פתיחת שערי הממד השישי למציאות כדור הארץ

סליה פן מתקשרת את המלאך מיכאל

19 בנובמבר, 2014

מאנגלית: סמדר ברגמן

 

שנת 2014 הייתה שנה עוצמתית של שינוי, ועוד שינוי, ובו בזמן דומה היה שהתוהו ובוהו מתגבר מיום ליום. ואף על פי כן, יקרים, שעה שאתם צופים בתוהו ובוהו אינטנסיבי זה, עליכם גם להתבונן עמוק יותר ולראות את הדפוס האלוהי שצץ באמצעות המולה זו של אנרגיה יצירתית. יהיה עליכם להתבונן רחוק ועמוק יותר ולראות כיצד הקסם גובר סביבכם, וכיצד הפרפר, שהוא בן האנוש החדש הנולד, מתחיל לפרוש את כנפיו.

בפברואר השנה, ב-2 לפברואר שהיה שער ה-2:2, הערנו את תשומת לבכם לעובדה שכדור הארץ עומד לעבור שינוי גדול. באותו זמן, החלפתם קווי זמן, הייתה נפילה זמנית לרטטים נמוכים יותר ואתם הסתגלתם לקו הזמן החדש והתחלתם להעלות את האנרגיות. זו הייתה התוכנית, ועל ידי נפילה קטנה ואז העלאת התדר הצלחתם לקבל תנופה שתאפשר לכם לפתוח לרווחה את שערי הממד השישי ולהפוך אותו, פעם נוספת, לחלק ממציאות כדור הארץ. תהליך זה הושג וב-11:11, ה-11 בנובמבר, השערים נפתחו ואנרגיות הקסם של הממד השישי החלו להתעגן על כדור הארץ. תהליך זה ימשך במלוא העוצמה עד ה-12:12, ב-12 בדצמבר, ויופעל לגמרי על ידי יום השיוויון שיחול ב-21 בדצמבר, כאשר כדור הארץ יערך עם המרכז הגלקטי ויטען את מישור הממד השישי של כדור הארץ בקודי אור של המציאות החדשה.

אתם מתקיימים עתה באמת במציאות רב-ממדית, עם מסגרות מציאות שנעות מהממד השלישי ועד הממד השישי, שמתקיימות יחד כולן בתוך רשתות המציאות החדשה של כדור הארץ. כדור הארץ כגוף פלנטרי מעוגן בממד החמישי, שהוא ממד האחדות והקשרים ההדדיים. ישנם רבים שעדיין תופסים את עצמם ככבולים על ידי החוקים והמציאות של הממד השלישי, ושחיים עדיין את חייהם במסגרת זו. אלה שהעלו את המודעות והתדר שלהם, התמחו בתחום הזמן ולקחו פיקוד על חייהם וגורלם, ונעו כך אל מעבר לממד הרביעי ואל הממד החמישי עם הפלנטה עצמה. כעת, ישנם בכם אנשים שמוכנים לצעוד צעד אחד נוסף ולנוע אל תדר הקסם והחלומות של הממד השישי, ולהפוך אותו לחלק מחייהם על כדור הארץ.

אהובים, שעה ששערי הממד השישי החדשים הללו נפתחים, הם מעלים את תדר הרטט של כדור הארץ, והדבר מגביר את מה שנתפס כ״תוהו ובוהו״ על כדור הארץ. כפי שאתם אולי יודעים, ככל שהתדר גבוה יותר, כך האנרגיה הרמונית ושלווה יותר. אבל כאשר תדרים נמוכים יותר פוגשים בתדרים גבוהים יותר, אז מתרחשים לזמן מה מהומה וחוסר איזון בעת שהאנרגיות מוצאות איזון. כך קורה עכשיו, שעה שהתהפוכות הגוברות הן סימן לעליית התדר על כדור הארץ והמהומה שמתרחשת כאשר כל אחד מממדי האור השלובים זה בזה מוצאים את איזונם עם האחרים.

נכון גם שהאנרגיות של הממדים הגבוהים יותר עושות דרכן מטה, כך שכאשר הממד השישי נפתח לבריאה הקסומה של גן העדן על הפלנטה, הדבר יתחיל להתגשם עד אשר יעוגן בממד החמישי והאשלייה של הממד השלישי עם תודעת הדואליות והקונפליקט שלו תיעלם מקו הזמן.

לכן, בחודש זה, בין ה-11:11 ויום השיוויון ב-21 בדצמבר, תוכלו לצפות להתעצמות התוהו ובוהו והמהומה, אך בו בזמן תתחילו לראות את הקסם גובר בחייכם. אתם תראו שוב את קסם כדור הארץ ותחושו בו פעם נוספת, ובו בזמן תתחילו לתפוס את השינויים בגוף האור ובגוף הפיזי שלכם שעה שאתם נערכים עם תדר ואור הממד השישי.

אנרגיות סולריות, גלקטיות וקוסמיות תומכות בהפעלות שערי הממד השישי

 בתקופת זמן זו, שהחלה ב-2 לפברואר, חוויתם הפעלות קודי אור אינטנסיביות מהרמות הסולריות, הגלקטיות והקוסמיות של האינטליגנציה והאהבה היצירתיות האלוהיות.

אהובים, נתחיל באנרגיות הסולריות ובתפקיד שלהן בהתפתחות ובאבולוציה שלכם.

אנו יודעים שאתם מבינים את תפקידן של האנרגיות הסולריות וההתפרצויות הסולריות – שידור קודי אור לכדור הארץ ואליכם. אבל כמה מכם עשויים להיות מודעים גם לכך שמדובר בתהליך דו-כיווני. השמש מעבירה אנרגיות בתגובה לכדור הארץ. כאשר כדור הארץ, באמצעות מועצות כדור הארץ, מציין שהוא מוכן לתהליך מואץ של התמרה ושינוי, כפי שהיה בפברואר השנה, המועצה הסולרית של השמש, אותן ישויות אור שבידיהן הופקד שידור קודים סולריים למערכת הסולרית ולכדור הארץ, מגיבות באמצעות מה שדרוש. וכך, חוץ מאשר ליקוי מאורות עוצמתיים מאוד (שמש וירח), היו גם התפרצויות סולריות עוצמתיות ביותר שהפציצו את הפלנטה שלכם יום אחר יום, שבוע אחר שבוע, הביאו את קודי האור והמידע ההכרחי לפתיחת השערים ושילוב הממד השישי של הקסם והחלומות אל תוך רשתות כדור הארץ.

כמו כן, ישויות האור מהמועצה הגלקטית, העובדות יחד עם מועצות כדור הארץ ומועצות האור הסולריות, מתכוננות לתרומתן שלהן לתהליך זה. בשלהי נובמבר, כדור הארץ מתחיל להיערך עם המרכז הגלקטי, ובהגיע יום השיוויון של דצמבר, הפלנטה נמצאת בהיערכות מושלמת לשידור קודי האור הגלקטיים באמצעות אור היהלום אשר יעגן את השערים הללו ויבטיח שהם יהפכו לחלק מהמציאות החדשה של כדור הארץ הרב-ממדי. זה אכן יהיה זמן קסום, כאשר כדור הארץ יתכייל מחדש וממטרים גדולים של קסם ואהבה ירדו מטה על כדור הארץ, בגלים של שפע ושמחה הנגישים לכל מי שיכול לראות את הברכות של שדה אור ואהבה זה ולחוש בו!

בו בזמן, המועצות הקוסמיות ואומות הכוכבים מסייעות אף הן בהולדת תהליך זה. ישנן מספר קרניי קרינה קוסמיות מ״החלל העמוק״ ששידרו מידע וסייעו להיערכות החדשה. האומה של גלקסיית אנדרומדה, הגלקסיה התאומה של גלקסיית הוורד המקודש שלכם, הייתה פעילה מאוד וסייעה לעגן את האנרגיות היצירתיות הקסומות על כדור הארץ.

כל השידורים העוצמתיים הללו של אור וקודי אור יעזרו לכם להרגיש ולתפוס את השינויים הגדולים שמתרחשים על כדור הארץ וסביבכם, ואת השינויים הגדולים שמתרחשים בחייכם ובגופכם.

הפרפר מתגלה: האנרגיה האנושית של הממד השישי

לתמורות ולשינויים המואצים על כדור הארץ היו גם שינויים ותמורות מואצים מקבילים בגופכם.

רבים מכם הרגישו במתחים ובחרדות שעה שגוף האור והגוף הפיזי שלכם חוו כיול מחדש נוסף לתדרי אור גבוהים יותר. ייתכן והתקשיתם מאוד להתמודד עם דחיסות החיים סביבכם ועם הדרמות והמניפולציות של פרדיגמות חיים רגשיות ומנטליות ישנות. אפשר שהשתוקקתם וערגתם למערכת יחסים אמיתית הממוקדת בלב ולמשפחה או לקהילה אמיתיות שיהוו חלק מחייכם.

כל אלה הם ״תסמינים״ של הותרת תבניות החיים הישנות של כדור הארץ מאחור, ויציאה אל מציאות חדשה שבה אתם מסוגלים להגשים ולברוא על קו זמן באופן קסום. הלב שלכם הוא מרכז המציאות הזאת, ואתם מרגישים בתוככם את הקסם הנולד סביבכם, את האינטליגנציה היצירתית האלוהית, שממתינה לעבוד איתכם, לעצב ולברוא מציאות חדשה.

כאשר הפרפר יוצא ומתגלה, אתם נולדים מחדש לרמת תודעה גבוהה יותר, ונכנסים לרמת מציאות אחרת שהיא התקדמות או התפתחות טבעיות לתהליך של הפעלת גוף האור שמונחה על ידי הקרן הזהובה של תודעת המשיח, אור היהלום הגלקטי וקרן הפלטינום. אם אתם מוכנים לנוע עם קודי האור הנכנסים ולחלוף מבעד לשער הממד השישי, הרי שכבר חוויתם את השלבים הקודמים של תהליך ההתעלות:

  1. הפעלה מלאה של גוף האור ומערכת הוורטקס של 13 הצ׳אקרות. הפעלה זו כוללת את הפעלת תודעת המשיח באמצעות הקרן הזהובה ואת הפעלת אנרגיות הלהבות התאומות באמצעות להבות הטורקיז והמג׳נטה. אז אור היהלום יפעיל את הרמות הגלקטיות, יחד עם קרן הפלטינום. הפעלת גוף האור הזאת תפתח את מרכז הלב הגבוה וכמו כן תגדיל ותסגל את צ׳אקרת הגרון ותכייל אותה מחדש עם צ׳אקרות המצח, הכתר וכוכב הנשמה, באמצעות בלוטת האצטרובל, ובמידה פחותה, בלוטות יותרת המוח והתריס. הדבר יכול לגרום לחרדה רבה, לחלומות אינטנסיביים ולפלפיטציות (פעימות לב מהירות) שעה שה״צאקרות הנעלות״ החדשות הללו מופעלות. מדובר בתהליך זמני.
  2. מאסטרים של זמן והממד הרביעי. אלה שפורצים מבעד לרמות הממד השלישי, מתחילים לראות את הזמן/מרחב כאשלייה. הם מבינים שאפשר לברוא או להגשים את הזמן/מרחב באמצעות קווי זמן וכאשר הם יהפכו ל״מאסטרים של זמן״, הם לא יהיו כבולים על ידי קווי הזמן או הנרטיבים של אחרים. הם יהיו מסוגלים להפיק קווי זמן וסיפורים משלהם, לברוא ולעצב זמן ומציאות בהתאם.
  3. מאסטריות של הממד החמישי של תודעת האחדות וחיבור-הדדי. כאן תנועו אל מעבר למנטליות ״ההישרדות״ הפשוטה של הפרט ולהבנה רחבה יותר שכל צורות החיים מחוברות באורגניזם או בהוויה מודעת אחת המכונה ״גאיה״ או כדור הארץ, וכיצד כל אחד מאיתנו הוא ביטוי של מציאות זו. כאשר תבראו את קווי הזמן והסיפורים שלכם, אתם תעשו זאת מתוך מודעות למרכז היצירתי, ללב האלוהי, ומודעות לכל הסיפורים האחרים שנבראים על ידי אנשים אחרים שגם הם ביטויים של לב אחד של אהבה ובריאה.
  4. כאן כבר קרקעתם את עצמכם בלב כדור הארץ והתחברתם אליו באמצעות צ׳אקרת כוכב כדור הארץ שלכם. אתם מוכנים להפעיל את קסם כדור הארץ ולעבוד עם ממלכות רוחות הטבע והפיות, ועם כל ישויות האור שעובדות ושבוראות בממדי כדור הארץ.
  5. רכשתם מאסטריות בתהליך התנועה המודעת, בתוך חייכם, ובממדים ומציאויות שונים, כחלק משליטתכם בקווי הזמן ובבריאה.
  6. אתם מוכנים לשלב את ממלכות החלום, הקסם והארכיטיפ אל תוך קווי הזמן שלכם ולברוא מציאות תוך שימוש באנרגיות עוצמתיות וראשוניות אלה. אתם מוכנים לנוע בין קווי זמן, בין ממדים ובין מציאויות בדרך מודעת ותכליתית כבוראים מודעים.

כאשר תאמצו לגמרי רמת תודעה זו, תבינו שהגיע הזמן לפרוש את כנפיכם ולהפוך לפרפר האור הזוהר והיפהפה שאתם! נשמה נצחית בצורה האנושית ומלאך אור בהתגשמות, אנרגיה יצירתית עוצמתית העובדת בדרך מודעת עם האינטליגנציה היצירתית האלוהית כדי להגשים כדור ארץ חדש ומציאות חדשה!