לשאול שאלות – לקבל תשובות

ג׳ניפר הופמן מתקשרת את המלאך אוריאל

מאנגלית: סמדר ברגמן

 

בתקופת חייכם אתם הולכים בדרכו של המחפש, שואלים שאלות ומקווים שהתשובות להן יעניקו לכם את השלווה, הנוחות והנחמה הזכורות לכם מהבית הרוחני שלכם. אך חייכם עשויים להידמות למסע אינסופי, שעה שאתם שואלים שאלות שאינן נענות, כיוון שעליכם ללמוד שהתשובה לכל שאלה שאתם עשויים לשאול כבר מצויה בידכם. התשובה כבר שם, ממתינה שתשאלו את השאלה. הדבר מייצג את החיפוש שלכם אחר העצמה והארה. כאשר אתם שואלים שאלה כיוון שאתם רוצים לדעת שתענו, אתם נמצאים בפחד ומחפשים אחר חיבור והכרה. התשובה לכל שאלה נמצאת בתוככם ואתם יכולים לקבל תשובה, בהתחשב בסיבה מדוע אתם שואלים את השאלה. כל התשובות נמצאות בכם, ואין זה משנה איזו שאלה אתם שואלים.

אתם תוהים האם יש אהבה בעולם והתשובה לא תהיה על ידי קבלת אהבה, כיוון שהעולם מחפש אחר מתנת האהבה שאתם מביאים אליו. בכל פעם שאתם מחפשים אחר שמחה, תכופות אתם מתאכזבים, כיוון שהשמחה ממתינה שתבראו אותה; השמחה אינה מתגלה כתשובה לשאלה שלכם, זו התשובה שאתם בוראים כאשר אתם מאפשרים לשמחה להימצא בכם כאנרגיה ואתם מרחיבים ומפיצים אנרגיה זו לכדור הארץ. דרכו של המחפש מסתיימת כאשר המחפש מבין אמת חשובה אחת, שהאדם ששואל את השאלה הוא גם האדם שמחזיק בתשובה לשאלה.

השאלות שאתם שואלים נשאלות לעתים מתוך פחד שלא קיים מקור, שאין הדרכה שתסייע לכם בדרככם. אינכם רוצים תשובות, אתם רוצים חיבור מחדש, חסד אלוהי, הכרה ואת האמת שמעבר לספק שלכם. שאלות אלה משקפות את חוסר האונים שלכם, את היעדר האמונה באלוהים ואת היעדר האמונה שיש לכם את התשובות לכל השאלות שלכם. כניצוץ של האור האלוהי, אינכם יכולים להיות במקום של חוסר ידיעה, כיוון שאתם תמיד יודעים ואף על פי כן, אתם מחפשים אחר אישור ואישוש, משום שאתם רואים עולם חסר סדר ורוצים לדעת שלמישהו יש את התשובות. אתם יכולים להביא סדר אלוהי לתוהו ובוהו כאשר אתם יודעים שהאדם שמודע לתוהו ובוהו הוא התשובה ובידיו הפתרון.

מדוע אתם מבקשים תשובות מהיקום כאשר אתם התשובה שאתם מבקשים? הדברים שאתם רוצים מכל חוויה, השיעורים שעליכם ללמוד, הריפוי שנגיש לכם, והשלווה וההבנה שהנשמה שלכם רוצה, כבר קיימים בכל התנסות. אתם יכולים לעבור משיעור לשיעור, לחפש תשובות, אבל כל שיעור מכיל את התשובה עבורכם, ורק תשובה אחד נדרשת. כל שיעור הוא חוויה שלמה כאשר אתם משתהים מספיק כדי לאפשר לעצמכם לשמוע את התשובה לפני שאתם שואלים את השאלה. והתשובה תמיד נמצאת בתוככם.

נתיב המחפש הוא נתיב שאתם בוחרים בו בשל האמונה שלכם שאינכם ראויים לחוות את האנושות באמצעות מלאות החיבור שלכם למקור. האגו מכיר את חיי המחפש ואינו מסוגל לדמיין חיים שבהם כל השאלות זוכות לתשובות ואין עוד שאלות שיש לשאול. אך זהו נתיב ההתעלות שלכם וברטטים הגבוהים יותר אין שאלות, משום שהחיים הופכים לנתיב של בריאה בהתהוות, שבהם שוב אינכם המחפש ואתם נעים מנקודת בריאה אחת לשניה, שעה שאתם הופכים לתשובה לכל השאלות באמצעות החיבור מחדש שלכם. כבוראים-שותפים עם היקום, אתם בוראים את התשובות לכל השאלות כדי ששוב לא יהיה עליכם לשאול וכדי שתוכלו פשוט לקבל מתוך כוונה מלאת השראה שלא נשאלת מתוך מקום של צורך שלא נענה אלא מנקודת הזכאות הבאה.