פגעי מזג האוויר

עמיר כהן
נובמבר 2015

בשבוע האחרון של חודש אוקטובר הגיעה לאזורנו מערכת חורפית חריגה. תוך זמן קצר ירדו כמויות גשם קיצוניות, הוצפו שטחים נרחבים ואלפים נותקו ממקור חשמל. מזג האוויר החריג הוסיף ממד מיוחד לאווירה הביטחונית המתוחה ויצר אצל רבים תחושה כאוטית של חוסר יציבות והפכפכות.

שאלתי את ההדרכה לפשר הדברים; האם יש קשר כלשהו בין אירועי הטבע החריגים לחיי היום-יום שלנו? הנה המסר שהגיע: 

~~~

אהובים יקרים, בימים אלו אתם חווים תחושות קיצוניות שמקורן במזג אוויר קיצוני ובהלכי הרוח הקשורים במתח הביטחוני השורר באזורכם. ברצוננו לחבר בין הדברים, כיוון שהכול אחד ומאוחד, גם אם אינכם חשים בכך.

בעולמכם אתם חווים את חוויית הדואליות. יצרתם את הדואליות לצרכי נוחות, כיוון שהדבר מסייע לכם לשרוד ברמה הפיזית, בשעה שמתוך השוואה אתם מתייגים את התובנות שלכם בין שני קצוות, בין שני קטבים. לדוגמה, אתם מפרידים בין גבוה ובין מה שאינו גבוה, בין יפה ובין מה שאינו כך להבנתכם, בין פיזי-חומרי ובין אתרי-רוחני וכדומה. בחרתם לחיות מאחורי מסך המסתיר את האמת הקוסמית וכתוצאה מכך הינכם מפרידים בין דברים.

אלא שכידוע לכם, בתקופה זו אתם נפתחים אט-אט לאנרגיות עדינות יותר. תפיסת עולמכם מתרחבת, ואתם מגלים בעצמכם שהדואליות איננה קיימת באמת אלא נובעת מתוך ההגדרות שבחרתם לעצמכם. הכול אחד ומאוחד, ספקטרום רחב של חוויה בלתי נפרדת.

אם תראו את פני הדברים כרצף ארוך ומתמשך, תגלו שחומר ורוח מהווים המשך טבעי זה של זה. ההבדל בין רוחני ובין מה שאינו כזה דומה להבדל בין הגוונים ברצף ארוך של צבעים, ובמובן זה פיזי ושאינו פיזי חד הם – רצף אותו ניתן להפריד לצורכי נוחות ליחידות שונות, אך למעשה פיזי ושאינו פיזי מתערבבים זה בזה.

דקירות הסכינים ואירועי טבע

בשבוע שחלף (השבוע האחרון של חודש אוקטובר) הטבע שטף אתכם, תרתי משמע, ואתם הופתעתם מעוצמותיו. אך כדור הארץ משתנה, וזה אינו חדש, אתם רואים וחשים זאת היטב, ובנושא זה כבר הרחבנו בעבר.*

חלק מרכזי מהשינוי נובע בכם, אך באופן שרובכם אינם ערים לו. השינוי שעולמכם עובר עוסק בניקוי אנרגיות נמוכות, ב”שטיפת הרחובות”, אך לא רק הרחובות הפיזיים, אלא בעיקר ברחובות התודעה, אלו שאינם פיזיים אך מצויים ליד הפיזי. 

משעה שנוצרת אנרגיה בעלת רטט נמוך, כדוגמת אנרגיה של פחד האופפת את דקירות הסכינים, כפי שמתרחשות אצלכם בתקופה האחרונה, רבים מכם נותרים פצועים בנפשם. הדקירות מפוררות אתכם מבפנים ויוצרות בכם (וגם בשכניכם) טראומות נפשיות, פצעים נפשיים. אנרגיה של פחד, עצבות ועצבנות זרועה ברחובותיכם, ואתם שרויים בחשכה.

אך כשם שברק פורק מטען חשמלי שמקורו בפער אנרגטי בין המתח שבענן למתח שבאדמה, כך גם מתרחש בין האנרגיות של גאיה המתעלה ללבבותיכם הפצועים. נוצר מפל מתחים, והאנרגיה זורמת עד ליצירת איזון. האנרגיה זורמת כשם שבמפל המים זורמים מהפוטנציאל הגבוה לנמוך, וכשם שהרוח מנשבת ממקום שבו הלחץ הברומטרי גבוה למקום שבו הלחץ נמוך.

כל אירוע טבע מעיד על קיומו של פער אנרגטי, ובמקום שפערים קיימים לאורך זמן יתרחשו אירועי טבע. עם זאת, ככל שהאנרגיות עולות באופן שווה באזורים שונים, כך המערכת מאוזנת יותר ואין צורך בשינוי.

שימו לב שבעודנו מעבירים מסר זה עומדת להגיע סופת ציקלון עזה לתימן, והרי אתם מכירים את סכסוך הדמים המתרחש במדינה זו, עשו לבדכם את ההקשר…

סופת ציקלון תימן

סופת הציקלון CHAPALA בדרכה לתימן (מקור: NASA) 

גאיה הינה ישות חשה, בעלת תודעה, וגאיה אמרה את דברה בשבוע שחלף בצורה של מזג אוויר חריג, משום שנוצר בארצכם פער אנרגטי אשר הפריע להתפתחותה הרוחנית. גאיה מתעלה, ובהיותכם חלק ממנה אתם מתעלים גם כן. אתם חלק ממערכת חשה גדולה, וזו משתנה בימים אלו. אינכם יכולים להתעלם מהאור סביבכם; ככל שתתעלמו ממנו ותתעמתו עמו, כך יגדלו הפערים, ויהיה צורך בשינויים שאתם מכנים אירועי טבע קיצוניים.

גאיה מתקנת את עצמה ומגיעה לכדי איזון בכוכב הלכת כולו, גם אם הדבר אומר שיש לשטוף ולנקות אנרגיות ישנות, כדי שאנרגיות חדשות, רעננות ובעלות רטט גבוה יותר יוכלו לתפוס את מקומן. בימים אלו עולמכם הופך מאוזן יותר; הרטט עולה, הוויברציה הופכת מהירה יותר, הטמפרטורה עולה, וכדי לצנן נדרש איזון, וכדי להגיע לידי איזון נדרשת הבנה.

משעה שהרטט עולה, מניפת הצבעים מתרחבת, צבעים חדשים בעלי רטט גבוה יותר מתווספים להוויית חייכם. טווח האפשרויות גדל, ובשעה שאתם מתמקמים בין הצבעים השונים לשם מציאת איזון, נקודת האיזון גבוהה יותר מזו שהייתה בעבר. כלומר, נקודת הפתיחה של “המשחק” ממוקמת כיום גבוה יותר מבעבר. 

אנא, שלחו אור ואהבה לכל הנקרה בדרככם, גם אם מדובר במי שאתם מחשיבים כאויבכם. הגנו על עצמכם אך דאגו גם לאחר, משום שהאחר, כמוכם בדיוק, מהווה חלק מהשלם וזו אחריותכם לדאוג גם לו. משעה שאינכם עושים כן הרמות הגבוהות יותר של תודעתכם מסייעות לכם.

סיבה ותוצאה

אמנם אירועי טבע ניכרים לעין הפיזית, אך שימו לב שהטבע ברובו אינו גלוי לעיניכם, כיוון שרובו “אתרי” או “רוחני”, בשפתכם. הנכם צופים במקטע צר מאוד של אנרגיות דחוסות (פיזיות) הקיימות בעולמכם וביקום כולו, אך עיקרה של התמונה סמוי מהעין האנושית.

גאיה מתעלה, והרטט הגבוה יותר שמגיע לאזורכם מזרז את לוחות הזמנים, ובשל כך מתקצר פער הזמנים בין סיבה לתוצאה. בעבר, התקשיתם לקשור בין הדברים, אך בתקופה זו מתאפשר לכם לקשור ביתר קלות בין תוצאה לסיבה ובין סיבה לתוצאה. מתאפשר לכם להבין את אחד מחוקי האנרגיה החשובים המתקיימים ברחבי קיומנו: העיקרון שדומה מהדהד עם שדומה לו. אנרגיות בעלות רטט נמוך מזמנות אירועים בעלי רטט נמוך, ואירועים בעלי רטט גבוה מזמנים אנרגיות בעלות רטט דומה. מרחץ דמים מזמן סופת גשם עזה, מחשבות אוהבות מזמנות מציאות נעימה יותר. האנרגיות הבלתי נראות לעיניכם זורמות כל העת, “משוחחות” זו עם זו. התודעה זורמת.

משעה שהצטברה אנרגיה בעלת רטט נמוך, אנרגיה של שנאה שמקורה בפערים הקיימים בין חברות ותרבויות שונות המצויות באותו איזור גיאוגרפי, נוצר מפל של אנרגיה. האנרגיה הגבוהה של גאיה, זו שעוברת התעלות, נשפכת לאזור שבו האנרגיה נמוכה יותר, וכך נוצר איזון באמצעות “אירועים” אותם אתם מכנים אירועי מזג אוויר חריג.

כשהגשם שטף בעוצמה את רחובות עריכם, ראיתם בכך אסון, אך אנו מבקשים שתראו בכך ברכה. התאזנתם, עשיתם הפסקה קצרה במשחק, שיפרתם עמדות, וכעת אתם חוזרים לשחק מנקודה אחרת, גבוהה יותר.

כך היה מאז ומעולם, אלא שבעבר התקשיתם לקשר בין הדברים, לחבר בין הדברים ברמה הפלנטרית, וכיום עם התקדמותו של תהליך ההתעלות ניתנת בידכם ההזדמנות להבחין בכך תרתי משמע.

צבעים חדשים

לכל סוג של אנרגיה יש רטט, צבע, צליל וצורה אופייניים. לכל רטט אנרגטי צבע משל עצמו, ומשעה שמניפת הרטטים מתרחבת, קרי משעה שמגיעה לכדור הארץ אנרגיה חדשה, אתם נחשפים לרטטים עדינים יותר, לצבעים חדשים.**

מדובר ברטטים חדשים שלא נגלו לעין אנושית בחלק הזה של הקיום זה אלפי שנים, ואת צבעם אי-אפשר לתאר במילים, כיוון שאינו קיים בקשת הצבעים הנוכחית שלכם. נוכל לומר רק שהצבעים דומים באופן כלשהו לצבעי טורקיז ותכלת, אך כאמור הם שונים מהם.

הצבעים החדשים היו כאן מאז ומעולם, אלא שהם חיכו לגילוים, וכיום בעזרת הגל האנרגטי המגיע לעולמכם הם מתגלים. תוכלו להבחין בהם ביתר קלות לאחר גשם בסביבת הקשת שבענן, סמוך לעננים הלבנים בשמים, בשעת שקיעה או בשעת זריחה. חפשו אותם, התמקדו במציאת דבר מה חדש, ולפתע תבחינו בהם.

צבעי טורקיז ותכלת חדשים מגיעים לעולמכם, ומשמעות הדבר היא שאתם נעשים מודעים למציאות רחבה יותר. אינכם נעשים רוחניים יותר כיוון שאתם כבר כאלה, אך אתם מגלים צדדים נוספים בישותכם. אתם קושרים מהר וברור יותר בין סיבה לתוצאה, אתם מבחינים בעיניכם הפיזיות כיצד לכל מחשבה נוצרת תגובה, והקשר המתקיים בין אירועי הסכינאות ששוטפים את רחובותיכם ובין אירועי מזג האוויר החריג ברור יותר.   

כדור הארץ הינו עולם של בחירה חופשית, שבו נתונה לכם בכל רגע הרשות לבחור במה להתמקד. המיקוד שלכם הוא שקובע את טיב החוויה שתחוו; בשעה שאתם מתמקדים “בחצי הכוס המלאה”, באנרגיות גבוהות, בצבעים החדשים, במחשבות של חמלה, בשיח מרומם, בחיוך מהלב, אתם ממוקדים ברמת אהבה גבוהה יותר היוצרת תוצאות נעימות יותר לעיניכם.

~~~

אהובים יקרים, עולמכם משתנה. היו מודעים לתהליך, אפשרו את השינוי, אפשרו ללבכם לנווט אתכם, ולא לפחד המצוי סביבכם. אתם המאסטרים שהתנדבו להופיע בתקופה זו בכדור הארץ כדי להאיר את הרחובות האפלים ביותר של הערים החשוכות. אנו ההדרכה הרוחנית מלווים אתכם כל העת, אוהבים ומכבדים את בחירותיכם. 

תודה לכם.

הבית, אתם עצמכם בזמן ובמרחב אחר.

 


***

*  ראה בספר רוחניות מעשית עקרונות הוליסטיים בעידן החדש, עמיר כהן, הוצאת נוצה וקסת, 2011

** ראה גם בתקשור צוהר לעתיד – פרק שני (פורסם באתר)