להשלים את המעגל

לי קרול מתקשר את קריון מול קהל

21 בפברואר, 2016

ג׳קסונוויל, פלורידה, ארה״ב

תרגמה מקובץ האודיו: גלית ברלר

עריכת תרגום ועריכה לשונית: סמדר ברגמן

 

ברכות, יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי. תקשור הוא לא תמיד אותו הדבר, כיוון שהשותף שלי (לי קרול) הוא לא תמיד אותו הדבר. לעתים המסרים ״נתפרים״ עבור אלה שיושבים בכסאות מולי. ההסכם שיש לי עם השותף שלי הוא שכל המסרים יוקלטו – תמיד. לעתים המסרים הם כה אישיים, שאנחנו עוצרים את התהליך. זה נראה לו מסתורי מאוד, בהיותו מהנדס, והוא תוהה מדוע ההקלטה לא עבדה, אבל הוא בכל זאת מבצע את פעולות ההקלטה.

יש אנשים שיקשיבו למסר הזה שאנחנו מעבירים ברגעים האחרונים של היום, והם לא ירגישו את מה שאתם תרגישו, כיוון שהם לא כאן. חלקכם מודעים, כי אתם מסוגלים לראות את השדה של השותף שלי, כיוון שכאשר הוא עומד ומרצה, אני פה איתו. הוא שיחרר את הרעיון של ישיבה בכסא והפעלת מתג כדי לקרוא לקריון כבר לפני שנים רבות. הוא חי איתי ואני חי איתו. יש פה נישואים, יש פה מיקוד, יש פה הסכם, שכאשר הוא מדבר, בכל מקום, אני יכול להצטרף ולהשתתף, וחלק ישמעו זאת וחלק לא. חלק יבחינו בהבדל, כיוון שכאשר אני מגיע, ההילה שלו משתנה. השדה סביבו שנקרא הילה, שהוא בעצם יותר ממה שאתם חושבים שהילה היא, מקבל תבנית חדשה בן רגע. זה בא והולך, וחלק מכם רגישים מספיק כדי להרגיש בכך, לראות זאת. הוא מתקשר כל היום [צוחק].

אני יודע מי נמצא פה. מי שישמע את המסר ולא נמצא פה, אולי לא יבין את המילים הספורות שאומר או את מה שנעשה. לעתים התקשורים מכילים מידע משמעותי שהוא חדש מבחינה היסטורית, תהליכים שקורים, עתיד ותחזיות, וחלק מהתקשורים אינם כאלה. חלק מהם רק מבטאים אותנו יושבים ביחד, באהבה הדדית, מדברים על מה שקורה בחדר, ואלה שיקשיבו מאוחר יותר יהיו כמו זבובים על הקיר. זה אחד מהתקשורים האלה. לאלה שיקשיבו לתקשור הזה מאוחר יותר – אני רוצה שתהיו מודעים לכך שאתם רק מקשיבים למה שקורה בחדר מלא בעובדי אור, כיוון שהמסר מיועד להם, לאלה שיושבים במושבים ברגע זה, לא עבור מישהו אחר.

יש רוח שנושבת דרך החדר הזה, רוח של תכלית רוחנית והיא נוגעת בכל מי שרוצה להרגיש בה. מעולם לא אמרנו את המילים האלה קודם. לפעמים יש סינכרוניות של עובדי אור ונשמות עתיקות שמתאספים יחד באופן מושלם על מנת להגשים דברים. יש סיבה מדוע נפגשתם היום. סיבה מדוע יש חברותא שכזאת היום, ואתם לא מכירים אחד את השני, לא ממש. אבל אתם לא צריכים. כולכם נושאים בתוככם את המהות האלוהית, אלוהים נמצא בכם. יש לי הזמנה עבור חלק מכם עכשיו. קשה אפילו לתת לה שם. בני אנוש רוצים כותרת. מה הנושא של התקשור, הם שואלים. נרגיש יותר טוב אם תיתן לתקשור כותרת. תן כמה מילים, איזשהו קרקוע לינארי, על ידי כך שתיתן למסר כותרת. ואז הם יכולים לתייק אותו באיזו תיקייה הגיונית וקסומה, והכול בא על מקומו בשלום. ואם הייתי אומר שאין כותרת? זה לא ימצא חן בעיניכם… אז אתן לו שם: ״להשלים את המעגל״.

הקשיבו לי. החלק האנושי הוא לעתים קרובות לינארי מאוד. כל מה שאתם יכולים להיות הוא מה שאתם מכירים ומה שהיה עד כה. אתם מתקשים כל כך לצעוד ממקום אחד למקום אחר כאשר אתם לא בטוחים להיכן אתם צועדים. אם היינו אומרים לכל מי שנמצא כאן שאתם אמורים לנוע לאזור מציאות שהוא שונה משלכם, כאשר אינכם רואים את הקרקע עליה אתם צועדים, אבל אתם צריכים לסמוך על כך שהיא קיימת, האם תרגישו יותר גדולים ממה שאתם למרות שהפיזיות שלכם לא השתנתה, או שתהיו בשני מקומות בו זמנית ותתרגלו לזה? רבים מכם יגידו שהם לא חושבים שהם יעשו את זה היום, כי יהיה בלבול, אולי סחרחורת, יהיה כך או אחרת, זה לא מתאים לכם, בפיזי. אני לא מאשים אתכם. יש פחד משינויים כאלה. אם דברים עובדים עבורכם, מדוע לשנות אותם? אתם נוטים לחשוב בדרך זו. זה מובן. לחלוטין. אך כשאתם חושבים כך, אתם נשארים בקו ישר. אתם חיים בקו ישר, וכל היחסים שיש לכם, כולם חוץ מאחד או שניים – הם בקו ישר. תקשיבו, אתם אפילו לא מודעים ללינאריות, לקו הישר. זה מתחיל בגיל צעיר, עם ההורים שלכם. יש תקשורת עם אמא או אבא שלכם, אליכם ובחזרה. בקו ישר. מאל״ף לבי״ת, מבי״ת לאל״ף, מאל״ף לבי״ת, מבי״ת לאל״ף. הם אומרים לכם לעשות משהו, אתם עושים זאת. הוראות הפעולה בקו ישר. ההוראות ניתנות באופן לינארי, בקו ישר. אתם גדלים, ומערכות היחסים שלכם עם אחרים הן בין אחד לשני. בין פרט אחד לשני, שקו מחבר ביניהם. קו ישר פה, קו ישר שם. אתם לא מודעים עד כמה הדבר לא טבעי.

כשאתם מתבוננים בחלל מה אתם רואים? מעגלים, ספירות. יקרים, הקווים הישרים היחידים שאתם רואים בחלל הם אלה שאתם מציירים בין מערכות הכוכבים. זה לא טבעי. כשאתם בוחנים איך עובדת הכימיה בגוף האנוש, זוהי מערכת סגורה במעגל. יש מעט מאד, אם בכלל, קווים ישרים ממשיים. זוהי פיזיקה, זה תלת ממדי, וזה בנוי במעגל. נוזל החיים הקרוי דם זורם במעגל. ועדיין אתם: אל״ף לבי״ת, בי״ת לאל״ף. אתם מתפתחים רוחנית, וזה לא משנה מהי התורה או מהן האמונות שלכם, יש את אלוהים ויש אתכם. ואלוהים הוא תמיד עצום, ענק ויפה, והנה אתם – קטנים. ואפילו אם הייתם מציירים מערכת יחסים עם אלוהים באופן ביישני זה תמיד בקו ישר לכול יכול. לפעמים אתם על הברכיים או על הפנים, בקו ישר לאלוהים. אלוהים גדול ואתם לא. וכאשר אתם צריכים עזרה אתם קוראים: ״עזור לי אלוהים״. אתם מדברים עם אלוהים ואלוהים עונה, בקו ישר. אתם אפילו לא מודעים למעגל.

אתם הולכים לאנשים רוחניים לקבלת עזרה וזה עובד באותו אופן. כל מערכות היחסים שלכם, בין אם הן מקצועיות או רוחניות, נוטות לעבוד בקו ישר. כולן חוץ מאחת. אם מתחילה להיות לכם אהבה בחיים, זה קסם. בין אם זה בין אדם לאדם, אדם לילד, אדם לבעל חיים… כשיש לכם אהבה, אתם פותחים את המעגל. ולפתע הכל שונה. אהבה היא רגש, אבל היא יותר מכך, כיוון שהיא האנרגיה הבסיסית ביקום. היא מתעצמת כתוצאה מכך שהיא נוצרת. היא לא באה מהמוח, היא אפילו לא באה מהלב. היא באה מהשילוש: מוח-לב-בלוטת אצטרובל. הגוף החכם מעורב, חוויה של כל הגוף, כל התאים מעורבים. אתם יודעים זאת – כשאתם מתאהבים – הכימיה שלכם מושפעת. המעגל שלם. כשאתם אוהבים בעל חיים או ילד, הם אוהבים אתכם בחזרה ומחבקים אתכם, ואתם חשים כה שלמים. השלמות שאתם מרגישים היא השתחררות לתוך זרועות האהבה. זהו מעגל כיוון שהוא חוזר באופן שהוא מעבר למציאות. אתם יכולים לקרוא לו רב-ממדי או תחושה קוונטית. הוא חוזר אליכם, המעגל שלם וכך הוא ממשיך, מתגבר, ואז אתם אוהבים עוד יותר.

חלק מכם מאוהבים בפלנטה. אתם נקראים מחבקי עצים. כשאתם מחבקים עץ, המעגל שלם. אתם מרגישים את הטבע מחבק אתכם בחזרה, מגיב אליכם בשפה שאתם לא מכירים אפילו. זה רב-ממדי! כשגאיה מדברת אל בן האנוש באופן כזה שהאנוש אומר: ״אני יכול לחיות ביער, לאכול ולהיות שמח, לבדי, כי יש לי את אהבת הפלנטה, ואני מרגיש את בעלי החיים והעצים, אני מרגיש את הציפורים והשמים, כולם כאחד, ואני מאוהב בזה״. זה מעגל. כשאתם מתבוננים בכיוונים של הפלנטה – זהו מעגל. הנקודות במצפן  – במעגל. גלגל המזלות הוא מעגל. עוד ועוד. כשאתם מתבוננים בהלחנת מוזיקה, הסולם החמישי, התשיעי, זה תמיד במעגל. כל מוזיקאי יודע את זה. מסביבכם הכול בנוי במעגלים, ועדיין מערכת היחסים שלכם עם אלוהים היא בקו ישר. אתם חושבים שאתם תקועים. אתם באים לכאן ושואלים: ״איך אני יכול לעשות משהו כזה או אחר?״ כמה מכם אפילו ממשיכים ומבקשים: ״עזור לי אלוהים, עזור לי קריון״. ומה שאתם בעצם אומרים זה: ״אני פה, חסר אונים, בבקשה עשה לי משהו״. כמה לינארי!

אני רוצה להגיד משהו ליושבים בחדר. לכל אחד מכם שחש מתוח, סקרן או תקוע, יש מעגל בפנים שעדיין לא השלמתם. והמעגל הוא עם מקור הבריאה, וזהו מעגל האהבה שהתאים יעירו. כאשר הוא יושלם, אתם תתחילו לראות את המעגל באופן לא לינארי, כמו כל דבר אחר ביקום שעובד ביחד. כשתתחילו לחבר את המעגל, תבינו שאלוהים נמצא בכם ומחוצה לכם. האדם הלינארי חושב שהוא נפרד ממקור הבריאה. זה מה שמלמדים אתכם. כשאתם הולכים לרופא אתם נפרדים מהרופא, הרופא אומר לכם כך וכך, זה לינארי. אתם לוקחים תרופה, זה לינארי. אתם פה זה שם, זה תעזור לכם אם יש לכם מזל. זה לא מעגל. אהבה היא מעגל. ככל שאתם נותנים יותר, חוזר אליכם יותר והיא גדלה עוד ועוד, היא נעשית מספקת יותר. ככל שאתם יכולים לגעת בלבכם יותר ולומר: ״זה הדבר הכי יפה שחוויתי״, בין אם אתם ביער, או עם עוד אדם, עם ילדכם או כשאתם מאוהבים, זה שונה מלהיות לינארי, וזה מה שיש לכם פה. הפוטנציאלים עצומים. יש פה מתקשרים שעדיין לא יודעים שהם מתקשרים, יש כאלו שנרפאו לחלוטין ועדיין לא יודעים שהם נרפאו, כיוון שהמעגל עוד לא הושלם.

האם אתם מוכנים? יש פה רוח שעוברת במקום הזה. רוח של תכלית רוחנית וריפוי, שמוכנה לגעת בכם, לגרום לכם להרגיש יותר שלמים במעגל. כמה מכם מבינים זאת וכמה לא. ״קריון, מה אנחנו צריכים לעשות?״ אני רוצה שתרגעו ושתבינו באופן מטפורי שאם תתאהבו בחלק שבתוככם שמחובר למקור הבריאה , תוכלו להפסיק להיות לינארים. המעגל יושלם בין הבריאה, הריפוי, אתם, האהבה, והריפוי בגופכם יתחיל. האיזון יתחיל לחזור, המטרה של חייכם תתחיל להתברר. הדברים שקרו לכם לאחרונה, ששברו אתכם, יתחילו להיות הגיוניים ואתם תשמחו שהם התרחשו, כיוון שתוכלו לראות תמונה רחבה יותר של מהותכם.

יש רוח שעוברת דרך המקום הזה שמוכנה להשלים את המעגל עבור כל מי שרוצה. אני מדבר באופן מטפורי, מטפיזי, אזוטרי, אני מדבר בתפיסות, יש פה שפה שלישית שעוברת, יש רוח שעוברת דרך המקום הזה, ואני רוצה שתעצרו ושתרגישו אותה עכשיו, כי היא בשבילכם – אלה שיושבים במושבים. האם אתם מוכנים להעז ולהרגיש אותה? אולי אתם יכולים להרגיש אותה באופן פיזי, אבל היא באמת לא פיזית. כשאהבה עוברת דרך מבנה תאי ומשלימה מעגל, החיים מתחילים. חיים רוחניים יכולים להתחיל ברגע זה עבור מי מכם שבא לכאן לשם כך, ומעולם לא עשינו זאת קודם.

אלה שמקשיבים בעתיד מתחילים להבין שזהו תקשור מיוחד מאוד. עכשיו אני רוצה להפוך קוונטי מאוד ביחס המאזינים שלא נמצאים פה. קחו רגע ושלחו אנרגיה אינטואיטיבית ליושבים במושבים. אתם בטח תגידו: ״זה קצת מאוחר, קריון, כי אלה שמאזינים שומעים זאת בזמן עתיד ולא עכשיו״. ואני אומר: ״הו, כמה לינארי!״ אתם לא? במעגל… לא? אתם מבינים, המעגל הוא חסר זמן. אתם יכולים לעזור זה לזה אפילו מגלגולים קודמים. זה יותר גדול ממה שאתם חושבים. התהליך מורכב יותר, ויחד עם זאת פשוט, משום שהאהבה דואגת לעצמה. אמרנו זאת בעבר – אינכם צריכים להבין את המכניקה על מנת להעריך אותה, להרגיש אותה ולהשתמש בה. כזו היא האהבה.

המהות של הריפוי שלכם, הסיבה שבגללה הגעתם, כתוצאה ממצב כלשהו, הרגשות שאתם מבקשים, כל מה שהגעתם אתם – כשתחברו את המעגל, דברים אלה יתחילו להיפתר.

זה המסר. וחיבור המעגל אינו לינארי. הוא לא משהו שאתם עושים באופן נורמלי. הוא שונה. יש פה כאלה שיעזרו להרבה אנשים לחבר את המעגל. לכן נשמות עתיקות מגיעות לכאן.

יש רוח שעוברת דרך המקום הזה. רק לכמה רגעים נוספים, אני מבקש שתאחזו בה, קחו אותה, הפעילו אותה על עצמכם, ראו את המעגל בתוככם. הפכו אותו לזהב, לסגול, לכסף, הפכו אותו לאבן חן, הפכו אותו באופן מטפורי לכל דבר שיעזור לכם לתפוס אותו כטהור, כזוהר וכנוצץ. שימו אותו בפנים והשאירו אותו שם, ולעולם אל תעזבו את המעגל. הקשר הוא עם הבורא, שמאז ומעולם היה אתכם. תמיד!

המסר קצת שונה היום, נכון? נראה אם ההקלטה תעבוד. זה תלוי במאפיינים מסוימים שאתם עדיין לא מודעים אליהם.

אני קריון מהשירות המגנטי, מספר לכם על האלוהים שבפנים, על אנרגיה חדשה עבור הפלנטה, על השושלת שלכם ועל העתיד שלכם. חיו בשלום עם דברים הללו, כיוון שהם יפהפיים.

וכך הוא.

קריון