על זמני הכאוס האלה

פמלה קריב מתקשרת את מרים המגדלית

מאי 2017

מאנגלית: סמדר ברגמן

 

ידידים יקרים, אני מרים המגדלית ואני נמצאת כאן איתכם. ברצוני לגעת בכל אחד מכם ולהניח נשיקה עדינה על לחייכם. אתם כה יקרים לי, אני אוהבת אתכם.

אני רואה את האומץ והכוח שלכם. שילמתם מחיר כדי להיות כאן על כדור הארץ, ברטט זה, היכן שהפחד והאלימות נותנים תכופות את הטון. קיים כעת מידע רב שהופך נגיש לעתים קרובות במשדרי החדשות ומושך את תשומת הלב שלכם. כל הדברים הישנים והחשוכים שהיו מודחקים ונסתרים עולים לפני השטח. הטכנולוגיה המודרנית ממלאת בכך תפקיד, כיוון שהיא מסייעת להפוך את הדברים לשקופים יותר בחברה שלכם. מופץ מידע רב יותר מאי פעם, מניעים ומנהגים אפלים רבים נחשפים, ובשל כך דומה שיש כמות רבה יותר של רשע, של חשכה.

אולם מה שבאמת מתרחש הוא שדברים עולים לפני השטח, הופכים גלויים יותר עכשיו מאי פעם, משום שמתרחשים תהליכי טרנספורמציה אדירים על הפלנטה. הדברים שנחשפים לאור הם רובדים ישנים של שימוש לרעה בכוח, רודנות, פחד וייאוש. וזה דבר טוב, כיוון שעם שקיפות רבה יותר, אפשר לפעול אחרת. מודעות קודמת לשינוי, כך היה תמיד.

זהו השלב בתודעה שהאנושות וכדור הארץ חווים עתה ברמה הגלובלית. התהליכים שמתרחשים בכל אחד מכם באופן אישי – הופעת רובדים ישנים של פחד, כעס וכאב – מתרחשים גם באופן קולקטיבי בקנה מידה גדול. החדשות הטובות הן שהעולם מוכן לכך. יש לאפשר מרחב אשר בו יוכלו הדברים הישנים והנסתרים להיחשף, וכך קורה עתה.

התודעה כבר השתנתה; היא פתוחה יותר לאמת ולכנות. הרגישו בכך עמוק בתוככם. הרגישו בזרם התודעה שמתמקד בפתיחות ובשקיפות, בחיפוש אחר האמת ובדחיית חוסר הצדק וההוגנות. זרם תודעה זה קיים בעולם, מחובר לזרם האמת.

זה זרם התודעה בתוכו רוצה הנשמה שלכם לנוע, כיוון שהנשמה שלכם רוצה לתרום לחשיפת האמת. קיים דחף חזק בנשמתכם לתמוך בטרנספורמציה תודעתית, אבל אתם גם מבולבלים, כיוון שתמיכה בטרנספורמציה תודעתית כרוכה במספר דברים. הראשון הוא שעליכם להתרחק מהישן ולהפוך כנים לחלוטין לגבי הרגשות והמניעים שלכם; במילים אחרות, אתם לומדים להיות שקופים בפני עצמכם. משום שרק בדרך זו תוכלו להוות דוגמה לאחרים.

אתם נמצאים על הנתיב האישי של נשמתכם לטרנספורמציה ולהפיכתכם לעובדי אור או עובדי תודעה. אתם הופכים למורים, בכך שאתם מתרחקים מהישן אליו אתם קשורים עדיין. אך זהו צעד שיכול לעורר בכם פחד ובדידות, באופן זמני לכל הפחות. הכירו ברצון שלכם באמת ובתשוקה שלכם לסייע לשנות את העולם; לערגה שלכם לפלנטה חדשה שנמצאת בהרמוניה עם הטבע; לרצון שלכם לעולם מלא באנשים שיכולים לצחוק ולגדול יחד, ולהיות אותנטים, חופשיים מפחדים ומרודנות העבר.

הערגה שלכם לדברים הללו היא עמוקה; זהו חלומכם, האידיאל שלכם. הרגישו כיצד הדבר הופך אתכם לשונים, בכך שאתם ניצבים עם רגל אחת – זו של נשמתכם – כבר מחוץ לסדר הקבוע. למשך רגע, הזדהו לגמרי עם צד זה שלכם, הצד המהפכן; הצד שרואה ושרוצה להוציא את החשוך והמודחק לאור התודעה; הצד שרוצה לסייע להולדת החדש, וזו מהותכם! ובעת שאתם הופכים לאדם זה במידה גוברת והולכת, אתם חווים תהליך פנימי עמוק שבו אתם משחררים את עצמכם מפחדים, מכפיה ישנה וזהו התהליך הפנימי שלכם. התייחסו בכבוד לאומץ ולנחישות שלכם!

רבים מכם מבולבלים לנוכח המצב העולמי הנוכחי. העולם נמצא בתוהו ובוהו והחיים הרגשיים של האנשים על כדור הארץ הם, ברוב המקרים, כאוטיים. כולם מחפשים, ובשל הכמות הגדולה של השינויים והכמות העצומה של המידע שנגיש, אנשים מודעים עכשיו לאפשרויות שלהם יותר ויותר, כיצד הם יכולים להתפתח, כיצד הם סובלים ומה גורם להם כאב.

המודעות רבה הרבה יותר. לפני שנוכל לזכות בהרמוניה ובשלווה פנימיות, חוסר המנוחה והכאב מתגברים. וזו התוצאה המתלווה להפיכתכם מודעים; שוב אינכם יכולים להחביא את הדברים הללו. אתם רואים את הכאב, ומלבכם, אתם רוצים להקל על כאבם של אחרים. אך בו בזמן, כיוון שגם בכם קיים כאב רב כל כך, אתם מבולבלים לגבי מהותכם, מקומכם או כיוון נתיבכם.

כעת דמיינו שאתם מתבוננים בכדור הארץ ובאנשים שעליו כפי שהייתם מביטים בגלובוס גדול. אתם ניצבים מבחוץ ומביטים עליו – ספרה עצומה בעלת אנרגיות רבות. יש חיפוש רב על כדור הארץ ויש גם כאב רב. הביטו פשוט בצבעים של אותו כדור. ראו כיצד הם זורמים ונעים, ולא רק גוני הכאוס, אלא גם אלה שדוחפים לכיוון חדשנות. ראו וחושו מה עושה כדור זה, אך דעו שאתם ניצבים מבחוץ; אתם מנותקים ממנו.

כעת צעדו צעד אחורה והרחיקו את מודעותכם מהכדור ואל עצמכם. בחנתם את כדור הארץ בקפידה, את האנרגיה של האנושות. כעת מקדו את תשומת הלב שלכם בעצמכם וראו את עצמכם כצורה אנרגטית, לא עוד בן אנוש, אלא מופע אנרגטי.

הביטו בלבכם. הרגישו כיצד כאב וסבל האנושות נגעו בכם. הרגישו בחמלה שלכם, בתשוקה שלכם לאור. אולי אתם יכולים לראות זאת בברור רב, בעיקר לגבי האנשים הקרובים אליכם בחיי היום-יום, כיוון שאתם רוצים כל כך שיהיו להם אור, אהבה וריפוי. ראו מה הדבר עושה ללבכם. האם הוא מכווץ את לבכם? כאשר אתם מרגישים בכאב של אדם אחר, אתם מחוברים בצינור אנרגטי לאותו אדם, שמכיל אנרגיות חשוכות, וכך אתם סובלים יחד עמו. אתם לא הופכים את עצמכם גדולים יותר, אתם לא מתעלים מעליו, אתם זוחלים אל תוך עורו וסובלים יחד איתו. אך בו בזמן, אתם מרגישים שאין בכוחכם לשנות דבר.

ראו את האנרגיות שאתם נושאים מהעולם החיצון שאינן שלכם, אך שמכבידות על לבכם. אפשרו לזרם האנרגיה להיצבע בצבע כהה, או בתחושה של כבדות, וראו כיצד הם נראים או היכן הם מתגשמים בהילה שלכם או בגופכם.

אז קחו צעד אחד נוסף אחורה. שחררו את הצינור האנרגטי, את כבלי החמלה, שמקטינים אתכם ושגורמים לכם להעניק יותר מדי. קחו צעד אחורה ושחררו את עצמכם מהצינור הזה. אם אתם מתקשים לעשות זאת, דמיינו שאני עמכם ושאני מזמינה אתכם לעשות זאת. קחו את ידי והביטו בעיניי האומרות לכם שהמעשה נכון ושעליכם לשחרר. הזמן הזה הוא זמנכם! הניחו לאנרגיות החשוכות והאפורות לזרום הלאה מכם במקום לעטוף את אורכם. אור זה פשוט קיים שם; אינכם צריכים לברוא אותו, הוא שלכם; זה האור שהדחקתם. אפשרו לעצמכם להיות מוקפים לגמרי באור זה, יהיה צבעו אשר יהיה.

כעת אתם רחוקים אף יותר מכדור הארץ ומאנשים אחרים. אתם שותים לרוויה מהאנרגיה של הנשמה שלכם, החלק שלכם שמתבונן ומפקח, שהופך את הדברים שקופים. אפשרו לאנרגיה זו להזין אתכם לחלוטין, מכף רגל ועד ראש, והרגישו כיצד ההילה שלכם דומה לביצה אטומה, צורתה אובלית ופני השטח שלה בלתי חדירים.

הטעינו את עצמכם מחדש והרגישו שאתם ראויים לגמרי להזין את עצמכם בדרך זו. חזרו הביתה אל עצמכם ושחררו את כל שאר הדברים. אתם מסוגלים לנשום ולהרגיש שוב בהשראה המקורית שלכם. נולדתם לחוות שמחה. הרגישו בשמחה המקורית פעם נוספת, חופשיים מכל הכבדות, והעניקו לעצמכם חוויה זו.

אתם מבולבלים, ולעתים אתם כה מעורבים בסבל שקיים על כדור הארץ, שאתם שוכחים מי אתם. אתם נציגי האנרגיה החדשה על הפלנטה, במיוחד כאשר אתם מרגישים לגמרי בבית בתוך עצמכם, כאשר אתם מרגישים בבית בתוך הגבולות שלכם. אז אתם יודעים כיצד לנהל את את הגבולות שלכם. אתם מקרינים את החדש בצורתו המיטבית, ואין דבר שיש לשנות.

על ידי כך שאתם מי שאתם באופן מלא ומוחלט, אתם מקרינים תודעה חדשה שיכולה לא לעזור אלא לגעת באנשים אחרים. באלה שמוכנים שתגעו בהם מבלי שיהיה עליכם לחצות את הגבולות שלכם, מבלי שתעייפו את עצמכם, תתאמצו יתר על המידה או תאבקו עם הכאב והסבל למען אנשים אחרים. לא כך נוהג החדש.

כעת דמיינו שביצה אנרגטית זו, שבה אתם מרגישים בטוחים וקלילים, צפה לאיטה חזרה לכדור הארץ. ככל שכדור הארץ מתקרב ומתקרב, אתם מרגישים קלילים ושקופים, ואתם יודעים שרטטי כדור הארץ והפחדים שחיים שם לא יכולים להשפיע עליכם. אתם רואים את הפחדים הללו למולכם כרטטים אפורים שזורמים ללא מאמץ סביב הביצה שלכם, כיוון שהם לא יכולים להיכנס אל תוכה. אתם מחזיקים בחוזקה באנרגיה שלכם – במלאות המרוכזת שלכם – ואתם מרגישים בתמיכה שלי, בתמיכה של נשמתכם, בתמיכה של כל שהוא טוב, קליל ושמח. יש לכם רשות להיות כאן, שנובעת מהליבה העמוקה ביותר שלכם, שהיא קלילה ושמחה, רחבה ויפה, וחופשיה.

דמיינו שאתם נוחתים עתה על כדור הארץ. אתם עומדים בגופכם הארצי ושתי רגליכם נטועות בחוזקה בקרקע. תחילה אתם ניצבים במקום בטבע, ועומדים על דשא בכפות רגליים יחפות, או על חוף ים, או בכל מקום שתבחרו, ואתם מביאים הכול איתכם: את נשמתכם, את העוצמה הפנימית שלכם, את החוסן שלכם, את התובנות שלכם. התאימו את עצמכם לפלנטה, לאימא אדמה. הרגישו כיצד היא רואה אתכם כאשר אתם מחזיקים בעוצמתכם. האם אתם חשים בהתלהבותה? היא תתמוך בכם, תעניק לכם שורשים, תעצים אתכם.

כעת דמיינו שאתם מהלכים בלבה של עיר סואנת. לא מדובר רק בשאון פיזי – אנשים, מכוניות, רעש – יש כאן גם אנרגיה שהיא חסרת מנוחה, כאוטית יותר. כל התחושות, הרגשות ומצבי הרוח של האנשים מסתחררים סביבכם ועולם הטבע לא יכול להעניק לכם שלווה ואיזון כאן. ואף על פי כן, אתם עומדים שם בתוך הביצה שלכם העשויה אנרגיית אור, האנרגיה שלכם.

דמיינו את הדבר הבא: אתם ניצבים במרכז רחוב או על מדרכה, אתם מביאים לשם את נוכחותכם באופן מלא. באמצע עיר הבטון הזו, אתם מודעים לאימא אדמה, כיוון שהיא נמצאת שם גם כן. כתוצאה מהנוכחות שלה, אתם הופכים מודעים ללבבות כל האנשים שמהלכים כאן. בקרב כל הרגשות השטחיים – הבלבול, החיפזון, חוסר הסבלנות – קיים בכל אדם לב. המשיכו להיות מנותקים מכל האנרגיות המבולבלות ששוצפות סביבכם; במקום זאת, התמקדו בלבבות הללו.

אתם מרגישים את עצמכם ניצבים איתנים ביותר, סביבכם קיים מרחב פתוח בלתי נראה. גם כאשר האנשים צועדים בקרבתכם, אותו מרחב פתוח עדיין קיים שם. הרגישו את עצמכם מקורקעים בחוזקה. אתם מחוברים לכל האנשים הללו, ואף על פי כן, אינכם צריכים לחשוש בשל כך. הרגישו בהבטחה הקיימת בכל אחד מהלבבות שלהם. הרגישו כיצד בלב כל אדם מצויה התשוקה לחפש אחר האמת, אחר האור, אף על פי שלעתים אל האמת מובילים נתיבים מפותלים ביותר. אך הדבר הוא חלק מהדרך האנושית.

הרגישו בעוצמה ובכושר העמידה העצומים שבאנשים וראו כיצד יש הגיון בדרך הייחודית של כל אחד: כיוון, תכלית. תנו אמון בלבבות שלהם. אל תמנעו מהם את הפיתולים והפניות שבדרך שלהם; אל תנסו ״ליישר״ את נתיביהם, אין זה מתפקידכם. תפקידכם הוא אך ורק לגעת בלבבות שלהם באמצעות הנוכחות והמודעות שלכם, ואתם כבר עושים זאת באמצעות היותכם שם.

דמיינו שאתם ניצבים באמצע הרחוב והרגישו בלבכם כוונה עדינה לגעת בלבבות כל אותם אנשים, באמצעות ליטוף, נגיעה עדינה ולא יותר. באמצעות מחווה זו אתם אומרים: ״אני רואה אותך״, ואתם נשארים שקטים באנרגיה שלכם, אתם נשארים בשדה שלכם, אתם נשארים מחוברים לאזור הבטן, הרגליים וכפות הרגליים שלכם, ואתם מרגישים חופשיים.

זו ״עבודתכם״: להיות שונים, אך להיות עדיין באמצע העולם; לעזור אבל לא לאבד את עצמכם בסבל ובכאב של אנשים אחרים; להעניק מלבכם. מצד אחד, אתם יוצאים מהחברה, אך מצד שני, אתם מחוברים אליה מלבכם, ובעשותכם זאת, אתם מגשימים את תכלית הנשמה שלכם וזוהי המשאלה היקרה ביותר שלכם.

בדרך זו אתם תורמים לעולם שונה, טוב יותר, אבל אתם גם משחררים את עצמכם מהישן; משחררים את עצמכם ממה שהחזיק אתכם כבולים לפחד. בכל מקום שבו תעמדו בנתיב זה, אני מבקשת מכם לכבד את עצמכם, לאזור אומץ להיכנס עמוק אל תוך עצמכם על בסיס קבוע. אני מבקשת מכם לשחרר לרגע את כל מה שקושר אתכם לכל דבר אחר ולחוות את היופי והעוצמה של נשמתכם. ממקום זה, אתם יכולים לצעוד צעד נוסף אל העולם, ביודעכם שאין הרבה שעליכם לעשות. לאמתו של דבר מדובר במצב שבו אתם מרגישים רגש עמוק של היותכם בבית בתוך עצמכם, מדובר במצב שבו אתם מכבדים את אנרגיית הנשמה שלכם, וממקום זה, אתם זורמים בעדינות בזרם החיים.

אני מברכת אתכם בכבוד הרב ביותר. הרגישו בהערצה שלי אליכם, אל כולכם. אתם המורים של הזמן החדש. תודה רבה לכם.