדי להקים את הרשת הקריסטלית. אז גם נוצרה “מערת הבריאה”, כפי שאנו מכנים אותה, הכנת הרשומות האקשיות של האנושות. 

קשה להסביר. חייבים להיות מקומות (צמתים) על פני הפלנטה, כמעט כמו הקטבים המגנטיים, שבהם יש תבונה גדולה או קטנה יותר. ובהתאם למה שהאנושות עשתה איתם, הם מעצבים את המודעות האנושית. מסיבות מובנות, התיישבה רוב האנושות בצפון אמריקה, בחצי כדור זה. ובתהליך זה, צומת החוכמה שהתקבל היה בטיבט ובהודו. הרוח לא רואה גבולות של מדינות. אמרתי לכם היכן הם רק כדי שתדעו היכן הם נמצאים. והם היו משמעותיים. הסתכלו על התבונה באזורים אלו. הם שירתו את צפון אמריקה, למשך זמן מה. 

היו כמה נבואות בקשר לפלנטה הזו. למעשה הן דיברו על “אתחול מחדש” של המודעות האנושית וכולן הביאו אתכם ליום זה. אתם במסע הנקרא “סיור הקונדוליני” וזוהי מטפורה למה שקורה כאן על הפלנטה ועל פני השטח. משום שתבונת צפון אמריקה מתחילה להיכנע לתבונת דרום אמריקה והצומת שעליו אתם יושבים כעת, הנקרא בוליביה ופרו, תמיד הכיל חוכמה באדמתו. 

המטפורה של העיט והקונדור היא איחוד של ההבנה של המעבר והקבלה של פרוטוקול זה. שצומת חדשה על הפלנטה תתחיל לצוץ על פני השטח, החוכמה שתמיד הייתה כאן תחליף את החוכמה של הצומת האחר שמצוי בטיבט ובהודו. זה מה שקורה. וזה תהליך איטי. קבוצות קטנות של אנשים יתחילו לראות זאת והן כבר מתחילות. יש איחוד של עמים ילידים. הם לא אומרים שזה מגיע, אלא שזה כבר כאן. יהיו הרבה יותר מבקרים שיבואו מבלי לדעת מדוע הם באים. הם יבואו כי הם ירגישו זאת. שינוי מהצפון לדרום הוא רק חלק מזה. החוכמה תמיד הייתה כאן. זהו מעבר, פשוטו כמשמעו, של חשיבות הצומת.

האינקה צעדו כאן. תנו להם הרבה קרדיט. כך ראוי. אבל אתם לא באמת יודעים מי היה כאן לפניהם, כי אז זה התחיל. דברים אלו יתגלו. אך אם תתבוננו בהיסטוריה שלכם, היא “הופרעה” על ידי כובשים מחצי הכדור הצפוני. ומאז ועד היום, האדמה עליה אתם יושבים עכשיו, ישנה. נדרש זמן רב עד כדי כך. אפילו לוח השנה של בני המאיה דיבר על הפוטנציאל של התעוררות המודעות האנושית כעת. זו נבואה צפון אמריקאית על החוכמה שבדרום אמריקה. זה היה ידוע בכל הפלנטה. היא ישנה זמן רב. הפומה מתעוררת. הידע מתעורר. והדבר נעשה באיטיות, כדי שהתהליך יהיה עדין, אך אתם חייבים להרגיש זאת. 

כעת אתן לכם את המטפורה, יקרים. המסר נראה כאילו הוא סובב סביב האדמה – והוא אינו כזה. משום שדברים אלה לא היו קורים בלעדיכן, נשמות עתיקות. אני מדבר כעת לאלו שלפני, לגופים שבהם אתם נוכחים, יש ביניכם כאלו שיש בהם דם אינקה, ואתם לא באמת יודעים זאת אך משהו מתחיל להתרחש. אחרים מכם הם האבות של עצמכם, שתמיד עבדו את האדמה – ואתם יודעים מי אתם. יש כאן שישה בקבוצה זו שיש להם פנים בהירות, שבעבר לא היו כאלו – ברוכים הבאים הביתה. הוא קורא לכם לכאן. ואתם יודעים מי אתם. 

יש שינוי שמגיע לנשמות העתיקות. עובר מהצפון לדרום, מהמוח והאינטלקט ישר ללב. אתם תתחילו לשפוט דברים בחייכם באמצעות לב רחום, וקול ההיגיון של האינטלקט יישאר שם. אך מנהיג הגוף יהיה הלב הרחום. דבר זה קורה גם על כדור הארץ. הנשמות העתיקות שיושבות לפני כעת לא יעזבו יבשת זו כפי שהגיעו אליה. הנשמות העתיקות שיושבות לפני עכשיו, ושקוראות ליבשת זו “בית” יש פוטנציאל גדול לפניהן, שאומר שדברים יכולים להשתנות. תנו לשינוי להתחיל בכם, בבעיות של חייכם. התחילו לפתור את הבעיות בתבונת לבכם וכהוכחה לכך שכל זה אמת ונכון – יהיו לכם פתרונות. אני יודע מי כאן. האקאשה חרוטה בפלנטה הזו. חלקכם עיבדו את הגבעות שסביבכם. וכל מה שאי פעם עשיתם היה כדי שרגע זה יוכל להגיע. כבדו את האבות של אדמה זו. ואל תעצרו באינקה, היו כאן עוד לפניהם, שקבעו את הסטנדרטים של החמלה.

וזה הכול לעתה. 

יבורך בן האנוש, שאכפת לו מספיק כדי לשמוע מילים אלו ושמבין את העוצמה העמוקה של מה שקורה כעת מסביבכם. ברכות על היותכם כאן. בואו נתחיל בעבודה.

וכך הוא.

קריון